oeh, zijn we op first name basis?quote:
heb je ook toegevoegd hoor!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:53 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oeh, zijn we op first name basis?
Is er nog een Castricum dan?quote:
058 WEEST WEL? WUST RELLUH MUST BELLUHHquote:
Niet iedereen weet waar het ligtquote:
Zijn we ook Jarco, zijn we ookquote:
ik weet het, want ik accepteerde je netquote:
LIWWADDEN DE GEKSTEquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
058 WEEST WEL? WUST RELLUH MUST BELLUHH
Niet.quote:
JE DENKT TOCH NIET DAT IK DAT SERIEUS DACHT HE?quote:
Eigenlijk welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:58 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
JE DENKT TOCH NIET DAT IK DAT SERIEUS DACHT HE?
MUST HIER KOMME SIL IK BEI DIE KOMME! FUUFTIEN MAN IN EEN BUSHOKKIE!quote:
Ik ben niet blond jaquote:
Klopt, heb je die OP gezien?quote:
Opdekopquote:
Die OP is helddadig goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:59 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik ben niet blond ja
[..]
Klopt, heb je die OP gezien?
Veel te lang ook.quote:
Ilsequote:
Friesquote:
Komt door de kwaliteit die er in moetquote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:02 schreef justmattie het volgende:
[..]
Komt door de kwaliteit die er in moet
Je bent jaloers dat Sneek dood isquote:
Nah niet echt. Sneek is toch veel leuker.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef justmattie het volgende:
[..]
Je bent jaloers dat Sneek dood is
Omdat heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:04 schreef Gotrick het volgende:
Waarom staat er dan geen Heineken in de titel?
Al 16 dagenquote:
Sneekquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nah niet echt. Sneek is toch veel leuker.
Alles buiten Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrechtquote:
Ik vind dat een prima keuzequote:
Hertog Jan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik vind dat een prima keuze![]()
Wat voorn bier merk stel jij voor?
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Alles buiten Noord-Holland, Zuid-Holland en Utrecht
IK HOU VAN JOU WIL JE MET ME TROUWEN?quote:
Fan topic Nr. ??quote:
Ja, met veel bier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
IK HOU VAN JOU WIL JE MET ME TROUWEN?
* DevilsWhore zoent LLquote:
Natuurlijkquote:
OMG! BurnaBoy, wat doe je?quote:
Nope, ben goedkope Poolse bier aan het zuipen.quote:
Dat hoeft ook niet, geniet van de aandachtquote:
Zoenen isquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 16-06-2010 22:17:04 ]
Dat kratje van dernet.. dat moeten we blijkbaar maar met zijn tweeen opdrinkenquote:
Die is lekker hoor, Ooit gehad ?quote:
JEROEN JEROENquote:
Ook al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
JEROEN JEROEN
IK ZOU JE DOEN
AL WAS HET ALLEEN MAAR OM JE POEN
IK GEEF JE EEN ZOEN
JEROEN JEROEN__
Whieeequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:20 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
JEROEN JEROEN
IK ZOU JE DOEN
AL WAS HET ALLEEN MAAR OM JE POEN
IK GEEF JE EEN ZOEN
JEROEN JEROEN__
Geen problemen meequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat kratje van dernet.. dat moeten we blijkbaar maar met zijn tweeen opdrinken
Jeh, sure. Jij bent altijd mijn #1quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:22 schreef eucalyptus het volgende:
[..]
Jeh, sure. Jij bent altijd mijn #1
Was hun keeper er nou net niet met rood uit gepleurd?quote:
Ja, door diequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Was hun keeper er nou net niet met rood uit gepleurd?
Ik hou niet van voetbal, en ik heb er ook geen verstand van maar...quote:
jaa mooie kut streek dat is het!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Was hun keeper er nou net niet met rood uit gepleurd?
Nondeju..quote:
Ey gozertquote:
Nondeju je bent echt voetbal fanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Zuid Afrika is gepwnddddd
Alleen het had 1 - 2 moeten worden.
Schadequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
HOLLAND KAMPIOEN !
Dan ga ik een tattoo nemen met datum
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
HOLLAND KAMPIOEN !
Niet alvast van te voren laten zetten he, zoals die ene AZ fan toendertijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
HOLLAND KAMPIOEN !
Ja tis een beetje saai. Laatste tijd vooral. Skype is veel leukerquote:
Goed punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja tis een beetje saai. Laatste tijd vooral. Skype is veel leuker
En nu dus ook ons lastig vallen zoals wij jullie toen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
skypequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daaromquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu dus ook ons lastig vallen zoals wij jullie toen?
nee zo dronken ben ik nu nog nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Niet alvast van te voren laten zetten he, zoals die ene AZ fan toendertijd
Wat is dit dan ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Wij mogen geen slowchat van swj. Dus ja
Maar deze is ook heel gezellig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Wij mogen geen slowchat van swj. Dus ja
Dit is Liwwadden jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar deze is ook heel gezellig hoor
Shit dan ben ik verkeerdquote:
trustequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry ik moet gaan slapen merk ik
Ik ben geen transsexueelquote:
Niet eens?quote:
Gelukkigquote:
Beetje metal erbijquote:
Yo brother from another mother, alles goed daar in Belgie?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Annnet het volgende:
Mag ik ook Iron Maiden of iets anders ouds?
Echt wel ! vrijdag party @ tas placequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yo brother from another mother, alles goed daar in Belgie?
Vet man! Wat voor tattoo? Ik ga binnenkort ook naar de shop voor een uitbreiding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel ! vrijdag party @ tas place
En 's morgens nieuwe tattoo
Tell me all bout your new tatt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel ! vrijdag party @ tas place
En 's morgens nieuwe tattoo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oeh het gaat over tattoos(beter dan voetbal
)
samurai ! en volgende week stuk sleeve erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vet man! Wat voor tattoo? Ik ga binnenkort ook naar de shop voor een uitbreiding.
Die samurai... 3 maanden wachten zijn eindelijk voorbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tell me all bout your new tatt.
Ik moet morgen eigenlijk even bellen voor een afspraak, ik wil ook een nieuwe.
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
samurai ! en volgende week stuk sleeve erbij
Wat voor tattoo heb je ?
Oh ja dat wist ik stiekem wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die samurai... 3 maanden wachten zijn eindelijk voorbij.
Ik wil ook een nieuwequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tell me all bout your new tatt.
Ik moet morgen eigenlijk even bellen voor een afspraak, ik wil ook een nieuwe.
picsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenTat is goed gelukt, maar slechte beslissing geweest. En nee ik heb geen negerlul op m'n arm laten zetten.
Samurai is zeker cool! Nog gedachten erachter?
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
hehe de klachtmail naar mn werk is eindelijk af, hij bestaat uit maar 920 woorden. Ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen ;')
Nee ik heb nergens een gedachte achterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenTat is goed gelukt, maar slechte beslissing geweest. En nee ik heb geen negerlul op m'n arm laten zetten.
PM?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb er mega veel zin in... !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik stiekem wel natuurlijk![]()
Yeah leuk voor je. Ik werd altijd helemaal hyper zo vlak voor mn nieuwe tatt
Mwhaha nee..quote:
Wat heb je er op laten zetten dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
heb hem onderverdeeld n 3 klachten die elk nog subklachten hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is toch?
Doe mij die maar is nooit handig met tatts, heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens een gedachte achter
Als ik mijn 2 komende afspraken klaar heb dan ga ik zelf oude tattoo's veranderen of anders laten maken... Doe mij die maar op jonge leeftijd is niet zo slimMijn rechterbeen laat ik Japanse draak van maken
Naam van een exvriendinnetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mwhaha nee..Laat ik het erop houden dat het op dat moment een goede keuze was, iets wat ik een jaar later niet meer kon zeggen. Gelukkig kan ik van die tattoo perfect het woord Karma maken, en dan met iets duisters eromheen. Aangezien ik wel in karma geloof, maar me daar nooit door laat weerhouden en dus wat verkeerde beslissingen heb genomen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens een gedachte achter
Als ik mijn 2 komende afspraken klaar heb dan ga ik zelf oude tattoo's veranderen of anders laten maken... Doe mij die maar op jonge leeftijd is niet zo slimMijn rechterbeen laat ik Japanse draak van maken
Ik vind het gewoon mooi en alles, maar nu kijk ik wel uit met wat ik doequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb hem onderverdeeld n 3 klachten die elk nog subklachten hebbenContract, salaris en kantoor emmen.
Ze waren mn contract 2 keer kwijtgeraaktSalaris is wel bekend hoe dat gaat en dat ik te horen krijg dat ik maar een glas water moet nemen en in de auto moet stappen als ik net heb verteld dat ik niet kan werken omdat ik al aan het bier zit vond ik ook wel een klacht waard
![]()
[..]
Doe mij die maar is nooit handig met tatts, heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ook
hangt er vanaf wat je duur vindquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een tattoo. Ik weet alleen nog niet wat. Is het erg duur trouwens?
Dan toch niet!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als ik die niet van jou wil hebben?
De enige naam die ik heb is die van mn zoon.quote:
Je wil ze niet dat je ze terug geeftquote:
En hoe groot je hem wilt en waar je laat zetten en door wie enzquote:
Ik betaal zo'n 100 euro per uur. Bij deze ben ik pas eenmaal geweest, dus zal wel goedkoper worden als ik vaker terug kom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een tattoo. Ik weet alleen nog niet wat. Is het erg duur trouwens?
Zodra ik kinderen krijg gaan ze ook op m'n lichaam. Misschien erg cliché maar daar heb ik schijt aan. En je hebt helemaal gelijk, ik zou precies hetzelfde doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige naam die ik heb is die van mn zoon.
Mn ex zei dat hij nooit de naam van zn kind zou laten tatoeëren want, let op komt ie dan he, als het kind om wat voor reden dan ook komt te overlijden zit je de rest van je leven met zijn naam op je lichaam en kan je nooit vergeten dat hij er was.![]()
Heb hem toen verteld dat als mn zoon er niet meer is ik zn hele portret op mn rug laat zetten
Volgende week krijg ik nieuwe bloemquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag mooie bloehoemen! Maar ik vind ze nergens...
Ken je niemand die ze kan tekenen? Wil je grote bloemen? Heb je al een idee in je hoofd? Zal ik eens aan Raph vragen of ie mooie bloehoemen kan proberen te tekenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag mooie bloehoemen! Maar ik vind ze nergens...
Hangt er vanaf wat je wilt, grootte, kleur, welke shop...quote:
Ik doe geen namen... de rest boeit me niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zodra ik kinderen krijg gaan ze ook op m'n lichaam. Misschien erg cliché maar daar heb ik schijt aan. En je hebt helemaal gelijk, ik zou precies hetzelfde doen.
Mn goedkoopste was 70 euro en mn duurste 250quote:
Wow, best duur dus. Maar ook wel logisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik betaal zo'n 100 euro per uur. Bij deze ben ik pas eenmaal geweest, dus zal wel goedkoper worden als ik vaker terug kom.
Bij mijn eerste tattoo zetter betaalde mijn pa 50 euro voor mijn beenzie fobo
Kan mooi zijn hoorquote:
Je moet de mensen een beetje kennen., zo werkt dat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Wow, best duur dus. Maar ook wel logisch.
Kusjes van jou wil ik altijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Je wil ze niet dat je ze terug geeft?
Slaablekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapentot de volgende keer dan kom ik waarschijnlijk tattoo showen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je niemand die ze kan tekenen? Wil je grote bloemen? Heb je al een idee in je hoofd? Zal ik eens aan Raph vragen of ie mooie bloehoemen kan proberen te tekenen?
Truste gozertquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapentot de volgende keer dan kom ik waarschijnlijk tattoo showen
veel plezierquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
De bloemen komen apart of als uitbreiding op een al bestaande tatt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik weet het niet, ik vind bloemen zoooo mooi, maar ik vind niet vaak mooie bloemen-tattoos als voorbeeld van wat ik dan mooi vind..niet handig
Ik heb nog geen data, maar ik heb vandaag het schema gezien waar alle teams (steden) instaan waar ik komend seizoen tegen moet waterpoloën.quote:
Het is sowieso moeilijk om de goede tattooeerders (eehhh..) eruit te halen, ik had een aantal jaar geleden een heel goede, maar die is gestopt kutzooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
de duurste bij mij is 140 euro (en dan is ie niet eens zo mooi zoals ik hem verwacht had)dus daar ga ik ff over klagen als ik die gast spreek
Eerst wilde ik ze bij mijn draakje, maar nu weet ik het niet meer zeker...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bloemen komen apart of als uitbreiding op een al bestaande tatt?
Deventerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog geen data, maar ik heb vandaag het schema gezien waar alle teams (steden) instaan waar ik komend seizoen tegen moet waterpoloën.
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Zeg me anders wanneer je hier in de buurt bent dan wil ik wel komen kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog geen data, maar ik heb vandaag het schema gezien waar alle teams (steden) instaan waar ik komend seizoen tegen moet waterpoloën.
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Kan je mij een duidelijke foto van je draakje sturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst wilde ik ze bij mijn draakje, maar nu weet ik het niet meer zeker...
Lekker duidelijk ben ik he
Woon jij daar in de buurt jaquote:
Allemaal van die lui met een raar accent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Er is binnenkort een waterpolo dingust in Emmenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Nou, Aalten staat ertussen, dus als ik het weet hoor je het welquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg me anders wanneer je hier in de buurt bent dan wil ik wel komen kijken
ik had die gast zijn portfolio gezien, en dat zag er gewoon goed uit, niks mis mee, ik wil ook geen fucking half jaar wachten omdat iemand zo populair is maar dit was gewoon echt zonde van mijn geld en ik ga daar dus alleen nog maar heen om te piercen en het bijwerken van de tattoo (maar zelfs daar twijfel ik gewoon over, maar die garantie heb je nou eenmaal)quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk om de goede tattooeerders (eehhh..) eruit te halen, ik had een aantal jaar geleden een heel goede, maar die is gestopt kutzooi.
Niet in de buurt. Kom eens tegen SGHA spelen hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Deventer valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Allemaal van die lui met een raar accent.
SGHA, daar ken ik wel wat mensen vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet in de buurt. Kom eens tegen SGHA spelen hier.
Portfolio zegt idd ook niet altijd alles..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had die gast zijn portfolio gezien, en dat zag er gewoon goed uit, niks mis mee, ik wil ook geen fucking half jaar wachten omdat iemand zo populair is maar dit was gewoon echt zonde van mijn geld en ik ga daar dus alleen nog maar heen om te piercen en het bijwerken van de tattoo (maar zelfs daar twijfel ik gewoon over, maar die garantie heb je nou eenmaal)
Nee echtquote:
Maar daar heb ik niks aaaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
SGHA, daar ken ik wel wat mensen van.
Is goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou, Aalten staat ertussen, dus als ik het weet hoor je het wel
Toernooi? Ik heb er net een toernooi po zittenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is binnenkort een waterpolo dingust in Emmen
Dat klopt. Ga eens wedstrijden spelen in Deventer danquote:
Deventer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee echt? Je raadt nooit waar ik woon
Ho even, ik zit niet op waterpolo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt. Ga eens wedstrijden spelen in Deventer dan
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toernooi? Ik heb er net een toernooi po zitten
Ja, maar dan moet ik die eerst makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je mij een duidelijke foto van je draakje sturen?
Ik beloof niks en raph al helemaal niet maar dan gaat ie wel wat proberen voor je
Heel goedquote:
Deventer ja, zandweerd. En jijquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
Deventer.
Of Teuge, Schalkhaar, Colmschate, iets in die richting.
Geen haastquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die eerst maken![]()
Dankjulliewel alvast lieffies
Asjequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die eerst maken![]()
Dankjulliewel alvast lieffies
nee dat blijktquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Portfolio zegt idd ook niet altijd alles..
Is dat bij de sluizen daarquote:
Ga jij tekenen voor ST danquote:
Wat moet ik tekenen danquote:
Haha slaap lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, spreek je later wel weer een keer
Lui ik ga pitten![]()
Bis Later![]()
Ja daar in de buurt, bij die lelijke flat. Wat ben je voor een nep Deventenaar dat je de Pothoofd niet kent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat bij de sluizen daar? Die speeltuin? Of is dat weer wat anders?
Ik ken niets bij naamquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja daar in de buurt, bij die lelijke flat. Wat ben je voor een nep Deventenaar dat je de Pothoofd niet kent.
Trustenquote:
Knutteldorp, neen aan de IJssel JONGE!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken niets bij naam. Want die lelijke flat bedoelde ik eigenlijk helemaal niet
. Wat ik bedoelde is dan denk ik het rooie dorp
... Ik haal altijd alles door elkaar. Ik ben gewoon in deventer geboren hoor
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, spreek je later wel weer een keer
Lui ik ga pitten![]()
Bis Later![]()
Haha oke, heel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Knutteldorp, neen aan de IJssel JONGE!
Geniaal dit. Nu ga je me stalken he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha oke, heel goed. Ik niet. Ik zit zo`n 500 meter van de ijssel denk ik
Ja, want in pothoofd staat maar 1 huis. En in Deventer zelf ook maar 4. Dus ja, ik weet gelijk waar je woontquote:
Daarom. Maar als student is het makkelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want in pothoofd staat maar 1 huis. En in Deventer zelf ook maar 4. Dus ja, ik weet gelijk waar je woont
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Daarom. Maar als student is het makkelijk.
HIhi, anders mag jij wel op me tekenenquote:
Wel opletten jongemanquote:
oh maar dat kan Koen ook hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HIhi, anders mag jij wel op me tekenen
Ook netjes binnen de lijntjes?quote:
Slaap lekker meissiequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, ik duik lekker mijn bedje in![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:32 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ook netjes binnen de lijntjes?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |