Af en toe!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:26 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Weetje hoveel hot bitches er daar zijn, of soms is het makkelijker te fietsen via uni, of lopen. Wat lul je nou dom man
Typisch gevalletje miscommunicatie. Maak je nou eens duidelijk, man.quote:
Ik zit op mijn werkquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:37 schreef IrishBastard het volgende:
Wie post de tieten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.All you know about me is what I've sold you, dumb fuck
Epicquote:Op vrijdag 18 juni 2010 14:05 schreef E.S.T. het volgende:
Als mijn nichtje (18) opstap gaat blijft soms bij mij op de bank slapen, omdat haar ouders te ver wonen. Gister zou dat weer. Ik was ook opstap en kwam haar op het einde tegen. Toe haar vriendinnen en mijn vrienden weg waren hebben we nog wat gedronken en eenmaal thuis nog meer... toen vertelde ze me dat ze nog maagd was en hier heel onzeker over was... na een tijdje vroeg ze of ik haar het niet wou leren.. en ik was was dronken en zij is best knap. Toen is het gebeurt
Vanochtend deed ze heel normaal, maar ik ben bang dat ze haar mond niet kan houden en dat mijn familie er achter komt. En dan zijn de poppen aan het dansen.. Hoe groot is de kans dat ze haar mond voorbij praat?? Ze kan heel goed met mijn moeder opschieten en ze praten vaak samen..
En de lemming is er al Zus met neef naar bed geweestquote:
Wacht maar tot je ons huis zietquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:09 schreef Rituals het volgende:
Ik zou liever ook niet in Lent of Hatert willen wonen. Als ik heel hard opzoek was naar een kamer wellicht.
Weekend!
Ongeveer vijf minuten fietsen naar het centrum en tien minuten naar de uni.quote:
Ja?quote:
Klinkt niet verkeerd inderdaadquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:15 schreef Yashaaaaa het volgende:
Ik vind van wel, en vooral de enorme tuin + zwembad zijn niet onprettig
Ik hou niet van doorfietsenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:16 schreef IrishBastard het volgende:
[..]
Dan is het, indien een beetje doorfietsen, 2 minuten dichter bij centrum, en 5 dichter bij de uni. Zou voor mij toch echt geen afwijzingsreden zijn
Ja maar jij woont echt op een super relaxte locatie (afgezien van de mensen die in die wijk wonen) dus ik kan me voorstellen dat je niet graag zou willen verhuizen naar iets verder buiten het centrumquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:23 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klinkt niet verkeerd inderdaad.
[..]
Ik hou niet van doorfietsen![]()
. Ik snap je punt. Ik ben nog nooit op de fiets naar Lent geweest, dus het zal ook allemaal wel meevallen. Toch zou er wel een hele goede ruimte tegenover moeten staan wil ik daarheen verhuizen. Ik zit nu te azen op iets van de SSHN.
Kloptquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:41 schreef HostiMeister het volgende:
[..]
Ja maar jij woont echt op een super relaxte locatie (afgezien van de mensen die in die wijk wonen) dus ik kan me voorstellen dat je niet graag zou willen verhuizen naar iets verder buiten het centrum
Ik weet niet hoelang je inschrijftijd is, maar ik verwacht dat aan het begin van of halverwege het volgende collegejaar hier weer een flinke uitwas zal komen. Veel bijna-afgestudeerden of mensen die nog ergens een vakje volgen omdat ze nog geen baan kunnen vinden.quote:
Ik wil het liefste dit (Sterrenbosch). Die heb ik pas één keer online gezien, dus volgens mij zijn die er weinig? Dus de hoop daarop heb ik al bijna opgegeven en nu ga ik wachten op de Gouverneur. Ik heb wachttijd sinds 01-11-2006, dus tegen de tijd dat mensen uit de Gouverneur gaan, kom ik wel in aanmerking denk ik. Heb jij het nu ook specifiek over de Gouverneur? Want dat zou wel relaxt zijn voor mij!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:46 schreef Swine het volgende:
[..]
Ik weet niet hoelang je inschrijftijd is, maar ik verwacht dat aan het begin van of halverwege het volgende collegejaar hier weer een flinke uitwas zal komen. Veel bijna-afgestudeerden of mensen die nog ergens een vakje volgen omdat ze nog geen baan kunnen vinden.
Dan heb ik niets gezegdquote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:45 schreef Rituals het volgende:
[..]
Klopt. Wat voor mensen wonen hier dan?
Ik heb geen last van ze.
Het was een serieuze vraagquote:
Ja!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:53 schreef Yashaaaaa het volgende:
Dat is nog best groot vergeleken met de twee persoonsappartementen overal
De andere kamers van Sterrenbosch zijn iets kleiner dan die van de Gouverneur, daarom wacht ik nog even. Voor die kamers van Sterrenbosch kom ik namelijk langzaam in aanmerking nu met mijn wachttijd.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 15:59 schreef Yashaaaaa het volgende:
zo te zien geen samenwoon dingen daar, errug vaag want alle dingen daar lijken erg ruim
Die plattegrond lijkt te horen bij een 2 persoonsappartement. Ben in Sterrenbosch geweest op een 1-persoonskamer en dat is toch wel erg klein hoor. Helemaal vergeleken met het goddelijke appartement wat ik nu hebquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:09 schreef Rituals het volgende:
Ik vind veel appartementen van de SSHN inderdaad vrij klein om samen te wonen! Ik zou volgens mij gek worden. Nu heb ik sowieso nog geen samenwoonplannen dus dat scheelt. Daar heb ik een vent voor nodig natuurlijk
, maar ook buiten dat zou ik nog niet willen samenwonen.
Daarom wil ik ook niet naar Sterrenbosch (behalve dat appartementje van de afbeelding), maar naar de Gouverneurquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:25 schreef Swine het volgende:
[..]
Die plattegrond lijkt te horen bij een 2 persoonsappartement. Ben in Sterrenbosch geweest op een 1-persoonskamer en dat is toch wel erg klein hoor. Helemaal vergeleken met het goddelijke appartement wat ik nu heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |