Kan beidenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Kun je dit uitprinten en bij de kassa geven of moet je dit doen bij zo'n zelfscankassa?
Jup, werken gewoon als je ze scant bij die zelfkassa, maar niet in al te brakke kwaliteit uitprintenquote:Op maandag 21 juni 2010 10:46 schreef boem-dikkie het volgende:
Kun je dit uitprinten en bij de kassa geven of moet je dit doen bij zo'n zelfscankassa?
Ik waarschuw je alvast dat die dikke bodem pizza's ook ECHT een dikke bodem hebben. Dikker nog dan een Big American pizza. Ben daar persoonlijk niet zo'n fan van, maar smaken verschillen uiteraardquote:
Nice nice.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:26 schreef Starman89 het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)CouponsEfteling3.pdf
Deze zijn ook nog geldig tot eind van deze week (Rivella, krentenbollen, dubbelfriss, ontbijtkoek, snack-a-jacks, fruitbiscuit, rozijnvriendjesen chips)
Bij mij is het ook leeg.quote:Op zondag 4 juli 2010 14:34 schreef Guppyfriend het volgende:
Hier ook niets. Maar als ik op 'mijn voordeel' klik, komt er ook niet te staan. Alleen een leeg veld.
quote:Op zondag 4 juli 2010 17:25 schreef Guppyfriend het volgende:
Misschien een storing?
Ik wacht rustig af, komt wel goed![]()
Gisteren wel voor het eerst geshopt met zo'n zelfscanner. Prima! Ga ik vaker doen. Maar, wat nou als je dan bonnen hebt? Weet iemand dat? Moet je die bonnen dat ook scannen?
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:13 schreef Winner_Taco het volgende:
[..]
Jup, werken gewoon als je ze scant bij die zelfkassa, maar niet in al te brakke kwaliteit uitprinten
Tof.quote:Op zondag 4 juli 2010 17:46 schreef Michel. het volgende:
Op AH Plaza staat dat er morgen weer 50% kortingsbonnen worden verstuurd naar diegene die zich daarvoor hebben aangemeld. Onder andere roomboter croissants staan op het lijstje.
quote:
croissantjesquote:Op maandag 5 juli 2010 10:31 schreef fruityloop het volgende:
En hij is binnen AH_Ontbijt_couponvel.pdf
Dit keer zijn het 2 pagina's..quote:
Ahquote:
Nee, iedereen plaatst ze hier enkel om naar te kijken.quote:Op maandag 5 juli 2010 11:21 schreef phusician het volgende:
kun je die bonnen gewoon uitprinten als je de link aantikt van dit forum?
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, iedereen plaatst ze hier enkel om naar te kijken.
quote:Op maandag 5 juli 2010 11:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Nee, iedereen plaatst ze hier enkel om naar te kijken.
Dan moet er wel een AH XL in de buurt zijn natuurlijk.quote:Op maandag 5 juli 2010 17:11 schreef UncleSam het volgende:
Ook handig: http://i48.tinypic.com/2ez1wy9.jpg
Hoeft niet toch?quote:Op maandag 5 juli 2010 17:14 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan moet er wel een AH XL in de buurt zijn natuurlijk.
quote:
My bad, had er overheen gelezen..quote:Op maandag 5 juli 2010 17:28 schreef Jovatov het volgende:
[..]
Hoeft niet toch?
Er staat, geldig bij Albert Heijn én Albert Heijn XL winkels.
De streepjescode lijkt mij helder genoeg om te kunnen scannen, en anders kunnen ze altijd de nummers zelf overtypen.quote:Op maandag 5 juli 2010 19:35 schreef Guppyfriend het volgende:
Cool, ben benieuwd of ie te scannen is, I love mozzarella!
Dat dat onbegonnen werk is voor AH, en er zijn ook plenty anonieme bonuskaarten in omloop, dus dan komen we er hier snel genoeg achter. De download url die ik in de mail ontving hiervoor, werkt trouwens ook gewoon hier heb ik net getest.quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef technofreak86 het volgende:
Het lijkt er een beetje op alsof de AH bezig is de bonnen beter af te schermen.
Alle bonnen (waarvan de meeste dus al lang niet meer geldig) kon je tot voor kort ook gewoon met google vinden.
op het ene domein werkt dit nog: link
op het andere niet meer. link
tenzij je op snelle weergave klikt.
De laatste ontbijtbonnen worden ook gehost op een externe site ipv bij AH zelf.
Zolang AH de bonnen zelf open en bloot op internet zet kunnen ze moeilijk iemand weigeren die ze eigenlijk niet persoonlijk heeft ontvangen, maar zodra AH het zelf nergens openbaar maakt zouden ze zomaar de bonnen aan een bepaalde bonuskaart kunnen gaan koppelen. Wat denken jullie hierover?
quote:Op maandag 5 juli 2010 22:25 schreef technofreak86 het volgende:
Het lijkt er een beetje op alsof de AH bezig is de bonnen beter af te schermen.
Alle bonnen (waarvan de meeste dus al lang niet meer geldig) kon je tot voor kort ook gewoon met google vinden.
op het ene domein werkt dit nog: [url=http://www.google.nl/search?q=%22Dit+product+is+in+bijna+alle+Albert+Heijn-winkels%22+site: http://cmgtcontent.ahold.com.kpnis.nl/cmgtcontent/media/+filetype:pdf&hl=nl&lr=&safe=off&client=firefox-a&hs=WMe&rls=org.mozilla:en-US:official&as_qdr=all&prmd=o&ei=pMItTLqOL4WKONbFoc8B&start=0&sa=N&filter=0]link[/url]
op het andere niet meer. link
tenzij je op snelle weergave klikt.
De laatste ontbijtbonnen worden ook gehost op een externe site ipv bij AH zelf.
Zolang AH de bonnen zelf open en bloot op internet zet kunnen ze moeilijk iemand weigeren die ze eigenlijk niet persoonlijk heeft ontvangen, maar zodra AH het zelf nergens openbaar maakt zouden ze zomaar de bonnen aan een bepaalde bonuskaart kunnen gaan koppelen. Wat denken jullie hierover?
2009quote:Op donderdag 8 juli 2010 22:41 schreef Rockiejj het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)ordeel__Printbon.pdf
INDERDAAAAAAAAAAAAAAAADquote:Op zondag 11 juli 2010 11:32 schreef _Ophelia_ het volgende:
Oeh, die koffiebonenbon gaat hier zeker gebruikt worden.
Bedankt!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Lunaflame het volgende:
Net nieuwe binnengekregen.
http://cmgtcontent.ahold.(...)01_CouponvelWK28.pdf
Ze kijken naar de gegevens van je bonuskaart wat je gekocht hebt en dan bepalen ze of je binnen de doelgroep past voor bepaalde aanbiedingen. Dus anderen krijgen deze week misschien wel die bonnen in hun AH te zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:36 schreef Yoewie het volgende:
in 'mijn ah' staat steeds dat er geen nieuwe coupons zijn
Dan hoor ik alles wat maar eetbaar is te krijgenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze kijken naar de gegevens van je bonuskaart wat je gekocht hebt en dan bepalen ze of je binnen de doelgroep past voor bepaalde aanbiedingen. Dus anderen krijgen deze week misschien wel die bonnen in hun AH te zien.
Voorheen stuurden ze die doelgroepmailingen per post en dan kreeg ik meestal vegetarisch, biologisch of kattenvoer, want ik val blijkbaar in de geitenwollensokkendoelgroep.
Wat een paupers. Ik beslis toch zeker zelf wel wat ik koop, en of ik een keer wil afwisselenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze kijken naar de gegevens van je bonuskaart wat je gekocht hebt en dan bepalen ze of je binnen de doelgroep past voor bepaalde aanbiedingen. Dus anderen krijgen deze week misschien wel die bonnen in hun AH te zien.
Voorheen stuurden ze die doelgroepmailingen per post en dan kreeg ik meestal vegetarisch, biologisch of kattenvoer, want ik val blijkbaar in de geitenwollensokkendoelgroep.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zo even soep halen, die neutral en die broodjes proberenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef fruityloop het volgende:
Even samengevat. Dit zijn de 2 lopende acties
ontbijtspul t/m 18-07
koffiebonen t/m 25-07
vergeet deze niet hèquote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef fruityloop het volgende:
Even samengevat. Dit zijn de 2 lopende acties
ontbijtspul t/m 18-07
koffiebonen t/m 25-07
Ik krijg die bovenste niet geopendquote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo even soep halen, die neutral en die broodjes proberenDank aan allen
nicequote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef svenengels het volgende:
http://cmgtcontent.ahold.(...)798_001_afkoelen.pdf
Hmmm, niks voor mijquote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef svenengels het volgende:
Zit wel wat leuks bij denk ik.quote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef svenengels het volgende:
Ahh fruit en waterijsjes, lekker. Bedanktquote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef svenengels het volgende:
quote:Op zondag 25 juli 2010 15:24 schreef svenengels het volgende:
Lees de laatste regel even op het couponvel.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Crientj het volgende:
Kan je meerdere producten op een code laten gaan?
Dus in dit geval, de limondaine. 2(Of meer?) flessen op een code? Of moet ik daarvoor meerdere bonnetjes uitprinten?
Per bon is het 1 fles met 50% korting, dus ja, dan moet je printer even een paar extra uitdraaien.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:47 schreef Crientj het volgende:
Kan je meerdere producten op een code laten gaan?
Dus in dit geval, de limondaine. 2(Of meer?) flessen op een code? Of moet ik daarvoor meerdere bonnetjes uitprinten?
Er staat onder: max. 2 artikelen per coupon.quote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Per bon is het 1 fles met 50% korting, dus ja, dan moet je printer even een paar extra uitdraaien.
Ben ik blij met mijn laserprinterquote:Op donderdag 29 juli 2010 13:57 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Per bon is het 1 fles met 50% korting, dus ja, dan moet je printer even een paar extra uitdraaien.
Doe maar, je mag toch maar 2 flessen per bonquote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn laserprinter
Jij kan bonuskaarten uit je laserprinter halen?quote:Op donderdag 29 juli 2010 19:23 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Ben ik blij met mijn laserprinter
Die kun je toch gewoon nog een keer aanvragen/krijgen in de winkel?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij kan bonuskaarten uit je laserprinter halen?
En daar ben je mis, ik heb 1 bon in het verleden 6x geprint en 6x gebruikt, in 2 afzonderlijke winkels, maar met dezelfde bonuskaart.. Je moet alleen niet met een vuist vol bonnen om een pallet limonade vragen, dat valt wel wat op..quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe maar, je mag toch maar 2 flessen per bonEn die zijn weer gekoppeld aan bonuskaartnummer, dus tja
Oh? Dan heb ik vast domme pech gehad, want toen ik het een tweede keer probeerde met dezelfde bon en bonuskaart, in een andere winkel, deed ie t mooi nietquote:Op vrijdag 30 juli 2010 11:35 schreef fruityloop het volgende:
[..]
En daar ben je mis, ik heb 1 bon in het verleden 6x geprint en 6x gebruikt, in 2 afzonderlijke winkels, maar met dezelfde bonuskaart.. Je moet alleen niet met een vuist vol bonnen om een pallet limonade vragen, dat valt wel wat op..
quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:34 schreef Bart het volgende:
[..]
Jij kan bonuskaarten uit je laserprinter halen?
Zitten hier 2 ah's vlak bij elkaar.quote:Op vrijdag 30 juli 2010 10:31 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Doe maar, je mag toch maar 2 flessen per bonEn die zijn weer gekoppeld aan bonuskaartnummer, dus tja
Dan is een betere printer aan te bevelenquote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik vast domme pech gehad, want toen ik het een tweede keer probeerde met dezelfde bon en bonuskaart, in een andere winkel, deed ie t mooi niet
Het was geprint op de OCE CPS 800 van m'n werkquote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:09 schreef fruityloop het volgende:
[..]
Dan is een betere printer aan te bevelenJe kan ze gewoon zo vaak je wilt gebruiken, ze zijn niet gekoppeld aan een speciaal bonuskaartnummer, dat is al door meerdere mensen hier geprobeerd en bevestigd.
Mwoa, als je weet dat veel (delen) van Océ kleurenprinters gemaakt worden door lexmark, zou ik dat niet te veel hardop zeggen.quote:Op zaterdag 31 juli 2010 11:23 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Het was geprint op de OCE CPS 800 van m'n werkVeel beter krijg je ze niet
Ik roep altijd bij de kassa.. ohnee kaart vergeten wilt u het even scannen>?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik vast domme pech gehad, want toen ik het een tweede keer probeerde met dezelfde bon en bonuskaart, in een andere winkel, deed ie t mooi niet
Uh wat heeft dit met kortingsbonnen te maken? Of mis ik iets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:46 schreef Inlognaam het volgende:
Hierop: http://www.whoac11c
Best een aardige foto en ook mijn stem heeft ze
Aw, dat is lief van jullie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Guppy, ik heb op je sig geklikt maar waar heb ik je nou mee geholpen? Just curious, glad to help though
Zelf door je nooit boodschappen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef McGilles het volgende:
Nog nieuwe bonnen voor aankomende week?
Heb al veel vrienden blij gemaakt met de gepostte bonnen hier
Ik had ze nog nooit gezien, dacht dat het iets nieuws wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:40 schreef Kridje het volgende:
dat die 50% kortingsbonnen nog bestaan joh, al jaren nietmeer gezien. :-o
Natuurlijk wel, ben zelf grootgebruiker van de bonnen, vaak zat practisch elk artikel gehaald wat op de bonnen stond, ook meerdere malen per week. Deze week 5x de bon gebruikt voor fruitbakjes van 1 euroquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zelf door je nooit boodschappen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:54 schreef apogee het volgende:
Grappig, nog nooit van die bonnen gehoord![]()
Houden ze die of krijg je ze gewoon weer terug na 't scannen? Anders nogal zonde van de inkt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:54 schreef apogee het volgende:
Grappig, nog nooit van die bonnen gehoord![]()
Houden ze die of krijg je ze gewoon weer terug na 't scannen? Anders nogal zonde van de inkt.
Nice even vele pakken Capri inslaan.quote:Op maandag 9 augustus 2010 11:09 schreef Lunaflame het volgende:
Net vandaag binnen, nieuwe AH bonnen
http://albertheijn.yourzi(...)BacktoSchool-DEF.pdf
En behoorlijk cheapo ook. Goedkoopste in de pricewatch is 6,50 ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef MissHobje het volgende:
Komt dat mooi uit die USB stickff printen straks
Exact. Je doet zuinig of niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 01:26 schreef Cahir het volgende:
Die 5 cent aan papier en inkt-kosten krijg je inderdaad er nooit uit.
Thanks!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja
Product scannen
Bonnetje scannen
heb ook gestemd! mooie foto hoor, alleen de inspiratie is een beetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja
Product scannen
Bonnetje scannen
Dank je wel, da's lief! T is van m'n 15 jarige zusje, ze is er vast blij mee. En die motivatie, tja, die had spannender gekundquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
heb ook gestemd! mooie foto hoor, alleen de inspiratie is een beetje![]()
excuus :$
Ik ga er morgen voor is mijn plan, heb nog geen tijd gehad, en anders regelen ze er maar 1.quote:
Ehh nee die liggen bij de servicebalie. Bij jullie niet dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef UncleSam het volgende:
Ja bij de inktcartidges enzo, maar ze worden altijd gejat. En dan zijn wij nog een redelijk rustig filiaal qua diefstal.
Wanneer we het mailtje krijgenquote:
Ene AH had alleen (nog) maar 8GB versie. Bij een andere kreeg ik die Emtec mee met korting uiteraard.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef toimoi het volgende:
Bij onze AH ook slecht leverbaar. Desondanks nog 2 weten te scoren, de rest was dezelfde dag nog binnen.
Op dit moment hangen er Emtec sticks (????)
Jepquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:53 schreef Lunaflame het volgende:
Nu in de aanbieding (kortingsbonnen)
Hebben jullie al in bovenstaand topic gekeken, daar heb ik kortingsbonnen van de HEMA gepost.
Ik weet dat hier genoeg studenten komen die het niet zo breed hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jepbedankt, maar niet echt dat je zegt dat het leuke aanbiedingen zijn.
Natuurlijk allemaal mooi meegenomen hoor. Bedankt voor de moeite
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik wacht op gratis bioscoopboekenbonnen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
En de hamsterweken zijn ook cool
Het was ook heul niet lullig bedoeldquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik weet dat hier genoeg studenten komen die het niet zo breed hebben.
En als ik dan deze bonnen via de mail ontvang dan wil ik anderen daar van mee laten profiteren ook al gaat het maar om relatief kleine bedragen.
Mijn oma zei altijd "Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd".
Dus datte.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |