Nee die is net onder de douche met die ene zanger. Hij heeft 't toch voor elkaar gekregen.quote:
Voe gaat wel langer meequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voe is nog maar 14, dus ik moet wel voor Hege gaan
En die vind ik ook leukerAlleen kan ik haar Noorse tweets niet "verstaan"
Niet doorhebben dat Voe juist een hekel aan dat soort volk heeft en dat ze in die video expres zo overdreven doetquote:
Hmm moeilijk Boxxy is wat meer mijn leeftijd. Tabby daarentegen is iets wilder en lekker lenig. Toch maar Tabby.quote:
Sorry ik ben niet geobsedeerd door haar dus dat wist ik niet, dan stel ik mijn mening bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Voe juist een hekel aan dat soort volk heeft en dat ze in die video expres zo overdreven doetLeer je Voe kennen.
Geen, allebei bloedirritante aandachtssnollen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef CraniuM het volgende:
Boxxy of Tabby.
Ik ben ook niet geobsedeerd door haar en toch kon ik behoorlijk duidelijk afleiden dat ze in die vid aan het trollen was. Ondanks dat ik geen wóórd van haar gepraat verstond, evenals de mini stukjes in het Engelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet geobsedeerd door haar dus dat wist ik niet, dan stel ik mijn mening bij.
Precies! Ik spreek geen woord Noors, maar dit is over duidelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geobsedeerd door haar en toch kon ik behoorlijk duidelijk afleiden dat ze in die vid aan het trollen was. Ondanks dat ik geen wóórd van haar gepraat verstond, evenals de mini stukjes in het Engels
Denk je dat ik heel dat filmpje ga afkijken ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geobsedeerd door haar en toch kon ik behoorlijk duidelijk afleiden dat ze in die vid aan het trollen was. Ondanks dat ik geen wóórd van haar gepraat verstond, evenals de mini stukjes in het Engels
Niet alle filmpjes van Voe afkijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk je dat ik heel dat filmpje ga afkijken ofzoik klikte er alleen ff doorheen
Dat zou Hege nooit doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het grappigste is nog dat Voe in het echt waarschijnlijk een arrogant wijf is die 99% van de op haar geilende fokkers uitlacht als ze die in het echt zou tegenkomen.
Ze is 14. Die durft vast niet op tegen de stoere internethelden van FOK!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het grappigste is nog dat Voe in het echt waarschijnlijk een arrogant wijf is die 99% van de op haar geilende fokkers uitlacht als ze die in het echt zou tegenkomen.
En terecht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
... Hoe kom jij aan foto's van mijn zusje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg jij met je Kristel-obsessie/fascinatie/voorliefde/adoratie/whateverquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Voe-adoratie hier is wel enorm doorgeschoten bij sommigen
Omdat ze zichzelf ook steeds Voe noemtquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef DjinN het volgende:
Waarom zegt niemand btw Emilie, zo heet Voe toch eigenlijk
Voequote:Voe is van Penisbaard en Hege is van AdvancedPower.
Nee. Waarom is 14 nou weer te jong?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef R4ven het volgende:
Voe is lekker, maar 14, wat een beetje jong is voor mij...
Hege is even oud als mij maar minder lekker...
Bestaat er ook een deur 3?
Ik ben 18...quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Nee. Waarom is 14 nou weer te jong?
ja doutzenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef R4ven het volgende:
Voe is lekker, maar 14, wat een beetje jong is voor mij...
Hege is even oud als mij maar iets minder lekker...
Bestaat er ook een deur 3?
Ik snap m niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Jij![]()
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Kversta er geen hol vanquote:
einde erectie.quote:
Hier stopte ik met lezenquote:Op donderdag 17 juni 2010 21:45 schreef AdvancedPower het volgende:
Voe is van Penisbaard en Hege is van AdvancedPower.
Lekker toch, 14 jarig sletjequote:Op vrijdag 18 juni 2010 19:23 schreef -En4Cer- het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Je zou haar toch echt wel een jaartje of 18 schatten..
Meisjes van 14![]()
ja maar dat neemt niet weg dat voequote:Op zondag 20 juni 2010 01:40 schreef Dr.Mikey het volgende:
Flikker eens op met je voe. Dat kind is 14 stelletje trek pedo's
en ts jij was toch gestopt op fok! hou je eens aan je woord man.
ze kijkt lief!!!!!!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef ebke het volgende:
Duidelijk Emilie![]()
Van Hege lopen er zo 10 rond, en ze kijkt als een geit.
ditquote:Op zondag 20 juni 2010 23:34 schreef ebke het volgende:
Van Hege lopen er zo 10 rond, en ze kijkt als een geit.
quote:
Voe ook niet.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:00 schreef Dyll het volgende:
Voe heeft een puistenkop en Hege heeft geen tetten. Zo.
score.quote:
Juist!quote:Op maandag 21 juni 2010 16:03 schreef Huppelmuts het volgende:
In de SC moet je eigenlijk wel fan van Voe zijn :p
Denk eerder andersom. Hege is een sporter, Voe is een trieste attention whore.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:16 schreef murphyjenkins het volgende:
Voe is waarschijnlijk nog maagd met haar 14 jaar , Hege niet ....
Noorse chicks zijn over het algemeen nogal slutty
quote:Op maandag 21 juni 2010 15:27 schreef ThaTim het volgende:
Voe.![]()
Maar ik dacht dat Penisbaard Voe zelf was..
Voe vindt mij grappig!quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Voor de duidelijkheid: Voe is met Penisbaard.
Hege met mij. Probeer daar dus niet tussen te komen. Zoek je eigen Scandinavischechick.
Voe is voor PianoMan en ThaTim he!quote:
Juist!quote:
Dat eerste klopt, het tweede betwijfel ik.quote:Op maandag 21 juni 2010 16:36 schreef AdvancedPower het volgende:
Voor de duidelijkheid: Voe is met Penisbaard.
Hege met mij. Probeer daar dus niet tussen te komen. Zoek je eigen Scandinavischechick.
Maar jij bent dus geen Voe?quote:Op maandag 21 juni 2010 16:58 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Dat eerste klopt, het tweede betwijfel ik.
Dat lijkt op penisbaard.quote:
Hege is GEEN slet!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 17:00 schreef Huppelmuts het volgende:
Voe is te lekker om op te fappen, dat weten jullie wel he?
Leef je lekker uit op de slet van AP
Alsof jij kans maakt bij een normaal, net, degelijk meisjequote:
HEGE IS GEEN SLET!!!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:24 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Alsof jij kans maakt bij een normaal, net, degelijk meisje
Moet je poepen?quote:Op maandag 21 juni 2010 18:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HEGE IS GEEN SLET!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Voe daarentegen is wel een bitch.
Grappenmakerquote:Op maandag 21 juni 2010 18:27 schreef AdvancedPower het volgende:
[..]
HEGE IS GEEN SLET!!!![]()
![]()
![]()
![]()
Voe daarentegen is wel een bitch.
Ben jij Emile uit Apeldoorn?quote:Op maandag 21 juni 2010 19:03 schreef emileuitapeldoorn het volgende:
[..]
AP heeft hier gewoon gelijk!
Daar heb je inderdaad wel een belangrijk argumentquote:Op maandag 21 juni 2010 20:45 schreef Cklein het volgende:
August_Thijs, op mijn foto kun je duidelijk zien dat Voe gewoon een normaal meisje is dat nu in de pubertijd begint te komen.
dit heeft als nadeel dat ze een beetje last van puistjes gaat krijgen
maar als groot voordeel: TETTEN
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Two het volgende:
Sinds wanneer kiezen FOK!'ers voor meisjes die legaal zijn wat betreft leeftijd...
Nee, leg uit.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:09 schreef Cklein het volgende:
[..]
ik kies Voe
want VOElt beter omdat strakker
snap je hem VOElen
Sorry dat gaat niet. Ik dacht dat het IQ van de gemiddelde fokker wel op een dusdanig niveau zat dat je dat snapt.quote:
Wat betekent niveau?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Cklein het volgende:
[..]
Sorry dat gaat niet. Ik dacht dat het IQ van de gemiddelde fokker wel op een dusdanig niveau zat dat je dat snapt.
IQ?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Cklein het volgende:
[..]
Sorry dat gaat niet. Ik dacht dat het IQ van de gemiddelde fokker wel op een dusdanig niveau zat dat je dat snapt.
Wat is dit, ik ben 11.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:13 schreef Cklein het volgende:
[..]
ohooohwquote:
Klopt hihiquote:Op maandag 21 juni 2010 21:17 schreef Augustus_Thijs het volgende:
[..]
ohooohw![]()
dan mag je helemaal nog niet een oordeel hebben over deze meiden die veel ouderder zijn dan jij
Nou geef mij dan maar 13 Scandinavische meidenquote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef Beach het volgende:
Voe is een 13 in dozijn meid uit Scandinavië.
QFT!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Nou geef mij dan maar 13 Scandinavische meiden
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:26 schreef RikKer93 het volgende:
Na het zien van deze foto stem ik toch maar weer Voe
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:48 schreef Beach het volgende:
Voe is een 13 in dozijn meid uit Scandinavië.
QFT x2quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is 14 legaal?quote:Op maandag 21 juni 2010 21:08 schreef Two het volgende:
Sinds wanneer kiezen FOK!'ers voor meisjes die legaal zijn wat betreft leeftijd...
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:50 schreef RikKer93 het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het illegaal om een meisje van 14 lekker te vinden?quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:31 schreef EINZ het volgende:
Ik vind Hege lekkerderder. En het is bij haar tenminste legaal om dat te vinden.
Ze moet niks van jou hebben!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Zal ik Hege Twitteren dat ze heeft verloren?
In een land met Hirsch Ballin kijk ik nergens meer van opquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:35 schreef Two het volgende:
[..]
Sinds wanneer is het illegaal om een meisje van 14 lekker te vinden?
Kijken kijken niet aanraken!
En keiharde neuqseqs ofc
Als hij mijn internet afsluit ga ik hem opzoeken, aangezien ie maar 200 meter van me vandaan woontquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:13 schreef EINZ het volgende:
[..]
In een land met Hirsch Ballin kijk ik nergens meer van opDie sluit je internet al af als je er overheen boert.
Hij durfde niet eens naar haar hotel maar poepte buiten in zijn broek en ging weer terug.quote:
Meldt Voe gelijk maar even dat ze gewonnen heeftquote:Op dinsdag 22 juni 2010 11:27 schreef AdvancedPower het volgende:
Zal ik Hege Twitteren dat ze heeft verloren?
quote:
quote:
picsquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bats.Bats..Bats...Baaats!
Gast..quote:
Voe ga je niet slaan met een zweepje.quote:
Neem er ook een voor mij meequote:Op dinsdag 1 maart 2011 20:48 schreef Brawler het volgende:
[..]
Ik reis met Pasen af naar Oslo. Ben benieuwd
quote:Op dinsdag 1 maart 2011 21:11 schreef Editeur het volgende:
Laten we een slotje op dit pleuristopic gooien dmv volspammen
Hahaha HOMO.quote:Op woensdag 11 mei 2011 19:58 schreef Aaardappel het volgende:
Geen van beiden wat een gore wijven zeg
HAllon dat ik meot kotsenn van die vunzige wijven beteknent niet metene dat ik HOMo ben ja :Squote:
quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |