Juistquote:
Tja het gebeurt nauwelijks maar stel er verschuift per ongeluk wat ofzo dan is je CD kapot. Het gebeurt gewoon niet met andere apparaten dat je je CD weg mag gooien dus zou het eigenlijk gewoon erin moeten. Ook zijn er mensen die hun CD hoorden kapotgaan zonder dat ze de 360 verplaatsten, en dat zou waarschijnlijk ook nooit gebeurt zijn als er beveiliging in zat.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:37 schreef Niek. het volgende:
Hoe vaak verplaats je je gameconsole dan? En waarom zou je hem verplaatsen terwijl je een game speeld? Het is toch een van die dingen die je ergens neerzet, en daar blijft hij dan staan?
quote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
Tja het gebeurt nauwelijks maar stel er verschuift per ongeluk wat ofzo dan is je CD kapot. Het gebeurt gewoon niet met andere apparaten dat je je CD weg mag gooien dus zou het eigenlijk gewoon erin moeten. Ook zijn er mensen die hun CD hoorden kapotgaan zonder dat ze de 360 verplaatsten, en dat zou waarschijnlijk ook nooit gebeurt zijn als er beveiliging in zat.
Op marktplaats zie je die dingen toch vaak tussen 80-100 euroquote:Op zondag 20 juni 2010 17:23 schreef DJ_ het volgende:
wat zou ik trouwens nog kunnen krijgen voor mijn ouwe xbox premium ( falcon arcade + 20gb hdd wel met HDMI dus )
heeft volgens mij alleen nog 2 jaar RRod garantie inderdaadquote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op marktplaats zie je die dingen toch vaak tussen 80-100 euroMaar doe het vooral op marktplaats, de beter ingelichte consument (echte gamers) weet dat je gewoon een Jasper wilt hebben ipv falcon, of iig een falcon met reteveel garantie nog, maar dat heeft de jouwe vast niet...
Maar dus mis/gebruik van de afwezigheid van kennis op marktplaats
kan je de saves niet op een usbstick zetten? De rest kan je downloadenquote:Op zondag 20 juni 2010 18:10 schreef DJ_ het volgende:
[..]
heeft volgens mij alleen nog 2 jaar RRod garantie inderdaad![]()
moet alleen wachten tot ik de slim 360 kan kopen voor ik de mijne kan verkopen helaas want ik moet de data overzetten.
tja kan hem wel als arcade verkopen maar dat wil niemand en dan zit ik weer met een hardeschijf waar ik niks aan heb + de memory card heb ik weg gegeven
Er is nogal een verschil tussen Mortal Kombat geweld of "leg een onschuldige non op de treinrails en krijg er een achievement voor"quote:Op zondag 20 juni 2010 16:38 schreef YOgamerYO het volgende:
[..]
JuistGears of war iemand hoofd af schieten is al ver maar dit... Jij was de gene die dat topic opende van geweld in games gaat te ver
is inderdaad een mogelijkheid ja , maar ik ben nogal van het gemakquote:Op zondag 20 juni 2010 18:31 schreef kepler het volgende:
[..]
kan je de saves niet op een usbstick zetten? De rest kan je downloaden
CURLY MOUSTACHE. Marvel vs Capcom 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MKquote:Op zondag 20 juni 2010 23:09 schreef Notorious_Roy het volgende:
Vechtsysteem klinkt best okay, zeker ook die tag-team opties.
Gijsquote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
CURLY MOUSTACHE. Marvel vs Capcom 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MK
We zijn het eens over een voorkeur voor (of eigenlijk afkeur van) gamesquote:Op zondag 20 juni 2010 23:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
GijsFighting games sowieso
Niet meer mijn ding!
Goh, jij leeft dus ook nog.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:21 schreef Morthill het volgende:
[..]
We zijn het eens over een voorkeur voor (of eigenlijk afkeur van) games![]()
![]()
![]()
Simsquote:Op maandag 21 juni 2010 00:04 schreef gniffie het volgende:
Ik heb wel genoeg mensen vermoord in spelletjes, zijn er niet ook spelletjes waar ik mensen kan maken?
hoe , waar ?quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |