Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoegquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
JawelIk zou ook liever meer in de nacht doen dan de dag zelf.. ken teveel nachtmensen
Is dat zo vreemd dan?
Proost!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef D. het volgende:
Ik schenk mij nog maar eens een lekker dubbele whiskey in
ik ben ook meer nachtmens, maar om 4 uur een kroketje halen. neequote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoeg
nouja niet vreemd vreemd maar midden in de nacht een kroket aanschaffen vind ik wel bijzonder.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
JawelIk zou ook liever meer in de nacht doen dan de dag zelf.. ken teveel nachtmensen
Is dat zo vreemd dan?
Ik heb vroeger ploegendoenst gewertk, dat vond ik geweldigquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan?
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef gomi het volgende:
[..]
ik ben ook meer nachtmens, maar om 4 uur een kroketje halen. nee
Frituurpan aanzettenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef iBenny het volgende:
[..]
Wat doe jij dan als je rond die tijd honger hebt?
Ik woon midden in de stad.. genoeg snackbars/turken die open zijnquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:58 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
nouja niet vreemd vreemd maar midden in de nacht een kroket aanschaffen vind ik wel bijzonder.
Waar vind je midden in de nacht een kroket trouwens?
Want? Hoe krijg je 'm anders warm?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:00 schreef iBenny het volgende:
[..]
En dan wordt ik voor gek verklaard om mijn kroket? :'0
QFT, ik ben ook veel meer een nachtmensquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:56 schreef iBenny het volgende:
[..]
Is dat zo vreemd dan?
Ben ook een nachtmens maar door werk moet ik soms gewoon vroeg in bed liggenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@Kally en D.: Ik dacht dat jullie echte ochtendmensen waren, voorheen zag ik jullie nooit laat posten?
Wel leuk om zo die kentering te zien
En ik heb ook zin in de wedstrijd morgen
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Kally het volgende:
[..]
Uhhh nee, ik ben ook een nachtmens, jammer genoeg
Ik ben een avondmens, maar het keurslijf wil dar de wekker om 6:45u gaat, dus dan ga je er op tijd inquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
@Kally en D.: Ik dacht dat jullie echte ochtendmensen waren, voorheen zag ik jullie nooit laat posten?
Het is meer omdat ik moet werken Bong, en dan half 7 eruit moetquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:59 schreef BONG4002 het volgende:
Ah, wat een luxequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat doe ik niet... dat doet of de magnetron/oven/frituur of die gene waar ik 'm haal voor me
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |