Nee die is net onder de douche met die ene zanger. Hij heeft 't toch voor elkaar gekregen.quote:
Voe gaat wel langer meequote:Op donderdag 17 juni 2010 21:54 schreef Eric_Cantona het volgende:
Voe is nog maar 14, dus ik moet wel voor Hege gaan
En die vind ik ook leukerAlleen kan ik haar Noorse tweets niet "verstaan"
Niet doorhebben dat Voe juist een hekel aan dat soort volk heeft en dat ze in die video expres zo overdreven doetquote:
Hmm moeilijk Boxxy is wat meer mijn leeftijd. Tabby daarentegen is iets wilder en lekker lenig. Toch maar Tabby.quote:
Sorry ik ben niet geobsedeerd door haar dus dat wist ik niet, dan stel ik mijn mening bij.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:03 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
Niet doorhebben dat Voe juist een hekel aan dat soort volk heeft en dat ze in die video expres zo overdreven doetLeer je Voe kennen.
Geen, allebei bloedirritante aandachtssnollen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:01 schreef CraniuM het volgende:
Boxxy of Tabby.
Ik ben ook niet geobsedeerd door haar en toch kon ik behoorlijk duidelijk afleiden dat ze in die vid aan het trollen was. Ondanks dat ik geen wóórd van haar gepraat verstond, evenals de mini stukjes in het Engelsquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Sorry ik ben niet geobsedeerd door haar dus dat wist ik niet, dan stel ik mijn mening bij.
Precies! Ik spreek geen woord Noors, maar dit is over duidelijkquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geobsedeerd door haar en toch kon ik behoorlijk duidelijk afleiden dat ze in die vid aan het trollen was. Ondanks dat ik geen wóórd van haar gepraat verstond, evenals de mini stukjes in het Engels
Denk je dat ik heel dat filmpje ga afkijken ofzoquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:17 schreef Moira. het volgende:
[..]
Ik ben ook niet geobsedeerd door haar en toch kon ik behoorlijk duidelijk afleiden dat ze in die vid aan het trollen was. Ondanks dat ik geen wóórd van haar gepraat verstond, evenals de mini stukjes in het Engels
Niet alle filmpjes van Voe afkijkenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:20 schreef Deeltjesversneller het volgende:
[..]
Denk je dat ik heel dat filmpje ga afkijken ofzoik klikte er alleen ff doorheen
Dat zou Hege nooit doenquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het grappigste is nog dat Voe in het echt waarschijnlijk een arrogant wijf is die 99% van de op haar geilende fokkers uitlacht als ze die in het echt zou tegenkomen.
Ze is 14. Die durft vast niet op tegen de stoere internethelden van FOK!quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
Het grappigste is nog dat Voe in het echt waarschijnlijk een arrogant wijf is die 99% van de op haar geilende fokkers uitlacht als ze die in het echt zou tegenkomen.
En terecht.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:21 schreef Sapstengel het volgende:
... Hoe kom jij aan foto's van mijn zusje?quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:08 schreef Penisbaard het volgende:
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
[ afbeelding ]
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Zeg jij met je Kristel-obsessie/fascinatie/voorliefde/adoratie/whateverquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:48 schreef __Saviour__ het volgende:
Die Voe-adoratie hier is wel enorm doorgeschoten bij sommigen
Omdat ze zichzelf ook steeds Voe noemtquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:55 schreef DjinN het volgende:
Waarom zegt niemand btw Emilie, zo heet Voe toch eigenlijk
Voequote:Voe is van Penisbaard en Hege is van AdvancedPower.
Nee. Waarom is 14 nou weer te jong?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef R4ven het volgende:
Voe is lekker, maar 14, wat een beetje jong is voor mij...
Hege is even oud als mij maar minder lekker...
Bestaat er ook een deur 3?
Ik ben 18...quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Nee. Waarom is 14 nou weer te jong?
ja doutzenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:55 schreef R4ven het volgende:
Voe is lekker, maar 14, wat een beetje jong is voor mij...
Hege is even oud als mij maar iets minder lekker...
Bestaat er ook een deur 3?
Ik snap m niet?quote:Op donderdag 17 juni 2010 23:58 schreef MijnMannelijkeKloon het volgende:
[..]
Jij![]()
Ben jij nou zo dom of ben ik nou zo slim?
Kversta er geen hol vanquote:
einde erectie.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |