Die is al 2 jaar gecancelled geloof ik.quote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 17:05 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Die is al 2 jaar gecancelled geloof ik.
ha het is optimus prime !quote:
aaah oke, nouja we gaan het proberen en we zien wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 14:59 schreef Solique het volgende:
[..]
Op het moment alleen nog beschikbaar voor de pc, maar na wat previews gelezen te hebben zitten dezelfde bugs nog op de x360 preview versie.
Ik had meteen een achievement, maar denk niet dat ik die game haal dus dan boeit het niet.quote:Op maandag 21 juni 2010 18:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
Twee keer de Crackdown 2 demo gespeeld. Eerste ronde was vooral weer wennen aan de controls en me ergeren aan het feit dat ik niet maxed out wasTweede ronde ging stukken beter en redelijk wat aan de missies gedaan. Er zit nu al meer variatie in de missies dan in het eerste deel
Geen achievements gehaald overigens
quote:It’s being reported that the XBLA and PSN versions of Sonic Adventure do not venture out of its 4:3 aspect ratio.
Joystiq, reporting from the E3 show floor, said the game displays only in 4:3, with vertical bars surrounding the sides of a widescreen display.
Sega also confirmed to the site that it was unable to alter the code for Sonic Adventure.
The company’s’ other Dreamcast title, Crazy Taxi, will support full resolution, although the original soundtrack and the branded stores have been replaced with generic music and brands due to licensing issues.
Sonic Adventure and Crazy Taxi are due for release later this year.
9 juliquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer komt crackdown 2 uit dan? Zit op mobiel dus kan niet checken.
9 juli. Dat kun je mobiel ook gewoon checken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:11 schreef Edwinuss het volgende:
wanneer komt crackdown 2 uit dan? Zit op mobiel dus kan niet checken.
Wil je gaan slapen aubquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
9 juli. Dat kun je mobiel ook gewoon checken.
Sorry Wessiejquote:
Ik doelde meer op het feit dat het moeilijk is om op dat op de mobiel op te zoeken.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:12 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
9 juli. Dat kun je mobiel ook gewoon checken.
Te duurquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Het is definitief, 150 dollar:
http://store.microsoft.co(...)360/product/C737B081
Fuck you microsoft. Voor dat geld heb je een 360.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
-edit- never mind, werd naar de europese shop doorgegooid en daar staat ie niet.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:20 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik wel.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik krijg kinect niet te zien bij die link?
Landinstelling misschien? Het is vooralsnog US onlyquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:35 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
-edit- never mind, werd naar de europese shop doorgegooid en daar staat ie niet.
Ben benieuwd hoe duur de bundel met de nieuwe xbox dan wordt mocht dit de definitieve prijs zijn.
Playstation move ben je voor 2 man ook 100 dollar kwijt, had verwacht dat ze meer in die richting zouden zitten.
Was een landinstelling, moest laattst in die store zijn voor software en dat had ie vastgehouden in een cookie.quote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Landinstelling misschien? Het is vooralsnog US only
Die 150 dollar is wel een Manita waard iddquote:Op dinsdag 22 juni 2010 08:43 schreef J.Clarkson het volgende:
Waar is Fruit eigenlijk....mis zn Manita links....
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |