that shit's awesomequote:
Ja, het leven is vol verrassingenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
Nah, deze MK lijkt me toch een stuk leuker.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:13 schreef Wessiej het volgende:
[..]
CURLY MOUSTACHE. Marvel vs Capcom 3 >>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>MK
de accu van mijn controller is stuk, dus ik speel standaard met draadquote:Op maandag 21 juni 2010 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er een lichtgevend lijntje op die controller loopt is iedereen hyped? Er zit een fucking draad aan die controller.... 1995 belde...
Ik heb mijn huidige 360 voor 70 euro gekocht. Gewoon een launch model. Doet het nog steeds perfect en als ie gaat, dan komt er wel een Slim denk ik......quote:Op zondag 20 juni 2010 17:46 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Op marktplaats zie je die dingen toch vaak tussen 80-100 euroMaar doe het vooral op marktplaats, de beter ingelichte consument (echte gamers) weet dat je gewoon een Jasper wilt hebben ipv falcon, of iig een falcon met reteveel garantie nog, maar dat heeft de jouwe vast niet...
Maar dus mis/gebruik van de afwezigheid van kennis op marktplaats
draad > draadloosquote:Op maandag 21 juni 2010 08:58 schreef Notorious_Roy het volgende:
Omdat er een lichtgevend lijntje op die controller loopt is iedereen hyped? Er zit een fucking draad aan die controller.... 1995 belde...
Nietquote:
Alan Wake is dan ook gewoon een dikke systemseller. Echt een topgame op alle fronten.quote:Op maandag 21 juni 2010 02:29 schreef DJ_ het volgende:
HA! , ik heb de grootste sony fanboy ooit kunnen overtuigen een 360 te kopen door hem alan wake te laten zien
na de intro droom scene wou die gewoon weten wat er aan de hand was hij kon het niet laten gaan![]()
Accu's 4 life!quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Ben ik nou de enige die gewoon batterijen in zijn controller stopt?
Ik ook, niets mis mee.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Nope, maar ik gebruik een accu.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
Ja dat kan.quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Mert het volgende:
Weet iemand of je ook weer bij de Slim je transfer kit kan gebruiken? Ik heb nu een eerste generatie xbox, met veel herrie, en dat is vervelend bij het kijken van films.
Nu kan ik de oude goed verkopen en wil ik een Slim pre-orderen. Maar dan moet ik wel de shit van de oude HD over kunnen zetten.
Iemand die hier een zinnig antwoord op heeft?
Ja, gewoon een transferkit om alles over te zetten (of USB sticks, die werken ook)quote:Op maandag 21 juni 2010 11:24 schreef Mert het volgende:
Weet iemand of je ook weer bij de Slim je transfer kit kan gebruiken? Ik heb nu een eerste generatie xbox, met veel herrie, en dat is vervelend bij het kijken van films.
Nu kan ik de oude goed verkopen en wil ik een Slim pre-orderen. Maar dan moet ik wel de shit van de oude HD over kunnen zetten.
Iemand die hier een zinnig antwoord op heeft?
Aanschaf van dat laderding was 25 euro ofzo, en dan in 2 jaar tijd de stroomkostenquote:Op maandag 21 juni 2010 11:29 schreef gamefreek het volgende:
[..]
Ja, gewoon een transferkit om alles over te zetten (of USB sticks, die werken ook)
Maar hoeveel zijn jullie dan kwijt geweest aan accu's in de complete levensduur van de 360? Ik denk dat ik iets van 7 pakjes batterijen (met 10 stuks) erdoorheen heb gejaagd in de 3 jaar dat ik nu een 360 heb, komt neer op ongeveer 19 euro.
Oplaadbare batterijen ftwquote:Op maandag 21 juni 2010 11:11 schreef gamefreek het volgende:
quote:Demo Crackdown 2
Demo
1.1 GB
Status:
Download pending
This item is waiting to be downloaded on your console.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |