Ja maar dan ben ik echt brakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
hmm, uitslapen zou ik ook wel vaker willen tbhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
soms van 9 tot 12 's ochtends.. meer niet
Uhhh ja, ik ben wel een feestbeest jaquote:
Hij kan ze toch in bed stoppen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook als het goed is volgende week , alhoewel het wel alleen film en een drankje wordt want die heeft ook 3 kinderen en haar man is niet zo'n held alleen met ze
maar dan kan ik 's nachts echt niet slapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
iBenny, is die dame op jouw avatar je vriendin?
Meestal niet maar soms zou ik wel eens wat langer willen liggenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik slaap heel weinig, maar het lijkt of ik helemaal niet veel nodig heb.
Dat kan ik niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
Ald ik om 22:00 ga liggen met het idee 'nu moet ik slapen want anders kom ik niet aan m'n uurtjes ' dan wordt het veel te geforceerd, gata niet werken dus.quote:
Ja maar 's ochtendsquote:
Ah ok.quote:
Is die dubbele bijna op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer
Al heb ik vorige week meer dan een week heel slecht geslapen, toen heb ik op maandag eerst tot 7 geslapen, toen blijven liggen en weer een uurt, toen, nog een half uurtkje, en toen nog eente
Een soortje van Jezus op aarde? Die mensen bestaan dus toch nog.quote:
Loslaten heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 's ochtends![]()
De jongste is 2 en heeft erg veel aandacht nodig en hij doet het wel maar dat vindt ze zelf niet prettig![]()
Zeikwijven ook
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Het was ff gezellig hier, maar ga toch zo maar eens slapen![]()
Heb er zin in morgen en veel plezier alvast met het duel der duels om 13:30!
Ja maar dan loop ik dus om 4 uur nog opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ald ik om 22:00 ga liggen met het idee 'nu moet ik slapen want anders kom ik niet aan m'n uurtjes ' dan wordt het veel te geforceerd, gata niet werken dus.
Kan ik beter om 0:00 gaan en direct in slaap vallen. Kan ik weer 2 uur voor wat anders gebruiken
Slaap lekker Bongoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Jij ook Bongquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |