http://uk.xbox360.ign.com/articles/109/1099467p1.htmlquote:There has been some confusion about this, but Microsoft assured us that you can sit down while using Kinect. The company wants you to be able to relax and enjoy using your Xbox 360, so it says you definitely won't have to stand while watching a movie
Jawel, alleen met een losse voeding aansluiten. De nieuwe x360 heeft een powered aansluiting erop zitten voor Kinect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 07:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
En mensen met de eerste xbox kunnen kinect niet aansluiten?
Game of the Show.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:33 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Special voor jou:
http://screwattack.com/videos/Hands-On-Mortal-Kombat
Samen met Need for Speed iddquote:
Gameplay ziet er ongeveer even goed uitquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:30 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Daar heb ik alleen een CGI trailer van gezien.
Ik had bij de nieuwe NFS een Burnout Paradise gevoel. (niet verwonderlijk met dezelfde ontwikkelaar) Ik ben dan ook bang dat ik ook in deze game onbewust ontzettend veel tijd ga stekenquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gameplay ziet er ongeveer even goed uit
Linkje ?quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:35 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Gameplay ziet er ongeveer even goed uit
Singleplayer: http://www.gametrailers.c(...)-for/101789?type=flvquote:
Dat ziet er wel goed uit ja.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:57 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Singleplayer: http://www.gametrailers.c(...)-for/101789?type=flv
Multiplayer: http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-need-for/101353
Ik vond het meer op Burnout 3: Takedown lijken. Principe is ook zowat hetzelfde natuurlijk. Ik heb gematigd geïnteresseerd, het is lang geleden dat ik een racer met auto's tof vond en het mag wel weer eens.quote:Op donderdag 17 juni 2010 09:43 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ik had bij de nieuwe NFS een Burnout Paradise gevoel. (niet verwonderlijk met dezelfde ontwikkelaar) Ik ben dan ook bang dat ik ook in deze game onbewust ontzettend veel tijd ga steken
15e @ Playmefirstquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:46 schreef J.Clarkson het volgende:
Weet iemand waar ik Halo 3 voor een prikkie kan krijgen? Ik hoorde dat MM laatst een aanbieding had voor 10 euro, maar ik was helemaal vergeten langs te gaan....
Danke sehr!quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:54 schreef PierreTT het volgende:
[..]
15e @ Playmefirst
http://www.playmefirst.nl/info/halo-3-61.html
Het spel is echt fantastisch geweldig tofquote:
Een goede MK heb ik sinds ergens in de jaren 90 al niet meer gespeeld, een goede shooter gisteravond nog.quote:
Heb het ook meer over het rijden zelf en de omgevingen. Hoop alleen wel dat er wat meer leven in de brouwerij is want tot nu toe was het aardig kaal in die filmpjes.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ik vond het meer op Burnout 3: Takedown lijken. Principe is ook zowat hetzelfde natuurlijk. Ik heb gematigd geïnteresseerd, het is lang geleden dat ik een racer met auto's tof vond en het mag wel weer eens.
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar doorquote:Op donderdag 17 juni 2010 13:08 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Een goede MK heb ik sinds ergens in de jaren 90 al niet meer gespeeld, een goede shooter gisteravond nog.
Ieder zijn ding, nav dat filmpje zit ik er nou niet echt op te wachten ofzo.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar door
Dat komt omdat ID de afgelopen jaren bagger heeft geproduceerd. Heb dan ook weinig vertrouwen in deze game. Niks van wat ik zie, overtuigd mij dat ik het moet gaan spelen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:10 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Een goede id-shooter heb ik ook al jaren niet meer gespeeld, dus kom maar door
quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:27 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Dat komt omdat ID de afgelopen jaren bagger heeft geproduceerd. Heb dan ook weinig vertrouwen in deze game. Niks van wat ik zie, overtuigd mij dat ik het moet gaan spelen.
De zoveelste shooter zonder ziel imo.
Hier koop ik mijn live en points altijd. Lekker cheap en retesnelle service.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:21 schreef Niek. het volgende:
tvp, heb eindelijk weer snel internet dus wil even xbox live gold halen, waar kan ik dat snel en zo goedkoop mogelijk kopen?
Wacht maar tot je bij Hard en Extreme komt. Dan kwaak je wel anders.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:34 schreef Solique het volgende:
Gisteren 1200 card gekocht om Trials HD te kunnen kopen. Spel is gewoon lachen om te spelen.
Ik ben benieuwd. Het ziet er erg hoe zeg je dat? Generic uit....... Maargoed, we wachten af.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:28 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]ik heb hem live gezien, spel zit vol met ziel, gaat ownen als een malle, jammer dat het zo lang moet duren
quote:MIAMI--(EON: Enhanced Online News)--Burger King Corp. (NYSE:BKC) today announced that it has joined forces with Microsoft to support the launch of the highly-anticipated Kinect™ for Xbox 360®, where you are the controller. Hitting shelves Nov. 4, Kinect for Xbox 360 brings games and entertainment to life in extraordinary new ways, no controller required, and is predicted to be the hottest “must have” gift of the holiday season.
“By making you the controller, Kinect for Xbox 360 is uniquely magical and instantly fun. We’re excited to partner with the BURGER KING® brand to bring that magic to everyone this holiday season.”
This latest alliance builds on the innovative relationship that Burger King Corp. and Xbox forged in 2006 when they created a highly successful series of limited-edition games for Xbox 360 featuring the King, Subservient Chicken and other popular BURGER KING® brand icons.
“Our first endeavor with Xbox 360 took the gaming world by storm, so we couldn’t pass up the chance to come together on another cutting-edge program,” said Mike Kappitt, chief marketing officer, North America, Burger King Corp. “During this year’s promotion, our guests can look forward to an even greater adventure that will stimulate the imaginations of gamers and entertainment-lovers of all shapes and sizes. While full details of the promotion are still top secret, we’re proud to be the first and only brand in our industry to stand behind this pioneering experience that will forever change the way the world looks at entertainment.”
Ik kan me Sneak King nog herinneren. Soort Splinter Cell achtige game!quote:
PC versie al compleet uitgespeeld.quote:Op donderdag 17 juni 2010 14:35 schreef J.Clarkson het volgende:
Wacht maar tot je bij Hard en Extreme komt. Dan kwaak je wel anders.
Klopt. Dat en het is meer over the top dan de PC versie. Voor zover ik me kan herinneren had de pc versie geen bommen, explosies e.dquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:50 schreef Solique het volgende:
[..]
PC versie al compleet uitgespeeld.![]()
Al merkte ik al aan de demo en nu hele game dat deze versie compleet anders is. Medium is al net zo lastig als hard op pc versie.
Nou dikke lul dan maar. Dat is voor het eerst dat een accesoire even duur is als de console waarop je m kan gebruiken.quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect hardware lijkt echt $150 te gaan kosten. Amazon, Walmart, Gamestop, etc hebben het allemaal voor die prijs staan. Het meest vreemde is echter dat games als Joy Ride, Kinect Sports en Kinect Adventure voor 60 staan, dezelfde prijs als bijvoorbeeld Halo Reach en MGS Rising...
Ik kan het nog steeds niet geloven, denk dat ze het maar van elkaar kopiëren, het verleden laat zien dat retailers altijd rare acties ondernemen om maar de pre-orders te scoren.... $150 zou echt gestoord duur zijn, geloof het dus ook echt niet...quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
Kinect hardware lijkt echt $150 te gaan kosten. Amazon, Walmart, Gamestop, etc hebben het allemaal voor die prijs staan. Het meest vreemde is echter dat games als Joy Ride, Kinect Sports en Kinect Adventure voor 60 staan, dezelfde prijs als bijvoorbeeld Halo Reach en MGS Rising...
3 uur later en ik heb de code nog nietquote:Op donderdag 17 juni 2010 14:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Hier koop ik mijn live en points altijd. Lekker cheap en retesnelle service.
http://www.gamingtickets.com/bestellen.php
Nee heren, dit is geen spam.
Ze hebben het ook heel vaak over Micorsoftquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:32 schreef Niek. het volgende:
[..]
3 uur later en ik heb de code nog niet
Wou al zeggen jaquote:Op donderdag 17 juni 2010 08:27 schreef Solique het volgende:
[..]
Jawel, alleen met een losse voeding aansluiten. De nieuwe x360 heeft een powered aansluiting erop zitten voor Kinect.
Ze hebben tot morgen middag om hem te sturen, anders maar even contact opnemen met PayPalquote:Op donderdag 17 juni 2010 17:37 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Ze hebben het ook heel vaak over Micorsoft
Eurogamer is positief over Kinectquote:The overall verdict from the handful of games we see is, by and large, positive. These are not core games for traditional gamers - indeed, the only game we've seen that could make that claim is the Star Wars title glimpsed at the Project Natal Experience (and sadly missing from this event). But the impression you get from the best of the games is that they are infectious family fun: they're genuinely entertaining and you want to get involved.
This need to participate is the magical ingredient that made the Wii such a hit, and Microsoft has definitely tapped into that same rich vein, but provided its own unique appeal that provides a sense of involvement that goes well beyond the fun offered by the Wiimote waggle controls.
Whether that sense of entertainment can endure, and whether developers will overcome the many and varied technical challenges of the system remains to be seen, but based on this initial playtest the signs are looking good.
quote:There has been some confusion about whether or not you can sit while using Kinect, Microsoft's upcoming motion controller. We've seen many, many demos of the device in action here at E3 and used it ourselves, but we've yet to see it used by a sitting person. Early in the week IGN was told by Microsoft that you can play some Kinect games sitting down, but then we've heard the opposite from some developers. We posted an article expressing our concerns about not being able to relax while using Kinect.
In response to that article, Microsoft representatives reached out to IGN to clarify, saying we definitely will be able to sit while using Kinect. Representatives said they want to provide a comfortable, enjoyable experience for users and understand that people don't want to watch a movie standing up.
That's good to hear, but since we've only been able to use Kinect standing up so far it looks like Microsoft is still working on making it usable in the sitting position.
Placeholdersquote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
Als Kinect hier ¤150 gaat kosten kan er maar beter een shitton gratis games bijkomen. Zo niet, is het voor mij echt een no-go (Amazon, BestBuy en Gamestop hebben hem voor $150 online gezet).
Ik hoop alleen nog op wat toffe games en dat de prijs mee gaat vallen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 18:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Eurogamer is positief over Kinect
http://www.eurogamer.net/articles/xbox-360-kinect-hands-on?page=1
waarom zou MS wel de prijs doorgeven aan de winkels, maar op E3 zeggen dat de prijs over een aantal weken bekend wordt?quote:Op donderdag 17 juni 2010 19:54 schreef EvilMarc het volgende:
Als Kinect hier ¤150 gaat kosten kan er maar beter een shitton gratis games bijkomen. Zo niet, is het voor mij echt een no-go (Amazon, BestBuy en Gamestop hebben hem voor $150 online gezet).
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets dergelijks gebeurd. Het is echt niet zo dat Microsoft nu nog noodberaad heeft over de prijs van Kinect.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:14 schreef kepler het volgende:
[..]
waarom zou MS wel de prijs doorgeven aan de winkels, maar op E3 zeggen dat de prijs over een aantal weken bekend wordt?
dat denk ik dus wel. Anders zouden ze die prijs wel bevestigen. Geen reden om dat niet te doen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets dergelijks gebeurd. Het is echt niet zo dat Microsoft nu nog noodberaad heeft over de prijs van Kinect.
Ze zullen heus wel een prijs in gedachten hebben gehad, nu heeft Sony de launchdate en prijs voor Move vastgezet. Kan MS mooi de prijs in de buurt daarvan gaan zetten, ik vind het niet eens zo'n heel stom plan.quote:Op donderdag 17 juni 2010 22:28 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Het zou niet de eerste keer zijn dat iets dergelijks gebeurd. Het is echt niet zo dat Microsoft nu nog noodberaad heeft over de prijs van Kinect.
Mensen zeuren van elke prijs dat het duur is, dus daar hebben ze toch niks aanquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:34 schreef DJ_ het volgende:
ze hebben dat gerucht gewoon verspreid, en wachten nu de reacties van de mensen af op het internet en aan de hand daarvan verlagen ze hem of laten ze hem zo.
( ze zullen hem dus verlagen)
Dat denk (hoop) ik eigenlijk ookquote:Op donderdag 17 juni 2010 22:36 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ze zullen heus wel een prijs in gedachten hebben gehad, nu heeft Sony de launchdate en prijs voor Move vastgezet. Kan MS mooi de prijs in de buurt daarvan gaan zetten, ik vind het niet eens zo'n heel stom plan.
Daarbij gaan ze Kinect met de nieuwe XBOX bundelen in November, dan moet het wel een redelijke prijs blijven. Ik verwacht zelf dat ie rond de 80 / 90 euro gaat zitten met een game erbij.
Das al over 4 dagen!!quote:From the E3 2010 showfloor we got a peek at the Crackdown 2 demo, complete with some great news for co-op gamers. First up, the demo will feature 4 player co-op so you can run around the giant sandbox world with 3 of your buddies. The demo drops June 21st, so you'll have several weeks to get your skills honed in for the official release. Finally, and this is new to the demo world, the demo will allow you to unlock achievements and carry them over to the full game.
De demo kan me eveneens het spel gestolen worden, maar dit waardeer ik serieus.quote:Finally, and this is new to the demo world, the demo will allow you to unlock achievements and carry them over to the full game.
Scheelt uiteindelijk toch best wel veel. Ik moet mijn tranferkitje maar eens gaan zoeken tussen de rommel, over een maand zal ik hem nodig hebbenquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:41 schreef Notorious_Roy het volgende:
(credit some new owner on gamefaqs)
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Sinds wanneer geef jij iets om cheevo's? En enchanter : 16 juliquote:Op donderdag 17 juni 2010 23:35 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
De demo kan me eveneens het spel gestolen worden, maar dit waardeer ik serieus.
K dank je , ff aanschaffen dan maarquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:14 schreef Nick-GizMo het volgende:
[..]
Sinds wanneer geef jij iets om cheevo's? En enchanter : 16 juli
Wat een verschilquote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
Nou, dat valt dus ook wel mee:
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:52 schreef PBateman1978 het volgende:
Gamespot E3 Stage Demo Mortal Kombat
[ afbeelding ]
Ik voel me echt weer 12 en vind het niet eens erg.quote:
Hoe kunnen ze ooit de load testen met crysis warhead als dat n pc only spel is?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb geen idee, ik ben enkel de boodschapperquote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:05 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Hoe kunnen ze ooit de load testen met crysis warhead als dat n pc only spel is?
heerlijk hequote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:49 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Ik voel me echt weer 12 en vind het niet eens erg.
Zeker, en ook gewoon weer M-rated.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:07 schreef Retarded het volgende:
[..]
heerlijk heben echt blij dat ze net als Street Fighter weer 2D gegaan zijn!
Das laat. Ik had m 2 uurtjes na betaling, maargoed voor zo'n prijs moet je niet moeilijk doen hoor.quote:
3dB minder is toch halvering van het geluid? Of haal ik nu dingen door elkaar?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Niet direct, wel vermindering.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef kepler het volgende:
3dB minder is toch halvering van het geluid? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Nee, volgens mij is dat 5 of 10? Maar goed, ik snap dit ook niet helemaal (uit 2007)quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:43 schreef kepler het volgende:
[..]
3dB minder is toch halvering van het geluid? Of haal ik nu dingen door elkaar?
Dan te denken dat Crysis Warhead niet eens bestaat op de 360..... Faalhazen.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ja, want een ventilator kan niet belachelijk veel lawaai maken.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef EvilMarc het volgende:
Lekker boeiend hoeveel lawaai dat ding maakt. Er zit niet voor niets een HD in.
Voorbeeld:quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:57 schreef PP. het volgende:
[..]
Ja, want een ventilator kan niet belachelijk veel lawaai maken.
Dan nog maakt de x360 een hoop kabaal. En er zijn zat games die nog de dvd nodig hebben, dan is het net een straaljager.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:54 schreef EvilMarc het volgende:
Lekker boeiend hoeveel lawaai dat ding maakt. Er zit niet voor niets een HD in.
Neem een stille kamer. Zet je xbox aan. En of je m hoort!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:07 schreef EvilMarc het volgende:
Misschien staat m´n stereo dan te hoog want ik hoor hem echt niet
Gelukkig heb ik niemand om rekening mee te houden qua geluidsvolume. Daarbij komt dat ik hem toch pas aanzet als ik ga gamen. Is het ook zo lawaaiig als je hem als dvd-speler gebruikt dan?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:13 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Neem een stille kamer. Zet je xbox aan. En of je m hoort!
Zal wel verschil in achtergrondgeluid zijn, bij Anandtech geven ze aan dat achtergrondgeluid 37db is.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 10:48 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Nee, volgens mij is dat 5 of 10? Maar goed, ik snap dit ook niet helemaal (uit 2007)
http://www.videogamesblog(...)oles-really-make.htm
Daar is het max 45 dB voor de toenmalige Xbox
Nouja prima dus, onder load te vergelijken met een koelkast ipv elektrische tandenborstelquote:40 Huiskamer, slaapkamer, rustig kantoor, rustige woonbuurt, vogels bij zonsopkomst, zacht geroezemoes in een klas
50 Rustig Licht autoverkeer op 30 m, eigen kantoorkamer, regen, koelkast, in het bos
55 Koffiezetapparaat, elektrische tandenborstel (50-60 dB)
Not. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel_%28eenheid%29quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:55 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
...
10db is trouwens dubbel volume, niet 3 of 5
quote:Op vrijdag 18 juni 2010 12:25 schreef GokuSFE het volgende:
[..]
Not. Zie http://nl.wikipedia.org/wiki/Decibel_%28eenheid%29
*knip*
De 360 is de slechtste dvd speler around. Gewoon niet doen. De kwaliteit is om te janken. Maar als je het echt wil doen, dan is hij stiller dan wanneer je een game speelt.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 11:33 schreef EvilMarc het volgende:
[..]
Ik heb gelukt, ik heb niemand om rekening mee te houden qua geluidsvolume. Daarbij komt dat ik hem toch pas aanzet als ik ga gamen. Is het ook zo lawaaiig als je hem als dvd-speler gebruikt dan?
? ja? ik vind de upscaling er best prima uitzien!quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:08 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
De 360 is de slechtste dvd speler around. Gewoon niet doen. De kwaliteit is om te janken. Maar als je het echt wil doen, dan is hij stiller dan wanneer je een game speelt.
Ja, ok. Maar als je een goede dedicated dvd speler hebt staan, dan zie je het verschil echt. AL helemaal als je het vergelijkt met een PS3.......quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:17 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
? ja? ik vind de upscaling er best prima uitzien!
Stukken beter dan bij mn oude mediamarkt-rotzoi-ding met component-uitgang
Verdomd lekker lijk tochquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Niek. het volgende:
Lara Croft is voor mij zo'n 10 jaar geleden al overleden, daar hoeft echt geen nieuwe game van uit te komen...
wel lekker zuinig , en dus minder warm.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 08:53 schreef Notorious_Roy het volgende:
[ afbeelding ]
Ik vond zowel Legend als Underworld best tofquote:Op vrijdag 18 juni 2010 16:30 schreef Niek. het volgende:
Lara Croft is voor mij zo'n 10 jaar geleden al overleden, daar hoeft echt geen nieuwe game van uit te komen...
ach mensen moeten wat te zeiken hebbenquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:20 schreef ach het volgende:
Was dit hier al voorbij gekomen? Hij draait hem met een ruk om een staat er daarna mee te schudden en die xbox wordt meteen geflamed omdat hij discs bekrastDe reacties onder al die filmpjes ook, heleboel mongolen die blijkbaar hun spullen verplaatsen als er een draaiende disc inzit
Kinderen...quote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:20 schreef ach het volgende:
Was dit hier al voorbij gekomen? Hij draait hem met een ruk om een staat er daarna mee te schudden en die xbox wordt meteen geflamed omdat hij discs bekrastDe reacties onder al die filmpjes ook, heleboel mongolen die blijkbaar hun spullen verplaatsen als er een draaiende disc inzit
Hij ziet er echt mooi uitquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:20 schreef ach het volgende:
Veel te drukquote:Op vrijdag 18 juni 2010 23:07 schreef badboynova het volgende:
http://www.gametrailers.com/video/e3-2010-vanquish/700701
Ziet er goed uit.
"I had no idea that was going to happen" Wat voor een mongool ben je danquote:Op vrijdag 18 juni 2010 21:20 schreef ach het volgende:
Tsja, hij toont in ieder geval aan dat de wereld van games bestaat uit idioten en religieuze fanaticiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:32 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
"I had no idea that was going to happen" Wat voor een mongool ben je dan
Ik vind het jammer dat mijn chatpad niet zwart isquote:Op zondag 20 juni 2010 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat je hem niet zonder controllers kan kopen
alleen de 360 , boeie dat je een witte accu hebt , dat zie je toch niet dat zit onderaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ding is best handig van tijd tot tijd hoor, maar zoals ik al zei, hij maakt voor mij de controller fysiek gewoon fijner.
Overigens, hoe langer ik over die nwe 360 denk, hoe duurder hij wordt... Console 250, chatpad 20, play 'n charge 20 (en ik had nét een nwe gekocht, wit). Dat is al bijna 300 dan
Ik hou het voorlopig maar bij mijn huidige 360.
Savegames via een usb stick, dlc download je opnieuw en je licenties zet je over via xbox.comquote:Op zondag 20 juni 2010 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen de 360 , boeie dat je een witte accu hebt , dat zie je toch niet dat zit onderaan.
ik wil alleen weten hoe ik mijn data over kan zetten van mijn oude naar die nieuwe hardeschijf.
wat omslachtig allemaal weer, is er geen manier met een transferkit zoals van de 20 naar 120gb hdd's ?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Savegames via een usb stick, dlc download je opnieuw en je licenties zet je over via xbox.com
Dat kan ook, maar als je niet zo'n kit hebt kost je dat 15 euro. Als je wel nog zo'n kabel hebt is dat makkelijker ja. Disc heb je niet meer nodig, zit in OS ingebakken op de nwe 360quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat omslachtig allemaal weer, is er geen manier met een transferkit zoals van de 20 naar 120gb hdd's ?
Ik heb dat nooit gedaan toen ik een nieuwe 360 misschien wel handig om een keer te doen maar is dat veel werk?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je licenties zet je over via xbox.com
Neuj, formuliertje invullen is voldoende dacht ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan toen ik een nieuwe 360 misschien wel handig om een keer te doen maar is dat veel werk?
probeer wel ergens zo'n kabel te vinden dan, geen zin in moeitequote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als je niet zo'n kit hebt kost je dat 15 euro. Als je wel nog zo'n kabel hebt is dat makkelijker ja. Disc heb je niet meer nodig, zit in OS ingebakken op de nwe 360
http://www.xbox.com/en-us(...)60/licensemigration/quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan toen ik een nieuwe 360 misschien wel handig om een keer te doen maar is dat veel werk?
Zal Kinect goed werken met 2 of meer mensen tegelijk, of zou hij in de war kunnen raken als je langs elkaar heen gaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
hoorde vandaag goede prijs vergelijking over kinect.
Kinect zal ong. 139 dollar zijn.
Move kost 50 voor de "toverstok" + 30 extra voor een nunchuck ding.
Dus als je move met 2 spelers wil doen ben je ook al 160 dollar kwijt.
Terwijl kinect voor de rest niks extra's nodig heeft, voor 139 dollar kan je met meerdere personen aan de gang.
En aangezien dit soort gimmicks vooral leuk zijn voor meerdere mensen tegelijkertijd, is het best nog wel redelijk geprijsd.
Wil er wel even bij vermelden dat ik het zelf niet zal kopen.....
Tja het moet gezegt worden, het is wel weer een slecht pauper apparaat. Het gebeurt met weinig apparaten en al helemaal weinig met apparaten die redelijk verplaatsbaar kunnen zijn. Waarom niet gewoon wat extra erin gooien zodat dit niet gebeurt? Ook dat de RROD nog steeds er is blijft om te huilen.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef ach het volgende:
Krasgevaar voor discs in Xbox 360 Lite
en games.fok.nl brengt het ook maar even zoWat een grafkanker subsite is dat toch ook
Juistquote:
Tja het gebeurt nauwelijks maar stel er verschuift per ongeluk wat ofzo dan is je CD kapot. Het gebeurt gewoon niet met andere apparaten dat je je CD weg mag gooien dus zou het eigenlijk gewoon erin moeten. Ook zijn er mensen die hun CD hoorden kapotgaan zonder dat ze de 360 verplaatsten, en dat zou waarschijnlijk ook nooit gebeurt zijn als er beveiliging in zat.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Niek. het volgende:
Hoe vaak verplaats je je gameconsole dan? En waarom zou je hem verplaatsen terwijl je een game speeld? Het is toch een van die dingen die je ergens neerzet, en daar blijft hij dan staan?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Tja het gebeurt nauwelijks maar stel er verschuift per ongeluk wat ofzo dan is je CD kapot. Het gebeurt gewoon niet met andere apparaten dat je je CD weg mag gooien dus zou het eigenlijk gewoon erin moeten. Ook zijn er mensen die hun CD hoorden kapotgaan zonder dat ze de 360 verplaatsten, en dat zou waarschijnlijk ook nooit gebeurt zijn als er beveiliging in zat.
Op marktplaats zie je die dingen toch vaak tussen 80-100 euroquote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef DJ_ het volgende:
wat zou ik trouwens nog kunnen krijgen voor mijn ouwe xbox premium ( falcon arcade + 20gb hdd wel met HDMI dus )
heeft volgens mij alleen nog 2 jaar RRod garantie inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op marktplaats zie je die dingen toch vaak tussen 80-100 euroMaar doe het vooral op marktplaats, de beter ingelichte consument (echte gamers) weet dat je gewoon een Jasper wilt hebben ipv falcon, of iig een falcon met reteveel garantie nog, maar dat heeft de jouwe vast niet...
Maar dus mis/gebruik van de afwezigheid van kennis op marktplaats
kan je de saves niet op een usbstick zetten? De rest kan je downloadenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heeft volgens mij alleen nog 2 jaar RRod garantie inderdaad![]()
moet alleen wachten tot ik de slim 360 kan kopen voor ik de mijne kan verkopen helaas want ik moet de data overzetten.
tja kan hem wel als arcade verkopen maar dat wil niemand en dan zit ik weer met een hardeschijf waar ik niks aan heb + de memory card heb ik weg gegeven
Er is nogal een verschil tussen Mortal Kombat geweld of "leg een onschuldige non op de treinrails en krijg er een achievement voor"quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
JuistGears of war iemand hoofd af schieten is al ver maar dit... Jij was de gene die dat topic opende van geweld in games gaat te ver
is inderdaad een mogelijkheid ja , maar ik ben nogal van het gemakquote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je de saves niet op een usbstick zetten? De rest kan je downloaden
CURLY MOUSTACHE. Marvel vs Capcom 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MKquote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vechtsysteem klinkt best okay, zeker ook die tag-team opties.
Gijsquote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
CURLY MOUSTACHE. Marvel vs Capcom 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MK
We zijn het eens over een voorkeur voor (of eigenlijk afkeur van) gamesquote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsFighting games sowieso
Niet meer mijn ding!
Goh, jij leeft dus ook nog.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
We zijn het eens over een voorkeur voor (of eigenlijk afkeur van) games![]()
![]()
![]()
Simsquote:Op maandag 21 juni 2010 00:04 schreef gniffie het volgende:
Ik heb wel genoeg mensen vermoord in spelletjes, zijn er niet ook spelletjes waar ik mensen kan maken?
hoe , waar ?quote:
Waar ergensquote:
that shit's awesomequote:
Ja, het leven is vol verrassingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nah, deze MK lijkt me toch een stuk leuker.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
CURLY MOUSTACHE. Marvel vs Capcom 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MK
de accu van mijn controller is stuk, dus ik speel standaard met draadquote:Op maandag 21 juni 2010 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er een lichtgevend lijntje op die controller loopt is iedereen hyped? Er zit een fucking draad aan die controller.... 1995 belde...
Ik heb mijn huidige 360 voor 70 euro gekocht. Gewoon een launch model. Doet het nog steeds perfect en als ie gaat, dan komt er wel een Slim denk ik......quote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op marktplaats zie je die dingen toch vaak tussen 80-100 euroMaar doe het vooral op marktplaats, de beter ingelichte consument (echte gamers) weet dat je gewoon een Jasper wilt hebben ipv falcon, of iig een falcon met reteveel garantie nog, maar dat heeft de jouwe vast niet...
Maar dus mis/gebruik van de afwezigheid van kennis op marktplaats
draad > draadloosquote:Op maandag 21 juni 2010 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er een lichtgevend lijntje op die controller loopt is iedereen hyped? Er zit een fucking draad aan die controller.... 1995 belde...
Nietquote:
Alan Wake is dan ook gewoon een dikke systemseller. Echt een topgame op alle fronten.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:29 schreef DJ_ het volgende:
HA! , ik heb de grootste sony fanboy ooit kunnen overtuigen een 360 te kopen door hem alan wake te laten zien
na de intro droom scene wou die gewoon weten wat er aan de hand was hij kon het niet laten gaan![]()
Accu's 4 life!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Ben ik nou de enige die gewoon batterijen in zijn controller stopt?
Ik ook, niets mis mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Nope, maar ik gebruik een accu.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Ja dat kan.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Mert het volgende:
Weet iemand of je ook weer bij de Slim je transfer kit kan gebruiken? Ik heb nu een eerste generatie xbox, met veel herrie, en dat is vervelend bij het kijken van films.
Nu kan ik de oude goed verkopen en wil ik een Slim pre-orderen. Maar dan moet ik wel de shit van de oude HD over kunnen zetten.
Iemand die hier een zinnig antwoord op heeft?
Ja, gewoon een transferkit om alles over te zetten (of USB sticks, die werken ook)quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Mert het volgende:
Weet iemand of je ook weer bij de Slim je transfer kit kan gebruiken? Ik heb nu een eerste generatie xbox, met veel herrie, en dat is vervelend bij het kijken van films.
Nu kan ik de oude goed verkopen en wil ik een Slim pre-orderen. Maar dan moet ik wel de shit van de oude HD over kunnen zetten.
Iemand die hier een zinnig antwoord op heeft?
Aanschaf van dat laderding was 25 euro ofzo, en dan in 2 jaar tijd de stroomkostenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ja, gewoon een transferkit om alles over te zetten (of USB sticks, die werken ook)
Maar hoeveel zijn jullie dan kwijt geweest aan accu's in de complete levensduur van de 360? Ik denk dat ik iets van 7 pakjes batterijen (met 10 stuks) erdoorheen heb gejaagd in de 3 jaar dat ik nu een 360 heb, komt neer op ongeveer 19 euro.
Oplaadbare batterijen ftwquote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
quote:Demo Crackdown 2
Demo
1.1 GB
Status:
Download pending
This item is waiting to be downloaded on your console.
Zo'n kabeltje is toch wel heel handig moet ik zeggenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Ik word er nooit vrolijk van als ik midden in een nummer bij Rock Band plots accu moet switchen/opladen. Dan maar met draad hoor.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:20 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Zo'n kabeltje is toch wel heel handig moet ik zeggen![]()
Je kunt dan in elk geval altijd doorspelen.
Je kunt nu ook constant met draad spelen maar als die vol zit kun je lang vooruit en hij zegt het op tijd als die bijna leeg is dan doe je ff de draad er aan en doorspelen maarquote:Op maandag 21 juni 2010 12:22 schreef Morthill het volgende:
[..]
Ik word er nooit vrolijk van als ik midden in een nummer bij Rock Band plots accu moet switchen/opladen. Dan maar met draad hoor.
Agh, het boeit voor mij echt totaal niet. Ik zit op 1,5 meter van mijn beeldscherm, draad ligt op de grond, kat speelt er nooit mee. Het maakt echt 0,0 verschil of ik met of zonder draad speel op het leegraken van de accu na.quote:Op maandag 21 juni 2010 12:29 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Je kunt nu ook constant met draad spelen maar als die vol zit kun je lang vooruit en hij zegt het op tijd als die bijna leeg is dan doe je ff de draad er aan en doorspelen maar
Ik haat draden omdat er vaak zo'n krul ofzo in komt en die krijg je er daarna niet goed meer uitquote:Op maandag 21 juni 2010 12:30 schreef Morthill het volgende:
[..]
Agh, het boeit voor mij echt totaal niet. Ik zit op 1,5 meter van mijn beeldscherm, draad ligt op de grond, kat speelt er nooit mee. Het maakt echt 0,0 verschil of ik met of zonder draad speel op het leegraken van de accu na.
oh, ik rol mijn controller gewoon nooit opquote:Op maandag 21 juni 2010 12:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik haat draden omdat er vaak zo'n krul ofzo in komt en die krijg je er daarna niet goed meer uit
http://marketplace.xbox.c(...)?partner=MajorNelsonquote:Op maandag 21 juni 2010 12:46 schreef Niek. het volgende:
Is de Crackdown 2 demo al te vinden op marketplace?
quote:Op maandag 21 juni 2010 10:24 schreef Devz het volgende:
[..]
Alan Wake is dan ook gewoon een dikke systemseller.
Wat is in jouw vage wereld de definitie van system seller?quote:Op maandag 21 juni 2010 13:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Cyb, hij heeft gelijk, eat shit and die.
U heeft gelijk, maar game is meer dan degelijk. Geniaal spel. GOTY-contender.quote:Op maandag 21 juni 2010 13:08 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Wat is in jouw vage wereld de definitie van system seller?
Degelijke game met bijzonder veel flaws, verre van triple A materiaal en zeer zeker geen system seller. Het is even wachten op NPD, maar in Europa verkoopt het spel in ieder geval al ondermaats.
Bedanktquote:Op maandag 21 juni 2010 12:56 schreef Wessiej het volgende:
[..]
http://marketplace.xbox.c(...)?partner=MajorNelson
Alstu
quote:Op maandag 21 juni 2010 13:10 schreef Wessiej het volgende:
[..]
U heeft gelijk, maar game is meer dan degelijk. Geniaal spel. GOTY-contender.
Demo valt me aardig tegen, te lijnrecht en nog genoeg bugs.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:07 schreef Captain_Zappa het volgende:
Vrijdag komt sniper ghost Warrior uit. ik heb daar wel zin in.![]()
Oh oke, waar is die demo dan ?quote:Op maandag 21 juni 2010 14:11 schreef Solique het volgende:
[..]
Demo valt me aardig tegen, te lijnrecht en nog genoeg bugs.
Dat lieten de screens al pijnlijk zien.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef ach het volgende:
Crackdown 2 wordt vast vermakelijk maar is niet echt een superspel. Het aimen werkt niet lekker, animaties sluiten niet aan (bij klimmen bv), zombies die faden weg in een groene wolk wanneer je hard tegen ze aanrijdt en de graphics zijn van het niveau 2007.
Op het moment alleen nog beschikbaar voor de pc, maar na wat previews gelezen te hebben zitten dezelfde bugs nog op de x360 preview versie.quote:
Hij baseerd zich op een gelekte PC demo.quote:
Tja wat cyb al aangaf, maar dat is voor mij nog geen reden om hem niet te kopen. Ik wacht wel op een leuke prijs bij bv zavviquote:Op maandag 21 juni 2010 14:21 schreef ach het volgende:
Crackdown 2 wordt vast vermakelijk maar is niet echt een superspel. Het aimen werkt niet lekker, animaties sluiten niet aan (bij klimmen bv), zombies die faden weg in een groene wolk wanneer je hard tegen ze aanrijdt en de graphics zijn van het niveau 2007.
Die is al 2 jaar gecancelled geloof ik.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is al 2 jaar gecancelled geloof ik.
ha het is optimus prime !quote:
aaah oke, nouja we gaan het proberen en we zien wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Op het moment alleen nog beschikbaar voor de pc, maar na wat previews gelezen te hebben zitten dezelfde bugs nog op de x360 preview versie.
Ik had meteen een achievement, maar denk niet dat ik die game haal dus dan boeit het niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee keer de Crackdown 2 demo gespeeld. Eerste ronde was vooral weer wennen aan de controls en me ergeren aan het feit dat ik niet maxed out wasTweede ronde ging stukken beter en redelijk wat aan de missies gedaan. Er zit nu al meer variatie in de missies dan in het eerste deel
Geen achievements gehaald overigens
quote:It’s being reported that the XBLA and PSN versions of Sonic Adventure do not venture out of its 4:3 aspect ratio.
Joystiq, reporting from the E3 show floor, said the game displays only in 4:3, with vertical bars surrounding the sides of a widescreen display.
Sega also confirmed to the site that it was unable to alter the code for Sonic Adventure.
The company’s’ other Dreamcast title, Crazy Taxi, will support full resolution, although the original soundtrack and the branded stores have been replaced with generic music and brands due to licensing issues.
Sonic Adventure and Crazy Taxi are due for release later this year.
9 juliquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer komt crackdown 2 uit dan? Zit op mobiel dus kan niet checken.
9 juli. Dat kun je mobiel ook gewoon checken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer komt crackdown 2 uit dan? Zit op mobiel dus kan niet checken.
Wil je gaan slapen aubquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
9 juli. Dat kun je mobiel ook gewoon checken.
Sorry Wessiejquote:
Ik doelde meer op het feit dat het moeilijk is om op dat op de mobiel op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
9 juli. Dat kun je mobiel ook gewoon checken.
Te duurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is definitief, 150 dollar:
http://store.microsoft.co(...)360/product/C737B081
Fuck you microsoft. Voor dat geld heb je een 360.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
-edit- never mind, werd naar de europese shop doorgegooid en daar staat ie niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik krijg kinect niet te zien bij die link?
Landinstelling misschien? Het is vooralsnog US onlyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
-edit- never mind, werd naar de europese shop doorgegooid en daar staat ie niet.
Ben benieuwd hoe duur de bundel met de nieuwe xbox dan wordt mocht dit de definitieve prijs zijn.
Playstation move ben je voor 2 man ook 100 dollar kwijt, had verwacht dat ze meer in die richting zouden zitten.
Was een landinstelling, moest laattst in die store zijn voor software en dat had ie vastgehouden in een cookie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Landinstelling misschien? Het is vooralsnog US only
Die 150 dollar is wel een Manita waard iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:43 schreef J.Clarkson het volgende:
Waar is Fruit eigenlijk....mis zn Manita links....
Het is gewoon te duur als een accesoire PERIOD.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:46 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die 150 dollar is wel een Manita waard idd![]()
150 is veel te duur om het gewoon voor de ''heb'' te kopen
Luisteren naar de voice-over en de opdrachten doen die hij geeft.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:04 schreef Klonk het volgende:
crackdown demo gedownload, maar ik mis iets, een bepaald doel zullen we maar zeggen. in het eerste deel had je een duidelijk doel voor ogen, gang hide outs overnemen, maar het is nu een fucking chaos.
kan ook zijn dat ik het spel nog niet begrijp
Wifi unit is nooit 85 geweest hoor. Ik heb er toendertijd (2007) 70 euro voor betaald.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:03 schreef Ceased2Be het volgende:
Vergeleken met 85 euro voor een wifi adapter vind ik het nog meevallen![]()
En ik ga het ding toch wel halen, maar dan waarschijnlijk wel als bundel met de nieuwe (als m'n huidige box het nog even een paar maandjes vol wil houden).
Ik toch echt 84,95 bij de Bart Smit ergens toen ie net beschikbaar was... maar dat maakt verder ook niet meer uit natuurlijk.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 09:29 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
Wifi unit is nooit 85 geweest hoor. Ik heb er toendertijd (2007) 70 euro voor betaald.
Move zou ik ook geen cent aan uitgevenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef DJ_ het volgende:
ik wil er best 150 euro voor betalen.
en move voor 2 personen kost ook 130 euro ofzo . ( al wil ik dat ding helemaal niet hebben. das echt een wii mote 1.5 )
Die mini games zijn echt geen 150 euro waard DJquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:15 schreef DJ_ het volgende:
ik wil er best 150 euro voor betalen.
en move voor 2 personen kost ook 130 euro ofzo . ( al wil ik dat ding helemaal niet hebben. das echt een wii mote 1.5 )
Nee, maar hij gaat het vast mooi doen, hetzij via HDMI, of via VGAquote:Op dinsdag 22 juni 2010 13:17 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Heeft toevallig iemand dit scherm in gebruik met een xbox? http://tweakers.net/price(...)cmaster-p2270hd.html
ik kan me prima vermaken met kinect adventures als ik het zo zag , gepaard met een krat bier en wat vrienden uiteraard.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 14:31 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die mini games zijn echt geen 150 euro waard DJ
Denk niet dat ze er een krat bier en wat vrienden bij leveren DJ_quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
ik kan me prima vermaken met kinect adventures als ik het zo zag , gepaard met een krat bier en wat vrienden uiteraard.
als ze die er bij leveren dan is het day 1
HOAXquote:
leveren ze geen vrienden er bij ? noooohoooo daar ging mijn laatste hoopquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:16 schreef Tain het volgende:
[..]
Denk niet dat ze er een krat bier en wat vrienden bij leveren DJ_
Die baby's doen ook niets. Dood aan de baby's.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HOAX
Je kunt maar met z'n tweeën
dat is ook geen Kinect.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:19 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
HOAX
Je kunt maar met z'n tweeën
dat zou zeer welkom zijnquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.mcvuk.com/news(...)es-data-transfer-kit
Dus toch datatransfer kit bij nieuwe 360? Of zou dit iets GAME-exclusiefs zijn?
Link is broken. Dus bij deze een werkende:quote:Op maandag 21 juni 2010 17:03 schreef Cyberia18 het volgende:
De behind closed doors E3 presentatie van Deus Ex is gelekt door ScrewAttack en een deel hiervan is nog elders terug te bekijken.
http://www.gameru.net/?a=36254
Er gebeurt bijzonder weinig, voornamelijk alleen maar interactie met NPC's, maar de artstyle en universum is pure class.
http://www.mcvuk.com/news(...)-in-offers-announcedquote:Op dinsdag 22 juni 2010 16:47 schreef SpankmasterC het volgende:
http://www.mcvuk.com/news(...)es-data-transfer-kit
Dus toch datatransfer kit bij nieuwe 360? Of zou dit iets GAME-exclusiefs zijn?
deden ze dat hier maarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:22 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
http://www.mcvuk.com/news(...)-in-offers-announced
Deze is ook wel leuk
Dat zou je toch niet doenquote:
mijn 360 dan he, ga geen ps3 intruilen voor een 360quote:Op dinsdag 22 juni 2010 17:40 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Dat zou je toch niet doen![]()
Tenminste niet je ps3? of bedoel je je 360
Ik geloof er nog steeds niks vanquote:Op dinsdag 22 juni 2010 12:04 schreef Cyberia18 het volgende:
Reken er maar op dat dat hier 150 euro wordt. Keiharde faal.
Jij gaat je gelijk al halen als hij voor 149,99 in de winkels ligtquote:
Zijn ze daar godver knettergek!!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
80 euro prima, maar dan MET game. Dat cross selling doet me kotsen.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:36 schreef Sickert het volgende:
[..]
Zijn ze daar godver knettergek!!
150 euro voor een gejat idee en als add on op een gameconsole!! mafkezen!
Dat ding komt er hier dus niet in 80,- is de max voor zoiets!
Inderdaad met game!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:49 schreef J.Clarkson het volgende:
[..]
80 euro prima, maar dan MET game. Dat cross selling doet me kotsen.
of tewel MS zag de kinect pre-orders op amazon , en dacht fuck it dat kunnen wij ook.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:52 schreef Niek. het volgende:
Van diezelfde website:
Pre-Order Price Guarantee
The advertised price for pre-order items may increase or decrease prior to the date the product is released to the public. However, you’ll only be charged the lowest price offered between the time you place your pre-order and the date the product is released to the public. Also, we won't charge your credit card until you download the product or we ship it to you. The Pre-Order Price Guarantee only applies to pre-order items and prices offered on the Microsoft Store. It does not apply to items and prices advertised by other sellers, prices inclusive of taxes, shipping charges, or typographical errors.
Slechte publiciteit is ook publiciteit. En als de prijs nu 100 is (nog steeds veel te veel voor een accessoire) dan zegt iedereen 'valt wel mee;quote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:04 schreef DJ_ het volgende:
[..]
of tewel MS zag de kinect pre-orders op amazon , en dacht fuck it dat kunnen wij ook.
en de prijs zien we nog wel.
terwijl 100 voor velen oorspronkelijk de absolute bovengrens wasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Slechte publiciteit is ook publiciteit. En als de prijs nu 100 is (nog steeds veel te veel voor een accessoire) dan zegt iedereen 'valt wel mee;
Lijkt mij zodra Kinect uit isquote:Op dinsdag 22 juni 2010 20:08 schreef PP. het volgende:
Wanneer komen de bundels met Kinect en die nieuwe 360's eigenlijk? ik denk dat ik dr daar wel een van haal.
Lol idd die 50 is iedereen al vergetenquote:Op dinsdag 22 juni 2010 21:43 schreef Morthill het volgende:
[..]
terwijl 100 voor velen oorspronkelijk de absolute bovengrens was
Ik ga helemaal niks halen voor 150 euroquote:Op dinsdag 22 juni 2010 19:00 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Jij gaat je gelijk al halen als hij voor 149,99 in de winkels ligt
Post dan ook meteen even hoe joh dwaasquote:Op dinsdag 22 juni 2010 23:17 schreef MMaRsu het volgende:
Ik ga sowieso geen Kinect onzin halen. Maakt me niet uit wat de prijs is. Erg jammer want ik was eerst wel een voorstander van toenmalig Natal. Had wel leuke ideeen in m'n hoofd maar ze hebben me niks boeiends laten zien op de E3, alleen maar shovelware en kinderspellen.
Ik hou het wel bij Crackdown 2, lekker bazig Orbs hunten. En met die infinite time glitch in de demo is het helemaal supaaaaaaaaa
Ziet er tof uit, maar in hoeverre is dit een SP game? Een hoop van die screens tonen twee personages, co-op?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |