Ik roep altijd bij de kassa.. ohnee kaart vergeten wilt u het even scannen>?quote:Op vrijdag 30 juli 2010 12:22 schreef Guppyfriend het volgende:
[..]
Oh? Dan heb ik vast domme pech gehad, want toen ik het een tweede keer probeerde met dezelfde bon en bonuskaart, in een andere winkel, deed ie t mooi niet
Uh wat heeft dit met kortingsbonnen te maken? Of mis ik iets.quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:46 schreef Inlognaam het volgende:
Hierop: http://www.whoac11c
Best een aardige foto en ook mijn stem heeft ze
Aw, dat is lief van jullie!quote:Op woensdag 4 augustus 2010 02:23 schreef Lucky_Strike het volgende:
Guppy, ik heb op je sig geklikt maar waar heb ik je nou mee geholpen? Just curious, glad to help though
Zelf door je nooit boodschappen?quote:Op zondag 8 augustus 2010 15:59 schreef McGilles het volgende:
Nog nieuwe bonnen voor aankomende week?
Heb al veel vrienden blij gemaakt met de gepostte bonnen hier
Ik had ze nog nooit gezien, dacht dat het iets nieuws wasquote:Op woensdag 4 augustus 2010 10:40 schreef Kridje het volgende:
dat die 50% kortingsbonnen nog bestaan joh, al jaren nietmeer gezien. :-o
Natuurlijk wel, ben zelf grootgebruiker van de bonnen, vaak zat practisch elk artikel gehaald wat op de bonnen stond, ook meerdere malen per week. Deze week 5x de bon gebruikt voor fruitbakjes van 1 euroquote:Op zondag 8 augustus 2010 16:01 schreef fotostarter het volgende:
[..]
Zelf door je nooit boodschappen?
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:54 schreef apogee het volgende:
Grappig, nog nooit van die bonnen gehoord![]()
Houden ze die of krijg je ze gewoon weer terug na 't scannen? Anders nogal zonde van de inkt.
quote:Op maandag 9 augustus 2010 00:54 schreef apogee het volgende:
Grappig, nog nooit van die bonnen gehoord![]()
Houden ze die of krijg je ze gewoon weer terug na 't scannen? Anders nogal zonde van de inkt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |