abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_83045508
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef Burakius het volgende:
Zodra de regering het goed doet, moeten ze dat maskeren met PKK aanslagen. Waar deze OPEENs vandaan komen op grote schaal weten de meeste Turken maar al te goed.
Waarvandaan dan?
We shall meet again before long to march to new triumphs.
  zondag 20 juni 2010 @ 04:25:15 #127
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045519
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:15 schreef Burakius het volgende:
Zodra de regering het goed doet, moeten ze dat maskeren met PKK aanslagen. Waar deze OPEENs vandaan komen op grote schaal weten de meeste Turken maar al te goed. Maar ik zal het jullie besparen. Nog een paar jaar en de legerleiders worden gekozen volgens de regering hopelijk.
Van een Turkse vriend hoorde ik dat de vrijmetselaars van Ergenekon erachter zitten, kan dat kloppen?
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_83045521
quote:
Op zaterdag 19 juni 2010 19:45 schreef Bortecinem het volgende:

[..]

Een superieure Perz die zich zo opwindt over ons? Kom op zeg, dan moeten we toch wel iets voorstellen!

Uit je frustraties jonge, doe het! Gooi het eruit. Je frustratie geeft mij een egoboost.

Wauw, biz neymisiz abi! - voor de Turken onder ons.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Is hij een Pers? Misschien moet hij goed kijken naar zichzelf dan. In elke "Pers" zit er wel Turks bloed. Dat komt omdat we 1000 jaar lang hun vrouwen hebben gepakt. Heerlijk dat nomaden bestaan en die willige Perzische vrouwen.

In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
pi_83045526
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:25 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Van een Turkse vriend hoorde ik dat de vrijmetselaars van Ergenekon erachter zitten, kan dat kloppen?
1000% klopt dat. Je kunt niet geloven wat er deze week weer is gebeurt met die vrijmetselaars die macht hebben als hoofdrechters. Schandalig.
In fact, recent observations and simulations have suggested that a network of cosmic strings stretches across the entire universe.
  zondag 20 juni 2010 @ 04:30:10 #130
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045533
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:27 schreef Burakius het volgende:

[..]

1000% klopt dat. Je kunt niet geloven wat er deze week weer is gebeurt met die vrijmetselaars die macht hebben als hoofdrechters. Schandalig.
Klopt het ook dat deze beweging achter de gordijnen tegelijkertijd de ultra rechtse Turken steunt en ook de PKK?
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
pi_83045543
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:26 schreef Burakius het volgende:
Is hij een Pers? Misschien moet hij goed kijken naar zichzelf dan. In elke "Pers" zit er wel Turks bloed. Dat komt omdat we 1000 jaar lang hun vrouwen hebben gepakt. Heerlijk dat nomaden bestaan en die willige Perzische vrouwen.
Als je thuis was geweest in de geschiedenis dan had je geweten dat er nooit een grootschalige vermenging heeft plaatsgevonden tussen de Turken en de Perzen en dat de Turken weliswaar militair het gebied domineerden, maar veel Perzen deel uitmaakten van het bestuur. De Turken zijn nooit echt diep doorgedrongen in de Perzische samenleving, mijn beste vriend.
pi_83045548
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:30 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Klopt het ook dat deze beweging achter de gordijnen tegelijkertijd de ultra rechtse Turken steunt en ook de PKK?
De metselaars doen alles om Turkije te stoppen met machtig te worden. Turkije is namelijk nog steeds de "spirituele " leider der Moslims. En het is eigenlijk HET land dat je zwak wilt houden als je de Islam wilt tegenhouden.
pi_83045554
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:32 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Als je thuis was geweest in de geschiedenis dan had je geweten dat er nooit een grootschalige vermenging heeft plaatsgevonden tussen de Turken en de Perzen en dat de Turken weliswaar militair het gebied domineerden, maar veel Perzen deel uitmaakten van het bestuur. De Turken zijn nooit echt diep doorgedrongen in de Perzische samenleving, mijn beste vriend.
Die Perzische vrouwen jonge ik zeg het je! En maar smullen hoor van die Turken. Want ja iets onbekends is toch wel extra interessant voor ze geweest. En tja, wat moet je nou kiezen, zo een Pers die zo gemakkelijk is verslagen en zijn hoofd buigt voor de Turkse Sultans, of een machtige Turkse krijger die de Perzen keer op keer hebben verpletterd. Zwak volk.

We zijn doorgedrongen op plaatsen die niet nader te benoemen zijn!

Buk nu slaaf van een Pers voor het machtige Turkse volk. Het zit in je genen , dus het zou niet raar moeten voelen. Je voorouders hebben het namelijk ook gedaan.
pi_83045564
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:32 schreef Burakius het volgende:
De metselaars doen alles om Turkije te stoppen met machtig te worden. Turkije is namelijk nog steeds de "spirituele " leider der Moslims. En het is eigenlijk HET land dat je zwak wilt houden als je de Islam wilt tegenhouden.
Turkije leider der moslims? De Turken werden tot voor kort (en zelfs nu nog) in de Islamitische wereld nauwelijks serieus genomen vanwege de enorme kemalistische sentimenten in het land. De Turken hebben daarnaast nauwelijks een bijdrage geleverd aan de islam.
pi_83045574
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef Burakius het volgende:

[..]

Die Perzische vrouwen jonge ik zeg het je! En maar smullen hoor van die Turken. Want ja iets onbekends is toch wel extra interessant voor ze geweest. En tja, wat moet je nou kiezen, zo een Pers die zo gemakkelijk is verslagen en zijn hoofd buigt voor de Turkse Sultans, of een machtige Turkse krijger die de Perzen keer op keer hebben verpletterd. Zwak volk.

We zijn doorgedrongen op plaatsen die niet nader te benoemen zijn!

Buk nu slaaf van een Pers voor het machtige Turkse volk. Het zit in je genen , dus het zou niet raar moeten voelen. Je voorouders hebben het namelijk ook gedaan.
Zoals ik al zei: geen historische kennis, want anders zou je wel weten dat de Turken in Centraal-Azie verscheidene keren door de Sassaniden in de pan werden gehakt en dat toen de Turken binnenvielen de hoogtijdagen van Perzie er al op zaten, mede verzwakt door de oorlog tegen de Byzantijnen en de Arabieren. In zijn hoogtijdagen zou namelijk elke Turkse horde vernietigd worden.
pi_83045576
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:34 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Turkije leider der moslims? De Turken werden tot voor kort (en zelfs nu nog) in de Islamitische wereld nauwelijks serieus genomen vanwege de enorme kemalistische sentimenten in het land. De Turken hebben daarnaast nauwelijks een bijdrage geleverd aan de islam.
Turkije is de leider der Moslims. Dat hoeven de Arabieren niet zo te vinden, maar het is zo dat juist de NIET-MOSLIMS het zo zien. Dit is gewoon realiteit. Turkije is het enige land met potentie en geschiedenis. De Turken hebben GROOTSTE bijdragen gemaakt aan de Islam. Turken hebben de Sultan geleverd die Istanbul hebben veroverd en Europa hebben gepenetreerd (de vrouwen ook). Bosnië is onze nalatenschap. Europa is zwanger van Turken! Zwijg nu zwakke Pers.
pi_83045583
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:36 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Zoals ik al zei: geen historische kennis, want anders zou je wel weten dat de Turken in Centraal-Azie verscheidene keren door de Sassaniden in de pan werden gehakt en dat toen de Turken binnenvielen de hoogtijdagen van Perzie er al op zaten, mede verzwakt door de oorlog tegen de Byzantijnen en de Arabieren. In zijn hoogtijdagen zou namelijk elke Turkse horde vernietigd worden.
Pers zwijg. Buk zoals je voorouders dat constant hebben moeten doen voor de Turken. Na 1000 jaar overheersing zou je het wel moeten weten. Pas op straks pak ik mijn roede zwakke pers. Wij hebben JULLIE gepakt én andere volkeren TEGELIJK. Slappelingen.
pi_83045612
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:37 schreef Burakius het volgende:

[..]

Turkije is de leider der Moslims. Dat hoeven de Arabieren niet zo te vinden, maar het is zo dat juist de NIET-MOSLIMS het zo zien. Dit is gewoon realiteit. Turkije is het enige land met potentie en geschiedenis. De Turken hebben GROOTSTE bijdragen gemaakt aan de Islam. Turken hebben de Sultan geleverd die Istanbul hebben veroverd en Europa hebben gepenetreerd (de vrouwen ook). Bosnië is onze nalatenschap. Europa is zwanger van Turken! Zwijg nu zwakke Pers.
In de Arabische landen lachen ze je in ieder geval uit om dergelijke opmerkingen. De Turken mogen zichzelf de leiders der moslims zien, maar andersom is dit dus niet het geval. De Turken hebben nooit een serieuze bijdrage geleverd aan de islam. Zowel ten tijde van de islamitische wetenschap, de Hadith en de verschillende soennitische scholen niet. Het soennisme is zelfs een Perzisch product.
  zondag 20 juni 2010 @ 04:45:04 #139
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045622
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

In de Arabische landen lachen ze je in ieder geval uit om dergelijke opmerkingen. De Turken mogen zichzelf de leiders der moslims zien, maar andersom is dit dus niet het geval. De Turken hebben nooit een serieuze bijdrage geleverd aan de islam. Zowel ten tijde van de islamitische wetenschap, de Hadith en de verschillende soennitische scholen niet. Het soennisme is zelfs een Perzisch product.
Garibaldi ben je echt Pers, wat vind je dan van de PJAK en de strijd van Iran tegen de PJAK?
pi_83045630
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:43 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Pers ga eens even op de grond liggen. Ik heb een onderzetter nodig voor mijn voeten. Heerlijk zo een Perzische tapijt hihih! Slaafs volk zeg. Zo zwak dat we het hele land gemakkelijk hebben ondergelopen. Vrij pijnlijk zeg om 1000 jaar gepakt te worden.

Conjuncturele opmerkingen. Verdiep je wat meer in de bijdragen van Turken aan de Islam. Die is meer dan zat. Maar we staan wel bekend om onze veroveringen iig. Voorbeeld: 1000 jaar overheersing op zwakke Perzen.
pi_83045648
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:46 schreef Burakius het volgende:
Conjuncturele opmerkingen. Verdiep je wat meer in de bijdragen van Turken aan de Islam. Die is meer dan zat. Maar we staan wel bekend om onze veroveringen iig. Voorbeeld: 1000 jaar overheersing op zwakke Perzen.
Het veroveren van gebieden is een serieuze bijdrage aan de islam? De Turken hebben de islam nooit ontwikkelt zoals andere volkeren dat wel hebben gedaan. Geen enkel soennitische school is ontstaan door een Turk, geen enkel Hadith komt van de hand van een Turk en haast geen enkele noemenswaardige wetenschapper ten tijde van de 'islamic golden age' was een Turk. Wie houd je voor de gek.
pi_83045653
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:45 schreef TeenWolf het volgende:
Garibaldi ben je echt Pers, wat vind je dan van de PJAK en de strijd van Iran tegen de PJAK?
Gerechtvaardigd. De Koerden staan in hun recht.
  zondag 20 juni 2010 @ 04:51:16 #143
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045663
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:49 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Gerechtvaardigd. De Koerden staan in hun recht.
hmmmm rare 'Iranees' ben je.
pi_83045670
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef TeenWolf het volgende:
Elke gewapende verzetsbeweging staan in hun recht wanneer ze tegenover het Iraanse regime staan.
pi_83045681
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:51 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Ben jij overigens Turk?
  zondag 20 juni 2010 @ 04:54:44 #146
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045683
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:52 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Elke gewapende verzetsbeweging staan in hun recht wanneer ze tegenover het Iraanse regime staan.
Ik vind dat Iran en het Iraanse regime dit niet verdient, maar goed, en wat vind je van de verzetsbewegingen tegen Israel, staan die ook in hun recht?
  zondag 20 juni 2010 @ 04:56:11 #147
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045689
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:54 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Ben jij overigens Turk?

Nee een kaaskop , maar ga er al 8 jaar graag op vakantie en op mijn werk en prive heb ik een aantal goede Turkse vrienden.
pi_83045692
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Nee een kaaskop , maar ga er al 8 jaar graag op vakantie en op mijn werk en prive heb ik een aantal goede Turkse vrienden.
Je gaat naar Marmaris dit jaar zag ik. Wanneer vertrek je?
  zondag 20 juni 2010 @ 04:58:40 #149
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_83045700
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:56 schreef G.Garibaldi het volgende:

[..]

Je gaat naar Marmaris dit jaar zag ik. Wanneer vertrek je?
Augustus, krijg ik tevens de sleutel van het zomerhuisje van een collega van me mee, gratis verblijf alleen ticket en ........... geen zeikende receptie als je meiden meeneemt
pi_83045705
quote:
Op zondag 20 juni 2010 04:58 schreef TeenWolf het volgende:

[..]

Augustus, krijg ik tevens de sleutel van het zomerhuisje van een collega van me mee, gratis verblijf alleen ticket en ........... geen zeikende receptie als je meiden meeneemt
hehe geweldig, ik vertrek 27 juli die kant op.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')