Ik heb wel een soort van iemand ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou en de mannen Co? Of is dat ook TMI?
Goh je meent het!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:53 schreef conleche het volgende:
En Vik: Michael Landon is haske dood.
Idemquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dat plaatje in de OP doet me weer ernstig twijfelen..
Ja en ik twijfel erover om het (permanent) te laten verwijderen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij ook borsthaar dan?
Dames willen een man die doet wat hij zelf wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja en ik twijfel erover om het (permanent) te laten verwijderen.Maar net wat de dames willen...
Die is beter iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ter compensatie een droog plaatje.
[ afbeelding ]
Jij kende het al?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is beter idd. Toevallig zat ik zelf net aan dat plaatje te denken
.
Dat weet een dame toch niet van mij als ze mij ziet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Dames willen een man die doet wat hij zelf wil.
Ik ben een groot fan van Bon Jovi geweest, dus ik ken aardig wat afbeeldingen van JBJ jaquote:
Uiteindelijk gaat het niet om dingen die je meteen ziet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet een dame toch niet van mij als ze mij ziet...
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Bon Jovi geweest, dus ik ken aardig wat afbeeldingen van JBJ ja.
Iig geen borsthaar te zien in je FoBo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet een dame toch niet van mij als ze mij ziet...
Volgens mij is het probleem bij de meesta mannen nooit de hoeveelheid, maar de verdeling van het hoofdhaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef loveli het volgende:
Hoef geen vent die minder haar heeft dan ik hoor...
Hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
Iig geen borsthaar te zien in je FoBo.
Wél een leuk hoofd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Iig geen borsthaar te zien in je FoBo.
Hij was hier vorige zaterdag op het strand, naast onze favoriete koffie bij zonsondergangtent!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Bon Jovi geweest, dus ik ken aardig wat afbeeldingen van JBJ ja.
Ik wilde even zeggen 'No wayyyyyyy dat JBJ hier op het strand gaat wandelen!' Ben al eens in een soortgelijke grap getrapt op de middelbare school. Toen hield een klasgenote vol dat ze hem in Amsterdam had gezien. In Madame Tussauds dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hij was hier vorige zaterdag op het strand, naast onze favoriete koffie bij zonsondergangtent!
Ja, ik heb hem ook niet gezien hoor! We waren gelukkig de dag ervoor aan het strand geweest, 50.000 man aan het gillen is niet bepaald mijn favoriete strandavondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde even zeggen 'No wayyyyyyy dat JBJ hier op het strand gaat wandelen!' Ben al eens in een soortgelijke grap getrapt op de middelbare school. Toen hield een klasgenote vol dat ze hem in Amsterdam had gezien. In Madame Tussauds dus. Maar er was eoa concert toch?
Jawel heur. Niet de allerlaatste meer nee, maar hij staat er wel bij.quote:
Nee hoor..Mijn duutser heeft te weinig haar. Ja, tenzij je zou vinden dat zn baardhaar in de plaats van de kaalheid zou moeten komen. Ach ja..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem bij de meesta mannen nooit de hoeveelheid, maar de verdeling van het hoofdhaar
Hee, Zwiel!! Hoe gaat het met jou dan??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:10 schreef zwahiel het volgende:
Borsthaar... Gelukkig heb ik geen wouden, maar gewoon normale hoeveelheden
@CL lekker lekker hoor, weer met de mannen bezig dus
Kan je een lijstje zien dan? Ik zie volgens mij alleen de laatste kijker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jawel heur. Niet de allerlaatste meer nee, maar hij staat er wel bij.
Da's nieuw. Maar kan zijn dat het alleen in Bagger werkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je een lijstje zien dan? Ik zie volgens mij alleen de laatste kijker.
Waar doe je dat? Bij instellingen zie ik geen optie. Ik zie er bij mij maar 5quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
Nu ik mijn voyeurs op laatste 10 heb gedzet zie ik meneer S er tussen staan
In je fotoboek > aanpassen > van 5, 10 makenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:26 schreef conleche het volgende:
[..]
Waar doe je dat? Bij instellingen zie ik geen optie. Ik zie er bij mij maar 5
Bij ´Profiel aanpassen´ in je fotoboek. En dan bij "Aantal voyeurs (1-10)".quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:26 schreef conleche het volgende:
Waar doe je dat? Bij instellingen zie ik geen optie. Ik zie er bij mij maar 5
Hola!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:18 schreef conleche het volgende:
[..]
Hee, Zwiel!! Hoe gaat het met jou dan??
Benieuwd wie jouw lurkers waren. En toen nog een keer refresh.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:29 schreef conleche het volgende:
P.F
P.F
Socios
Anonieme_Fokker
draaijer
draaijer
Litman
ketchuperop
Opkloter
Deathwings
Wat moest jij 2x in mijn fobo?
Goed hoor, dat bijna behaalde streefgewicht!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:29 schreef zwahiel het volgende:
[..]
Hola!
Wel ok hier. Rustig nog af aan het vallen, weinig eten en proberen te bewegenWel een klein issue met mijn weerstand waardoor ik een paar ziek was. Maar dat is ook weer opgelost cq wordt aan gewerkt.
Ben bijna bij mijn oorspronkelijk doel van 75 aanbeland. Spieren worden langzaam weer opgebouwd en mijn buik wordt steeds platter.
Met u verder?
Wat is een Blauwe Groninger?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef sigme het volgende:
Oh ok, dan probeer ik ook een lijstje. Mogelijk vergeet ik wat.havermout pak diepvriesspinazie 5 krekkers met zo dik mogelijk pindakaas 5 krekkers met zo dik mogelijk hazelnootpasta 4 minizakjes chips 3 plakken ontbijtkoek 3 brownies 2 bakken muesli met melk 1 port zilvervliesrijst, zeer langzaam gestoofd lamsvlees & dito uien, gekookte Blauwe Groninger custardpudding
Vrijdag/zaterdag ben ik alleen, en in wat slechte doen doe ik dus dat.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:54 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh jee, was het vandaag zo erg met Hond sigme?
Kom naar Leeuwarden dan.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:09 schreef P.F het volgende:
Hm..... Ik ga denk ik de auto 4-5 dagen lenen.. En dan rij ik naar Parijs? Nah das niet leuk alleen.
Ergens zo dicht bij mogelijk met strandEn dan neem ik 10 boeken mee en die ga ik lezen. En dan rij ik weer terug.
-edit-
O ik moet ook ergens slapen.. Hmpf..
Beetje chillen in de binnenstad toch.quote:
In de stad kun je niet zeilenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:15 schreef P.F het volgende:
[..]
Wat is daar te doen dan? Behalve zeilen?
Ben er serieus nooit geweest.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:17 schreef Socios het volgende:
[..]
Beetje chillen in de binnenstad toch.Ik woon een minuutje van het treinstation en het centrum.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:22 schreef uniekhoorn het volgende:
Soms denk ik dat ik heb gepost, is het Sigme... dat zie ik want ik heb geen hond
Mijn vriend kan het haar niet erger hebben, te weinig boven, teveel overal elders alleen ik ben vreselijk gek op hem, gewoon zomaar omdat ik van hem hou.
Wel eens van gehoord, raapstelen, geen idee hoe het smaaktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:29 schreef sigme het volgende:
Blauwe Groninger = snijkool = snijmoes = bladmoes = raapstelen
Witlof is erg lekker als salade! Dat maakte mn moeder vroeger altijd met gekookt ei en stukjes mandarijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:58 schreef P.F het volgende:
Ik vind het allemaal fiesssss.
Ik vind alle blad/kool/etc groenten fiesss
En chinese kool staat met witlof op nr 1. BAH.
O, sla is wel lekker
Nou ja het is ook hoe je het maakt natuurlijk, maar m'n moeder kan niet zo goed koken
Jaaa! Warme witlof is wel heel vies. Dat wel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:02 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Witlof is erg lekker als salade! Dat maakte mn moeder vroeger altijd met gekookt ei en stukjes mandarijn
Ik kook gewoon precies 200 gram aardappelen en 200 gram groenten. Altijd precies goed.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:07 schreef P.F het volgende:
Ik heb geen huisgenoten![]()
Haha.. Ja ik zit daar dan idd te eten en dan denk ik dat iedereen kijkt en dan heb ik geen trek meer
Zeker een leuke wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Whaah, wat een fantastische wedstrijd tussen Denemarken en Kameroen.
Daar moet een rosébiertje wat cola-berenburg op gedronken worden.
Ik weet dat je 'toestemming' hebt om je tussendoortjes weg te laten om te kijken of je afvalt, maar de lijstjes van jou de afgelopen week laten volgens mij wel meer weg dan alleen de tussendoortjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Voetbalfeestjelijstje:
O: -
L: 1 mueslibol
T: 1 handje noten/borrelnootjes
D: BBQ maar zonder vlees, met stokbroodmet satesaus, pastasalade en andere salade,1/2 biertje
T: cashewnote en 2 crackers filet Americain (had te weinig gegeten..)
Ik heb er zelfs de tv voor aangezet! Maar het is rust.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Whaah, wat een fantastische wedstrijd tussen Denemarken en Kameroen.
Daar moet een rosébiertje op gedronken worden.
Een multizak leegeten die ik voor de kinderen had gekochtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink wat doe je toch steeds met m&m's??
En waar is Lau met haar uitdijende iets??
Ik kan het hebben trouwens. Ben neit op dieet en ook geen gezondheidsnazi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink wat doe je toch steeds met m&m's??
En waar is Lau met haar uitdijende iets??
Koolrabi kan je bij een betere groenteboer wel kopen, en zeker op de markt, en moet ik je echt aanraden. Postelein en snijbieten zijn erg lastig, want slecht houdbaar. Pastinaak is net als koolrabi ook bij jou in de buurt verkrijgbaar, maar ik weet niet meer hoe dat ook al weer smaakte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, raapstelen, geen idee hoe het smaaktEvenzo voor postelein, koolrabi, snijbieten en pastinaak
Wat een treurig stadsmens ben ik.
Hond mag nu 14 minuten aaneengesloten bewegen. Dat schiet niet op dus (het is 1 minuut per week dat Hond oud is; dus over 9 maanden mag 'ie een uur rennen/wandelen).quote:Kan je al een rondje rennen met Hond ernaast? Of vereist dat nog zorgvuldige training (van Hond dan)?
oh nee, dat heb ik gedroomd...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zag Lau laatst ook in OUD posten, dacht ik!
Wel onder een jaren ' 50 rok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef P.F het volgende:
En nu denk ik heel vies aan een dikke k*t
Mijn buik zit niet onder een rok hoor?
True... Het excuus voor vandaag is dat ik pas om 11.30 thuiskwam (vanaf gisteravond..)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet dat je 'toestemming' hebt om je tussendoortjes weg te laten om te kijken of je afvalt, maar de lijstjes van jou de afgelopen week laten volgens mij wel meer weg dan alleen de tussendoortjes
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, als ik je lijstjes zie dan is er niks aan de hand.
Weet je hoeveel kcal je op een dag eet?? En hoeveel je ongeveer verbruikt tijdens sporten?
J hebt ook veel druk/stress de laatste tijd,dat wil ookniet echt helpen dacht ik zo.
oh,ik vind dat ook wel lekker met wat zout,net als radijsjes.. Is echt laaang geleden dat ik dat heb gegeten trouwens!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders willen altijd stoer doen met rare groenten. Maar een rettich is gewoon Fiess.
Mama: ja lekker kun je mee in plakjes nemen, lekker in de trein, beetje zout er over
Gadver, dat was m'n smerigste lunch OOIT
hmm dat is wel raar inderdaad...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aankomen van stress?![]()
ik vind het echt frusterend om te zien dat hard werken niet echt beloond wordt....
En nee, ik tel geen Kccals, nooit gedaan en daar heb ik ook helemaal geen zin in. Ik sport, ik eet, en als ik voor 't sporten trek heb, dan eet ik nog wat extra yoghurt om te zorgen dat ik niet met een hongergevoel sport. Erna ook echt goed eten... en de tussendoortjes zijn gewoon niet aanwezig:
geen snoep, geen frisdrank, geen avondhapjes... niets!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga het toch vragen: zou jíj zwanger kunnen zijn mo?
oke,dus je hebt eenmalig een stijging van een halve kilo gezien.. Dat kan vanalles zijn,een gewichtsschommeling is normaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Krachttraining nu een maand of 2 gok ik zo, sinds vorige week ook echt met cardio erbij. Maar zoals ik al zei fiets ik sowieso al een uur per dag door 't heuvelige Nijmegen met een flink tempo en eet ik niet overdadig..
zit nu rond de 73,5, en vanochtend na de pizza van gisteravond net wat boven de 74, en daar schrok ik erg vanwant ik had 't niet verwacht, en ik ben écht bewust bezig de laatste tijd, was net weer blij dat ik allerlei knoppen gevonden had, van studie tot sport tot eten!
hoe komt het dat je steeds een lager streefgewicht wil hebben? voel je je nog dikker dan verwacht op het behaalde gewicht, is het 't blijven hebben van een doel/streefgewicht? de kick van kijken hoe ver je kunt gaan... iets anders...?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rot, mo. Even een weekje wel kcals bijhouden is echt geen optie?
Zo stom. Toen ik 68 kilo woog, wilde ik 66 kilo wegen. Toen ik 66 kilo woog, wilde ik 64 kilo wegen. Enzovoort. Nu weeg ik 60 kilo en wil ik 58 kilo wegen..
wanneer was dat dan? en ben je van 70 - 73.5 gestegen terwijl je dus zo eet en sport zoals je net opnoemde?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wanneer was dat dan? en ben je van 70 - 73.5 gestegen terwijl je dus zo eet en sport zoals je net opnoemde?
Radijs vind ik ook niet lekker..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh,ik vind dat ook wel lekker met wat zout,net als radijsjes.. Is echt laaang geleden dat ik dat heb gegeten trouwens!
kijk, daar heb je 't al, er is dus geen bewijs dat je aankomt van hoe je nu leeft. wat je zelf al zegt: stug doorgaan! (al snap ik de frustratie maar al te goed hoor...)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat nietde stress is dan ook vooral dat er de afgelopen weken niets vanaf is gegaan
Herkenbaar! Maar inderdaad een beetje oppassen dat je niet doorschiet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rot, mo. Even een weekje wel kcals bijhouden is echt geen optie?
Zo stom. Toen ik 68 kilo woog, wilde ik 66 kilo wegen. Toen ik 66 kilo woog, wilde ik 64 kilo wegen. Enzovoort. Nu weeg ik 60 kilo en wil ik 58 kilo wegen..
Maar lieve Blo, je werkt er hard voor, het wil even niet: probeer vna het leven te genieten. Nog even en je bent getrouwd, en ikw eet zeker dat je er zo mooi uit zult zien in je jurk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk wel.. ik vind 't fijn om goed in mn vel te zitten en voor dit collegejaar ging 't ook echt heel goed! En dat is nu dus een beetje vertyfd
en nu ben ik verbitterd
Eigenlijk ben ik niet eens zozeer bezig met afvallen. Ik probeer gezond te eten en daarbij een beetje op te letten dat ik niet al te veel slechte dingen binnenkrijg, maar het is niet alsof ik voortdurend het idee heb dusdanig te moeten eten dat ik als gevolg daarvan afval. Het is meer een prettige bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hoe komt het dat je steeds een lager streefgewicht wil hebben? voel je je nog dikker dan verwacht op het behaalde gewicht, is het 't blijven hebben van een doel/streefgewicht? de kick van kijken hoe ver je kunt gaan... iets anders...?
Ik weet niet hoe lang je bent,maar toen ik jou eerst zag met de meet,was je allesbehalve dik, dus ik kan me niet voorstellen dat je nog verder moet afvallen. Pas je wel goed op jezelf?
dat zinnetje doet mijn alarmbellen rinkelen. Ik weet niet in hoeverre jij gevoelig bent om een eetstoornis te ontwikkelen,maar door zulke gedachtes kan jouw afvalgedrag zich gaan ontwikkelen tot een steeds belangrijker iets, en uiteindelijk een obsessie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet eens zozeer bezig met afvallen. Ik probeer gezond te eten en daarbij een beetje op te letten dat ik niet al te veel slechte dingen binnenkrijg, maar het is niet alsof ik voortdurend het idee heb dusdanig te moeten eten dat ik als gevolg daarvan afval. Het is meer een prettige bijkomstigheid.
Ik vind het wel fijn als ik op de weegschaal sta en er is iets af. Alsof ik toch iets kan zonder er heel erg m'n best voor te hoeven doen. Vooral in een tijd waarin alles zo moeizaam gaat.
Van m'n zus en moeder mag ik in ieder geval niet dunner worden..
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo, dan ben je 65 en dan................... Helemaal niks, een streefgewicht is zo'n loos iets!
Ik begin me steeds meer te realiseren dat, om te bereiken dat je in de spiegel kijkt en denktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lijkt me fijngewoon.. om ook in de spiegel te kunnen denken 'tof
'
![]()
Nu moet ik huilen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat zinnetje doet mijn alarmbellen rinkelen. Ik weet niet in hoeverre jij gevoelig bent om een eetstoornis te ontwikkelen,maar door zulke gedachtes kan jouw afvalgedrag zich gaan ontwikkelen tot een steeds belangrijker iets, en uiteindelijk een obsessie.
Ik kan me voorstellen dat je momenteel het gevoel hebt weinig controle over je eigen leven of geluk te hebben (je ex maakte het uit, dus hij had wat dat betreft de touwtjes in handen over jouw toekomst...)
Maar afvallen geeft je geen controle terug over je geluk. Dat zul je op een andere manier moeten terugkrijgen. Door jezelf te ontwikkelen, verder te gaan. Dingen die je momenteel al doet:je hebt een eigen huisje, je hebt een stage en je scriptie is af..! Dat zijn zaken waar je zelfvertrouwen uit kunt halen, wat een geweldige prestaties zijn dat!
Is het een idee om jezelf als doel te stellen de komende weken stabiel te blijven in gewicht? Kun je dat? en wil je dat?
Je bent ontzettend sterk, dat heb je meer dan eens getoond, dus ik heb er alle vertrouwen in dat alles goedkomt met jou. Het leven kent net als buiten bepaalde seizoenen. nu zit je in de winter,maar blijf volhouden en de lente zal vanzelf weer aanbreken lieve DaD
Is huilen een teken van zwakte dan? Ik heb het niet over de hoeveelheid tranen die je laat, maar om je moed en doorzettingsvermogen. In plaats van bij de pakken neer te gaan zitten, ben je verder gegaan, dat doe je toch maar mooi even! dát getuigt van kracht, vind ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu moet ik huilen..
Ik geloof niet dat ik aanleg heb om een eetstoornis te ontwikkelen. Als ik ietsjes positiever naar mezelf kon kijken, zou dat wel al een hoop schelen. Ik wil best proberen om de komende tijd stabiel te blijven, qua gewicht. Mag dat ook zodra ik op 59 zit?.
En ik vind het heel lief dat je me sterk noemt, maar dat valt echt best mee. Ik huil heel wat af, de laatste weken.
Ik ben nu 3 kg zwaarder dan vorig jaar. Nu denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lijkt me fijngewoon.. om ook in de spiegel te kunnen denken 'tof
'
![]()
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 kg zwaarder dan vorig jaar. Nu denk iken vorig jaar ook. Het gaat om hoe je verder in je vel zit.
Edit: ik bedoel hier eigenlijk mee dat van jezelf houden bar weinig met je gewicht te maken heeft. En je zelf mooi vinden ook
vind jij jouwn buik iets minderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minder
Ja als voorbeeld, ik vond mijzelf altijd prima en mooi etc, alleen m'n buik iets te dik. Nu heb ik wel andere klachten, maar dat is gewoon eh, een detail. Ik ben nog steeds mooiquote:
Ha! Mijn BMI is nu 19.5 ofzo maar mijn buikomtrek zit nog steeds tegen overgewicht aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minder
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als voorbeeld, ik vond mijzelf altijd prima en mooi etc, alleen m'n buik iets te dik. Nu heb ik wel andere klachten, maar dat is gewoon eh, een detail. Ik ben nog steeds mooi
Wiens kamer?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?
Bijna jaloers op jouwn buik! Haha
ik moet ook even suikers bannen, zodat/totdat ik een plat buikje krijg![]()
Dus nog even doorzetten!
Er liggen nog steeds ruim 3 weken een reep chocola en een dosje chocoladehazelnoten op me kamer, en nog steeds van afgebleven
Me's! Wel een beetje een allemansvriend, zie die naam steeds vaker...quote:
Ja ik eet bijna geen suiker en sportte best vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?
Bijna jaloers op jouwn buik! Haha
ik moet ook even suikers bannen, zodat/totdat ik een plat buikje krijg![]()
Dus nog even doorzetten!
Er liggen nog steeds ruim 3 weken een reep chocola en een dosje chocoladehazelnoten op me kamer, en nog steeds van afgebleven
quote:Op zondag 20 juni 2010 08:06 schreef Merel het volgende:
Ik heb zooooo naar gedroomd. En nu durf ik niet meer verder te slapen.
O gedver!quote:Op zondag 20 juni 2010 08:59 schreef uniekhoorn het volgende:
Goedemorgen...
Ik ben gisteravond gevallen, naar, op mijn heup en nu kan ik niet echt meer lopen en zit er een hele grote blauwe bult op mijn heup... Ben er misselijk van
dat ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:18 schreef conleche het volgende:
Uniek, dat klinkt helemaal niet goed meisje! Misschien zelfs even bellen met, of gaan naar de eerste hulp van een ziekenhuis, Ik denk dat ze misschien wel een foto nodig hebben om te kijken of het een kneuzing of een breuk is?
wow!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!![]()
Uniekauuuw! Hopelijk ben je al onderweg naar de dokter
![]()
Want een diepe gesprekken allemaalOns Calikuiken heeft ware woorden gesproken
![]()
En kijk es! Haarbal ontmoet Salman Rushdie![]()
[ afbeelding ]
Dan zeggen ze: kom maar even langs, dan kijken we er naar.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:22 schreef P.F het volgende:
Au, ik zou de huisartsen post bellen en vragen om advies? Dat je daar niet uren zit te wachten?
Waarwasda??quote:Op zondag 20 juni 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!![]()
Uniekauuuw! Hopelijk ben je al onderweg naar de dokter
![]()
Want een diepe gesprekken allemaalOns Calikuiken heeft ware woorden gesproken
![]()
En kijk es! Haarbal ontmoet Salman Rushdie![]()
[ afbeelding ]
Mootje, bedankt voor al je moeite gisteravond! We hadden ondertussen een plekje gevonden, en toen ik dat wilde laten weten (we waren toen al op het terrein) kon ik niet meer internetten of sms-en. Sorry!!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
wekker gezet, opgestaan, zo even ontbijten en dan stoedier'nyay
Nee. Nog even doorlezen dus, want we hebben er niet overheen gelezenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:26 schreef Phaidra het volgende:
En probeerde Lau ons iets te vertellen waar bijna iedereen overheen las?!
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Nog even doorlezen dus, want we hebben er niet overheen gelezenLau heeft het gewoon op haar heupen.
Wat let je?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit ik heb de foto's van barcelona gevonden!
NU WIL IK OP VAKANTIE
Ik wil ook!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit ik heb de foto's van barcelona gevonden!
NU WIL IK OP VAKANTIE
Mooi show geweest?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mootje, bedankt voor al je moeite gisteravond! We hadden ondertussen een plekje gevonden, en toen ik dat wilde laten weten (we waren toen al op het terrein) kon ik niet meer internetten of sms-en. Sorry!!
Maar het was echt heel tof!
wanneer ben je jarig dan! en hoezo heb je geen zin?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
O god ik heb nu al geen zin in mijn verjaardag
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Nog even doorlezen dus, want we hebben er niet overheen gelezenLau heeft het gewoon op haar heupen.
Onbetaald zwoegen, 5 dagen per week. Maar de eerste maand zit er op, nog twee te gaan en ik heb 2 weken vrijquote:
September! Omdat die week iedereen weer begint en het sowieso druk heeft. En ik vind het niet leuk om alleen wakker te wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig dan! en hoezo heb je geen zin?
Hou es op!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond het tot 21 leuk maar 22 vond ik al erg. En nu 23. Daarna 24 en dan ben ik alweer bijna 100
Ik ben te goed in dingen door te draven in mijn hoofd. Met wat alcohol op denk ik wat minder en doe ik wat meer. Vandaar dat de neiging er is om te studeren met een biertje er bij, dan gaat het serieus beterquote:Op zondag 20 juni 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
Pief. Ga maar vast in je graf liggen dan.
Soms denk ik dat jij adhd hebt!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben te goed in dingen door te draven in mijn hoofd. Met wat alcohol op denk ik wat minder en doe ik wat meer. Vandaar dat de neiging er is om te studeren met een biertje er bij, dan gaat het serieus beter
Nou niet serieusquote:
neequote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
Leuk Kwak!!! Was je nu uiteindelijk met Mcvindhemleukerdangoedvoormeis gegaan? Ik ben volgens mij net op vakantie gegaan, toen hij nog moest antwoorden.
het viel mee! hij had een thaise hoeds gesloopt en pompoms en wollen draadjes aan armbandjes van een full-moon party gebonden. draagbaar en niet heel genantquote:
Whehe, dat heb ik vaak met thee. Als nachtwacht het tosti-ijzer gebruikt, vergeet hij na afloop vaak de stekker van de waterkoker er weer in te doen, waardoor ik regelmatig m'n kopje volgiet met koud waterquote:Op zondag 20 juni 2010 12:47 schreef Tinkepink het volgende:Wacht al een uur op een ovenschotel, heb ik de oven verkeer ingesteld waardoor ik al een uur voor niets wacht. De oven is nog koud
Maar 60 is toch een mooier getalquote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.
Oh ja ik ook! Echt gaaf!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:04 schreef DevilsAndDust het volgende:
Oh, en ik wilde nog even 'tof' roepen tegen Maria!
Heb ik net binnen een minuut meer dan 500kcal naar binnen geschroktquote:1 Packung (200 g)
Brennwert 4504 kJ
Kalorien 1076 kcal
Fett 62,8 g
Kohlenhydrate 118 g
Protein 10 g
ja, maar het is echt 50% chocola zo'n ding!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
O gadver dat eet ik nooit meer
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/hosta_nippon_choco/index.html
[..]
Heb ik net binnen een minuut meer dan 500kcal naar binnen geschroktIk wist wel dat het er geen 100 waren, maar het zijn rijstwafels, come on!!!!
Rijstwafels is ook 400 kcal per 100 gram ofzo hoor! Ze zijn alleen luchtig, maar er zit niet genoeg water in om weinig kcal te bevatten.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:11 schreef P.F het volgende:
O gadver dat eet ik nooit meer
http://fddb.info/db/de/lebensmittel/hosta_nippon_choco/index.html
[..]
Heb ik net binnen een minuut meer dan 500kcal naar binnen geschroktIk wist wel dat het er geen 100 waren, maar het zijn rijstwafels, come on!!!!
O oke.. Nou ja, die hoef ik niet meer, ik zou denk ik wel 600 gram achter elkaar op kunnen eten =4500 kcal..quote:Op zondag 20 juni 2010 13:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Rijstwafels is ook 400 kcal per 100 gram ofzo hoor! Ze zijn alleen luchtig, maar er zit niet genoeg water in om weinig kcal te bevatten.
Oh dat klinkt leuk, dat boek! Zal het onthouden (waarschijnljik ga ik binnenkort vragen naar 'wie had er ook al weer een boekentip over hardlopen?' als ik 'm wil gaan kopen :'')quote:Op zondag 20 juni 2010 13:00 schreef Blurred86 het volgende:
Zo. Net weer 5 km hardgelopen! Voor mijn gevoel ging het een stuk beter dan afgelopen keer (toen dacht ik halverwege al dat ik dood neer zou vallen) maar mijn tijd was slechterKan misschien ook wel te maken hebben met de biertjes gisteravond en de weinige slaap die daar het gevolg van was
Maar goed, ondanks dat ik de 30 min net niet gehaald heb ben ik toch blij dat ik even lekker gelopen heb
Oh en voor de mede-hardlopers en boekennerds hier; what I talk about when I talk about running van Haruki Murakami is echt super <3 en erg herkenbaar ook vind ik, echt een aanrader!
Nu ga ik een welverdiende tosti maken en eten!
ik denk dat jij hetzelfde moet doen als ik: stoppen met zoveel wegen en daarop fixeren. het ging bij mij de afgelopen weken goed, tot ik terugkwam uit Frankrijk,en nu heb ik inmiddels weer 2 dagen niet gewogen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.
quote:Op zondag 20 juni 2010 13:38 schreef Blurred86 het volgende:
Cali, ik heb echt bewondering voor je instelling en je wijze woorden steeds! En ik heb er helemaal vertrouwen in dat je het super zult doen zaterdag, met jouw conditie en doorzettingsvermogen gaat dat je echt wel lukken
Als ik weer geld heb (teveel retailtherapy de laatste tijd) ga ik dat boek dat je aanraadt eens bekijken, klinkt interessant! Ik ben zelf ook best wel bezig met positief proberen te denken.
Als ik het topic sluit wil iemand dan een nieuwe voor me openen? Ik zit op mijn telefoon (heb nog altijd geen internet)
ah wat lief zeg van diegene!quote:Op zondag 20 juni 2010 13:40 schreef neen het volgende:
Stond ik net voor een brug die open stond, ging hij weer rustig naar beneden met zon gezellig tringelingeling, rijdt op dat moment de trein weg. Een collectieve zucht was het gevolg
Toen ging ik met mijn versleten pinpas waar ik al een 0 zie verschijnen achter did strip en met een half losse chipknip een kaartje proberen te halen maar dat ging niet, genoeg kleingeld had ik natuurlijk ook niet dus kocht iemand anders voor mij een kaartje
En tinkepink, je moet zeker een keer gaan!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |