dat ja!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:18 schreef conleche het volgende:
Uniek, dat klinkt helemaal niet goed meisje! Misschien zelfs even bellen met, of gaan naar de eerste hulp van een ziekenhuis, Ik denk dat ze misschien wel een foto nodig hebben om te kijken of het een kneuzing of een breuk is?
wow!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!![]()
Uniekauuuw! Hopelijk ben je al onderweg naar de dokter
![]()
Want een diepe gesprekken allemaalOns Calikuiken heeft ware woorden gesproken
![]()
En kijk es! Haarbal ontmoet Salman Rushdie![]()
[ afbeelding ]
Dan zeggen ze: kom maar even langs, dan kijken we er naar.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:22 schreef P.F het volgende:
Au, ik zou de huisartsen post bellen en vragen om advies? Dat je daar niet uren zit te wachten?
Waarwasda??quote:Op zondag 20 juni 2010 10:20 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ohaaaai!![]()
Uniekauuuw! Hopelijk ben je al onderweg naar de dokter
![]()
Want een diepe gesprekken allemaalOns Calikuiken heeft ware woorden gesproken
![]()
En kijk es! Haarbal ontmoet Salman Rushdie![]()
[ afbeelding ]
Mootje, bedankt voor al je moeite gisteravond! We hadden ondertussen een plekje gevonden, en toen ik dat wilde laten weten (we waren toen al op het terrein) kon ik niet meer internetten of sms-en. Sorry!!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:04 schreef motorbloempje het volgende:
goedemorgen!
wekker gezet, opgestaan, zo even ontbijten en dan stoedier'nyay
Nee. Nog even doorlezen dus, want we hebben er niet overheen gelezenquote:Op zondag 20 juni 2010 10:26 schreef Phaidra het volgende:
En probeerde Lau ons iets te vertellen waar bijna iedereen overheen las?!
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Nog even doorlezen dus, want we hebben er niet overheen gelezenLau heeft het gewoon op haar heupen.
Wat let je?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit ik heb de foto's van barcelona gevonden!
NU WIL IK OP VAKANTIE
Ik wil ook!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:59 schreef MevrouwPuff het volgende:
Shit ik heb de foto's van barcelona gevonden!
NU WIL IK OP VAKANTIE
Mooi show geweest?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:24 schreef Phaidra het volgende:
[..]
Mootje, bedankt voor al je moeite gisteravond! We hadden ondertussen een plekje gevonden, en toen ik dat wilde laten weten (we waren toen al op het terrein) kon ik niet meer internetten of sms-en. Sorry!!
Maar het was echt heel tof!
wanneer ben je jarig dan! en hoezo heb je geen zin?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:36 schreef P.F het volgende:
O god ik heb nu al geen zin in mijn verjaardag
quote:Op zondag 20 juni 2010 10:27 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Nee. Nog even doorlezen dus, want we hebben er niet overheen gelezenLau heeft het gewoon op haar heupen.
Onbetaald zwoegen, 5 dagen per week. Maar de eerste maand zit er op, nog twee te gaan en ik heb 2 weken vrijquote:
September! Omdat die week iedereen weer begint en het sowieso druk heeft. En ik vind het niet leuk om alleen wakker te wordenquote:Op zondag 20 juni 2010 11:49 schreef Perruche het volgende:
[..]
wanneer ben je jarig dan! en hoezo heb je geen zin?
Hou es op!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:14 schreef P.F het volgende:
Ik vond het tot 21 leuk maar 22 vond ik al erg. En nu 23. Daarna 24 en dan ben ik alweer bijna 100
Ik ben te goed in dingen door te draven in mijn hoofd. Met wat alcohol op denk ik wat minder en doe ik wat meer. Vandaar dat de neiging er is om te studeren met een biertje er bij, dan gaat het serieus beterquote:Op zondag 20 juni 2010 12:22 schreef conleche het volgende:
Pief. Ga maar vast in je graf liggen dan.
Soms denk ik dat jij adhd hebt!quote:Op zondag 20 juni 2010 12:38 schreef P.F het volgende:
[..]
Ik ben te goed in dingen door te draven in mijn hoofd. Met wat alcohol op denk ik wat minder en doe ik wat meer. Vandaar dat de neiging er is om te studeren met een biertje er bij, dan gaat het serieus beter
Nou niet serieusquote:
neequote:Op zondag 20 juni 2010 12:34 schreef conleche het volgende:
Leuk Kwak!!! Was je nu uiteindelijk met Mcvindhemleukerdangoedvoormeis gegaan? Ik ben volgens mij net op vakantie gegaan, toen hij nog moest antwoorden.
het viel mee! hij had een thaise hoeds gesloopt en pompoms en wollen draadjes aan armbandjes van een full-moon party gebonden. draagbaar en niet heel genantquote:
Whehe, dat heb ik vaak met thee. Als nachtwacht het tosti-ijzer gebruikt, vergeet hij na afloop vaak de stekker van de waterkoker er weer in te doen, waardoor ik regelmatig m'n kopje volgiet met koud waterquote:Op zondag 20 juni 2010 12:47 schreef Tinkepink het volgende:Wacht al een uur op een ovenschotel, heb ik de oven verkeer ingesteld waardoor ik al een uur voor niets wacht. De oven is nog koud
Maar 60 is toch een mooier getalquote:Op zondag 20 juni 2010 13:03 schreef DevilsAndDust het volgende:
Ai uniek, ik hoop dat je op dit moment bij de HAP zit! Een bult erop is vaak geen goed teken, dacht ik.
Kwak, klinkt als een leuke avond! Fijn!
Ik werd vanochtend rond 7 uur wakker, poosje liggen lezen en toen weer in slaap gevallen. Tot 12 uur.. En ik was net 60,0, mooi rond getal. Zal ik er heel eerlijk bij vertellen dat ik toen nog wel m'n slaapshirtje en onderbroek uit heb getrokken om te kijken of ik de 59,9 in beeld kon krijgen?
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |