Tsja, hij toont in ieder geval aan dat de wereld van games bestaat uit idioten en religieuze fanaticiquote:Op zaterdag 19 juni 2010 09:32 schreef KoosyNL het volgende:
[..]
"I had no idea that was going to happen" Wat voor een mongool ben je dan
Ik vind het jammer dat mijn chatpad niet zwart isquote:Op zondag 20 juni 2010 10:55 schreef Nick-GizMo het volgende:
Jammer dat je hem niet zonder controllers kan kopen
alleen de 360 , boeie dat je een witte accu hebt , dat zie je toch niet dat zit onderaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 11:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het ding is best handig van tijd tot tijd hoor, maar zoals ik al zei, hij maakt voor mij de controller fysiek gewoon fijner.
Overigens, hoe langer ik over die nwe 360 denk, hoe duurder hij wordt... Console 250, chatpad 20, play 'n charge 20 (en ik had nét een nwe gekocht, wit). Dat is al bijna 300 dan
Ik hou het voorlopig maar bij mijn huidige 360.
Savegames via een usb stick, dlc download je opnieuw en je licenties zet je over via xbox.comquote:Op zondag 20 juni 2010 13:05 schreef DJ_ het volgende:
[..]
alleen de 360 , boeie dat je een witte accu hebt , dat zie je toch niet dat zit onderaan.
ik wil alleen weten hoe ik mijn data over kan zetten van mijn oude naar die nieuwe hardeschijf.
wat omslachtig allemaal weer, is er geen manier met een transferkit zoals van de 20 naar 120gb hdd's ?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Savegames via een usb stick, dlc download je opnieuw en je licenties zet je over via xbox.com
Dat kan ook, maar als je niet zo'n kit hebt kost je dat 15 euro. Als je wel nog zo'n kabel hebt is dat makkelijker ja. Disc heb je niet meer nodig, zit in OS ingebakken op de nwe 360quote:Op zondag 20 juni 2010 13:43 schreef DJ_ het volgende:
[..]
wat omslachtig allemaal weer, is er geen manier met een transferkit zoals van de 20 naar 120gb hdd's ?
Ik heb dat nooit gedaan toen ik een nieuwe 360 misschien wel handig om een keer te doen maar is dat veel werk?quote:Op zondag 20 juni 2010 13:28 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
En je licenties zet je over via xbox.com
Neuj, formuliertje invullen is voldoende dacht ik.quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan toen ik een nieuwe 360 misschien wel handig om een keer te doen maar is dat veel werk?
probeer wel ergens zo'n kabel te vinden dan, geen zin in moeitequote:Op zondag 20 juni 2010 13:47 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Dat kan ook, maar als je niet zo'n kit hebt kost je dat 15 euro. Als je wel nog zo'n kabel hebt is dat makkelijker ja. Disc heb je niet meer nodig, zit in OS ingebakken op de nwe 360
http://www.xbox.com/en-us(...)60/licensemigration/quote:Op zondag 20 juni 2010 14:47 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Ik heb dat nooit gedaan toen ik een nieuwe 360 misschien wel handig om een keer te doen maar is dat veel werk?
Zal Kinect goed werken met 2 of meer mensen tegelijk, of zou hij in de war kunnen raken als je langs elkaar heen gaat?quote:Op zondag 20 juni 2010 15:18 schreef KneusTeun het volgende:
hoorde vandaag goede prijs vergelijking over kinect.
Kinect zal ong. 139 dollar zijn.
Move kost 50 voor de "toverstok" + 30 extra voor een nunchuck ding.
Dus als je move met 2 spelers wil doen ben je ook al 160 dollar kwijt.
Terwijl kinect voor de rest niks extra's nodig heeft, voor 139 dollar kan je met meerdere personen aan de gang.
En aangezien dit soort gimmicks vooral leuk zijn voor meerdere mensen tegelijkertijd, is het best nog wel redelijk geprijsd.
Wil er wel even bij vermelden dat ik het zelf niet zal kopen.....
Tja het moet gezegt worden, het is wel weer een slecht pauper apparaat. Het gebeurt met weinig apparaten en al helemaal weinig met apparaten die redelijk verplaatsbaar kunnen zijn. Waarom niet gewoon wat extra erin gooien zodat dit niet gebeurt? Ook dat de RROD nog steeds er is blijft om te huilen.quote:Op zondag 20 juni 2010 15:30 schreef ach het volgende:
Krasgevaar voor discs in Xbox 360 Lite
en games.fok.nl brengt het ook maar even zoWat een grafkanker subsite is dat toch ook
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |