Ja maar dan ben ik echt brakquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:12 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Zowiezo pas gaan slapen als ik echt moe ben, dat helpt, als ik ga slapen omdat de klok het zegt dan wordt het niks!
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
hmm, uitslapen zou ik ook wel vaker willen tbhquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef iBenny het volgende:
[..]
soms van 9 tot 12 's ochtends.. meer niet
Uhhh ja, ik ben wel een feestbeest jaquote:
Hij kan ze toch in bed stoppen?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ook als het goed is volgende week , alhoewel het wel alleen film en een drankje wordt want die heeft ook 3 kinderen en haar man is niet zo'n held alleen met ze
maar dan kan ik 's nachts echt niet slapenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik moe ben slaap ik op ieder moment van de dag wel!
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
iBenny, is die dame op jouw avatar je vriendin?
Meestal niet maar soms zou ik wel eens wat langer willen liggenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:14 schreef Kluivert_Vandervaart het volgende:
[..]
Dat heb ik dus ook. Ik slaap heel weinig, maar het lijkt of ik helemaal niet veel nodig heb.
Dat kan ik niet meerquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:13 schreef gomi het volgende:
overdag slapen, doe ik echt alleen bij hoge uitzondering
Ald ik om 22:00 ga liggen met het idee 'nu moet ik slapen want anders kom ik niet aan m'n uurtjes ' dan wordt het veel te geforceerd, gata niet werken dus.quote:
Ja maar 's ochtendsquote:
Ah ok.quote:
Is die dubbele bijna op?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef D. het volgende:
[..]
Dat kan ik niet meer
Al heb ik vorige week meer dan een week heel slecht geslapen, toen heb ik op maandag eerst tot 7 geslapen, toen blijven liggen en weer een uurt, toen, nog een half uurtkje, en toen nog eente
Een soortje van Jezus op aarde? Die mensen bestaan dus toch nog.quote:
Loslaten heet dat geloof ikquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:17 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar 's ochtends![]()
De jongste is 2 en heeft erg veel aandacht nodig en hij doet het wel maar dat vindt ze zelf niet prettig![]()
Zeikwijven ook
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Het was ff gezellig hier, maar ga toch zo maar eens slapen![]()
Heb er zin in morgen en veel plezier alvast met het duel der duels om 13:30!
Ja maar dan loop ik dus om 4 uur nog opquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:16 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Ald ik om 22:00 ga liggen met het idee 'nu moet ik slapen want anders kom ik niet aan m'n uurtjes ' dan wordt het veel te geforceerd, gata niet werken dus.
Kan ik beter om 0:00 gaan en direct in slaap vallen. Kan ik weer 2 uur voor wat anders gebruiken
Slaap lekker Bongoquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Jij ook Bongquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ja of geen vertrouwen in je vent hebbenquote:
Als ik om 4 uur ga slapen en de wekker gaat om 5:30 dan gaat dat 1 dag prima, maar dan ben ik de volgende dag geheid wel eerder moequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:19 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar dan loop ik dus om 4 uur nog op
Trustequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:18 schreef BONG4002 het volgende:
Ja maar jij hebt nog een vrouw, ik moet en werken en de kinderen alleenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur ga slapen en de wekker gaat om 5:30 dan gaat dat 1 dag prima, maar dan ben ik de volgende dag geheid wel eerder moe
hehehe, arme ventquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja of geen vertrouwen in je vent hebben
ja idd!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja of geen vertrouwen in je vent hebben
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die reacties van users die hier in de SC een kijkje komen nemen wel grappig
Heb alleen nog maar positieve reacties gehoord
yeah idd. 1 dag kan wel, maar volgende dag lig ik dan wel eerder op bedquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:20 schreef Koen66 het volgende:
[..]
Als ik om 4 uur ga slapen en de wekker gaat om 5:30 dan gaat dat 1 dag prima, maar dan ben ik de volgende dag geheid wel eerder moe
Ja, niets mis met de midnachtelijke kroketquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef iBenny het volgende:
Ik vind die reacties van users die hier in de SC een kijkje komen nemen wel grappig
Heb alleen nog maar positieve reacties gehoord
Niemand van de 'nieuwelingen' heeft wat gezegd over scheelheid oidquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:22 schreef Kally het volgende:
[..]
![]()
dat snap ik maar je moet ze wel vertellen dat je UI zo scheel is als ik weet niet wat
quote:
Nee ligt aan de jongste die heeft ADHD, en daar is ze graag bij, hij is hartstikke leuk met de kinderenquote:
ah idd, uitslapen ligt voor jou ook sowieso anders als de kids bij jou zijnquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:21 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja maar jij hebt nog een vrouw, ik moet en werken en de kinderen alleen
Gaan we samen een kroketje eten?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ja, niets mis met de midnachtelijke kroket
Nee op je UI niet nee, maar tochquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niemand van de 'nieuwelingen' heeft wat gezegd over scheelheid oid
ze weten niet hoe gevoelig dat bij jou ligt hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef iBenny het volgende:
[..]
Niemand van de 'nieuwelingen' heeft wat gezegd over scheelheid oid
Ze kan toch niet de rest van haar leven bij hem zijn dus volgens mij moet ze het gewoon overlaten af en toe. Maar geen kinderen dus makkelijk pratenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef Kally het volgende:
[..]
[..]
Nee ligt aan de jongste die heeft ADHD, en daar is ze graag bij, hij is hartstikke leuk met de kinderen
Ach dat valt wel mee en dat went, ik slaap zoals ik al zei toch nooit langquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:23 schreef gomi het volgende:
[..]
ah idd, uitslapen ligt voor jou ook sowieso anders als de kids bij jou zijn
true en true, maar ms nog erg jong enzo hequote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:25 schreef -Miauw- het volgende:
[..]
Ze kan toch niet de rest van haar leven bij hem zijn dus volgens mij moet ze het gewoon overlaten af en toe. Maar geen kinderen dus makkelijk praten
ah k.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:25 schreef Kally het volgende:
[..]
Ach dat valt wel mee en dat went, ik slaap zoals ik al zei toch nooit lang
Ik zal er een waarschuwing bij zetten, oke?quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:24 schreef D. het volgende:
[..]
ze weten niet hoe gevoelig dat bij jou ligt he
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |