Bedankt!quote:Op zondag 11 juli 2010 11:26 schreef Lunaflame het volgende:
Net nieuwe binnengekregen.
http://cmgtcontent.ahold.(...)01_CouponvelWK28.pdf
Ze kijken naar de gegevens van je bonuskaart wat je gekocht hebt en dan bepalen ze of je binnen de doelgroep past voor bepaalde aanbiedingen. Dus anderen krijgen deze week misschien wel die bonnen in hun AH te zien.quote:Op zondag 11 juli 2010 12:36 schreef Yoewie het volgende:
in 'mijn ah' staat steeds dat er geen nieuwe coupons zijn
Dan hoor ik alles wat maar eetbaar is te krijgenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze kijken naar de gegevens van je bonuskaart wat je gekocht hebt en dan bepalen ze of je binnen de doelgroep past voor bepaalde aanbiedingen. Dus anderen krijgen deze week misschien wel die bonnen in hun AH te zien.
Voorheen stuurden ze die doelgroepmailingen per post en dan kreeg ik meestal vegetarisch, biologisch of kattenvoer, want ik val blijkbaar in de geitenwollensokkendoelgroep.
Wat een paupers. Ik beslis toch zeker zelf wel wat ik koop, en of ik een keer wil afwisselenquote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Ze kijken naar de gegevens van je bonuskaart wat je gekocht hebt en dan bepalen ze of je binnen de doelgroep past voor bepaalde aanbiedingen. Dus anderen krijgen deze week misschien wel die bonnen in hun AH te zien.
Voorheen stuurden ze die doelgroepmailingen per post en dan kreeg ik meestal vegetarisch, biologisch of kattenvoer, want ik val blijkbaar in de geitenwollensokkendoelgroep.
quote:Op zondag 11 juli 2010 12:50 schreef pumpkin_Ruby het volgende:
[..]
Zo even soep halen, die neutral en die broodjes proberenquote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef fruityloop het volgende:
Even samengevat. Dit zijn de 2 lopende acties
ontbijtspul t/m 18-07
koffiebonen t/m 25-07
vergeet deze niet hèquote:Op maandag 12 juli 2010 12:51 schreef fruityloop het volgende:
Even samengevat. Dit zijn de 2 lopende acties
ontbijtspul t/m 18-07
koffiebonen t/m 25-07
Ik krijg die bovenste niet geopendquote:Op maandag 12 juli 2010 13:04 schreef McGilles het volgende:
[..]
Zo even soep halen, die neutral en die broodjes proberenDank aan allen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |