En behoorlijk cheapo ook. Goedkoopste in de pricewatch is 6,50 ofzo.quote:Op maandag 9 augustus 2010 13:34 schreef MissHobje het volgende:
Komt dat mooi uit die USB stickff printen straks
Exact. Je doet zuinig of niet hequote:Op maandag 9 augustus 2010 01:26 schreef Cahir het volgende:
Die 5 cent aan papier en inkt-kosten krijg je inderdaad er nooit uit.
Thanks!quote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja
Product scannen
Bonnetje scannen
heb ook gestemd! mooie foto hoor, alleen de inspiratie is een beetjequote:Op woensdag 11 augustus 2010 12:38 schreef Guppyfriend het volgende:
Ja
Product scannen
Bonnetje scannen
Dank je wel, da's lief! T is van m'n 15 jarige zusje, ze is er vast blij mee. En die motivatie, tja, die had spannender gekundquote:Op woensdag 11 augustus 2010 14:59 schreef Mixende_match het volgende:
[..]
heb ook gestemd! mooie foto hoor, alleen de inspiratie is een beetje![]()
excuus :$
Ik ga er morgen voor is mijn plan, heb nog geen tijd gehad, en anders regelen ze er maar 1.quote:
Ehh nee die liggen bij de servicebalie. Bij jullie niet dan?quote:Op woensdag 11 augustus 2010 20:54 schreef UncleSam het volgende:
Ja bij de inktcartidges enzo, maar ze worden altijd gejat. En dan zijn wij nog een redelijk rustig filiaal qua diefstal.
Wanneer we het mailtje krijgenquote:
Ene AH had alleen (nog) maar 8GB versie. Bij een andere kreeg ik die Emtec mee met korting uiteraard.quote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:00 schreef toimoi het volgende:
Bij onze AH ook slecht leverbaar. Desondanks nog 2 weten te scoren, de rest was dezelfde dag nog binnen.
Op dit moment hangen er Emtec sticks (????)
Jepquote:Op zaterdag 21 augustus 2010 19:53 schreef Lunaflame het volgende:
Nu in de aanbieding (kortingsbonnen)
Hebben jullie al in bovenstaand topic gekeken, daar heb ik kortingsbonnen van de HEMA gepost.
Ik weet dat hier genoeg studenten komen die het niet zo breed hebben.quote:Op maandag 23 augustus 2010 18:09 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Jepbedankt, maar niet echt dat je zegt dat het leuke aanbiedingen zijn.
Natuurlijk allemaal mooi meegenomen hoor. Bedankt voor de moeite
quote:Op woensdag 25 augustus 2010 13:29 schreef BruinBeertje het volgende:
Ik wacht op gratis bioscoopboekenbonnen
quote:Op donderdag 26 augustus 2010 12:40 schreef Guppyfriend het volgende:
En de hamsterweken zijn ook cool
Het was ook heul niet lullig bedoeldquote:Op maandag 23 augustus 2010 22:30 schreef Lunaflame het volgende:
[..]
Ik weet dat hier genoeg studenten komen die het niet zo breed hebben.
En als ik dan deze bonnen via de mail ontvang dan wil ik anderen daar van mee laten profiteren ook al gaat het maar om relatief kleine bedragen.
Mijn oma zei altijd "Wie het kleine niet eert is het grote niet weerd".
Dus datte.
quote:Op zondag 29 augustus 2010 11:11 schreef Lunaflame het volgende:
Er zijn weer nieuwe bonnen.
http://cmgtcontent.ahold.(...)mijnvoordeel_w35.pdf
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |