Remmiequote:
* -Miauw- wilde iets flauws zeggen over aardappels maar heeft er de kracht niet meer voorquote:
Oh die ken ik dan weer niet.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:29 schreef Kally het volgende:
Maar Miauw, de smiley is hier van fok, en de echte pet is van Heineken
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:30 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
* -Miauw- wilde iets flauws zeggen over aardappels maar heeft er de kracht niet meer voor
quote:
Ik ook niet, die is al een paar jaar oudquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:31 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Oh die ken ik dan weer niet.
Ben nog helemaal niet bevangen door Oranjekoorts
Oh godquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
ik heb wel zo'n vuvu, die kreeg jongste voor zijn verjaardag
oh jee ga jij nu doen wat je C_A aanraadde te doen als hij er morgen op blaast?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:32 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook niet, die is al een paar jaar oud![]()
ik heb wel zo'n vuvu, die kreeg jongste voor zijn verjaardag
bij remmie moet ik iedere keer denken aan remmetjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
O en Remmie even off topic, je moet je F1 team echt aanpassen hoor
1 is te doenquote:
Ik ben geloof ik ook de enige die hem zo noemtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
bij remmie moet ik iedere keer denken aan remmetje
ah k.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben geloof ik ook de enige die hem zo noemt
monotoon geluid, toch?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:34 schreef gomi het volgende:
[..]
neefje van me heeft er ook 1.
die dingen zijn echt niet leuk
Hij heeft geen welterusten gezegd ook ofzoquote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef gomi het volgende:
[..]
oh jee ga jij nu doen wat je C_A aanraadde te doen als hij er morgen op blaast?
* iBenny gaat nooit zo vroeg naar bedquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Hij heeft geen welterusten gezegd ook ofzo
Ik wou net zeggen, die is met Duitsland aan de bel of msnquote:
Dat ligt aan hoe en wat je blaastquote:
Kennelijk weer wakkerquote:
Niet eensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik wou net zeggen, die is met Duitsland aan de bel of msn
Wat een tijd om te bellen...quote:
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:37 schreef Kally het volgende:
[..]
Er zit ook een techniek achter?![]()
Dat ligt aan hoe en wat je blaast
dat kun je wel afwisselen. althans mijn neefje kan er deuntjes op blazenquote:
quote:
Is het nou een toeter of een versterkerquote:
Weet ik het ik blaas bij een doelpuntquote:
je gaat hier live meeposten als NL speelt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet nog even wat smileys in Tinypic klaarzetten voor morgen
hehehe, de kids mogen trommelen jij blazen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er zelf op blazen [ afbeelding ]
Jij zit gewoon te vaak op je wii, en zal ik eens wat zeggen, ik heb hem ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Leuke SC hier, jammer dat ik weinig tijd heb anders zou ik wel vaker meeposten
Soms wordt ik ook wel eens midden in de nacht gebeld.. uur of 4 ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een tijd om te bellen...
Ik vind 22:00 altijd de limit om zelf nog te bellen
Alleen bij doelpunt, ik kijk thuis met de kinderenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat hier live meeposten als NL speelt?
Dan ben ik hier echt niet te vinden
Waar gáán die gesprekken dan over?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms wordt ik ook wel eens midden in de nacht gebeld.. uur of 4 ofzo
heb ik niet echt problemen mee
Fuck de rest... gewoon FOK!kenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Leuke SC hier, jammer dat ik weinig tijd heb anders zou ik wel vaker meeposten
Ik heb even met Domenech overlegd, maar de horoscoop zegt dat het goed is zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
O en Remmie even off topic, je moet je F1 team echt aanpassen hoor
In bed hoor ik de vaste telefoon niet, en m'n GSM gaat 's nachts op 'stil'...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms wordt ik ook wel eens midden in de nacht gebeld.. uur of 4 ofzo
heb ik niet echt problemen mee
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat hier live meeposten als NL speelt?
Dan ben ik hier echt niet te vinden
ik kom na de wedstrijd pas weer langs denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen bij doelpunt, ik kijk thuis met de kinderen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb even met Domenech overlegd, maar de horoscoop zegt dat het goed is zo.
[ afbeelding ]
Bovendien is het WK voetbal aan de gang, who cares about F1
Ik hooguit morgenavond, overdag zoals gezegd op m'n werk.... In het weekend naar m'n werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kom na de wedstrijd pas weer langs denk ik
Nou, ik volg nu bijna ALLE wedstrijden van het WK en dan nog ff meelezen (nu posten) op FOK! om weer snel naar bed te gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te vaak op je wii, en zal ik eens wat zeggen, ik heb hem ook
Dat mag, ik post toch welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
zal ik dan snel een naamtopic openen voor ik ga?
ik wedstrijd kijken en ms de 2e ook nog of iig deelsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hooguit morgenavond, overdag zoals gezegd op m'n werk.... In het weekend naar m'n werk
Nou om 4 uur 's nacht slaap ik eindelijkquote:
Dan moet ik het eerst onder de knie krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, ik volg nu bijna ALLE wedstrijden van het WK en dan nog ff meelezen (nu posten) op FOK! om weer snel naar bed te gaanMoet 's ochtends boodschappen etc. doen om de rest van de dag achter de TV te zitten
Maar leuk dat je ook een Wii hebt, misschien zie ik je een keer in GAM
Daar had ik woensdag weer meer last van (dat wijn en andere alcoholische versnaperingen te goed smaakten....)quote:
Nee ben nog bezigquote:
nee ik bedoelde dat dat t gesprek dan was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou om 4 uur 's nacht slaap ik eindelijk![]()
Mijn telefoon staat echt op stil dan hoor!
De mijne niet, dat is mijn wekker, en dat kan wel eens heel erg vervelend zijn, zeker als een dronken lor een verkeerd nummer intoetstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou om 4 uur 's nacht slaap ik eindelijk![]()
Mijn telefoon staat echt op stil dan hoor!
ben jij al begonnen met die wii van je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst onder de knie krijgen![]()
Maar idd. WK eerst
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik bedoelde dat dat t gesprek dan was.
de ander die benny belt en stelt de die vraag
ik heb weleens dat ik in de nacht moet bellen. maar ik heb t liever niet tbhquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik word trouwens nooit 's nachts gebeld gelukkig+ Vaste tel. staat gemuted als ik te bed ga
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar had ik woensdag weer meer last van (dat wijn en andere alcoholische versnaperingen te goed smaakten....)
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig benquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
De mijne niet, dat is mijn wekker, en dat kan wel eens heel erg vervelend zijn, zeker als een dronken lor een verkeerd nummer intoetst
Verleden week aan de klus en deze week ziek, dus nee, ik denk dat ik zondag ga beginnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij al begonnen met die wii van je?
je dagelijkse training?
Zit hier aan een heerlijk blikje Fernandes (Cherry bouqet) en zometeen nog ff een fles waterquote:
ah iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Verleden week aan de klus en deze week ziek, dus nee, ik denk dat ik zondag ga beginnen
Ja maar te veel gedoe enzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig ben![]()
Maar als je het geluid uitzet doet je wekker het toch wel?
Dat is helemaal niet erg voor jouquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit hier aan een heerlijk blikje Fernandes (Cherry bouqet) en zometeen nog ff een fles water
Ook gehad vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit hier aan een heerlijk blikje Fernandes (Cherry bouqet) en zometeen nog ff een fles water
Nou ik wil wel graag hoor, maar ik had van de week koorts en een hoofd die bonkte dus dan heb je niet echt zinquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd
en dat geklus was al training genoeg ook natuurlijk
ik heb besloten dat ik tijdens t wk gewoon niet train
tot er weer voetballoze dagen zijn dan
Sterker nog, ik gebruik mijn toestel (Blackberry) altijd als wekker, als de batterij bijna op is zet ik hem uit, gaat ie vanzelf aan als het tijd is voor alarm. En ook op 'stil' doet de wekker het primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig ben![]()
Maar als je het geluid uitzet doet je wekker het toch wel?
Ach het is niet dat ik iedere nacht wakker word gebeldquote:
nee idd, en is ook niet goed voor je om dan te trainen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik wil wel graag hoor, maar ik had van de week koorts en een hoofd die bonkte dus dan heb je niet echt zin
Is goed hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg voor jou![]()
Nee grapje hoor
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar iBenny vertel nou eens...Wat heb je om 4 uur 's nachts te bespreken?
Ja dat is ook belangrijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, en is ook niet goed voor je om dan te trainen.
ik wil ook wel, maar ja wk he
Yep, wat denk je gaan we winnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is goed hoorVatte het niet verkeerd op
Dit bevalt me iig prima zo, zeker omdat morgen NL als eerste moet spelen dus is uitslapen geen optie
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit ging over een kaart en dat je daar geen smileys in kan plaatsen___!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik gebruik mijn toestel (Blackberry) altijd als wekker, als de batterij bijna op is zet ik hem uit, gaat ie vanzelf aan als het tijd is voor alarm. En ook op 'stil' doet de wekker het prima
Helaas heb ik te vaak de neiging hem uit te zetten, weer in slaap te vallen, en wakker te worden, verslapen, met toestel in m'n hand.
En niks meer herinneren
Hahaha ja dat ken ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas heb ik te vaak de neiging hem uit te zetten, weer in slaap te vallen, en wakker te worden, verslapen, met toestel in m'n hand.
En niks meer herinneren
Ook datquote:
NIET!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..
Ik weet het niet echtquote:
Ik heb ook mijn twijfels hoor, maar ik ben altijd nogal sceptischquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het niet echtMaar aangezien Japan zeer verdedigend zal zijn denk ik dat het een zwaar duel gaat worden, ik gok op 1-1 (gelijkspel, eerste goal voor NL en dan in de 2e helft aan het einde in blessuretijd de tegentreffer van de Japanners)
Ik geen licht op mijn fiets, dus ik doe zoiets nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige verklaren mij daarvoor echt voor gek.. ik vind het eigenlijk doodnormaal
ok ik verklaar je niet voor gekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige verklaren mij daarvoor echt voor gek.. ik vind het eigenlijk doodnormaal
Jawelquote:
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
JawelIk zou ook liever meer in de nacht doen dan de dag zelf.. ken teveel nachtmensen
Is dat zo vreemd dan?
Proost!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef D. het volgende:
Ik schenk mij nog maar eens een lekker dubbele whiskey in
ik ben ook meer nachtmens, maar om 4 uur een kroketje halen. neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoeg
nouja niet vreemd vreemd maar midden in de nacht een kroket aanschaffen vind ik wel bijzonder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
JawelIk zou ook liever meer in de nacht doen dan de dag zelf.. ken teveel nachtmensen
Is dat zo vreemd dan?
Ik heb vroeger ploegendoenst gewertk, dat vond ik geweldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan?
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben ook meer nachtmens, maar om 4 uur een kroketje halen. nee
Frituurpan aanzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?
Ik woon midden in de stad.. genoeg snackbars/turken die open zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nouja niet vreemd vreemd maar midden in de nacht een kroket aanschaffen vind ik wel bijzonder.
Waar vind je midden in de nacht een kroket trouwens?
Want? Hoe krijg je 'm anders warm?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan wordt ik voor gek verklaard om mijn kroket? :'0
QFT, ik ben ook veel meer een nachtmensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan?
Ben ook een nachtmens maar door werk moet ik soms gewoon vroeg in bed liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@Kally en D.: Ik dacht dat jullie echte ochtendmensen waren, voorheen zag ik jullie nooit laat posten?
Wel leuk om zo die kentering te zien
En ik heb ook zin in de wedstrijd morgen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoeg
Ik ben een avondmens, maar het keurslijf wil dar de wekker om 6:45u gaat, dus dan ga je er op tijd inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@Kally en D.: Ik dacht dat jullie echte ochtendmensen waren, voorheen zag ik jullie nooit laat posten?
Het is meer omdat ik moet werken Bong, en dan half 7 eruit moetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ah, wat een luxequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doe ik niet... dat doet of de magnetron/oven/frituur of die gene waar ik 'm haal voor me
Heel herkenbaar....ik ben dus ook een Nightperson zegmaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ook een nachtmens maar door werk moet ik soms gewoon vroeg in bed liggen
discriminateurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Lache... ik dacht dat jullie allemaal dagmensen waren
Mis je tekst 'is het al vrijdag'quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh verrek het is ál 12 uur geweest
ik had het neit eens door
Als we gaan stappen moeten ze mij de kroeg uit slaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
meestal slaap ik rond dat tijdstipquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar....ik ben dus ook een Nightperson zegmaarMoet mijzelf echt dwingen om het bed op te zoeken soms...tenzij ik natuurlijk erg moe ben
Okej, helderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens, maar het keurslijf wil dar de wekker om 6:45u gaat, dus dan ga je er op tijd in
Vroeger weken achter elkaar niet voor 4:00u gelslapen
en áls je niks hebt liggenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
meestal slaap ik rond dat tijdstip
en anders heb ik wel iets liggen
Ik moet ook altijd aanvegen en afsluitenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we gaan stappen moeten ze mij de kroeg uit slaan![]()
Dan wil iedereen al weg en dan zorg ik er altijd voor dat het toch nog even wat later wordt
Dat dus ook ja, ben ik moe denk ik op tijd naar bed en dan is om 10 uur de moeheid wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzo
Denken doet toch pijn aan de hersens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Ja het is niet andersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, helder
@Kally: Ook helder, tja als je er vroeg uit moet en verplichtingen hebt dan kan je niet anders, maar het viel me ineens op
Ik zweef er een beetje tussen in denk ik
En dan is het bij mij drama de volgende ochtendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus ook ja, ben ik moe denk ik op tijd naar bed en dan is om 10 uur de moeheid weg
Geen ervaring mee... ik heb geen hersensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denken doet toch pijn aan de hersens?![]()
Slaap je ook weleens overdag? Dat is vaak het probleem bij mij dat ik even een uurtje of anderhalf ga liggen en daarom dus 's avonds niet op tijd moe ben om te gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzo
ik heb altijd iets liggenquote:
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is niet anders![]()
Maar denk dat ik daardoor mede een slechte slaper ben, duurt altijd wel voor ik in slaap val
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aanvegen en afsluiten
en als..... hmmm, ik weet niks meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb altijd iets liggen
en als ik niets heb liggen heb ik geen zin om dan nog naar buiten te moeten tbh
Lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekeken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denken doet toch pijn aan de hersens?![]()
Ja dat is erg jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan is het bij mij drama de volgende ochtend
Smaakt de whiskey?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
He, gelukkig, wamt ik ben nu niet meer zo helder, maar daar merk je dus niets van
Heel soms! Maar meestal voel ik me echt ontzettend gaar daarna....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap je ook weleens overdag? Dat is vaak het probleem bij mij dat ik even een uurtje of anderhalf ga liggen en daarom dus 's avonds niet op tijd moe ben om te gaan
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekeken
Ik 1 keertje, en dan ook echt ziek, 3 dagenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Smaakt de whiskey?
Ik ben daar eens goed ziek van geweest dus voor mij is het niet zo'n suc6, liever gewoon bier
Vaak stort ik om 3 uur wel in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Altijd al gehad ook![]()
Ik ging pas weg als het licht aanging en nog
Niet dat ik ze heb, maar wel zaagsel, dat bedoelde ik natuurlijk. Hoe kan ik het vergeten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen ervaring mee... ik heb geen hersens
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!quote:
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overratedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel soms! Maar meestal voel ik me echt ontzettend gaar daarna....
Dat belooft wat voor een meetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Altijd al gehad ook![]()
Ik ging pas weg als het licht aanging en nog
iedereen heeft ze, alleen niet iedereen gebruikt zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen ervaring mee... ik heb geen hersens
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
iedereen heeft ze, alleen niet iedereen gebruikt ze
Dat heb ik dus ook. Ik slaap heel weinig, maar het lijkt of ik helemaal niet veel nodig heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overrated
Ik ook als het goed is volgende week , alhoewel het wel alleen film en een drankje wordt want die heeft ook 3 kinderen en haar man is niet zo'n held alleen met zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vaak stort ik om 3 uur wel in eigenlijk![]()
Oh ik moet echt weer gaan stappen!
soms van 9 tot 12 's ochtends.. meer nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overrated
Ja maar dan ben ik echt brakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
hmm, uitslapen zou ik ook wel vaker willen tbhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
soms van 9 tot 12 's ochtends.. meer niet
Uhhh ja, ik ben wel een feestbeest jaquote:
Hij kan ze toch in bed stoppen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook als het goed is volgende week , alhoewel het wel alleen film en een drankje wordt want die heeft ook 3 kinderen en haar man is niet zo'n held alleen met ze
maar dan kan ik 's nachts echt niet slapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
iBenny, is die dame op jouw avatar je vriendin?
Meestal niet maar soms zou ik wel eens wat langer willen liggenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik slaap heel weinig, maar het lijkt of ik helemaal niet veel nodig heb.
Dat kan ik niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
Ald ik om 22:00 ga liggen met het idee 'nu moet ik slapen want anders kom ik niet aan m'n uurtjes ' dan wordt het veel te geforceerd, gata niet werken dus.quote:
Ja maar 's ochtendsquote:
Ah ok.quote:
Is die dubbele bijna op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer
Al heb ik vorige week meer dan een week heel slecht geslapen, toen heb ik op maandag eerst tot 7 geslapen, toen blijven liggen en weer een uurt, toen, nog een half uurtkje, en toen nog eente
Een soortje van Jezus op aarde? Die mensen bestaan dus toch nog.quote:
Loslaten heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 's ochtends![]()
De jongste is 2 en heeft erg veel aandacht nodig en hij doet het wel maar dat vindt ze zelf niet prettig![]()
Zeikwijven ook
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Het was ff gezellig hier, maar ga toch zo maar eens slapen![]()
Heb er zin in morgen en veel plezier alvast met het duel der duels om 13:30!
Ja maar dan loop ik dus om 4 uur nog opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ald ik om 22:00 ga liggen met het idee 'nu moet ik slapen want anders kom ik niet aan m'n uurtjes ' dan wordt het veel te geforceerd, gata niet werken dus.
Kan ik beter om 0:00 gaan en direct in slaap vallen. Kan ik weer 2 uur voor wat anders gebruiken
Slaap lekker Bongoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Jij ook Bongquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ja of geen vertrouwen in je vent hebbenquote:
Als ik om 4 uur ga slapen en de wekker gaat om 5:30 dan gaat dat 1 dag prima, maar dan ben ik de volgende dag geheid wel eerder moequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan loop ik dus om 4 uur nog op
Trustequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ja maar jij hebt nog een vrouw, ik moet en werken en de kinderen alleenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur ga slapen en de wekker gaat om 5:30 dan gaat dat 1 dag prima, maar dan ben ik de volgende dag geheid wel eerder moe
hehehe, arme ventquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja of geen vertrouwen in je vent hebben
ja idd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die reacties van users die hier in de SC een kijkje komen nemen wel grappig
Heb alleen nog maar positieve reacties gehoord
yeah idd. 1 dag kan wel, maar volgende dag lig ik dan wel eerder op bedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur ga slapen en de wekker gaat om 5:30 dan gaat dat 1 dag prima, maar dan ben ik de volgende dag geheid wel eerder moe
Ja, niets mis met de midnachtelijke kroketquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die reacties van users die hier in de SC een kijkje komen nemen wel grappig
Heb alleen nog maar positieve reacties gehoord
Niemand van de 'nieuwelingen' heeft wat gezegd over scheelheid oidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
dat snap ik maar je moet ze wel vertellen dat je UI zo scheel is als ik weet niet wat
quote:
Nee ligt aan de jongste die heeft ADHD, en daar is ze graag bij, hij is hartstikke leuk met de kinderenquote:
ah idd, uitslapen ligt voor jou ook sowieso anders als de kids bij jou zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog een vrouw, ik moet en werken en de kinderen alleen
Gaan we samen een kroketje eten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, niets mis met de midnachtelijke kroket
Nee op je UI niet nee, maar tochquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niemand van de 'nieuwelingen' heeft wat gezegd over scheelheid oid
ze weten niet hoe gevoelig dat bij jou ligt hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niemand van de 'nieuwelingen' heeft wat gezegd over scheelheid oid
Ze kan toch niet de rest van haar leven bij hem zijn dus volgens mij moet ze het gewoon overlaten af en toe. Maar geen kinderen dus makkelijk pratenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee ligt aan de jongste die heeft ADHD, en daar is ze graag bij, hij is hartstikke leuk met de kinderen
Ach dat valt wel mee en dat went, ik slaap zoals ik al zei toch nooit langquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd, uitslapen ligt voor jou ook sowieso anders als de kids bij jou zijn
true en true, maar ms nog erg jong enzo hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze kan toch niet de rest van haar leven bij hem zijn dus volgens mij moet ze het gewoon overlaten af en toe. Maar geen kinderen dus makkelijk praten
ah k.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee en dat went, ik slaap zoals ik al zei toch nooit lang
Ik zal er een waarschuwing bij zetten, oke?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
ze weten niet hoe gevoelig dat bij jou ligt he
Doet ze ook, 's avonds gaan we eten en dan film en hopelijk meer dus hij moet het eten en naar bed brengen doenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze kan toch niet de rest van haar leven bij hem zijn dus volgens mij moet ze het gewoon overlaten af en toe. Maar geen kinderen dus makkelijk praten
Doe datquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:26 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik zal er een waarschuwing bij zetten, oke?
Laat maarquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:27 schreef Kally het volgende:
[..]
Doet ze ook, 's avonds gaan we eten en dan film en hopelijk meer dus hij moet het eten en naar bed brengen doen![]()
Ach ja ik had er de 1e keer ook moeite mee, maar ach je moet wel
Da's ook niet romantischquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ook goed... jij een frikandel, ik een kroket
En soms behang om ze achter te plakkenquote:
Zit jouw smiley nou mijn frikandel al op te eten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:27 schreef iBenny het volgende:
[..]
ook goed... jij een frikandel, ik een kroket
Ik denk eerder dat ik het niet goed uitlegquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
En soms behang om ze achter te plakken
nee, nu kunnen ze ook een hapje van elkaars snack nemenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook niet romantisch
Hup, allebei een frikandel
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit jouw smiley nou mijn frikandel al op te eten?
Geen idee... maar als dat zo is krijg je een nieuwequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:29 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Zit jouw smiley nou mijn frikandel al op te eten?
nee oke... dan is het goedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:29 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat ik het niet goed uitleg
Benny niet nee, maar die UI van hem welquote:
maar zoals t nu staat, lijkt alsof hij zegt dat hij niet scheel isquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny niet nee, maar die UI van hem wel
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:28 schreef D. het volgende:
[..]
Da's ook niet romantisch
Hup, allebei een frikandel
Dat is dichtbij voor jouquote:
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:31 schreef Kally het volgende:
[..]
Benny niet nee, maar die UI van hem wel
is t ook idd. en alleen ff mee om mensen weg te brengen.quote:
quote:
meld je ziek...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:33 schreef gomi het volgende:
[..]
is t ook idd. en alleen ff mee om mensen weg te brengen.
maar heb geen zin om de deur uit te gaan
quote:
Is voor het eerst dat ik je bovenaan ziequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:33 schreef Monitor het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 529 D.
02. 479 iBenny
03. 377 tomtomaat
04. 360 Kally
05. 311 -_Guitarist_-
Ja op deze foto wel jaquote:
Dat is het punt toch ook niet?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:34 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ze heeft wel een mooi smoeltje hoor Benny dat zeg ik ook niet
Trusten Koenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Mensen, ik ga welterusten zeggen,
Want..... Ik ben moe. (Zeldzaam vroeg)
Dus
Ladies
Koentje slaap lekkerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Dus
Ladies
Dag dag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:36 schreef Koen66 het volgende:
Dus
Ladies
ik zie jullie altijd in de top 10 geloof ik hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
D. je hebt me verslagen
[..]
Is voor het eerst dat ik je bovenaan zie
Hoeveel sommigen posten op één dag.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:35 schreef iBenny het volgende:
Top 100 van vrijdag 18 juni 2010
Plaats / aantal berichten / gebruiker
01. 529 D.
02. 479 iBenny
03. 377 tomtomaat
04. 360 Kally
05. 311 -_Guitarist_-
Bella had er 1 van de week of C_A, daar was ze echt scheel jaquote:
nee Schiphol, het vliegen en het gedoe er om heen...quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:34 schreef gomi het volgende:
[..]
nou ok zo erg vind ik t ook weer niet hoor
Dat was deze....:quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:38 schreef Kally het volgende:
[..]
Bella had er 1 van de week of C_A, daar was ze echt scheel ja
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |