Niet alle filmpjes van Voe afkijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk je dat ik heel dat filmpje ga afkijken ofzoik klikte er alleen ff doorheen
Dat zou Hege nooit doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het grappigste is nog dat Voe in het echt waarschijnlijk een arrogant wijf is die 99% van de op haar geilende fokkers uitlacht als ze die in het echt zou tegenkomen.
Ze is 14. Die durft vast niet op tegen de stoere internethelden van FOK!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het grappigste is nog dat Voe in het echt waarschijnlijk een arrogant wijf is die 99% van de op haar geilende fokkers uitlacht als ze die in het echt zou tegenkomen.
En terecht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
... Hoe kom jij aan foto's van mijn zusje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg jij met je Kristel-obsessie/fascinatie/voorliefde/adoratie/whateverquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Voe-adoratie hier is wel enorm doorgeschoten bij sommigen
Omdat ze zichzelf ook steeds Voe noemtquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef DjinN het volgende:
Waarom zegt niemand btw Emilie, zo heet Voe toch eigenlijk
Voequote:Voe is van Penisbaard en Hege is van AdvancedPower.
Nee. Waarom is 14 nou weer te jong?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef R4ven het volgende:
Voe is lekker, maar 14, wat een beetje jong is voor mij...
Hege is even oud als mij maar minder lekker...
Bestaat er ook een deur 3?
Ik ben 18...quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Nee. Waarom is 14 nou weer te jong?
ja doutzenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef R4ven het volgende:
Voe is lekker, maar 14, wat een beetje jong is voor mij...
Hege is even oud als mij maar iets minder lekker...
Bestaat er ook een deur 3?
Ik snap m niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Jij![]()
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Kversta er geen hol vanquote:
einde erectie.quote:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |