Sterker nog, ik gebruik mijn toestel (Blackberry) altijd als wekker, als de batterij bijna op is zet ik hem uit, gaat ie vanzelf aan als het tijd is voor alarm. En ook op 'stil' doet de wekker het primaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:47 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahahaha oh ehm dat heb ik ook wel eens als ik lorrig ben![]()
Maar als je het geluid uitzet doet je wekker het toch wel?
Ach het is niet dat ik iedere nacht wakker word gebeldquote:
nee idd, en is ook niet goed voor je om dan te trainen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Nou ik wil wel graag hoor, maar ik had van de week koorts en een hoofd die bonkte dus dan heb je niet echt zin
Is goed hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:49 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat is helemaal niet erg voor jou![]()
Nee grapje hoor
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Hahaha![]()
Maar iBenny vertel nou eens...Wat heb je om 4 uur 's nachts te bespreken?
Ja dat is ook belangrijkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef gomi het volgende:
[..]
nee idd, en is ook niet goed voor je om dan te trainen.
ik wil ook wel, maar ja wk he
Yep, wat denk je gaan we winnen?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Is goed hoorVatte het niet verkeerd op
Dit bevalt me iig prima zo, zeker omdat morgen NL als eerste moet spelen dus is uitslapen geen optie
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dit ging over een kaart en dat je daar geen smileys in kan plaatsen___!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Sterker nog, ik gebruik mijn toestel (Blackberry) altijd als wekker, als de batterij bijna op is zet ik hem uit, gaat ie vanzelf aan als het tijd is voor alarm. En ook op 'stil' doet de wekker het prima
Helaas heb ik te vaak de neiging hem uit te zetten, weer in slaap te vallen, en wakker te worden, verslapen, met toestel in m'n hand.
En niks meer herinneren
Hahaha ja dat ken ik ook!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Helaas heb ik te vaak de neiging hem uit te zetten, weer in slaap te vallen, en wakker te worden, verslapen, met toestel in m'n hand.
En niks meer herinneren
Ook datquote:
NIET!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:51 schreef iBenny het volgende:
[..]
Gewoon eigenlijk voor alles wat ook overdag kan... soms sta ik ook midden in de nacht op, stap op mijn fiets om een kroket te halen ofzo..
Ik weet het niet echtquote:
Ik heb ook mijn twijfels hoor, maar ik ben altijd nogal sceptischquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef BONG4002 het volgende:
[..]
Ik weet het niet echtMaar aangezien Japan zeer verdedigend zal zijn denk ik dat het een zwaar duel gaat worden, ik gok op 1-1 (gelijkspel, eerste goal voor NL en dan in de 2e helft aan het einde in blessuretijd de tegentreffer van de Japanners)
Ik geen licht op mijn fiets, dus ik doe zoiets nietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige verklaren mij daarvoor echt voor gek.. ik vind het eigenlijk doodnormaal
ok ik verklaar je niet voor gekquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:54 schreef iBenny het volgende:
[..]
Sommige verklaren mij daarvoor echt voor gek.. ik vind het eigenlijk doodnormaal
Jawelquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |