Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:48 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Ik ben nu 3 kg zwaarder dan vorig jaar. Nu denk iken vorig jaar ook. Het gaat om hoe je verder in je vel zit.
Edit: ik bedoel hier eigenlijk mee dat van jezelf houden bar weinig met je gewicht te maken heeft. En je zelf mooi vinden ook
vind jij jouwn buik iets minderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minder
Ja als voorbeeld, ik vond mijzelf altijd prima en mooi etc, alleen m'n buik iets te dik. Nu heb ik wel andere klachten, maar dat is gewoon eh, een detail. Ik ben nog steeds mooiquote:
Ha! Mijn BMI is nu 19.5 ofzo maar mijn buikomtrek zit nog steeds tegen overgewicht aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:54 schreef P.F het volgende:
[..]
Eensch! Dan zie je ik ben super mooi, alleen m'n buik.. eh, die iets minder
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 22:58 schreef P.F het volgende:
[..]
Ja als voorbeeld, ik vond mijzelf altijd prima en mooi etc, alleen m'n buik iets te dik. Nu heb ik wel andere klachten, maar dat is gewoon eh, een detail. Ik ben nog steeds mooi
Wiens kamer?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?
Bijna jaloers op jouwn buik! Haha
ik moet ook even suikers bannen, zodat/totdat ik een plat buikje krijg![]()
Dus nog even doorzetten!
Er liggen nog steeds ruim 3 weken een reep chocola en een dosje chocoladehazelnoten op me kamer, en nog steeds van afgebleven
Me's! Wel een beetje een allemansvriend, zie die naam steeds vaker...quote:
Ja ik eet bijna geen suiker en sportte best vaakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:06 schreef Noukjee het volgende:
[..]
Pfoeh, dan is het goed, want jij had toch die foto in bikini gepost?
Bijna jaloers op jouwn buik! Haha
ik moet ook even suikers bannen, zodat/totdat ik een plat buikje krijg![]()
Dus nog even doorzetten!
Er liggen nog steeds ruim 3 weken een reep chocola en een dosje chocoladehazelnoten op me kamer, en nog steeds van afgebleven
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |