Heerlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
hehe geweldig, ik vertrek 27 juli die kant op.
Heb je haar in Marmaris leren kennen?quote:Op zondag 20 juni 2010 05:03 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
HeerlijkIk kan niet wachten, een vriendin van me uit Engeland die ik vorig jaar leerde kennen komt ook rond die tijd die kant op en ze weet niet dat ik een huisje ter beschikking heb.
Ja vorig jaar de allerlaatste dag zelfs dat ze er was. Even het contact warm gehouden met mail en in januari kwam ze naar Amsterdam voor een weekje, is ze bij me gebleven.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:05 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Heb je haar in Marmaris leren kennen?
Hehe geweldig, hoe zit het daar eigenlijk met het man-vrouw percentage? Veel Russen hoor ik? En ook Engelsen?quote:Op zondag 20 juni 2010 05:11 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Ja vorig jaar de allerlaatste dag zelfs dat ze er was. Even het contact warm gehouden met mail en in januari kwam ze naar Amsterdam voor een weekje, is ze bij me gebleven.
Sindsien sprak ik haar af en toe op Msn, leuke meid hoor , maar ik denk toch geen relatiemateriaal, is ze te aserieus voor en te knap hehe
Veel Engelsen, Ieren, Russen en ook aardig wat Nederlanders, Belgen etc.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:14 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
Hehe geweldig, hoe zit het daar eigenlijk met het man-vrouw percentage? Veel Russen hoor ik? En ook Engelsen?
Dat komt wel goed. Hehe.quote:Op zondag 20 juni 2010 05:23 schreef TeenWolf het volgende:
[..]
Veel Engelsen, Ieren, Russen en ook aardig wat Nederlanders, Belgen etc.
Man vrouw percentage is veelal gelijk, maar de Turken en Koerden die er werken, willen ook wel eens een graantje van het vrouwelijke schoon meepikken, gewoon zorgen dat je ze voor bent.![]()
De AKP en de CHP zijn net zulke racisten als de MHP. Het beleid tov Koerden is niets veranderd. De gehele politiek van Turkije is doordrenkt met een walgelijk soort nationalisme en de wil om een homogene staat te creeeren (op andermans grondgebied, dat dan weer wel). Maar goed, als jij zo dom bent te willen geloven dat enkel de MHP nationalistisch is, laat ik je graag in de waan.quote:Op zondag 20 juni 2010 01:54 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Je ijlt echt. Ik vraag me af of we het over hetzelfde land hebben. Bij de vorige verkiezingsuitslag heeft de nationalistische partij niet meer dan 14% van de stemmen opgehaald. Hoe kun je een volk, waarvan 86% niet op een nationalistische partij heeft gestemd, een fascistisch/racistisch volk noemen?
¨
Jazeker, pan turkse actor. Turkije, als ongeveer enig panTurks gebied dat niet veroverd is door Rusland/USSR heeft er nogal een handje van zich in andermans zaken te mengen. ZIe het Oeigoeristan conflict, zie het Nagorno Karabachconflict. Zie de linguistische status van de Gagauzen in Moldavië. Dat jij vervolgens een totaal scheve vergelijking maakt om je eigen verdraaide waarheden waar probeert te lijken, was te verwachten. Van een persoon met een fascistisch-nationalistische achtergrond.quote:Pan-Turkse factor? Verklaar u nader? Turkije heeft de ambitie om zich aan te sluiten bij de EU - alhoewel die ambitie de laatste tijd een stuk minder is en ze de Midden-Oosten koers zijn gaan varen heeft geen enkele politicus in Turkije de ambitie om een Turkse unie te gaan stichten. En al was die ambitie er wel, dan nog zie ik niet in wat daar fascistisch of racistisch aan zou zijn? Jullie schreeuwen altijd het hardst dat Turkije niet bij de EU hoort, maar als ze zich zouden willen aansluiten bij hun eigen soort dan mag dat ook niet want dat is fascistisch?![]()
Gelukkig heb ik geen kaas gegeten van de kwestie Cyprus, vandaar dat ik precies weet wat er is gebeurd. Waarschijnlijk snap je niet dat het betreden van andermans grondgebied per definitie illegaal is, vandaar dat niemand deze nepstaat dan ook erkend. Het fabeltje van Grieken die Turken afslachten is allang in Europa opgehelderd, behalve in dat achterlijke land van jou. Dat Grieken enosis wouden is alleen maar bewonderenswaardig, het is belangrijk zo veel mogelijk natiestaten te creeeren. De meerderheid was voor, en de meerderheid beslist. Dat de Turken dit niet wouden is dan jammer, misschien dat ze er begin vorige eeuw, toen Turkije/Osmaanse Rijk nog wat voorstelde er nog even een genocidetje doorheen moeten gooien, hadden ze nu ook Cyprus op basis van etnische slachtingen op kunnen eisen.quote:Verder heb jij blijkbaar geen kaas gegeten van de kwestie Cyprus. Waarschijnlijk denk jij, net zoals vele op het internet, dat Turkije Cyprus is binnengevallen om landje pik te spelen. Ehm, nee. Turkije is Cyprus binnengevallen omdat de nationalistische Grieken de Turken aan het afslachten waren omdat zij zich verzetten tegen de enosis (de Turkse-Cyprioten wilden net zo min bij Turkije horen, ze stemden voor één onafhankelijk Cyprus). En niet omdat Turkije op een dag bedacht om Turkije uit te breiden noch om het feit dat de Turken in Cyprus voordat het eiland werd opgesplitst in tweeën minder rechten hadden dan de Grieken. Nee, het waren de Griekse nationalisten en hun enosis die ervoor hebben gezorgd dat het eiland nu is opgesplitst in twee delen.
[..]
Koerden die Koerdisch spreken worden de bak ingegooid. Koerden die onderdrukt worden vanwege hun etniciteit. Koerdisch territorium waarnaar totaal geen staatsgeld gaat. Koerden die met discriminatie te maken hebben in de grote steden. Koerdische partijen & zenders die ontbonden worden wanneer zij niet strikt pro-Turks zijn. Geen vrijheid van meningsuiting. Geen vrijheid van informatievergaring. Geen vrijheid van vereniging. Als jij het Turkse beleid loopt goed te praten, heb je totaal geen verstand van mensenrechten. We zouden hier eens hetzelfde moeten doen met onze minderheden, kijken of je dan nog zo blaat.quote:En kun je het 'schandalige' binnenlandse beleid tegenover de Koerden ook even toelichten? Zoals je in mijn vorige reacties al kon lezen zijn de rechten van de Koerden de afgelopen paar jaar aanzienlijk verbeterd. Koerden mogen vrijuit Koerdisch spreken, Koerden hebben hun eigen Koerdische staatszender, Koerden mogen hun kinderen Koerdische namen geven (zie foto hierboven van een Turkse ID-kaart van een Koerdisch meisje met de naam Koerdistan) en Koerden mogen zich trots Koerdisch noemen en voelen zonder ervoor opgepakt te worden. En het zal niet lang meer duren en ze zullen binnenkort ook erkent worden als een etnische minderheid.
Sorry, ik heb kennis van zaken. Geen domme Turk die jarenlang geïndoctrineerd is door papa en familie. Turkije is een fascistenstaat die voortleeft op het gedachtegoed van een groep racistische bloedvergieters. Vergelijk het maar met Duitsland, die nog steeds de nazi's toejuicht.quote:Dus, als er iemand een oliedom mak schaapje is dan ben jij het wel. Je klinkt als een typische FP poster die zonder enige kennis van zaken andere oliedomme schapen napraat en bij het vallen van het woordje Turk of Turkije al begint te schuimbekken. Zielig hoor.
Turkije, land met potentie? *proest* Heb je de economische situatie er wel eens op nageslagen?quote:Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Burakius het volgende:
[..]
Turkije is de leider der Moslims. Dat hoeven de Arabieren niet zo te vinden, maar het is zo dat juist de NIET-MOSLIMS het zo zien. Dit is gewoon realiteit. Turkije is het enige land met potentie en geschiedenis. De Turken hebben GROOTSTE bijdragen gemaakt aan de Islam. Turken hebben de Sultan geleverd die Istanbul hebben veroverd en Europa hebben gepenetreerd (de vrouwen ook). Bosnië is onze nalatenschap. Europa is zwanger van Turken! Zwijg nu zwakke Pers.
Wij Turken en Koerden zijn broeders! Ik weet dat het Westen wil pogen ons uit elkaar te halen, maar dat zal jullie niet lukken. Ons geloof verbind ons sterker dan de sterkste lijm die er bestaat. Wij zijn als één. Zie je, racisme is een product van het Westen, dit is niet iets wat voor ons bestemd is. Turken en Koerden zijn al erg gemixt gelukkig. Verder is Bediüzamman Said Nursi ook een Koerd. En als je toch zo bezig bent, dan is Nederland "zwanger" van Turken, net zoals Duitsland, Frankrijk, Oostenrijk en Zwitserland.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:09 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Turkije, land met potentie? *proest* Heb je de economische situatie er wel eens op nageslagen?
En Bosnië jullie nalatenschap, daar kan ik wel inkomen. Vandaar de Serviërs (Tri Prsta) er eventjes overheen liepen. Mag ik trouwens ook even zeggen dat Turkije zwanger is van de Koerden. 17% al and growing! Ga je daar maar eens druk over maken, knul!
Ik hoop dat ze je Perzische achterwerk uithollen.quote:Op zondag 20 juni 2010 04:59 schreef G.Garibaldi het volgende:
[..]
hehe geweldig, ik vertrek 27 juli die kant op.
Zo een conflict is er niet eens. Serieus, er leven miljoenen Koerden en Turken door elkaar heen met 0 problemen. Er is slechts één lastplek en dat is Hakkari en de PKK. Voor de rest leven alle Koerden gewoon in vrede met Turken. Ik ken genoeg Koerden uit diyarbakir , van en andere plekken uit het Oosten. 0 problemen mee gehad, waarom? We zijn gewoon Moslims en afkomst boeit niet.quote:
Dank je wel. Wellicht moet je er ook eens wat literatuur op naslaan die deze zaken onafhankelijk weergeven. Hoop dat je dan wat minder nationalistisch-fascistisch van denkwijze wordt.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
LOL Haradrim. Ongelofelijk, wat een emotioneel beladen reactie vol met anti-Turkisme, onjuistheden en hypocrisie. Ik ben nog even aan het nadenken of ik er überhaupt op ga reageren.
Ze leven in een schijnwereld, die Turken. Ze stellen geen reet maar voor man.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:56 schreef Haradrim het volgende:
[..]
Dank je wel. Wellicht moet je er ook eens wat literatuur op naslaan die deze zaken onafhankelijk weergeven. Hoop dat je dan wat minder nationalistisch-fascistisch van denkwijze wordt.
Als Turkije dit conflict wil winnen - zal ze toch op de Israelische/Marokkaanse manier te werk moeten gaan.quote:
Als Turkije dit conflict wil winnen, zal toch op de Europese tour moeten gaan. Dat wil zeggen de voedingsbodem weghalen dmv economische voorspoed in de regio.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als Turkije dit conflict wil winnen - zal ze toch op de Israelische/Marokkaanse manier te werk moeten gaan.
Moet je gewoon niet doen. Het zijn mensen met oogkleppen. Hoeveel argumenten je ook brengt, ze vergeten het (naar eigen bestwil) en gaan door met getroll.quote:Op zondag 20 juni 2010 12:00 schreef Bortecinem het volgende:
LOL Haradrim. Ongelofelijk, wat een emotioneel beladen reactie vol met anti-Turkisme, onjuistheden en hypocrisie. Ik ben nog even aan het nadenken of ik er überhaupt op ga reageren.
Marokkanen zijn helaas een slaafs volk. Daarom zijn ze ook moedwillig gekoloniseerd. Daar hoeven wij Turken zeker geen voorbeeld van te nemen.quote:Op zondag 20 juni 2010 13:21 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Als Turkije dit conflict wil winnen - zal ze toch op de Israelische/Marokkaanse manier te werk moeten gaan.
Een Turk die vrijdenkende mensen ''mensen met oogkleppen noemt'. De hilariteit!quote:Op zondag 20 juni 2010 14:24 schreef Burakius het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet doen. Het zijn mensen met oogkleppen. Hoeveel argumenten je ook brengt, ze vergeten het (naar eigen bestwil) en gaan door met getroll.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |