Heel herkenbaar....ik ben dus ook een Nightperson zegmaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ook een nachtmens maar door werk moet ik soms gewoon vroeg in bed liggen
discriminateurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Lache... ik dacht dat jullie allemaal dagmensen waren
Mis je tekst 'is het al vrijdag'quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh verrek het is ál 12 uur geweest
ik had het neit eens door
Als we gaan stappen moeten ze mij de kroeg uit slaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
meestal slaap ik rond dat tijdstipquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar....ik ben dus ook een Nightperson zegmaarMoet mijzelf echt dwingen om het bed op te zoeken soms...tenzij ik natuurlijk erg moe ben
Okej, helderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens, maar het keurslijf wil dar de wekker om 6:45u gaat, dus dan ga je er op tijd in
Vroeger weken achter elkaar niet voor 4:00u gelslapen
en áls je niks hebt liggenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
meestal slaap ik rond dat tijdstip
en anders heb ik wel iets liggen
Ik moet ook altijd aanvegen en afsluitenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we gaan stappen moeten ze mij de kroeg uit slaan![]()
Dan wil iedereen al weg en dan zorg ik er altijd voor dat het toch nog even wat later wordt
Dat dus ook ja, ben ik moe denk ik op tijd naar bed en dan is om 10 uur de moeheid wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzo
Denken doet toch pijn aan de hersens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Ja het is niet andersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, helder
@Kally: Ook helder, tja als je er vroeg uit moet en verplichtingen hebt dan kan je niet anders, maar het viel me ineens op
Ik zweef er een beetje tussen in denk ik
En dan is het bij mij drama de volgende ochtendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus ook ja, ben ik moe denk ik op tijd naar bed en dan is om 10 uur de moeheid weg
Geen ervaring mee... ik heb geen hersensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denken doet toch pijn aan de hersens?![]()
Slaap je ook weleens overdag? Dat is vaak het probleem bij mij dat ik even een uurtje of anderhalf ga liggen en daarom dus 's avonds niet op tijd moe ben om te gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzo
ik heb altijd iets liggenquote:
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is niet anders![]()
Maar denk dat ik daardoor mede een slechte slaper ben, duurt altijd wel voor ik in slaap val
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aanvegen en afsluiten
en als..... hmmm, ik weet niks meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb altijd iets liggen
en als ik niets heb liggen heb ik geen zin om dan nog naar buiten te moeten tbh
Lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekeken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denken doet toch pijn aan de hersens?![]()
Ja dat is erg jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan is het bij mij drama de volgende ochtend
Smaakt de whiskey?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
He, gelukkig, wamt ik ben nu niet meer zo helder, maar daar merk je dus niets van
Heel soms! Maar meestal voel ik me echt ontzettend gaar daarna....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap je ook weleens overdag? Dat is vaak het probleem bij mij dat ik even een uurtje of anderhalf ga liggen en daarom dus 's avonds niet op tijd moe ben om te gaan
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekeken
Ik 1 keertje, en dan ook echt ziek, 3 dagenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Smaakt de whiskey?
Ik ben daar eens goed ziek van geweest dus voor mij is het niet zo'n suc6, liever gewoon bier
Vaak stort ik om 3 uur wel in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Altijd al gehad ook![]()
Ik ging pas weg als het licht aanging en nog
Niet dat ik ze heb, maar wel zaagsel, dat bedoelde ik natuurlijk. Hoe kan ik het vergeten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen ervaring mee... ik heb geen hersens
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!quote:
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overratedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel soms! Maar meestal voel ik me echt ontzettend gaar daarna....
Dat belooft wat voor een meetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Altijd al gehad ook![]()
Ik ging pas weg als het licht aanging en nog
iedereen heeft ze, alleen niet iedereen gebruikt zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen ervaring mee... ik heb geen hersens
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
iedereen heeft ze, alleen niet iedereen gebruikt ze
Dat heb ik dus ook. Ik slaap heel weinig, maar het lijkt of ik helemaal niet veel nodig heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overrated
Ik ook als het goed is volgende week , alhoewel het wel alleen film en een drankje wordt want die heeft ook 3 kinderen en haar man is niet zo'n held alleen met zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vaak stort ik om 3 uur wel in eigenlijk![]()
Oh ik moet echt weer gaan stappen!
soms van 9 tot 12 's ochtends.. meer nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overrated
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |