je gaat hier live meeposten als NL speelt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef Kally het volgende:
Ik moet nog even wat smileys in Tinypic klaarzetten voor morgen
hehehe, de kids mogen trommelen jij blazen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:36 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
Ik ga er zelf op blazen [ afbeelding ]
Jij zit gewoon te vaak op je wii, en zal ik eens wat zeggen, ik heb hem ookquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Leuke SC hier, jammer dat ik weinig tijd heb anders zou ik wel vaker meeposten
Soms wordt ik ook wel eens midden in de nacht gebeld.. uur of 4 ofzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Wat een tijd om te bellen...
Ik vind 22:00 altijd de limit om zelf nog te bellen
Alleen bij doelpunt, ik kijk thuis met de kinderenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat hier live meeposten als NL speelt?
Dan ben ik hier echt niet te vinden
Waar gáán die gesprekken dan over?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms wordt ik ook wel eens midden in de nacht gebeld.. uur of 4 ofzo
heb ik niet echt problemen mee
Fuck de rest... gewoon FOK!kenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:38 schreef BONG4002 het volgende:
[..]![]()
Leuke SC hier, jammer dat ik weinig tijd heb anders zou ik wel vaker meeposten
Ik heb even met Domenech overlegd, maar de horoscoop zegt dat het goed is zo.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:33 schreef Kally het volgende:
O en Remmie even off topic, je moet je F1 team echt aanpassen hoor
In bed hoor ik de vaste telefoon niet, en m'n GSM gaat 's nachts op 'stil'...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
Soms wordt ik ook wel eens midden in de nacht gebeld.. uur of 4 ofzo
heb ik niet echt problemen mee
Ik ook niet!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef iBenny het volgende:
[..]
je gaat hier live meeposten als NL speelt?
Dan ben ik hier echt niet te vinden
ik kom na de wedstrijd pas weer langs denk ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef Kally het volgende:
[..]
Alleen bij doelpunt, ik kijk thuis met de kinderen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:40 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik heb even met Domenech overlegd, maar de horoscoop zegt dat het goed is zo.
[ afbeelding ]
Bovendien is het WK voetbal aan de gang, who cares about F1
Ik hooguit morgenavond, overdag zoals gezegd op m'n werk.... In het weekend naar m'n werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:41 schreef gomi het volgende:
[..]
ik kom na de wedstrijd pas weer langs denk ik
Nou, ik volg nu bijna ALLE wedstrijden van het WK en dan nog ff meelezen (nu posten) op FOK! om weer snel naar bed te gaanquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij zit gewoon te vaak op je wii, en zal ik eens wat zeggen, ik heb hem ook
Dat mag, ik post toch welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef gomi het volgende:
[..]
zal ik dan snel een naamtopic openen voor ik ga?
ik wedstrijd kijken en ms de 2e ook nog of iig deelsquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ik hooguit morgenavond, overdag zoals gezegd op m'n werk.... In het weekend naar m'n werk
Nou om 4 uur 's nacht slaap ik eindelijkquote:
Dan moet ik het eerst onder de knie krijgenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:42 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Nou, ik volg nu bijna ALLE wedstrijden van het WK en dan nog ff meelezen (nu posten) op FOK! om weer snel naar bed te gaanMoet 's ochtends boodschappen etc. doen om de rest van de dag achter de TV te zitten
Maar leuk dat je ook een Wii hebt, misschien zie ik je een keer in GAM
Daar had ik woensdag weer meer last van (dat wijn en andere alcoholische versnaperingen te goed smaakten....)quote:
Nee ben nog bezigquote:
nee ik bedoelde dat dat t gesprek dan was.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou om 4 uur 's nacht slaap ik eindelijk![]()
Mijn telefoon staat echt op stil dan hoor!
De mijne niet, dat is mijn wekker, en dat kan wel eens heel erg vervelend zijn, zeker als een dronken lor een verkeerd nummer intoetstquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Nou om 4 uur 's nacht slaap ik eindelijk![]()
Mijn telefoon staat echt op stil dan hoor!
ben jij al begonnen met die wii van je?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef Kally het volgende:
[..]
Dan moet ik het eerst onder de knie krijgen![]()
Maar idd. WK eerst
Hahahaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef gomi het volgende:
[..]
nee ik bedoelde dat dat t gesprek dan was.
de ander die benny belt en stelt de die vraag
ik heb weleens dat ik in de nacht moet bellen. maar ik heb t liever niet tbhquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef BONG4002 het volgende:
Ik word trouwens nooit 's nachts gebeld gelukkig+ Vaste tel. staat gemuted als ik te bed ga
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:44 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Daar had ik woensdag weer meer last van (dat wijn en andere alcoholische versnaperingen te goed smaakten....)
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig benquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef Kally het volgende:
[..]
De mijne niet, dat is mijn wekker, en dat kan wel eens heel erg vervelend zijn, zeker als een dronken lor een verkeerd nummer intoetst
Verleden week aan de klus en deze week ziek, dus nee, ik denk dat ik zondag ga beginnenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:45 schreef gomi het volgende:
[..]
ben jij al begonnen met die wii van je?
je dagelijkse training?
Zit hier aan een heerlijk blikje Fernandes (Cherry bouqet) en zometeen nog ff een fles waterquote:
ah iddquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef Kally het volgende:
[..]
Verleden week aan de klus en deze week ziek, dus nee, ik denk dat ik zondag ga beginnen
Ja maar te veel gedoe enzoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig ben![]()
Maar als je het geluid uitzet doet je wekker het toch wel?
Dat is helemaal niet erg voor jouquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit hier aan een heerlijk blikje Fernandes (Cherry bouqet) en zometeen nog ff een fles water
Ook gehad vandaagquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Zit hier aan een heerlijk blikje Fernandes (Cherry bouqet) en zometeen nog ff een fles water
Nou ik wil wel graag hoor, maar ik had van de week koorts en een hoofd die bonkte dus dan heb je niet echt zinquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd
en dat geklus was al training genoeg ook natuurlijk
ik heb besloten dat ik tijdens t wk gewoon niet train
tot er weer voetballoze dagen zijn dan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |