Ik heb wel een soort van iemand ja.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:50 schreef Mini_rulez het volgende:
Hoe is het eigenlijk met jou en de mannen Co? Of is dat ook TMI?
Goh je meent het!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:53 schreef conleche het volgende:
En Vik: Michael Landon is haske dood.
Idemquote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ok, dat plaatje in de OP doet me weer ernstig twijfelen..
Ja en ik twijfel erover om het (permanent) te laten verwijderen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 18:56 schreef Viking84 het volgende:
Heb jij ook borsthaar dan?
Dames willen een man die doet wat hij zelf wil.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:02 schreef Socios het volgende:
[..]
Ja en ik twijfel erover om het (permanent) te laten verwijderen.Maar net wat de dames willen...
Die is beter iddquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:03 schreef Mini_rulez het volgende:
Ter compensatie een droog plaatje.
[ afbeelding ]
Jij kende het al?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:07 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Die is beter idd. Toevallig zat ik zelf net aan dat plaatje te denken
.
Dat weet een dame toch niet van mij als ze mij ziet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef Mini_rulez het volgende:
Dames willen een man die doet wat hij zelf wil.
Ik ben een groot fan van Bon Jovi geweest, dus ik ken aardig wat afbeeldingen van JBJ jaquote:
Uiteindelijk gaat het niet om dingen die je meteen ziet.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet een dame toch niet van mij als ze mij ziet...
Ik ook.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Bon Jovi geweest, dus ik ken aardig wat afbeeldingen van JBJ ja.
Iig geen borsthaar te zien in je FoBo.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Socios het volgende:
[..]
Dat weet een dame toch niet van mij als ze mij ziet...
Volgens mij is het probleem bij de meesta mannen nooit de hoeveelheid, maar de verdeling van het hoofdhaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:05 schreef loveli het volgende:
Hoef geen vent die minder haar heeft dan ik hoor...
Hahaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
Iig geen borsthaar te zien in je FoBo.
Wél een leuk hoofd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef loveli het volgende:
[..]
Iig geen borsthaar te zien in je FoBo.
Hij was hier vorige zaterdag op het strand, naast onze favoriete koffie bij zonsondergangtent!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:08 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik ben een groot fan van Bon Jovi geweest, dus ik ken aardig wat afbeeldingen van JBJ ja.
Ik wilde even zeggen 'No wayyyyyyy dat JBJ hier op het strand gaat wandelen!' Ben al eens in een soortgelijke grap getrapt op de middelbare school. Toen hield een klasgenote vol dat ze hem in Amsterdam had gezien. In Madame Tussauds dusquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:11 schreef Laureline het volgende:
[..]
Hij was hier vorige zaterdag op het strand, naast onze favoriete koffie bij zonsondergangtent!
Ja, ik heb hem ook niet gezien hoor! We waren gelukkig de dag ervoor aan het strand geweest, 50.000 man aan het gillen is niet bepaald mijn favoriete strandavondquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:13 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik wilde even zeggen 'No wayyyyyyy dat JBJ hier op het strand gaat wandelen!' Ben al eens in een soortgelijke grap getrapt op de middelbare school. Toen hield een klasgenote vol dat ze hem in Amsterdam had gezien. In Madame Tussauds dus. Maar er was eoa concert toch?
Jawel heur. Niet de allerlaatste meer nee, maar hij staat er wel bij.quote:
Nee hoor..Mijn duutser heeft te weinig haar. Ja, tenzij je zou vinden dat zn baardhaar in de plaats van de kaalheid zou moeten komen. Ach ja..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:09 schreef Laureline het volgende:
[..]
Volgens mij is het probleem bij de meesta mannen nooit de hoeveelheid, maar de verdeling van het hoofdhaar
Hee, Zwiel!! Hoe gaat het met jou dan??quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:10 schreef zwahiel het volgende:
Borsthaar... Gelukkig heb ik geen wouden, maar gewoon normale hoeveelheden
@CL lekker lekker hoor, weer met de mannen bezig dus
Kan je een lijstje zien dan? Ik zie volgens mij alleen de laatste kijker.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:16 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Jawel heur. Niet de allerlaatste meer nee, maar hij staat er wel bij.
Da's nieuw. Maar kan zijn dat het alleen in Bagger werkt.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Kan je een lijstje zien dan? Ik zie volgens mij alleen de laatste kijker.
Waar doe je dat? Bij instellingen zie ik geen optie. Ik zie er bij mij maar 5quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:22 schreef P.F het volgende:
Nu ik mijn voyeurs op laatste 10 heb gedzet zie ik meneer S er tussen staan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |