Af en toe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weetje hoveel hot bitches er daar zijn, of soms is het makkelijker te fietsen via uni, of lopen. Wat lul je nou dom man
Typisch gevalletje miscommunicatie. Maak je nou eens duidelijk, man.quote:
Ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
Wie post de tieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Epicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef E.S.T. het volgende:
Als mijn nichtje (18) opstap gaat blijft soms bij mij op de bank slapen, omdat haar ouders te ver wonen. Gister zou dat weer. Ik was ook opstap en kwam haar op het einde tegen. Toe haar vriendinnen en mijn vrienden weg waren hebben we nog wat gedronken en eenmaal thuis nog meer... toen vertelde ze me dat ze nog maagd was en hier heel onzeker over was... na een tijdje vroeg ze of ik haar het niet wou leren.. en ik was was dronken en zij is best knap. Toen is het gebeurt
Vanochtend deed ze heel normaal, maar ik ben bang dat ze haar mond niet kan houden en dat mijn familie er achter komt. En dan zijn de poppen aan het dansen.. Hoe groot is de kans dat ze haar mond voorbij praat?? Ze kan heel goed met mijn moeder opschieten en ze praten vaak samen..
En de lemming is er al Zus met neef naar bed geweestquote:
Wacht maar tot je ons huis zietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
Ik zou liever ook niet in Lent of Hatert willen wonen. Als ik heel hard opzoek was naar een kamer wellicht.
Weekend!
Ongeveer vijf minuten fietsen naar het centrum en tien minuten naar de uni.quote:
Ja?quote:
Klinkt niet verkeerd inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind van wel, en vooral de enorme tuin + zwembad zijn niet onprettig
Ik hou niet van doorfietsenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan is het, indien een beetje doorfietsen, 2 minuten dichter bij centrum, en 5 dichter bij de uni. Zou voor mij toch echt geen afwijzingsreden zijn
Ja maar jij woont echt op een super relaxte locatie (afgezien van de mensen die in die wijk wonen) dus ik kan me voorstellen dat je niet graag zou willen verhuizen naar iets verder buiten het centrumquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd inderdaad.
[..]
Ik hou niet van doorfietsen![]()
. Ik snap je punt. Ik ben nog nooit op de fiets naar Lent geweest, dus het zal ook allemaal wel meevallen. Toch zou er wel een hele goede ruimte tegenover moeten staan wil ik daarheen verhuizen. Ik zit nu te azen op iets van de SSHN.
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jij woont echt op een super relaxte locatie (afgezien van de mensen die in die wijk wonen) dus ik kan me voorstellen dat je niet graag zou willen verhuizen naar iets verder buiten het centrum
Ik weet niet hoelang je inschrijftijd is, maar ik verwacht dat aan het begin van of halverwege het volgende collegejaar hier weer een flinke uitwas zal komen. Veel bijna-afgestudeerden of mensen die nog ergens een vakje volgen omdat ze nog geen baan kunnen vinden.quote:
Ik wil het liefste dit (Sterrenbosch). Die heb ik pas één keer online gezien, dus volgens mij zijn die er weinig? Dus de hoop daarop heb ik al bijna opgegeven en nu ga ik wachten op de Gouverneur. Ik heb wachttijd sinds 01-11-2006, dus tegen de tijd dat mensen uit de Gouverneur gaan, kom ik wel in aanmerking denk ik. Heb jij het nu ook specifiek over de Gouverneur? Want dat zou wel relaxt zijn voor mij!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je inschrijftijd is, maar ik verwacht dat aan het begin van of halverwege het volgende collegejaar hier weer een flinke uitwas zal komen. Veel bijna-afgestudeerden of mensen die nog ergens een vakje volgen omdat ze nog geen baan kunnen vinden.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt. Wat voor mensen wonen hier dan?
Ik heb geen last van ze.
Het was een serieuze vraagquote:
Ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is nog best groot vergeleken met de twee persoonsappartementen overal
De andere kamers van Sterrenbosch zijn iets kleiner dan die van de Gouverneur, daarom wacht ik nog even. Voor die kamers van Sterrenbosch kom ik namelijk langzaam in aanmerking nu met mijn wachttijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo te zien geen samenwoon dingen daar, errug vaag want alle dingen daar lijken erg ruim
Die plattegrond lijkt te horen bij een 2 persoonsappartement. Ben in Sterrenbosch geweest op een 1-persoonskamer en dat is toch wel erg klein hoor. Helemaal vergeleken met het goddelijke appartement wat ik nu hebquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Rituals het volgende:
Ik vind veel appartementen van de SSHN inderdaad vrij klein om samen te wonen! Ik zou volgens mij gek worden. Nu heb ik sowieso nog geen samenwoonplannen dus dat scheelt. Daar heb ik een vent voor nodig natuurlijk
, maar ook buiten dat zou ik nog niet willen samenwonen.
Daarom wil ik ook niet naar Sterrenbosch (behalve dat appartementje van de afbeelding), maar naar de Gouverneurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Die plattegrond lijkt te horen bij een 2 persoonsappartement. Ben in Sterrenbosch geweest op een 1-persoonskamer en dat is toch wel erg klein hoor. Helemaal vergeleken met het goddelijke appartement wat ik nu heb
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:43 schreef Yashaaaaa het volgende:
We zouden ook nog altijd voor een koppelde eenheid kunnen gaanof mag je dan juist weer niet als duo ingeschreven staan.. Die is namelijk wel wat groter
[ afbeelding ]
Ja inderdaad. Ze wonen er nu 7,5 maand, dus tegen die tijd inderdaad 1 of 1,5 jaar. Ik ken wel een aantal mensen die dat te kort vonden. Vooral omdat ze zelf een vloer moesten leggen en gordijnen moesten aanschaffen. Kan allebei vrij duur zijn. Hoewel je die ook weer kunt doorverkopen natuurlijk.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:39 schreef IrishBastard het volgende:
1 of 1,5 jaar is toch best waard om voor te verhuizen?
Mja maar die koppelwoningen zijn juist meer voor als je bijv als vrienden samen wilt gaan wonen.. Maar vraag me dan af of je gewoon ieder op dat ding reageert of toch als duo.. Dan heb je iig wel twee grote kamers waarvan één slaapkamer wordt en 1 woonkamer.. maarja of je dan aan zo'n grote slaapkamer iets hebt vraag ik me ook af..quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:46 schreef Rituals het volgende:
Die heb ik weleens online zien komen Yasha. Volgens mij stond er toen bij dat je als duo kon reageren zonder echt daadwerkelijk als duo ingeschreven te staan.
Volgens mij niet. Ik hoop het niet in ieder geval, dan ben ik mijn inschrijftijd kwijtquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef LastRequest het volgende:
Hoe werkt dat ingeschreven staan als duo?
Stel dat je uit elkaar gaat, ben je dan beiden je inschrijftijd kwijt?
Daar komt een vriend van ons ook vandaan en volgens IB is dat een klein hokquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:51 schreef Rituals het volgende:
Ik ken(de) een stel dat sinds kort hier woont. Is zoiets iets voor jullie? Daar hebben ze overigens wel lang op gewacht volgens mij.
[ afbeelding ]
Inschrijven als in ingeschreven staan bij de sshn? Want dat staan we namelijk welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:47 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
Proosdij moet je inschrijven OF gevraagd worden door iemand die daar al woont
en als je er dan in zit, en je huisgenoot rot op, dan zou je je partner kunnen vragen, maar je loopt altijd 't risico dat die huisgenoot gewoon niet weg gaat
Ik ben er nooit geweest, dus ik geloof je zoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:56 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Daar komt een vriend van ons ook vandaan en volgens IB is dat een klein hok
Sowieso die "gang" van 2 meter, heb je niet zo heeel veel aan..
Dat is ongeveer 48 punten (inderdaad zo'n vier jaar). Dan kun je in aanmerking komen voor sommige appartementen. In het archief kun je zien hoe lang anderen duo's samen ingeschreven stonden. Sommigen mensen hebben 80 a 90 punten samen, terwijl er ook duo's zijn met zo'n 30 punten.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Uhhmmm IB zit er volgens mij sinds juli 2007 en ik sinds mei 2009dus dat is bijna vier jaar dan toch?
Nee, zelfs als je als duo bent ingeschreven bent kun je nog op je eigen punten op eenpersoonseenheden reageren. Hef je de duoregistratie op dan krijg je allebei je punten weer terug.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Volgens mij niet. Ik hoop het niet in ieder geval, dan ben ik mijn inschrijftijd kwijt.
Dat deed het inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:32 schreef IrishBastard het volgende:
Oh, ik verwachtte dat het 'hier' op de Gouverneur zou slaan
Mijn ex heeft inderdaad gereageerd op een eenpersoonseenheid (Gouverneur), dus hij heeft sowieso nog amper wachttijd over.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee, zelfs als je als duo bent ingeschreven bent kun je nog op je eigen punten op eenpersoonseenheden reageren. Hef je de duoregistratie op dan krijg je allebei je punten weer terug.
En als je als duo iets toegewezen krijgt vervallen de punten wel, maar de duoinschrijving blijft op >1 jaar (of hoe lang dat ook is).
Van Nispenstraat is ook mooi, maar naast de postzegelbadkamer is het keukenhalletje ook compleet onpraktisch, je kan er nog geen tafel in kwijt.
Moet dat kind dan ook echt geboren worden?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:16 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Nee, zelfs als je als duo bent ingeschreven bent kun je nog op je eigen punten op eenpersoonseenheden reageren. Hef je de duoregistratie op dan krijg je allebei je punten weer terug.
En als je als duo iets toegewezen krijgt vervallen de punten wel, maar de duoinschrijving blijft op >1 jaar (of hoe lang dat ook is).
Van Nispenstraat is ook mooi, maar naast de postzegelbadkamer is het keukenhalletje ook compleet onpraktisch, je kan er nog geen tafel in kwijt.
Die tweekamer in Sterrenbosch op de vorige pagina kun je trouwens langs op wachtenDat is een kamer in het Guesthouse.
Oh en nog een andere optie: Zwanger worden en gaan voor een Galgenveld maisonette![]()
[ afbeelding ]
Maar ik heb hem wel een keer online zien komen. Gebeurd dat dan als er op dat moment er geen nieuwe (gast) docenten zijn en moet je er dan weer uit als ze de ruimte weer nodig hebben?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:23 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is voor docenten uit het buitenland, gastdocenten, nieuwe docenten.. En dat soort shit.
Haalde je door de war met Yashaaaaaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:22 schreef Rituals het volgende:
Kamer in het Guesthouse. Wat wil dat zeggen? Dat ik die sowieso niet kan krijgen?Ik wil niet samenwonen, dus zwanger worden is ook geen optie Cerbie
.
*meestal even lurkt en verdergaat*quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:29 schreef Yashaaaaa het volgende:
Maar Cerbie, kennen wij je eigenlijk? Zo niet, stel je eens voor
Ja, irritantquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:27 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik heb geen ideewat een onduidelijk gedoe is dat sshn eigenlijk he
Daarom zeg ik al, voorlopig zit ik (of wij) hier nog prima
quote:Op dinsdag 18 mei 2010 22:12 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*meld*
- Student
- Import Nijmegenaar (uit het land van maas en waal)
- Woont sinds februari weer in Nijmegen (SSHN de Westerhelling)
- Woonde daarvoor in immer schönes Hatert
Dat herken ikquote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:30 schreef Cerbie het volgende:
[..]
*meestal even lurkt en verdergaat*
Heb x topics terug wel even gepost geloof ik *gaat zoeken*
Maar jullie zitten nu ook gewoon idioot grootquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:02 schreef Yashaaaaa het volgende:
Mjah dat is het hem nu net, al die tweekamerappartementen van de sshn zijn gewoon niet echt groot.. We hadden gezien op proosdij, en die was qua oppervlakte net zo groot als de kamer die we nu hebben
Dat zou ook de enige reden voor ons zijn om te verhuizen, is te begrijpenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:14 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ow en Cerbie, de enige echte reden waarom ik zou gaan verhuizen is juist omdat ik een aparte slaapkamer wil hebbenwe zitten nu ook met zijn tweeen in een kamer van 55 m2 en dan wel gedeelde keuken en badkamer, maar hebben wel een eigen wc met wastafel..
Dus dat zou dan niet geschikt zijn voor ons
Maar nu wel klaar, of vanavond nog aan je verslag werken?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:17 schreef Swine het volgende:
Ultieme sloomheid hier![]()
Door de hooikoortsen het typen van een portfolioverslag
Hagelslagcoalitie!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:23 schreef Swine het volgende:
Rutte wil geen paars kabinet
Het wordt echt helemaal niks met die formatie![]()
VVD + PVV + CDA > Onmogelijk door weigeren CDA
VVD + PvdA + CDA > Onmogelijk door weigeren PvdA
VVD + PvdA + D66 + GL > Onmogelijk door weigeren VVD
Wat blijft er nog over nu?Minderheidskabinetje of over half jaartje weer naar de stembus
Heb vrij kunnen krijgen van het werk vanwege het baggerweerquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:20 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Maar nu wel klaar, of vanavond nog aan je verslag werken?.
En hoe geflopt was het Posteleinfeest gisteren? Weinig bezoekers?
Lekker hoorquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:29 schreef Swine het volgende:
[..]
Heb vrij kunnen krijgen van het werk vanwege het baggerweerDus werk vanavond nog even verder. Het is gewoon megaveel knip en plakwerk van allerlei verslagen van de afgelopen zes jaar (heb het bij BMW nooit een portfolio hoeven maken, nu ik voor het eerste jaar officiëel GNK doe moet ik wat inhalen).
Dat is klote. Met de intro is het meestal een prima feest, dan zijn er 300 man die door hun mentoren aangespoord worden en da's tofquote:Postelein was ruk omdat (toen ik om 01.00 uur binnen kwam zetten) er niemand losging (wel een paar duffe ABBA-pasjes gespot), het publiek voor 80% uit mannen bestond (van de 80 mensen die binnenstonden), de organisatie aan de deur er ook geen zin meer in had (chagerijnige en vermoeide koppen) en de DJ me wist te vertellen dat dit het beeld van de hele avond al was.
Ik kan me nog de tijd nog heugen dat de Postelein 'Proud to be Fout' feesten mega gezellig waren waarbij iedereen ook echt fout verkleed ging en er heel veel leuke meisjes binnen stonden
Van afgelopen jaar zeker?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:30 schreef Swine het volgende:
Ik heb nog een foto van Mikkie tha Pimp, incluis biatches!
Er schijnt ook een foto van mij te zijn dat ik als verpleegstertje op de bar een striptease uitvoer tijdens proud to be fout feest in de introweek. Geloof dat ik toen jarig was.quote:
Dat outfit kan ik me nog wel herinneren jaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:43 schreef Swine het volgende:
[..]
Er schijnt ook een foto van mij te zijn dat ik als verpleegstertje op de bar een striptease uitvoer tijdens proud to be fout feest in de introweek. Geloof dat ik toen jarig was.
Ik heb ook op de Westerhelling gewoond, beneden aan de binnentuin.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 18:07 schreef Cerbie het volgende:
Wij hebben deze trouwens. Al is het meer ik nu, mijn vriendin loopt stage buiten Nijmegen en zal dat het komende studiejaar weer doen.
[ afbeelding ]
~45m², iets ruimer dan zo'n Proosdij tweepersoonsappartement dus. In het begin bang dat het gebrek aan slaapkamer echt een gemis zou zijn, maar omdat we niet de hele week samen hier zijn en de ruimte best groot is stoort het niet eigenlijk.
Mocht je op Westerhelling zoeken: de heuvel is kut, de kamers zijn vrij gehorig maar de omgeving is prachtig. Ga wel kijken voordat je reageert, de plattegrondjes kloppen nooit helemaal. Er missen wat nissen en hoeken op de plattegrond hierboven
staat in mn email nog, van ilona kwam diequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:43 schreef Swine het volgende:
[..]
Er schijnt ook een foto van mij te zijn dat ik als verpleegstertje op de bar een striptease uitvoer tijdens proud to be fout feest in de introweek. Geloof dat ik toen jarig was.
Stuur die nog eens door danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:10 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
staat in mn email nog, van ilona kwam die
vis zelf maar, en moest je niet werkenquote:
Oke, hack je wel eventjesquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vis zelf maar, en moest je niet werken
Got themquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:14 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
vis zelf maar, en moest je niet werken
ah 1e regel gemistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:15 schreef Swine het volgende:
[..]
Oke, hack je wel eventjes![]()
En zie hierboven
Ik niet!quote:
x2quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef SLP_ het volgende:
komt de foto van swine als verpleegstertje ook hier te staan?![]()
![]()
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:22 schreef SLP_ het volgende:
komt de foto van swine als verpleegstertje ook hier te staan?![]()
![]()
quote:
Wie, wat, waar?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 20:18 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
ah 1e regel gemistmaar ok
ga je vanavond nog wel ?
Wordt niet opgeteld. Degene met de langste wachttijd van de twee is bepalend (en bij de SSHN tevens degenen die langer dan 1 jaar als DUO registreerd staan). Mocht je uit elkaar gaan dan moet je kunnen aantonen dat je een gezamenlijk huishouden hebt gevoerd en dan krijgen beiden de wachttijd van degene die het langst geregistreerd staat op dat moment.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 17:07 schreef motorbloempje het volgende:
het wordt niet opgeteld...toch? Of bij sshn wel?
je hebt dus 3 jaar op de pas van IB bij Entree
Wie kopt hem in?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef ganzenherder het volgende:
In welke kroeg in Nijmegen kun je een beetje fatsoenlijk Oranje kijken? Met goed beeld&geluid enzo?
Waar werk je? Ik zal eens even een klacht doorgeven!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:33 schreef Californium het volgende:
Ik moet morgen op werk kijken... Grote kans dat het lekker rustig word + Groot scherm in het kantoor = Betaald krijgen om voetbal te kijken en af en toe een telefoontje opnemen
Wheheh... gezelli.. Bel maar even als je klachten hebt over je verzekering!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Waar werk je? Ik zal eens even een klacht doorgeven!
Rechtsbijstand, inboedel, inkomens, brand, auto, gezondheidszorg?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:36 schreef Californium het volgende:
[..]
Wheheh... gezelli.. Bel maar even als je klachten hebt over je verzekering!
We hebben ook nog reis, woonhuis, motor enz...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:38 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Rechtsbijstand, inboedel, inkomens, brand, auto, gezondheidszorg?
Aha, laat ik die dingen nu niet hebben!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:40 schreef Californium het volgende:
[..]
We hebben ook nog reis, woonhuis, motor enz...![]()
auto welquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:46 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Aha, laat ik die dingen nu niet hebben!
De verzekeringspremie is hoger dan de dagwaarde!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:47 schreef Californium het volgende:
[..]
auto weldaar staan wel bekend om
Regel jij een nieuwe auto voor me dan verzeker ik em bij je!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:50 schreef Californium het volgende:
jah, maar dat zal overal wel zijn denk ik
Zoals ik al beloofd heb: als ik de loterij win, krijg jij een nieuwe autoquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:51 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Regel jij een nieuwe auto voor me dan verzeker ik em bij je!
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:52 schreef Californium het volgende:
[..]
Zoals ik al beloofd heb: als ik de loterij win, krijg jij een nieuwe auto![]()
Is dat een busje of een huisquote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n bescheiden busje!
Die schemerlamp kan echt niet zeg!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:55 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Zo'n bescheiden busje!
Horecaquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:35 schreef livalo het volgende:
Toch ook maar even hier vragen, als iemand iets weet, super! Maar post hier iemand die een tip of idee heeft voor een leuk bijbaantje in Nijmegen?
Ik ben meestal vrij druk met school, 2 dagen per week stage en 3 dagen in de week lessen. Dus 's avonds en op een zaterdag werken is een pré. Verder is 't wel handig om in de vakantie te kunnen werken, maar ik zit met de vierdaagsefeesten, vakantie met vriendinnen, vakantie met m'n vriend en dan ben ik ook nog eens intromama, dus het aanbod wordt steeds kleiner. En makkelijk achter de kassa gaan zitten bij de AH werkt niet omdat ik al 18 ben en 0,0 werkervaring heb, heb vroeger alleen in de kassen gewerkt, volleybaltraining gegeven, vrijwilligerswerk gedaan in een theater en een krantenwijk gehad, dus niets van kwaliteiten wat handig is voor een baantje
.
Bij de SSHN wordt het ook niet opgeteld? Dat dacht ik altijd. Dus bij de duo's met 90 punten staat één van hen al 7,5 jaar ingeschreven? Zodra je uit elkaar gaat en een gezamenlijk huishouden hebt gevoerd (via de SSHN) heb je toch beiden een even lange wachttijd? Die komt namelijk te vervallen zodra je iets neemt. Of snap ik je nu verkeerd?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Wordt niet opgeteld. Degene met de langste wachttijd van de twee is bepalend (en bij de SSHN tevens degenen die langer dan 1 jaar als DUO registreerd staan). Mocht je uit elkaar gaan dan moet je kunnen aantonen dat je een gezamenlijk huishouden hebt gevoerd en dan krijgen beiden de wachttijd van degene die het langst geregistreerd staat op dat moment.
Als het door de weeks is en nachtwerk wordt dan sleurt m'n moeder me aan m'n haren terug naar huis. "School gaat voor geld!"quote:
Mooi pressiemiddel in de 'tegemoetkomings-onderhandelingen'quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Als het door de weeks is en nachtwerk wordt dan sleurt m'n moeder me aan m'n haren terug naar huis. "School gaat voor geld!"
Ze betalen de huur nog van m'n veel te dure (maar o zo fijne) kamer, dus ik vind het niet eerlijk om ze nog meer te laten betalen. En wil eigenlijk wel zo snel mogelijk volledig financieel onafhankelijk zijn, ze hebben wel meer om hun geld aan uit te geven.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooi pressiemiddel in de 'tegemoetkomings-onderhandelingen'
Je bent nu toch zelfstandig. Dan mag je eigen keuzes maken enzo...Nachtwerk hoeft niet altijd hoor. Je kan ook in een eetcafé of restaurant gaan werken waar ze om elf uur al sluiten, of gewoon diensten pakken die niet diep de nacht in gaan. Maar aan de andere kant kan het best goed samen als je maar verstandig gaat plannen. Als je vrijdagavond en zaterdagavond werkt heb je nog de zondag om weer bij te komen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:48 schreef livalo het volgende:
[..]
Als het door de weeks is en nachtwerk wordt dan sleurt m'n moeder me aan m'n haren terug naar huis. "School gaat voor geld!"
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:50 schreef AMDB het volgende:
[..]
Mooi pressiemiddel in de 'tegemoetkomings-onderhandelingen'
M'n moeder vind dat nog niet, ze heeft me op kamers laten gaan omdat het voor haar een superervaring was, maar vond het heel lastig omdat ik nog niet zo oud ben. Daarom heeft ze dus nog een aantal regels ingesteld, waaronder dus het werk wat ze wel kan controleren, in tegenstelling tot een hoop andere dingenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:57 schreef Swine het volgende:
[..]
Je bent nu toch zelfstandig. Dan mag je eigen keuzes maken enzo...Nachtwerk hoeft niet altijd hoor. Je kan ook in een eetcafé of restaurant gaan werken waar ze om elf uur al sluiten, of gewoon diensten pakken die niet diep de nacht in gaan. Maar aan de andere kant kan het best goed samen als je maar verstandig gaat plannen. Als je vrijdagavond en zaterdagavond werkt heb je nog de zondag om weer bij te komen.
En anders:
[..]
Op je 18e geen Horeca-ervaring hebben is geen nadeel volgens mij.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n moeder vind dat nog niet, ze heeft me op kamers laten gaan omdat het voor haar een superervaring was, maar vond het heel lastig omdat ik nog niet zo oud ben. Daarom heeft ze dus nog een aantal regels ingesteld, waaronder dus het werk wat ze wel kan controleren, in tegenstelling tot een hoop andere dingen. Maar tja, ze zijn al zo lief me op kamers te laten gaan en m'n huur te betalen, dus ik probeer me er wel een beetje aan te houden.
Maar opzich is een eetcafé wel een goed idee ja. Zullen ze er problemen mee hebben dat ik totaal geen horeca ervaring heb? Lijkt me eigenlijk wel. Alhoewel er maar één manier is om daarachter te komen. Thanks voor de tip, ik ga morgen wel even het een en ander rondvragen.
Iedereen in de horeca begint ooit zonder ervaring, daar doen ze waarschijnlijk nergens echt lastig over.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:03 schreef livalo het volgende:
[..]
M'n moeder vind dat nog niet, ze heeft me op kamers laten gaan omdat het voor haar een superervaring was, maar vond het heel lastig omdat ik nog niet zo oud ben. Daarom heeft ze dus nog een aantal regels ingesteld, waaronder dus het werk wat ze wel kan controleren, in tegenstelling tot een hoop andere dingen. Maar tja, ze zijn al zo lief me op kamers te laten gaan en m'n huur te betalen, dus ik probeer me er wel een beetje aan te houden.
Maar opzich is een eetcafé wel een goed idee ja. Zullen ze er problemen mee hebben dat ik totaal geen horeca ervaring heb? Lijkt me eigenlijk wel. Alhoewel er maar één manier is om daarachter te komen. Thanks voor de tip, ik ga morgen wel even het een en ander rondvragen.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:04 schreef AMDB het volgende:
[..]
Op je 18e geen Horeca-ervaring hebben is geen nadeel volgens mij.
Oké, thanks, ik zal maar eens een vaart zetten achter het zoeken, de vierdaagse komen er weer aanquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef Swine het volgende:
[..]
Iedereen in de horeca begint ooit zonder ervaring, daar doen ze waarschijnlijk nergens echt lastig over.
Slaap lekker en veel plezier morgenquote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:05 schreef AMDB het volgende:
In ieder geval, tijd voor bed, morgen vroeg op, naar vriendin en daarna Nederland kijken op de Korenmarkt![]()
![]()
Iedereen veel plezier met de wedstrijd kijken
Succes!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 00:06 schreef livalo het volgende:
[..]
[..]
Oké, thanks, ik zal maar eens een vaart zetten achter het zoeken, de vierdaagse komen er weer aan.
Ik denk dat ik morgen, als er nog vrienden wél in Nijmegen zijn (quote:Op vrijdag 18 juni 2010 22:21 schreef ganzenherder het volgende:
In welke kroeg in Nijmegen kun je een beetje fatsoenlijk Oranje kijken? Met goed beeld&geluid enzo?
of het autoalarmquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:20 schreef Dupje het volgende:
Het lijkt net of er hier luchtalarm afging, maar dat zal wel voetbalgerelateerd geluid zijn. Weer eens wat anders dan zo'n Vuvuzela.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
BERGKAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAMPquote:Op zaterdag 19 juni 2010 11:24 schreef HostiMeister het volgende:
Holland!!! HOLLAND!!! HOLLLAAAAAND!!!!!!!!
Zo, inmiddels gaat het weer wat beter!quote:
O, ja de SSHN telt het wel op volgens de voorwaarden:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:46 schreef Rituals het volgende:
[..]
Bij de SSHN wordt het ook niet opgeteld? Dat dacht ik altijd. Dus bij de duo's met 90 punten staat één van hen al 7,5 jaar ingeschreven? Zodra je uit elkaar gaat en een gezamenlijk huishouden hebt gevoerd (via de SSHN) heb je toch beiden een even lange wachttijd? Die komt namelijk te vervallen zodra je iets neemt. Of snap ik je nu verkeerd?
Klopt wat je zegt over de SSHN, maar die hanteert niet dezelfde lijst als die van entree. Je hebt als partners wel dezelfde SSHN tijd, maar niet altijd dezelfde entreetijd.quote:Wij wijzen de woning toe aan het duo dat, opgeteld, de langste wachttijd heeft.
Een eerste bijkomende voorwaarde is dat de kandidaten beide nog tot de doelgroep behoren. Beiden moeten een studiebewijs overleggen. De tweede voorwaarde is dat de kandidaten minimaal één jaar als duo staan ingeschreven.
Let op: je mag wel reageren als je niet voldoet aan deze laatste eis.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:20 schreef IrishBastard het volgende:
Baggerwedstrijd zeg
En precies op het moment dat ik even denk te toiletteren, hoor ik de bovenbuurman met aanhang juichenEpic
Dat was echt geniaal!quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef royjn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kreeg zo wat een hartverzakking toen ik penalty hoorde... pff
Leuke opmerking dit, als je de context hebt gemistquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:43 schreef swarmahoer het volgende:
yasha: als hij niet nat is dan scheurt ie
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 15:27 schreef royjn het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik kreeg zo wat een hartverzakking toen ik penalty hoorde... pff
Wij hebben een tijdschriftabonnement cadeau gegeven. Zie 'm vandaag toch niet, want m'n ouders zijn op vakantiequote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Vaderdag, leuk leuk wat hebben jullie gegeven of gaan jullie geven?
Ik ga en 1,5 liter fles grolsch geven.
Misschien een bloemetje op zijn graf. Scheerzeep heeft-ie niks meer aan iigquote:Op zondag 20 juni 2010 12:21 schreef vogelkooi het volgende:
Vaderdag, leuk leuk wat hebben jullie gegeven of gaan jullie geven?
Ik ga en 1,5 liter fles grolsch geven.
Ook niet op bezoek?quote:
Ik hoop toch niet zo langquote:Op zondag 20 juni 2010 12:44 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Is het een urban myth dat dat nog doorgroeit dan
"Hadden we hier duingras geplant? Nee toch?"quote:Op zondag 20 juni 2010 13:18 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Zou toch raar zijn, zo'n ZZ Top baard die opeens ergens boven komt
toevallig omdat ze vandaag een bbq organiseren voor de hele familie, maar als dat niet was geweest niet.. echt, commerciele onzin, hij weet zonder 'vaderdag' ook wel dat we 'm waarderenquote:
quote:Op zondag 20 juni 2010 03:22 schreef HostiMeister het volgende:
Ik ben er vandag achter gekomen dat mensen die een te grote bek hebben eigenlijk helemaal niet zo baas zijn
Ik herken mij hier dus in....ben ik nu een lul?quote:Je studeert geneeskunde als je... kreten zoals “GEWELDIG” en “SUPER MOOI” bij je opkomen als je iemand voor je op straat onwel ziet worden.
quote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Swine het volgende:
Ik las net een column van een gnk-student waar ik bij toeval bij terecht kwam.
[..]
Ik herken mij hier dus in....ben ik nu een lul?
Lastig te verkappen, als je een kleur hebt.quote:
Je zus ligt in het ziekenhuis? Hopelijk niet al te ernstig? Sterkte! Of begrijp ik je post verkeerd?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
Papa gezien in het ziekenhuis bij mijn zus! Zijn boek was nog niet binnen dus dat geven we een andere keer.
Ik heb er lol in, dat vind ik het belangrijkst.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
Ah, je gaat contacten onderhouden met spelleveranciers. TofHad laatst de vacature gezien, maar leek me veel te veel werk in verhouding tot wat je terugkrijgt
Haha, beviel goedquote:Op zondag 20 juni 2010 19:46 schreef Rituals het volgende:
Trouwens, SLP! Het is alweer meer dan een week geleden, maar hoe was de joint vorige week zaterdag?
Mooi! Wat merkte je ervan? Voor herhaling vatbaar?quote:
Ja, kweenie t was gewoon lekker maar ik merkte er niet echt veel van. Maar ik had best wat gedronken misschien dat ik daarom wat minder merkte ofzo? Maar t is wel voor herhaling vatbaarquote:Op zondag 20 juni 2010 20:01 schreef Rituals het volgende:
[..]
Mooi! Wat merkte je ervan? Voor herhaling vatbaar?Ik heb ook zin om het weer eens te proberen. De laatste keer is alweer enorm lang geleden. Misschien levert het een volgende keer een positievere ervaring op.
Dat heb ik bij probleemkinderen. Van die lui die compleet agressief worden, mensen gaan uitschelden enzo, da's toch prachtigquote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Swine het volgende:
Ik las net een column van een gnk-student waar ik bij toeval bij terecht kwam.
[..]
Ik herken mij hier dus in....ben ik nu een lul?
Jij moet het zwaar hebben in KLBquote:Op maandag 21 juni 2010 00:51 schreef LastRequest het volgende:
Ik vraag me bij elk topic af of iedereen alle posts wel goed begrijpt.
quote:Op maandag 21 juni 2010 07:46 schreef HostiMeister het volgende:
Het is weer maandag hoorwauw, zo sta je te zuipen en zo moet je ineens zo op je werk zijn. Leipe shit
GOOOOOOOOD MOOOOOOORNING, Nijmegen!
Ja bewogen weekend he? Dan krijg je datquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 08:12 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja bewogen weekend he? Dan krijg je datLeer ze
Niet aangeschoten, viel wel mee gisteren. En ik verwacht natuurlijk wel resultaat-pics.quote:Op maandag 21 juni 2010 08:23 schreef Rituals het volgende:
[..]. Zit je nu nog aangeschoten op je werk?
Ik ga dadelijk eerst naar de kapper (als het niet te druk is). Daarna inderdaad leren.
De wasbakken bij de kapper zijn stuk, dus moesten we een andere keer terugkomenquote:Op maandag 21 juni 2010 09:00 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Niet aangeschoten, viel wel mee gisteren. En ik verwacht natuurlijk wel resultaat-pics.
Doet me denken aan mijn ongelooflijke leuke nieuwe achtergrond van mijn werklaptopquote:Op maandag 21 juni 2010 11:06 schreef Dupje het volgende:
http://www.dumpert.nl/med(...)e0/schildpadden.html
quote:Op maandag 21 juni 2010 11:39 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Doet me denken aan mijn ongelooflijke leuke nieuwe achtergrond van mijn werklaptop![]()
[ link | afbeelding ]
Althans ik vind hem heel leuk
Splinter is een bitchquote:Op maandag 21 juni 2010 11:53 schreef IrishBastard het volgende:
Teenage Mutant Ninja Turtles
Ik mis Splinter wel een beetje
Omdat je wss er slim genoeg voor bentquote:Op maandag 21 juni 2010 13:49 schreef De_Kardinaal het volgende:
Tering wat een hoofdpijn! Waarom wacht ik ook altijd met leren tot ongeveer 8 uur voor het tentamen zelf?
Meestal wel een zesje!quote:Op maandag 21 juni 2010 13:55 schreef Yashaaaaa het volgende:
[..]
Omdat je wss er slim genoeg voor bentje haalt ze meestal toch wel allemaal toch?
Het enige wat ik van de Islam begrepen heb is dat zij dat zeggen over de Joden.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:01 schreef Yashaaaaa het volgende:
Zie je wel, die moslims maken het ook iedereen zuur he
Het is geen moslim die het nakijkt!quote:Op maandag 21 juni 2010 14:09 schreef Yashaaaaa het volgende:
Standaard antwoord dus: Dat komt door de joden
Klaar en een 10+
Heb het al achter de rugquote:
Ik heb 'm dus nodig voor zo'n 140 dagen aangezien ik niet van plan ben terug te komen, maar even doorzoeken naar een goedkope dusquote:Op maandag 21 juni 2010 13:53 schreef Sander het volgende:
Ik had al een doorlopende, en die heb ik voor een paar euro laten uitbreiden zodat ie voor > 90 dagen (dat was mijn grens) geldig was. Zorgverzekering deed het al in Finland, dus dat was geen probleem. Ook een internationale pas aangevraagd en alles was opgelost.
Nah, het kost me bij ING 150 euro voor 5 maanden, vliegticket kost al dik in de 200 euroquote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het kan dus goedkoper zijn om een keertje terug te komen, maar aan de andere kant, hoe controleren ze dat in godsnaam?
quote:Op maandag 21 juni 2010 14:33 schreef Yashaaaaa het volgende:
Het kan dus goedkoper zijn om een keertje terug te komen, maar aan de andere kant, hoe controleren ze dat in godsnaam?
Geen idee. Voor die euro per maand ga ik geen risico nemen.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:46 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ja, maar hoe controleren ze het dat je een weekendje in nederland bent geweest? want mijn verzekeraar vertelde me toen dat ie dan weer bij 0 dagen begint.
Ah dank je wel! Die biedt betere dekkingquote:Op maandag 21 juni 2010 14:44 schreef Sander het volgende:
Unive, 4,09 euro per maand, net uitgerekend.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |