quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:50 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Je bent alweer vergeten dat jullie Turken ongeveer 50 jaar geleden hier als honden kwamen werken voor de Nederlanders?
Turkse bijdrage aan Nederland:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Derde generatie gastarbeider. Hoe heb je het lef om mij te weerspreken?
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:21 schreef Bortecinem het volgende:
Verder vind ik het werkelijk amuserend om te zien hoe een persoon als jij, iemand die Turken als een minderwaardig volk ziet, zich toch elke keer zo weet op te winden over hen. Je anti-Turken reacties zijn hier op het forum zo bekend, dat geen enkele Turk jou nog serieus neemt.

quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]Haatbaarden zijn niet aan een volk gebonden. Ze vegen hun reet af met nationalisme en de termen Turk, Koerd en Arabier. Ze zien elkaar als broeders en noemen jou een vieze kafir.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

Laat ik maar niet verder gaan. Uitgekotst overal waar jullie aanwezig zijn. Toch knap.quote:

Haha, zullen ze dan eindelijk uit hun grot komen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:58 schreef sarkout het volgende:
in 2011 zal er wat veranderen als USA vertrekt uit IRAK de koerden hebben betere leger dan ,syrie en irak, En zal nog beter worden ook zodat het even sterk zal zijn als iran.
Dus je weetz

En jij quote mij? Lees een paar reacties terug voordat je meteen conclusies trekt aan de hand van een reactie. Sukkel.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:52 schreef Mistaravim het volgende:
[..]
Haatbaarden zijn niet aan een volk gebonden. Ze vegen hun reet af met nationalisme en de termen Turk, Koerd en Arabier. Ze zien elkaar als broeders en noemen jou een vieze kafir.

Ik denk dat je mijn reactie over jou al meer dan duidelijk hebt bevestigd. Meer is niet nodig, nee.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:55 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Laat ik maar niet verder gaan. Uitgekotst overal waar jullie aanwezig zijn. Toch knap.

Alsof ik een reet geef om wat jij en andere Turken hier van mij vinden? Een volk dat hier geen noemenswaardige bijdrage heeft geleverd en in zowat heel Europa uitgekotst wordt. Je dacht dat ik op een soort goedkeuring stond te wachten? De ironie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:03 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik denk dat je mijn reactie over jou al meer dan duidelijk hebt bevestigd. Meer is niet nodig, nee.

quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:00 schreef xminator het volgende:
[..]
Haha, zullen ze dan eindelijk uit hun grot komen?
Keep on dreaming...

Wauw! Acht reacties vol met haat en frustratie. En dat alleen omdat ik een tegenreactie gaf op een racistische reactie.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:05 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Alsof ik een reet geef om wat jij en andere Turken hier van mij vinden? Een volk dat hier geen noemenswaardige bijdrage heeft geleverd en in zowat heel Europa uitgekotst wordt. Je dacht dat ik op een soort goedkeuring stond te wachten? De ironie.

Zo kan het ook!quote:En zoals ik al eerder aangaf zijn het een stel geïndoctrineerde kuddedieren. Koerden in mijn land mogen hun kinderen geen Koerdische namen geven. Over welke gelijke rechten hebben jullie het? Stelletje fascisten. Tot voor kort mocht de Koerdische taal niet gesproken worden. Koerdische liederen waren verboden. Koerdische zenders of programma's waren verboden. En waar was de o-zo-rechtvaardige-Turk al die tijd? Waarom bleven de Turken stil en vochten ze niet voor de vrijheid en democratie die ze nu prediken? Omdat de Turken het allemaal wel best vonden. Dat die paar miljoen Koerden onrecht werd aangedaan deed ze niks. Ze vonden het best. De Koerden moesten zelf strijden voor hun rechten. Zelf het heft in handen nemen. Ons Turkije, mijn volk, mijn mensen, zijn fascistisch. Geen twijfel over mogelijk!
De reacties hier zeggen al genoeg over de gemiddelde Turk. Walgelijk gewoon dat men niet wil inzien dat de Koerden onrecht werd en wordt aangedaan.

De laatste der Mohikanen. Je zult weinig van zulke weldenkende Turken vinden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef De_Veenboer het volgende:
Ondertussen op een ander forum.
[..]
Zo kan het ook!

Wat is dit nou weer voor een onzin? Welke Turk hier ontkent dat de Koerden onrecht is aangedaan? Niemand hier op het forum ontkent dat de Koerden onrecht is aangedaan. Feit is dat Turkije niet meer 1960 is en de rechten van de Koerden de afgelopen paar jaar aanzienlijk zijn verbeterd. Koerden mogen hun taal vrijuit spreken, hun kinderen Koerdische namen geven (recentelijk was een Koerdische familie in het nieuws die hun dochter de naam 'Koerdistan' had gegeven) en zichzelf met trots een Koerd noemen zonder opgepakt te worden. Het zal niet lang meer duren en de Koerden zullen als minderheid erkent worden.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:21 schreef De_Veenboer het volgende:
Ondertussen op een ander forum.
[..]
Zo kan het ook!

Jouw Turkenhaat heeft jou verblind.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:24 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
De laatste der Mohikanen. Je zult weinig van zulke weldenkende Turken vinden.

Zullen we het eens op Hababam vragen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw Turkenhaat heeft jou verblind.
Ik ben maar weinig Turken tegenkomen hier op het forum die ontkennen dat de Koerden onrecht is aangedaan of dat het nog steeds niet helemaal koek en ei is tussen de Koerden en de Turkse staat. Zie reacties van zarGon, IHVK, van mij, Siddha, TheMagnificent, HAKIM, eierdop en nog wel een paar Turken die hier en op de FP actief zijn. Maar om de een of andere reden willen jullie die niet zien en komen jullie met jullie standaard leuzen 'Turken zijn fascisten', 'Turken zjin racisten' etc..

Ik heb het over de Turken op dit forum en niet over een Turkse site waar een paar 15-jarigen op ronddwalen. Maar goed, ik geloof best dat zelfs daar het merendeel niet zal ontkennen dat de Koerden onderdrukt zijn.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Zullen we het eens op Hababam vragen?

quote:Op zaterdag 19 juni 2010 21:06 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Zullen we het eens op Hababam vragen?

Zijn ze ook, gezien de verkiezingsuitslagen in Turkije, gezien het buitenlandse beleid inzake de Armeense genocide, gezien de Cypriotische kwestie, de inmenging in buitenlandse kwestie die een pan-Turkse actor bevatten en natuurlijk het schandalige binnenlandse beleid tov de Koerden. Ken weinig landen die zo´n fraai lijstje aan beschamende kwesties voor kunnen leggen als Turkije. En natuurlijk het geìndoctrineerde maar bovenal oliedomme Turkse volk dat er als makke schaapjes achteraan loopt. En omdat er hier toevallig wat Turken rondlopen die wel vrijheid van informatie en vereniging hebben en dus echte feiten ook vanuit een ander perspectief kunnen mogen kijken tellen de leuzen niet meer?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:55 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Jouw Turkenhaat heeft jou verblind.
Ik ben maar weinig Turken tegenkomen hier op het forum die ontkennen dat de Koerden onrecht is aangedaan of dat het nog steeds niet helemaal koek en ei is tussen de Koerden en de Turkse staat. Zie reacties van zarGon, IHVK, van mij, Siddha, TheMagnificent, HAKIM, eierdop en nog wel een paar Turken die hier en op de FP actief zijn. Maar om de een of andere reden willen jullie die niet zien en komen jullie met jullie standaard leuzen 'Turken zijn fascisten', 'Turken zjin racisten' etc..

Je ijlt echt. Ik vraag me af of we het over hetzelfde land hebben. Bij de vorige verkiezingsuitslag heeft de nationalistische partij niet meer dan 14% van de stemmen opgehaald. Hoe kun je een volk, waarvan 86% niet op een nationalistische partij heeft gestemd, een fascistisch/racistisch volk noemen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:21 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Zijn ze ook, gezien de verkiezingsuitslagen in Turkije, gezien het buitenlandse beleid inzake de Armeense genocide, gezien de Cypriotische kwestie, de inmenging in buitenlandse kwestie die een pan-Turkse actor bevatten en natuurlijk het schandalige binnenlandse beleid tov de Koerden. Ken weinig landen die zo´n fraai lijstje aan beschamende kwesties voor kunnen leggen als Turkije. En natuurlijk het geìndoctrineerde maar bovenal oliedomme Turkse volk dat er als makke schaapjes achteraan loopt. En omdat er hier toevallig wat Turken rondlopen die wel vrijheid van informatie en vereniging hebben en dus echte feiten ook vanuit een ander perspectief kunnen mogen kijken tellen de leuzen niet meer?

En kun je het 'schandalige' binnenlandse beleid tegenover de Koerden ook even toelichten? Zoals je in mijn vorige reacties al kon lezen zijn de rechten van de Koerden de afgelopen paar jaar aanzienlijk verbeterd. Koerden mogen vrijuit Koerdisch spreken, Koerden hebben hun eigen Koerdische staatszender, Koerden mogen hun kinderen Koerdische namen geven (zie foto hierboven van een Turkse ID-kaart van een Koerdisch meisje met de naam Koerdistan) en Koerden mogen zich trots Koerdisch noemen en voelen zonder ervoor opgepakt te worden. En het zal niet lang meer duren en ze zullen binnenkort ook erkent worden als een etnische minderheid.quote:Ook juridisch zat het de Turken mee toen het Europese hof in Strasbourg op 29 juli 1974 de militaire actie bestempelde als legitiem. Turkije liet volgens de uitspraak duidelijk zien dat op basis van artikel 3/4 van het Verdrag van Zürich (11 februari 1959) had gehandeld(4). Tegenstanders, vooral Grieken en Grieks-Cyprioten, waren het hier niet mee eens en gingen in hoger beroep. Dit resulteerde in het Proces van Athene op 21 maart 1979, waar Turkije nogmaals in zijn recht werd gesteld op basis van het Verdrag van Zürich. De Turkse actie om rust op het eiland te brengen werd hiermee volledig legitiem, waarom er in Europa dan een beeld heerst van een ‘onlegitieme bezetting van Noord-Cyprus’ is ook rechtendeskundige en universitair hoofddocent dr. Theo van den Hoogen van de Rijksuniversiteit Groningen een compleet raadsel.

Niet de PKK maar Turkije krijgt wapens van Israël!
 Niet de PKK maar Turkije krijgt wapens van Israël! 

Waarvandaan dan?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef Burakius het volgende:
Zodra de regering het goed doet, moeten ze dat maskeren met PKK aanslagen. Waar deze OPEENs vandaan komen op grote schaal weten de meeste Turken maar al te goed.

Van een Turkse vriend hoorde ik dat de vrijmetselaars van Ergenekon erachter zitten, kan dat kloppen?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef Burakius het volgende:
Zodra de regering het goed doet, moeten ze dat maskeren met PKK aanslagen. Waar deze OPEENs vandaan komen op grote schaal weten de meeste Turken maar al te goed. Maar ik zal het jullie besparen. Nog een paar jaar en de legerleiders worden gekozen volgens de regering hopelijk.

quote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Een superieure Perz die zich zo opwindt over ons? Kom op zeg, dan moeten we toch wel iets voorstellen!
Uit je frustraties jonge, doe het! Gooi het eruit.Je frustratie geeft mij een egoboost.
Wauw, biz neymisiz abi! - voor de Turken onder ons.Is hij een Pers? Misschien moet hij goed kijken naar zichzelf dan. In elke "Pers" zit er wel Turks bloed. Dat komt omdat we 1000 jaar lang hun vrouwen hebben gepakt. Heerlijk dat nomaden bestaan en die willige Perzische vrouwen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]() In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.

1000% klopt dat. Je kunt niet geloven wat er deze week weer is gebeurt met die vrijmetselaars die macht hebben als hoofdrechters. Schandalig.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:25 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Van een Turkse vriend hoorde ik dat de vrijmetselaars van Ergenekon erachter zitten, kan dat kloppen?

Klopt het ook dat deze beweging achter de gordijnen tegelijkertijd de ultra rechtse Turken steunt en ook de PKK?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:27 schreef Burakius het volgende:
[..]
1000% klopt dat. Je kunt niet geloven wat er deze week weer is gebeurt met die vrijmetselaars die macht hebben als hoofdrechters. Schandalig.

Als je thuis was geweest in de geschiedenis dan had je geweten dat er nooit een grootschalige vermenging heeft plaatsgevonden tussen de Turken en de Perzen en dat de Turken weliswaar militair het gebied domineerden, maar veel Perzen deel uitmaakten van het bestuur. De Turken zijn nooit echt diep doorgedrongen in de Perzische samenleving, mijn beste vriend.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:26 schreef Burakius het volgende:
Is hij een Pers? Misschien moet hij goed kijken naar zichzelf dan. In elke "Pers" zit er wel Turks bloed. Dat komt omdat we 1000 jaar lang hun vrouwen hebben gepakt. Heerlijk dat nomaden bestaan en die willige Perzische vrouwen.

De metselaars doen alles om Turkije te stoppen met machtig te worden. Turkije is namelijk nog steeds de "spirituele " leider der Moslims. En het is eigenlijk HET land dat je zwak wilt houden als je de Islam wilt tegenhouden.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:30 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Klopt het ook dat deze beweging achter de gordijnen tegelijkertijd de ultra rechtse Turken steunt en ook de PKK?

Die Perzische vrouwen jonge ik zeg het je! En maar smullen hoor van die Turken. Want ja iets onbekends is toch wel extra interessant voor ze geweest. En tja, wat moet je nou kiezen, zo een Pers die zo gemakkelijk is verslagen en zijn hoofd buigt voor de Turkse Sultans, of een machtige Turkse krijger die de Perzen keer op keer hebben verpletterd. Zwak volk.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:32 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Als je thuis was geweest in de geschiedenis dan had je geweten dat er nooit een grootschalige vermenging heeft plaatsgevonden tussen de Turken en de Perzen en dat de Turken weliswaar militair het gebied domineerden, maar veel Perzen deel uitmaakten van het bestuur. De Turken zijn nooit echt diep doorgedrongen in de Perzische samenleving, mijn beste vriend.

Turkije leider der moslims? De Turken werden tot voor kort (en zelfs nu nog) in de Islamitische wereld nauwelijks serieus genomen vanwege de enorme kemalistische sentimenten in het land. De Turken hebben daarnaast nauwelijks een bijdrage geleverd aan de islam.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:32 schreef Burakius het volgende:
De metselaars doen alles om Turkije te stoppen met machtig te worden. Turkije is namelijk nog steeds de "spirituele " leider der Moslims. En het is eigenlijk HET land dat je zwak wilt houden als je de Islam wilt tegenhouden.

Zoals ik al zei: geen historische kennis, want anders zou je wel weten dat de Turken in Centraal-Azie verscheidene keren door de Sassaniden in de pan werden gehakt en dat toen de Turken binnenvielen de hoogtijdagen van Perzie er al op zaten, mede verzwakt door de oorlog tegen de Byzantijnen en de Arabieren. In zijn hoogtijdagen zou namelijk elke Turkse horde vernietigd worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef Burakius het volgende:
[..]
Die Perzische vrouwen jonge ik zeg het je! En maar smullen hoor van die Turken. Want ja iets onbekends is toch wel extra interessant voor ze geweest. En tja, wat moet je nou kiezen, zo een Pers die zo gemakkelijk is verslagen en zijn hoofd buigt voor de Turkse Sultans, of een machtige Turkse krijger die de Perzen keer op keer hebben verpletterd. Zwak volk.
We zijn doorgedrongen op plaatsen die niet nader te benoemen zijn!
Buk nu slaaf van een Pers voor het machtige Turkse volk. Het zit in je genen , dus het zou niet raar moeten voelen. Je voorouders hebben het namelijk ook gedaan.

Turkije is de leider der Moslims. Dat hoeven de Arabieren niet zo te vinden, maar het is zo dat juist de NIET-MOSLIMS het zo zien. Dit is gewoon realiteit. Turkije is het enige land met potentie en geschiedenis. De Turken hebben GROOTSTE bijdragen gemaakt aan de Islam. Turken hebben de Sultan geleverd die Istanbul hebben veroverd en Europa hebben gepenetreerd (de vrouwen ook). Bosnië is onze nalatenschap. Europa is zwanger van Turken! Zwijg nu zwakke Pers.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Turkije leider der moslims? De Turken werden tot voor kort (en zelfs nu nog) in de Islamitische wereld nauwelijks serieus genomen vanwege de enorme kemalistische sentimenten in het land. De Turken hebben daarnaast nauwelijks een bijdrage geleverd aan de islam.

Pers zwijg. Buk zoals je voorouders dat constant hebben moeten doen voor de Turken. Na 1000 jaar overheersing zou je het wel moeten weten. Pas op straks pak ik mijn roede zwakke pers. Wij hebben JULLIE gepakt én andere volkeren TEGELIJK. Slappelingen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:36 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: geen historische kennis, want anders zou je wel weten dat de Turken in Centraal-Azie verscheidene keren door de Sassaniden in de pan werden gehakt en dat toen de Turken binnenvielen de hoogtijdagen van Perzie er al op zaten, mede verzwakt door de oorlog tegen de Byzantijnen en de Arabieren. In zijn hoogtijdagen zou namelijk elke Turkse horde vernietigd worden.

In de Arabische landen lachen ze je in ieder geval uit om dergelijke opmerkingen. De Turken mogen zichzelf de leiders der moslims zien, maar andersom is dit dus niet het geval. De Turken hebben nooit een serieuze bijdrage geleverd aan de islam. Zowel ten tijde van de islamitische wetenschap, de Hadith en de verschillende soennitische scholen niet. Het soennisme is zelfs een Perzisch product.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Turkije is de leider der Moslims. Dat hoeven de Arabieren niet zo te vinden, maar het is zo dat juist de NIET-MOSLIMS het zo zien. Dit is gewoon realiteit. Turkije is het enige land met potentie en geschiedenis. De Turken hebben GROOTSTE bijdragen gemaakt aan de Islam. Turken hebben de Sultan geleverd die Istanbul hebben veroverd en Europa hebben gepenetreerd (de vrouwen ook). Bosnië is onze nalatenschap. Europa is zwanger van Turken! Zwijg nu zwakke Pers.

Garibaldi ben je echt Pers, wat vind je dan van de PJAK en de strijd van Iran tegen de PJAK?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
In de Arabische landen lachen ze je in ieder geval uit om dergelijke opmerkingen. De Turken mogen zichzelf de leiders der moslims zien, maar andersom is dit dus niet het geval. De Turken hebben nooit een serieuze bijdrage geleverd aan de islam. Zowel ten tijde van de islamitische wetenschap, de Hadith en de verschillende soennitische scholen niet. Het soennisme is zelfs een Perzisch product.

Pers ga eens even op de grond liggen. Ik heb een onderzetter nodig voor mijn voeten. Heerlijk zo een Perzische tapijt hihih! Slaafs volk zeg. Zo zwak dat we het hele land gemakkelijk hebben ondergelopen. Vrij pijnlijk zeg om 1000 jaar gepakt te worden.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
In de Arabische landen lachen ze je in ieder geval uit om dergelijke opmerkingen. De Turken mogen zichzelf de leiders der moslims zien, maar andersom is dit dus niet het geval. De Turken hebben nooit een serieuze bijdrage geleverd aan de islam. Zowel ten tijde van de islamitische wetenschap, de Hadith en de verschillende soennitische scholen niet. Het soennisme is zelfs een Perzisch product.

Het veroveren van gebieden is een serieuze bijdrage aan de islam? De Turken hebben de islam nooit ontwikkelt zoals andere volkeren dat wel hebben gedaan. Geen enkel soennitische school is ontstaan door een Turk, geen enkel Hadith komt van de hand van een Turk en haast geen enkele noemenswaardige wetenschapper ten tijde van de 'islamic golden age' was een Turk. Wie houd je voor de gek.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef Burakius het volgende:
Conjuncturele opmerkingen. Verdiep je wat meer in de bijdragen van Turken aan de Islam. Die is meer dan zat. Maar we staan wel bekend om onze veroveringen iig. Voorbeeld: 1000 jaar overheersing op zwakke Perzen.

Gerechtvaardigd. De Koerden staan in hun recht.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:45 schreef TeenWolf het volgende:
Garibaldi ben je echt Pers, wat vind je dan van de PJAK en de strijd van Iran tegen de PJAK?

hmmmm rare 'Iranees' ben je.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Gerechtvaardigd. De Koerden staan in hun recht.

Elke gewapende verzetsbeweging staan in hun recht wanneer ze tegenover het Iraanse regime staan.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef TeenWolf het volgende:
hmmmm rare 'Iranees' ben je.

Ik vind dat Iran en het Iraanse regime dit niet verdient, maar goed, en wat vind je van de verzetsbewegingen tegen Israel, staan die ook in hun recht?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:52 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Elke gewapende verzetsbeweging staan in hun recht wanneer ze tegenover het Iraanse regime staan.

quote:
 , maar ga er al 8 jaar graag op vakantie en op mijn werk en prive heb ik een aantal goede Turkse vrienden.
 , maar ga er al 8 jaar graag op vakantie en op mijn werk en prive heb ik een aantal goede Turkse vrienden.

Je gaat naar Marmaris dit jaar zag ik. Wanneer vertrek je?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Nee een kaaskop, maar ga er al 8 jaar graag op vakantie en op mijn werk en prive heb ik een aantal goede Turkse vrienden.

Augustus, krijg ik tevens de sleutel van het zomerhuisje van een collega van me mee, gratis verblijf alleen ticket en ........... geen zeikende receptie als je meiden meeneemtquote:Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Je gaat naar Marmaris dit jaar zag ik. Wanneer vertrek je?

hehe geweldig, ik vertrek 27 juli die kant op.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:58 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Augustus, krijg ik tevens de sleutel van het zomerhuisje van een collega van me mee, gratis verblijf alleen ticket en ........... geen zeikende receptie als je meiden meeneemt

Heerlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
hehe geweldig, ik vertrek 27 juli die kant op.
 Ik kan niet wachten, een vriendin van me uit Engeland die ik vorig jaar leerde kennen komt ook rond die tijd die kant op en ze weet niet dat ik een huisje ter beschikking heb.
 Ik kan niet wachten, een vriendin van me uit Engeland die ik vorig jaar leerde kennen komt ook rond die tijd die kant op en ze weet niet dat ik een huisje ter beschikking heb.  

Heb je haar in Marmaris leren kennen?quote:Op zondag 20 juni 2010 05:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
HeerlijkIk kan niet wachten, een vriendin van me uit Engeland die ik vorig jaar leerde kennen komt ook rond die tijd die kant op en ze weet niet dat ik een huisje ter beschikking heb.

Ja vorig jaar de allerlaatste dag zelfs dat ze er was. Even het contact warm gehouden met mail en in januari kwam ze naar Amsterdam voor een weekje, is ze bij me gebleven.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:05 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Heb je haar in Marmaris leren kennen?

Hehe geweldig, hoe zit het daar eigenlijk met het man-vrouw percentage? Veel Russen hoor ik? En ook Engelsen?quote:Op zondag 20 juni 2010 05:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja vorig jaar de allerlaatste dag zelfs dat ze er was. Even het contact warm gehouden met mail en in januari kwam ze naar Amsterdam voor een weekje, is ze bij me gebleven.
Sindsien sprak ik haar af en toe op Msn, leuke meid hoor , maar ik denk toch geen relatiemateriaal, is ze te aserieus voor en te knap hehe

Veel Engelsen, Ieren, Russen en ook aardig wat Nederlanders, Belgen etc.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:14 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Hehe geweldig, hoe zit het daar eigenlijk met het man-vrouw percentage? Veel Russen hoor ik? En ook Engelsen?

Dat komt wel goed. Hehe.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Veel Engelsen, Ieren, Russen en ook aardig wat Nederlanders, Belgen etc.
Man vrouw percentage is veelal gelijk, maar de Turken en Koerden die er werken, willen ook wel eens een graantje van het vrouwelijke schoon meepikken, gewoon zorgen dat je ze voor bent.

De AKP en de CHP zijn net zulke racisten als de MHP. Het beleid tov Koerden is niets veranderd. De gehele politiek van Turkije is doordrenkt met een walgelijk soort nationalisme en de wil om een homogene staat te creeeren (op andermans grondgebied, dat dan weer wel). Maar goed, als jij zo dom bent te willen geloven dat enkel de MHP nationalistisch is, laat ik je graag in de waan.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je ijlt echt. Ik vraag me af of we het over hetzelfde land hebben. Bij de vorige verkiezingsuitslag heeft de nationalistische partij niet meer dan 14% van de stemmen opgehaald. Hoe kun je een volk, waarvan 86% niet op een nationalistische partij heeft gestemd, een fascistisch/racistisch volk noemen?
¨
Jazeker, pan turkse actor. Turkije, als ongeveer enig panTurks gebied dat niet veroverd is door Rusland/USSR heeft er nogal een handje van zich in andermans zaken te mengen. ZIe het Oeigoeristan conflict, zie het Nagorno Karabachconflict. Zie de linguistische status van de Gagauzen in Moldavië. Dat jij vervolgens een totaal scheve vergelijking maakt om je eigen verdraaide waarheden waar probeert te lijken, was te verwachten. Van een persoon met een fascistisch-nationalistische achtergrond.quote:Pan-Turkse factor? Verklaar u nader? Turkije heeft de ambitie om zich aan te sluiten bij de EU - alhoewel die ambitie de laatste tijd een stuk minder is en ze de Midden-Oosten koers zijn gaan varen heeft geen enkele politicus in Turkije de ambitie om een Turkse unie te gaan stichten. En al was die ambitie er wel, dan nog zie ik niet in wat daar fascistisch of racistisch aan zou zijn? Jullie schreeuwen altijd het hardst dat Turkije niet bij de EU hoort, maar als ze zich zouden willen aansluiten bij hun eigen soort dan mag dat ook niet want dat is fascistisch?
Gelukkig heb ik geen kaas gegeten van de kwestie Cyprus, vandaar dat ik precies weet wat er is gebeurd. Waarschijnlijk snap je niet dat het betreden van andermans grondgebied per definitie illegaal is, vandaar dat niemand deze nepstaat dan ook erkend. Het fabeltje van Grieken die Turken afslachten is allang in Europa opgehelderd, behalve in dat achterlijke land van jou. Dat Grieken enosis wouden is alleen maar bewonderenswaardig, het is belangrijk zo veel mogelijk natiestaten te creeeren. De meerderheid was voor, en de meerderheid beslist. Dat de Turken dit niet wouden is dan jammer, misschien dat ze er begin vorige eeuw, toen Turkije/Osmaanse Rijk nog wat voorstelde er nog even een genocidetje doorheen moeten gooien, hadden ze nu ook Cyprus op basis van etnische slachtingen op kunnen eisen.quote:Verder heb jij blijkbaar geen kaas gegeten van de kwestie Cyprus. Waarschijnlijk denk jij, net zoals vele op het internet, dat Turkije Cyprus is binnengevallen om landje pik te spelen. Ehm, nee. Turkije is Cyprus binnengevallen omdat de nationalistische Grieken de Turken aan het afslachten waren omdat zij zich verzetten tegen de enosis (de Turkse-Cyprioten wilden net zo min bij Turkije horen, ze stemden voor één onafhankelijk Cyprus). En niet omdat Turkije op een dag bedacht om Turkije uit te breiden noch om het feit dat de Turken in Cyprus voordat het eiland werd opgesplitst in tweeën minder rechten hadden dan de Grieken. Nee, het waren de Griekse nationalisten en hun enosis die ervoor hebben gezorgd dat het eiland nu is opgesplitst in twee delen.
[..]
Koerden die Koerdisch spreken worden de bak ingegooid. Koerden die onderdrukt worden vanwege hun etniciteit. Koerdisch territorium waarnaar totaal geen staatsgeld gaat. Koerden die met discriminatie te maken hebben in de grote steden. Koerdische partijen & zenders die ontbonden worden wanneer zij niet strikt pro-Turks zijn. Geen vrijheid van meningsuiting. Geen vrijheid van informatievergaring. Geen vrijheid van vereniging. Als jij het Turkse beleid loopt goed te praten, heb je totaal geen verstand van mensenrechten. We zouden hier eens hetzelfde moeten doen met onze minderheden, kijken of je dan nog zo blaat.quote:En kun je het 'schandalige' binnenlandse beleid tegenover de Koerden ook even toelichten? Zoals je in mijn vorige reacties al kon lezen zijn de rechten van de Koerden de afgelopen paar jaar aanzienlijk verbeterd. Koerden mogen vrijuit Koerdisch spreken, Koerden hebben hun eigen Koerdische staatszender, Koerden mogen hun kinderen Koerdische namen geven (zie foto hierboven van een Turkse ID-kaart van een Koerdisch meisje met de naam Koerdistan) en Koerden mogen zich trots Koerdisch noemen en voelen zonder ervoor opgepakt te worden. En het zal niet lang meer duren en ze zullen binnenkort ook erkent worden als een etnische minderheid.
Sorry, ik heb kennis van zaken. Geen domme Turk die jarenlang geïndoctrineerd is door papa en familie. Turkije is een fascistenstaat die voortleeft op het gedachtegoed van een groep racistische bloedvergieters. Vergelijk het maar met Duitsland, die nog steeds de nazi's toejuicht.quote:Dus, als er iemand een oliedom mak schaapje is dan ben jij het wel. Je klinkt als een typische FP poster die zonder enige kennis van zaken andere oliedomme schapen napraat en bij het vallen van het woordje Turk of Turkije al begint te schuimbekken. Zielig hoor.

Turkije, land met potentie? *proest* Heb je de economische situatie er wel eens op nageslagen?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Turkije is de leider der Moslims. Dat hoeven de Arabieren niet zo te vinden, maar het is zo dat juist de NIET-MOSLIMS het zo zien. Dit is gewoon realiteit. Turkije is het enige land met potentie en geschiedenis. De Turken hebben GROOTSTE bijdragen gemaakt aan de Islam. Turken hebben de Sultan geleverd die Istanbul hebben veroverd en Europa hebben gepenetreerd (de vrouwen ook). Bosnië is onze nalatenschap. Europa is zwanger van Turken! Zwijg nu zwakke Pers.

Wij Turken en Koerden zijn broeders! Ik weet dat het Westen wil pogen ons uit elkaar te halen, maar dat zal jullie niet lukken. Ons geloof verbind ons sterker dan de sterkste lijm die er bestaat. Wij zijn als één. Zie je, racisme is een product van het Westen, dit is niet iets wat voor ons bestemd is. Turken en Koerden zijn al erg gemixt gelukkig. Verder is Bediüzamman Said Nursi ook een Koerd. En als je toch zo bezig bent, dan is Nederland "zwanger" van Turken, net zoals Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:09 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Turkije, land met potentie? *proest* Heb je de economische situatie er wel eens op nageslagen?
En Bosnië jullie nalatenschap, daar kan ik wel inkomen. Vandaar de Serviërs (Tri Prsta) er eventjes overheen liepen. Mag ik trouwens ook even zeggen dat Turkije zwanger is van de Koerden. 17% al and growing! Ga je daar maar eens druk over maken, knul!

Ik hoop dat ze je Perzische achterwerk uithollen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
hehe geweldig, ik vertrek 27 juli die kant op.

Zo een conflict is er niet eens. Serieus, er leven miljoenen Koerden en Turken door elkaar heen met 0 problemen. Er is slechts één lastplek en dat is Hakkari en de PKK. Voor de rest leven alle Koerden gewoon in vrede met Turken. Ik ken genoeg Koerden uit diyarbakir , van en andere plekken uit het Oosten. 0 problemen mee gehad, waarom? We zijn gewoon Moslims en afkomst boeit niet.quote:

Dank je wel. Wellicht moet je er ook eens wat literatuur op naslaan die deze zaken onafhankelijk weergeven. Hoop dat je dan wat minder nationalistisch-fascistisch van denkwijze wordt.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
LOL Haradrim. Ongelofelijk, wat een emotioneel beladen reactie vol met anti-Turkisme, onjuistheden en hypocrisie. Ik ben nog even aan het nadenken of ik er überhaupt op ga reageren.

Ze leven in een schijnwereld, die Turken. Ze stellen geen reet maar voor man.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Dank je wel. Wellicht moet je er ook eens wat literatuur op naslaan die deze zaken onafhankelijk weergeven. Hoop dat je dan wat minder nationalistisch-fascistisch van denkwijze wordt.

Als Turkije dit conflict wil winnen - zal ze toch op de Israelische/Marokkaanse manier te werk moeten gaan.quote:

Als Turkije dit conflict wil winnen, zal toch op de Europese tour moeten gaan. Dat wil zeggen de voedingsbodem weghalen dmv economische voorspoed in de regio.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als Turkije dit conflict wil winnen - zal ze toch op de Israelische/Marokkaanse manier te werk moeten gaan.

Moet je gewoon niet doen. Het zijn mensen met oogkleppen. Hoeveel argumenten je ook brengt, ze vergeten het (naar eigen bestwil) en gaan door met getroll.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
LOL Haradrim. Ongelofelijk, wat een emotioneel beladen reactie vol met anti-Turkisme, onjuistheden en hypocrisie. Ik ben nog even aan het nadenken of ik er überhaupt op ga reageren.

Marokkanen zijn helaas een slaafs volk. Daarom zijn ze ook moedwillig gekoloniseerd. Daar hoeven wij Turken zeker geen voorbeeld van te nemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als Turkije dit conflict wil winnen - zal ze toch op de Israelische/Marokkaanse manier te werk moeten gaan.

Een Turk die vrijdenkende mensen ''mensen met oogkleppen noemt'. De hilariteit!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet doen. Het zijn mensen met oogkleppen. Hoeveel argumenten je ook brengt, ze vergeten het (naar eigen bestwil) en gaan door met getroll.

Dit geeft mensen niet het recht om zich beter te voelen dan anderen. En gaat het er niet om dat we er dezelfde ideeen op nahouden, bijvoorbeeld het geloof? Wat mij betreft is het onderwerpen aan dezelfde God belangrijker dan je afkomst, bovendien is Turkije toch een smeltkroes van mensen.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:09 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Turkije, land met potentie? *proest* Heb je de economische situatie er wel eens op nageslagen?
En Bosnië jullie nalatenschap, daar kan ik wel inkomen. Vandaar de Serviërs (Tri Prsta) er eventjes overheen liepen. Mag ik trouwens ook even zeggen dat Turkije zwanger is van de Koerden. 17% al and growing! Ga je daar maar eens druk over maken, knul!

Allereerst bestaat God niet, maar wanneer jij dit graag wil geloven en bovenal er geen andere mensen mee lastig valt is dit oke. Verder is de stelling die je aanhaalt een goed voorbeeld van de conflicterende oorsprong van nationalisme vs religie. Turkije met haar kemalisme is een pure vorm van nationalisme, maar aan de hand van Erdogan wordt dit steeds meer gedraaid naar een meer islamitische stroming.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:28 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
Dit geeft mensen niet het recht om zich beter te voelen dan anderen. En gaat het er niet om dat we er dezelfde ideeen op nahouden, bijvoorbeeld het geloof? Wat mij betreft is het onderwerpen aan dezelfde God belangrijker dan je afkomst, bovendien is Turkije toch een smeltkroes van mensen.

Kun je mij uitleggen waarom enosis bewonderingswaardig is, maar pan-Turkisme niet?quote:Op zondag 20 juni 2010 11:04 schreef Haradrim het volgende:
Dat Grieken enosis wouden is alleen maar bewonderenswaardig, het is belangrijk zo veel mogelijk natiestaten te creeeren.

Kun je mij vertellen waar ik geschreven heb waar ik pan-Turkisme afwijs?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:41 schreef zarGon het volgende:
[..]
Kun je mij uitleggen waarom enosis bewonderingswaardig is, maar pan-Turkisme niet?

Dan begrijp ik niet waarom je er tegen bent dat Turkije zich met andermans zaken (de punten die je hierboven hebt gegeven) bemoeit?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:45 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Kun je mij vertellen waar ik geschreven heb waar ik pan-Turkisme afwijs?

Omdat Turkije zich niet het recht voorbehoud om zich te mengen in interne aangelegenheden van bv China. Pan Turkisme an sich is niets mis mee, maar wel een Turkije dat zich vader van alle Turken waant en standpunten inneemt die ver boven hun regionale power gaan om dit ook serieus te bewerkstelligen. Om bijvoorbeeld maar eens de clash met Duitsland te noemen over Turkstalige scholen te benadrukken.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
Dan begrijp ik niet waarom je er tegen bent dat Turkije zich met andermans zaken (de punten die je hierboven hebt gegeven) bemoeit?

Zo'n lange bericht?quote:Op zondag 20 juni 2010 14:55 schreef Bortecinem het volgende:
Ik kan mijn stuk tekst niet plaatsen? Er staat steeds je bericht was leeg wanneer ik op invoeren druk?
 . Post het in (twee) stukjes.
. Post het in (twee) stukjes. 

De CHP maar vooral de AKP is alles behalve nationalistisch. Het beleid tegenover de Koerden is wel degelijk veranderd. En dat is vooral te danken aan de AKP. Jij bent degene die de veranderingen in Turkije niet wil inzien. En dat komt vooral door jouw xenofobe, racistische anti-Turken houding. Want stel je voor dat Turkije aan het veranderen is en je niet meer kunt kankeren op Turkije. Trieste gasten als jij leven op anti-Turkisme. Geen wonder dat je blijft doorhameren op dingen die totaal niet meer relevant zijn anno 2010.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:04 schreef Haradrim het volgende:
[quote]
De AKP en de CHP zijn net zulke racisten als de MHP. Het beleid tov Koerden is niets veranderd. De gehele politiek van Turkije is doordrenkt met een walgelijk soort nationalisme en de wil om een homogene staat te creeeren (op andermans grondgebied, dat dan weer wel). Maar goed, als jij zo dom bent te willen geloven dat enkel de MHP nationalistisch is, laat ik je graag in de waan.
Turkije is een Pan-Turks gebied? Verklaar u nader.quote:Jazeker, pan turkse actor. Turkije, als ongeveer enig panTurks gebied dat niet veroverd is door Rusland/USSR heeft er nogal een handje van zich in andermans zaken te mengen. ZIe het Oeigoeristan conflict, zie het Nagorno Karabachconflict. Zie de linguistische status van de Gagauzen in Moldavië. Dat jij vervolgens een totaal scheve vergelijking maakt om je eigen verdraaide waarheden waar probeert te lijken, was te verwachten. Van een persoon met een fascistisch-nationalistische achtergrond.

Dat klopt. Je hebt werkelijk geen kaas gegeten van de kwestie Cyprus. Dat bewijst deze overdreven nationalistisch-fascistische reactie van jou maar weer. Echt waar, hoe durf jij de paar oppervlakkige vriendschappen van Turkije die zij heeft met haar verwante volken te veroordelen terwijl jij hier de Pan-Griekse plannen van de Griekse nationalisten die duizenden levens heeft gekost toejuicht? Hoe durf jij je überhaupt met de Koerdische kwestie te bemoeien?quote:Gelukkig heb ik geen kaas gegeten van de kwestie Cyprus, vandaar dat ik precies weet wat er is gebeurd. Waarschijnlijk snap je niet dat het betreden van andermans grondgebied per definitie illegaal is, vandaar dat niemand deze nepstaat dan ook erkend. Het fabeltje van Grieken die Turken afslachten is allang in Europa opgehelderd, behalve in dat achterlijke land van jou. Dat Grieken enosis wouden is alleen maar bewonderenswaardig, het is belangrijk zo veel mogelijk natiestaten te creeeren. De meerderheid was voor, en de meerderheid beslist. Dat de Turken dit niet wouden is dan jammer, misschien dat ze er begin vorige eeuw, toen Turkije/Osmaanse Rijk nog wat voorstelde er nog even een genocidetje doorheen moeten gooien, hadden ze nu ook Cyprus op basis van etnische slachtingen op kunnen eisen.

Hmm, nee. Weer zijn jouw argumenten gebaseerd op jouw onderbuikgevoelens en niet op feiten. Koerden worden niet onderdrukt vanwege hun etniciteit. Koerden mogen gewoon trots zijn en opkomen voor hun etniciteit zonder opgepakt of vermoord te worden. Koerden mogen hun kinderen Koerdische namen geven, zelfs de naam Koerdistan is geoorloofd (zie foto op de vorige pagina). Verder is de DTP niet verboden omdat het niet niet Pro-Turks was. Die partij is gesloten omdat ze banden hadden met de PKK. Jammer voor ze. De DTP had serieus dingen kunnen bereiken in Turkije maar ze hebben het zelf verpest. Maar goed, het zal niet lang duren of een tweelingpartij van de DTP zal snel geboren worden.quote:Koerden die Koerdisch spreken worden de bak ingegooid. Koerden die onderdrukt worden vanwege hun etniciteit. Koerdisch territorium waarnaar totaal geen staatsgeld gaat. Koerden die met discriminatie te maken hebben in de grote steden. Koerdische partijen & zenders die ontbonden worden wanneer zij niet strikt pro-Turks zijn. Geen vrijheid van meningsuiting. Geen vrijheid van informatievergaring. Geen vrijheid van vereniging. Als jij het Turkse beleid loopt goed te praten, heb je totaal geen verstand van mensenrechten. We zouden hier eens hetzelfde moeten doen met onze minderheden, kijken of je dan nog zo blaat.
Het feit dat jij de veranderingen in Turkije niet aanmoedigt maar steeds met argumenten komt die anno 2010 totaal niet meer relevant zijn, zegt meer over jouw zogenaamde humanistische houding tegenover Koerden dan over mij. Niemand hier op het forum beweerd dat alles koek en ei is tussen de Turkse staat en de Koerden. Dat er nog tig verbeter punten zijn klopt. Maar dat zal jou een worst wezen. Jouw soort is erger dan de welbekende Turkse fascist. Jij geeft geen fuck om de Koerden of andere etnische minderheden, het gaat jou puur om het kankeren op Turkije.quote:Sorry, ik heb kennis van zaken. Geen domme Turk die jarenlang geïndoctrineerd is door papa en familie. Turkije is een fascistenstaat die voortleeft op het gedachtegoed van een groep racistische bloedvergieters. Vergelijk het maar met Duitsland, die nog steeds de nazi's toejuicht.

Omdat de Koerden in Turkije het over het algemeen goed hebben, Turkije al veel heeft verbeterd en miljarden extra's pompt in het Oosten van Turkije. Maar dat is taboe hier blijkbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 15:05 schreef Bortecinem het volgende:
Overigens is het best lollig om te zien hoe iederen hier Pro-Koerdistan is terwijl maar een minderheid van de Koerden in Turkije op de pro-Koerdische DTP heeft gestemd. Een recent onderzoek heeft zelfs aangetoond dat maar een klein deel van de Koerdische bevolking separatistische ideeën heeft.

Andersom is de liefde net zo groot.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:12 schreef G.Garibaldi het volgende:
Prachtig ook het feit dat de Israëliërs zich aan de kant van de Koerden scharen!

Achterlijke Turkse Koerden. De meeste Koerden in Irak en Iran moeten overigens niets van de Palestijnen weten.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef Bortecinem het volgende:
Andersom is de liefde net zo groot.
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Alhoewel men van Koerdische afkomst is, bestaan er toch enkele verschillen tussen de Koerden van Turkije en de Koerden in Irak en Iran die iets dichter bij elkaar staan.quote:

) dat ook zouden willen.
  ) dat ook zouden willen.

Je weet dat Iraniërs en Koerden beiden tot het Iraanse volk behoren en dat buiten het Iraanse regime de meeste Iraniërs zich met de Koerden kunnen identificeren dan met de Turken?quote:

Ja, daarom doe ik ook eenquote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Je weet dat Iraniërs en Koerden beiden tot het Iraanse volk behoren en dat buiten het Iraanse regime de meeste Iraniërs zich met de Koerden kunnen identificeren dan met de Turken?
 richting Iran.
 richting Iran. .
. 

Jouw voorstelling van Iran bestaat sowieso vooral uit Wishfull thinking Arya.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:23 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Je weet dat Iraniërs en Koerden beiden tot het Iraanse volk behoren en dat buiten het Iraanse regime de meeste Iraniërs zich met de Koerden kunnen identificeren dan met de Turken?

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |