Ik wilde het eerst wel doen, om naar de garage te komen.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een redneck oplossing dan
Zijn wel twee dingen die ik in de auto heb liggenquote:Op maandag 21 juni 2010 17:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Wat is dat nou weer voor een redneck oplossing dan
Nee johquote:Op maandag 21 juni 2010 17:14 schreef mstr het volgende:
[..]
Ik wilde het eerst wel doen, om naar de garage te komen.
Van Bormio naar Ponte di Legno? Als er die dag tijd over is zou ik dat wel op en neer kunnen rijden, ik heb wel meer stukjes route die optioneel zijn bij tijd over.quote:Op maandag 21 juni 2010 15:59 schreef Paladijn het volgende:
[..]
Je mist de Gavia pass
Er is ook teveel moois aan leuke routes in die omgeving helaas... om het maar niet over drukte in het zomerseizoen te hebben
Boot te duur? Via Calais-Dover kost het ¤75,- per auto incl inzittenden. Misschien dat het hoofdseizoen wat duurder is, maar veel zal het niet schelen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
We gaan eerst aankomend weekend naar België met de Polo en de AX... En dan paar weken later wilden we naar Engeland gaan maar de boot is voor ons beetje te duur. Kunnen we net zo goed naar Oostenrijk tuffen.. Heb dus aardig wat kilometers voor de boeg.
Timmelsjochquote:Op maandag 21 juni 2010 15:24 schreef Dingest het volgende:
Week 29 is van maandag 19 tot zondag 25 juli. Ik ben zoals het er nu uitziet van plan die donderdag van 22 juli te vertrekken
Ik had voor mijzelf deze route in gedachten, met o.a. de Gotthardpas, San Bernadinopas, Stelviopas en Timmelsjochpas. Ik had eerst een andere route uitgezet, maar die heb ik ingekort wegens de kosten en omdat ik een paar weken later al naar Aosta ga en alsnog in dat gebied kom
Bij Hoek van Holland is het al gauw minstens 150 euro inclusief passagiers.. En aangezien we met 2 auto's gaan en we ook weer terug moeten vonden we dat gewoon te veel.. En naar Calais is ook weer een tank benzine dus zoveel maakt het ook niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boot te duur? Via Calais-Dover kost het ¤75,- per auto incl inzittenden. Misschien dat het hoofdseizoen wat duurder is, maar veel zal het niet schelen.
[..]
Timmelsjochdie vind ik persoonlijk nog gaver als de Stelvio. Hou wel rekening met de openingstijden, ik meende dat die rond 8u dicht ging aan de Oostenrijkse zijde. En Merano - Sölden kostte mij al 3 uur.
Kleur al laten veranderen bij de RDW?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Paladijn het volgende:
Wat nieuwe snapshots van de Saab:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik vind'm er eigenlijk nog beter uitzien ook
Over twee weken waarschijnlijk nieuwe foto's van de uiteindelijke styling/tjoening, zodra we de stickers binnen hebben.
Retour Duinkerken-Dover (wat wij doen) is al vanaf 30 euro per auto en 2 inzittenden, maar het hangt er ook erg vanaf hoe laat je gaat.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef PeuRac het volgende:
[..]
Boot te duur? Via Calais-Dover kost het ¤75,- per auto incl inzittenden. Misschien dat het hoofdseizoen wat duurder is, maar veel zal het niet schelen.
[..]
Timmelsjochdie vind ik persoonlijk nog gaver als de Stelvio. Hou wel rekening met de openingstijden, ik meende dat die rond 8u dicht ging aan de Oostenrijkse zijde. En Merano - Sölden kostte mij al 3 uur.
schijnt belangrijk te zijnquote:*4, 5, 1, 2, 6 en dan pas 3!
Heb je er al wel foto's van?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef Barcaconia het volgende:
Ik heb een Volvo 343 bijgekochtOngezien en op afstand. Dalijk lekker belastingvrij rondkachelen met een variomatic
Stonden er nog aandachtspunten bij?quote:Op maandag 21 juni 2010 23:27 schreef Barcaconia het volgende:
[ afbeelding ]
Voorspoiler, pinstriping, GT velgen, rood interieur!
Ja, achtervering doorgezakt (heb ik nog compleet liggen thuis) en veel roest. Maargoed, hij kostte niet veel dus dat maakt niet uit. En ik heb een lasapparaat thuis.quote:Op maandag 21 juni 2010 23:30 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Stonden er nog aandachtspunten bij?
Op die pinstriping na issie tof
Van de Tomos die we binnenkort hier thuis hebben staan moet als t goed is de carburateur schoongemaakt worden, lijkt me wel leuk klusje voor mijquote:Op maandag 21 juni 2010 23:34 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Ja, achtervering doorgezakt (heb ik nog compleet liggen thuis) en veel roest. Maargoed, hij kostte niet veel dus dat maakt niet uit. En ik heb een lasapparaat thuis.
Hij loopt op LPG, is belastingvrij, motorisch in orde (alleen carb heeft revisie nodig, maar dat is standaard bij deze dingen).
En die striping is juist gaaaaf! Dit is de zogenaamde 343 Black Beauty. Daar zijn er zover de Volvo 300 club weet nog ongeveer 5 van bekend. Er zit een GT interieur in (extra klokken, andere vormgeving, ander stuur, andere kleuren etc.). De zwarte buitenkleur met rode strepen zijn ook typerend voor dit model.
Ik vind het mooi!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |