Sterker nog, ik gebruik mijn toestel (Blackberry) altijd als wekker, als de batterij bijna op is zet ik hem uit, gaat ie vanzelf aan als het tijd is voor alarm. En ook op 'stil' doet de wekker het primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig ben![]()
Maar als je het geluid uitzet doet je wekker het toch wel?
Ach het is niet dat ik iedere nacht wakker word gebeldquote:
nee idd, en is ook niet goed voor je om dan te trainen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik wil wel graag hoor, maar ik had van de week koorts en een hoofd die bonkte dus dan heb je niet echt zin
Is goed hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg voor jou![]()
Nee grapje hoor
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar iBenny vertel nou eens...Wat heb je om 4 uur 's nachts te bespreken?
Ja dat is ook belangrijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, en is ook niet goed voor je om dan te trainen.
ik wil ook wel, maar ja wk he
Yep, wat denk je gaan we winnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is goed hoorVatte het niet verkeerd op
Dit bevalt me iig prima zo, zeker omdat morgen NL als eerste moet spelen dus is uitslapen geen optie
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit ging over een kaart en dat je daar geen smileys in kan plaatsen___!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik gebruik mijn toestel (Blackberry) altijd als wekker, als de batterij bijna op is zet ik hem uit, gaat ie vanzelf aan als het tijd is voor alarm. En ook op 'stil' doet de wekker het prima
Helaas heb ik te vaak de neiging hem uit te zetten, weer in slaap te vallen, en wakker te worden, verslapen, met toestel in m'n hand.
En niks meer herinneren
Hahaha ja dat ken ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas heb ik te vaak de neiging hem uit te zetten, weer in slaap te vallen, en wakker te worden, verslapen, met toestel in m'n hand.
En niks meer herinneren
Ook datquote:
NIET!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..
Ik weet het niet echtquote:
Ik heb ook mijn twijfels hoor, maar ik ben altijd nogal sceptischquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het niet echtMaar aangezien Japan zeer verdedigend zal zijn denk ik dat het een zwaar duel gaat worden, ik gok op 1-1 (gelijkspel, eerste goal voor NL en dan in de 2e helft aan het einde in blessuretijd de tegentreffer van de Japanners)
Ik geen licht op mijn fiets, dus ik doe zoiets nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige verklaren mij daarvoor echt voor gek.. ik vind het eigenlijk doodnormaal
ok ik verklaar je niet voor gekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige verklaren mij daarvoor echt voor gek.. ik vind het eigenlijk doodnormaal
Jawelquote:
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
JawelIk zou ook liever meer in de nacht doen dan de dag zelf.. ken teveel nachtmensen
Is dat zo vreemd dan?
Proost!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef D. het volgende:
Ik schenk mij nog maar eens een lekker dubbele whiskey in
ik ben ook meer nachtmens, maar om 4 uur een kroketje halen. neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoeg
nouja niet vreemd vreemd maar midden in de nacht een kroket aanschaffen vind ik wel bijzonder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
JawelIk zou ook liever meer in de nacht doen dan de dag zelf.. ken teveel nachtmensen
Is dat zo vreemd dan?
Ik heb vroeger ploegendoenst gewertk, dat vond ik geweldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan?
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben ook meer nachtmens, maar om 4 uur een kroketje halen. nee
Frituurpan aanzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?
Ik woon midden in de stad.. genoeg snackbars/turken die open zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nouja niet vreemd vreemd maar midden in de nacht een kroket aanschaffen vind ik wel bijzonder.
Waar vind je midden in de nacht een kroket trouwens?
Want? Hoe krijg je 'm anders warm?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan wordt ik voor gek verklaard om mijn kroket? :'0
QFT, ik ben ook veel meer een nachtmensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan?
Ben ook een nachtmens maar door werk moet ik soms gewoon vroeg in bed liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@Kally en D.: Ik dacht dat jullie echte ochtendmensen waren, voorheen zag ik jullie nooit laat posten?
Wel leuk om zo die kentering te zien
En ik heb ook zin in de wedstrijd morgen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoeg
Ik ben een avondmens, maar het keurslijf wil dar de wekker om 6:45u gaat, dus dan ga je er op tijd inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@Kally en D.: Ik dacht dat jullie echte ochtendmensen waren, voorheen zag ik jullie nooit laat posten?
Het is meer omdat ik moet werken Bong, en dan half 7 eruit moetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ah, wat een luxequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doe ik niet... dat doet of de magnetron/oven/frituur of die gene waar ik 'm haal voor me
Heel herkenbaar....ik ben dus ook een Nightperson zegmaarquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ben ook een nachtmens maar door werk moet ik soms gewoon vroeg in bed liggen
discriminateurquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Lache... ik dacht dat jullie allemaal dagmensen waren
Mis je tekst 'is het al vrijdag'quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef iBenny het volgende:
[..]
oh verrek het is ál 12 uur geweest
ik had het neit eens door
Als we gaan stappen moeten ze mij de kroeg uit slaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
meestal slaap ik rond dat tijdstipquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Heel herkenbaar....ik ben dus ook een Nightperson zegmaarMoet mijzelf echt dwingen om het bed op te zoeken soms...tenzij ik natuurlijk erg moe ben
Okej, helderquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:01 schreef D. het volgende:
[..]
Ik ben een avondmens, maar het keurslijf wil dar de wekker om 6:45u gaat, dus dan ga je er op tijd in
Vroeger weken achter elkaar niet voor 4:00u gelslapen
en áls je niks hebt liggenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef gomi het volgende:
[..]
meestal slaap ik rond dat tijdstip
en anders heb ik wel iets liggen
Ik moet ook altijd aanvegen en afsluitenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef Kally het volgende:
[..]
Als we gaan stappen moeten ze mij de kroeg uit slaan![]()
Dan wil iedereen al weg en dan zorg ik er altijd voor dat het toch nog even wat later wordt
Dat dus ook ja, ben ik moe denk ik op tijd naar bed en dan is om 10 uur de moeheid wegquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzo
Denken doet toch pijn aan de hersens?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
Ja het is niet andersquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Okej, helder
@Kally: Ook helder, tja als je er vroeg uit moet en verplichtingen hebt dan kan je niet anders, maar het viel me ineens op
Ik zweef er een beetje tussen in denk ik
En dan is het bij mij drama de volgende ochtendquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat dus ook ja, ben ik moe denk ik op tijd naar bed en dan is om 10 uur de moeheid weg
Geen ervaring mee... ik heb geen hersensquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denken doet toch pijn aan de hersens?![]()
Slaap je ook weleens overdag? Dat is vaak het probleem bij mij dat ik even een uurtje of anderhalf ga liggen en daarom dus 's avonds niet op tijd moe ben om te gaanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik ook! Ik ben nu dus echt gesloopt maar als ik nog even doorzet ben ik er weer overheen zo...En dan wordt het weer drie uur ofzo
ik heb altijd iets liggenquote:
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekekenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja het is niet anders![]()
Maar denk dat ik daardoor mede een slechte slaper ben, duurt altijd wel voor ik in slaap val
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ik moet ook altijd aanvegen en afsluiten
en als..... hmmm, ik weet niks meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef gomi het volgende:
[..]
ik heb altijd iets liggen
en als ik niets heb liggen heb ik geen zin om dan nog naar buiten te moeten tbh
Lijkt me geweldigquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekeken
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Denken doet toch pijn aan de hersens?![]()
Ja dat is erg jaquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
En dan is het bij mij drama de volgende ochtend
Smaakt de whiskey?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:07 schreef D. het volgende:
[..]
He, gelukkig, wamt ik ben nu niet meer zo helder, maar daar merk je dus niets van
Heel soms! Maar meestal voel ik me echt ontzettend gaar daarna....quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Slaap je ook weleens overdag? Dat is vaak het probleem bij mij dat ik even een uurtje of anderhalf ga liggen en daarom dus 's avonds niet op tijd moe ben om te gaan
Hoe doe je dat?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Heb ik jaren gehad, maar tegenwoordig is het vaak binnen 10 munuten bekeken
Ik 1 keertje, en dan ook echt ziek, 3 dagenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Smaakt de whiskey?
Ik ben daar eens goed ziek van geweest dus voor mij is het niet zo'n suc6, liever gewoon bier
Vaak stort ik om 3 uur wel in eigenlijkquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Altijd al gehad ook![]()
Ik ging pas weg als het licht aanging en nog
Niet dat ik ze heb, maar wel zaagsel, dat bedoelde ik natuurlijk. Hoe kan ik het vergeten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen ervaring mee... ik heb geen hersens
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!quote:
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overratedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:10 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Heel soms! Maar meestal voel ik me echt ontzettend gaar daarna....
Dat belooft wat voor een meetquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:09 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Altijd al gehad ook![]()
Ik ging pas weg als het licht aanging en nog
iedereen heeft ze, alleen niet iedereen gebruikt zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:08 schreef iBenny het volgende:
[..]
Geen ervaring mee... ik heb geen hersens
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef D. het volgende:
[..]
iedereen heeft ze, alleen niet iedereen gebruikt ze
Dat heb ik dus ook. Ik slaap heel weinig, maar het lijkt of ik helemaal niet veel nodig heb.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overrated
Ik ook als het goed is volgende week , alhoewel het wel alleen film en een drankje wordt want die heeft ook 3 kinderen en haar man is niet zo'n held alleen met zequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:11 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Vaak stort ik om 3 uur wel in eigenlijk![]()
Oh ik moet echt weer gaan stappen!
soms van 9 tot 12 's ochtends.. meer nietquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook, dat is niet mijn ding, het erge is als ik dan om 6 uur mijn bed instap ben ik om 10 uur weer op, slapen is gewoon overrated
Ja maar dan ben ik echt brakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |