Zeker een leuke wedstrijdquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Whaah, wat een fantastische wedstrijd tussen Denemarken en Kameroen.
Daar moet een rosébiertje wat cola-berenburg op gedronken worden.
Ik weet dat je 'toestemming' hebt om je tussendoortjes weg te laten om te kijken of je afvalt, maar de lijstjes van jou de afgelopen week laten volgens mij wel meer weg dan alleen de tussendoortjesquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:13 schreef _Calimero_ het volgende:
Voetbalfeestjelijstje:
O: -
L: 1 mueslibol
T: 1 handje noten/borrelnootjes
D: BBQ maar zonder vlees, met stokbroodmet satesaus, pastasalade en andere salade,1/2 biertje
T: cashewnote en 2 crackers filet Americain (had te weinig gegeten..)
Ik heb er zelfs de tv voor aangezet! Maar het is rust.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:20 schreef Viking84 het volgende:
Whaah, wat een fantastische wedstrijd tussen Denemarken en Kameroen.
Daar moet een rosébiertje op gedronken worden.
Een multizak leegeten die ik voor de kinderen had gekochtquote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink wat doe je toch steeds met m&m's??
En waar is Lau met haar uitdijende iets??
Ik kan het hebben trouwens. Ben neit op dieet en ook geen gezondheidsnazi.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:24 schreef uniekhoorn het volgende:
Tink wat doe je toch steeds met m&m's??
En waar is Lau met haar uitdijende iets??
Koolrabi kan je bij een betere groenteboer wel kopen, en zeker op de markt, en moet ik je echt aanraden. Postelein en snijbieten zijn erg lastig, want slecht houdbaar. Pastinaak is net als koolrabi ook bij jou in de buurt verkrijgbaar, maar ik weet niet meer hoe dat ook al weer smaakte.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:54 schreef Laureline het volgende:
[..]
Wel eens van gehoord, raapstelen, geen idee hoe het smaaktEvenzo voor postelein, koolrabi, snijbieten en pastinaak
Wat een treurig stadsmens ben ik.
Hond mag nu 14 minuten aaneengesloten bewegen. Dat schiet niet op dus (het is 1 minuut per week dat Hond oud is; dus over 9 maanden mag 'ie een uur rennen/wandelen).quote:Kan je al een rondje rennen met Hond ernaast? Of vereist dat nog zorgvuldige training (van Hond dan)?
oh nee, dat heb ik gedroomd...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:31 schreef AKnynke het volgende:
[..]
Ik zag Lau laatst ook in OUD posten, dacht ik!
Wel onder een jaren ' 50 rok.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:32 schreef P.F het volgende:
En nu denk ik heel vies aan een dikke k*t
Mijn buik zit niet onder een rok hoor?
True... Het excuus voor vandaag is dat ik pas om 11.30 thuiskwam (vanaf gisteravond..)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:23 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik weet dat je 'toestemming' hebt om je tussendoortjes weg te laten om te kijken of je afvalt, maar de lijstjes van jou de afgelopen week laten volgens mij wel meer weg dan alleen de tussendoortjes
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef uniekhoorn het volgende:
Mo, als ik je lijstjes zie dan is er niks aan de hand.
Weet je hoeveel kcal je op een dag eet?? En hoeveel je ongeveer verbruikt tijdens sporten?
J hebt ook veel druk/stress de laatste tijd,dat wil ookniet echt helpen dacht ik zo.
oh,ik vind dat ook wel lekker met wat zout,net als radijsjes.. Is echt laaang geleden dat ik dat heb gegeten trouwens!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:36 schreef P.F het volgende:
Mijn ouders willen altijd stoer doen met rare groenten. Maar een rettich is gewoon Fiess.
Mama: ja lekker kun je mee in plakjes nemen, lekker in de trein, beetje zout er over
Gadver, dat was m'n smerigste lunch OOIT
hmm dat is wel raar inderdaad...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:42 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
aankomen van stress?![]()
ik vind het echt frusterend om te zien dat hard werken niet echt beloond wordt....
En nee, ik tel geen Kccals, nooit gedaan en daar heb ik ook helemaal geen zin in. Ik sport, ik eet, en als ik voor 't sporten trek heb, dan eet ik nog wat extra yoghurt om te zorgen dat ik niet met een hongergevoel sport. Erna ook echt goed eten... en de tussendoortjes zijn gewoon niet aanwezig:
geen snoep, geen frisdrank, geen avondhapjes... niets!!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef Tinkepink het volgende:
Ik ga het toch vragen: zou jíj zwanger kunnen zijn mo?
oke,dus je hebt eenmalig een stijging van een halve kilo gezien.. Dat kan vanalles zijn,een gewichtsschommeling is normaal.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:46 schreef motorbloempje het volgende:
Krachttraining nu een maand of 2 gok ik zo, sinds vorige week ook echt met cardio erbij. Maar zoals ik al zei fiets ik sowieso al een uur per dag door 't heuvelige Nijmegen met een flink tempo en eet ik niet overdadig..
zit nu rond de 73,5, en vanochtend na de pizza van gisteravond net wat boven de 74, en daar schrok ik erg vanwant ik had 't niet verwacht, en ik ben écht bewust bezig de laatste tijd, was net weer blij dat ik allerlei knoppen gevonden had, van studie tot sport tot eten!
hoe komt het dat je steeds een lager streefgewicht wil hebben? voel je je nog dikker dan verwacht op het behaalde gewicht, is het 't blijven hebben van een doel/streefgewicht? de kick van kijken hoe ver je kunt gaan... iets anders...?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rot, mo. Even een weekje wel kcals bijhouden is echt geen optie?
Zo stom. Toen ik 68 kilo woog, wilde ik 66 kilo wegen. Toen ik 66 kilo woog, wilde ik 64 kilo wegen. Enzovoort. Nu weeg ik 60 kilo en wil ik 58 kilo wegen..
wanneer was dat dan? en ben je van 70 - 73.5 gestegen terwijl je dus zo eet en sport zoals je net opnoemde?quote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:51 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
wanneer was dat dan? en ben je van 70 - 73.5 gestegen terwijl je dus zo eet en sport zoals je net opnoemde?
Radijs vind ik ook niet lekker..quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:43 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
oh,ik vind dat ook wel lekker met wat zout,net als radijsjes.. Is echt laaang geleden dat ik dat heb gegeten trouwens!
kijk, daar heb je 't al, er is dus geen bewijs dat je aankomt van hoe je nu leeft. wat je zelf al zegt: stug doorgaan! (al snap ik de frustratie maar al te goed hoor...)quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:52 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Nee, dat nietde stress is dan ook vooral dat er de afgelopen weken niets vanaf is gegaan
Herkenbaar! Maar inderdaad een beetje oppassen dat je niet doorschiet...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:47 schreef DevilsAndDust het volgende:
Rot, mo. Even een weekje wel kcals bijhouden is echt geen optie?
Zo stom. Toen ik 68 kilo woog, wilde ik 66 kilo wegen. Toen ik 66 kilo woog, wilde ik 64 kilo wegen. Enzovoort. Nu weeg ik 60 kilo en wil ik 58 kilo wegen..
Maar lieve Blo, je werkt er hard voor, het wil even niet: probeer vna het leven te genieten. Nog even en je bent getrouwd, en ikw eet zeker dat je er zo mooi uit zult zien in je jurk!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:04 schreef motorbloempje het volgende:
eigenlijk wel.. ik vind 't fijn om goed in mn vel te zitten en voor dit collegejaar ging 't ook echt heel goed! En dat is nu dus een beetje vertyfd
en nu ben ik verbitterd
Eigenlijk ben ik niet eens zozeer bezig met afvallen. Ik probeer gezond te eten en daarbij een beetje op te letten dat ik niet al te veel slechte dingen binnenkrijg, maar het is niet alsof ik voortdurend het idee heb dusdanig te moeten eten dat ik als gevolg daarvan afval. Het is meer een prettige bijkomstigheid.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:50 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
hoe komt het dat je steeds een lager streefgewicht wil hebben? voel je je nog dikker dan verwacht op het behaalde gewicht, is het 't blijven hebben van een doel/streefgewicht? de kick van kijken hoe ver je kunt gaan... iets anders...?
Ik weet niet hoe lang je bent,maar toen ik jou eerst zag met de meet,was je allesbehalve dik, dus ik kan me niet voorstellen dat je nog verder moet afvallen. Pas je wel goed op jezelf?
dat zinnetje doet mijn alarmbellen rinkelen. Ik weet niet in hoeverre jij gevoelig bent om een eetstoornis te ontwikkelen,maar door zulke gedachtes kan jouw afvalgedrag zich gaan ontwikkelen tot een steeds belangrijker iets, en uiteindelijk een obsessie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:12 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Eigenlijk ben ik niet eens zozeer bezig met afvallen. Ik probeer gezond te eten en daarbij een beetje op te letten dat ik niet al te veel slechte dingen binnenkrijg, maar het is niet alsof ik voortdurend het idee heb dusdanig te moeten eten dat ik als gevolg daarvan afval. Het is meer een prettige bijkomstigheid.
Ik vind het wel fijn als ik op de weegschaal sta en er is iets af. Alsof ik toch iets kan zonder er heel erg m'n best voor te hoeven doen. Vooral in een tijd waarin alles zo moeizaam gaat.
Van m'n zus en moeder mag ik in ieder geval niet dunner worden..
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef uniekhoorn het volgende:
Moblo, dan ben je 65 en dan................... Helemaal niks, een streefgewicht is zo'n loos iets!
Ik begin me steeds meer te realiseren dat, om te bereiken dat je in de spiegel kijkt en denktquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lijkt me fijngewoon.. om ook in de spiegel te kunnen denken 'tof
'
![]()
Nu moet ik huilen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:19 schreef _Calimero_ het volgende:
[..]
dat zinnetje doet mijn alarmbellen rinkelen. Ik weet niet in hoeverre jij gevoelig bent om een eetstoornis te ontwikkelen,maar door zulke gedachtes kan jouw afvalgedrag zich gaan ontwikkelen tot een steeds belangrijker iets, en uiteindelijk een obsessie.
Ik kan me voorstellen dat je momenteel het gevoel hebt weinig controle over je eigen leven of geluk te hebben (je ex maakte het uit, dus hij had wat dat betreft de touwtjes in handen over jouw toekomst...)
Maar afvallen geeft je geen controle terug over je geluk. Dat zul je op een andere manier moeten terugkrijgen. Door jezelf te ontwikkelen, verder te gaan. Dingen die je momenteel al doet:je hebt een eigen huisje, je hebt een stage en je scriptie is af..! Dat zijn zaken waar je zelfvertrouwen uit kunt halen, wat een geweldige prestaties zijn dat!
Is het een idee om jezelf als doel te stellen de komende weken stabiel te blijven in gewicht? Kun je dat? en wil je dat?
Je bent ontzettend sterk, dat heb je meer dan eens getoond, dus ik heb er alle vertrouwen in dat alles goedkomt met jou. Het leven kent net als buiten bepaalde seizoenen. nu zit je in de winter,maar blijf volhouden en de lente zal vanzelf weer aanbreken lieve DaD
Is huilen een teken van zwakte dan? Ik heb het niet over de hoeveelheid tranen die je laat, maar om je moed en doorzettingsvermogen. In plaats van bij de pakken neer te gaan zitten, ben je verder gegaan, dat doe je toch maar mooi even! dát getuigt van kracht, vind ik.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:28 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Nu moet ik huilen..
Ik geloof niet dat ik aanleg heb om een eetstoornis te ontwikkelen. Als ik ietsjes positiever naar mezelf kon kijken, zou dat wel al een hoop schelen. Ik wil best proberen om de komende tijd stabiel te blijven, qua gewicht. Mag dat ook zodra ik op 59 zit?.
En ik vind het heel lief dat je me sterk noemt, maar dat valt echt best mee. Ik huil heel wat af, de laatste weken.
Ik ben nu 3 kg zwaarder dan vorig jaar. Nu denk ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:22 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
het lijkt me fijngewoon.. om ook in de spiegel te kunnen denken 'tof
'
![]()
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 kg zwaarder dan vorig jaar. Nu denk iken vorig jaar ook. Het gaat om hoe je verder in je vel zit.
Edit: ik bedoel hier eigenlijk mee dat van jezelf houden bar weinig met je gewicht te maken heeft. En je zelf mooi vinden ook
vind jij jouwn buik iets minderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minder
Ja als voorbeeld, ik vond mijzelf altijd prima en mooi etc, alleen m'n buik iets te dik. Nu heb ik wel andere klachten, maar dat is gewoon eh, een detail. Ik ben nog steeds mooiquote:
Ha! Mijn BMI is nu 19.5 ofzo maar mijn buikomtrek zit nog steeds tegen overgewicht aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minder
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als voorbeeld, ik vond mijzelf altijd prima en mooi etc, alleen m'n buik iets te dik. Nu heb ik wel andere klachten, maar dat is gewoon eh, een detail. Ik ben nog steeds mooi
Wiens kamer?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?
Bijna jaloers op jouwn buik! Haha
ik moet ook even suikers bannen, zodat/totdat ik een plat buikje krijg![]()
Dus nog even doorzetten!
Er liggen nog steeds ruim 3 weken een reep chocola en een dosje chocoladehazelnoten op me kamer, en nog steeds van afgebleven
Me's! Wel een beetje een allemansvriend, zie die naam steeds vaker...quote:
Ja ik eet bijna geen suiker en sportte best vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?
Bijna jaloers op jouwn buik! Haha
ik moet ook even suikers bannen, zodat/totdat ik een plat buikje krijg![]()
Dus nog even doorzetten!
Er liggen nog steeds ruim 3 weken een reep chocola en een dosje chocoladehazelnoten op me kamer, en nog steeds van afgebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |