Slaablekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapentot de volgende keer dan kom ik waarschijnlijk tattoo showen
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:03 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Ken je niemand die ze kan tekenen? Wil je grote bloemen? Heb je al een idee in je hoofd? Zal ik eens aan Raph vragen of ie mooie bloehoemen kan proberen te tekenen?
Truste gozertquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
Mensen ik ben slapentot de volgende keer dan kom ik waarschijnlijk tattoo showen
veel plezierquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:07 schreef the_legend_killer het volgende:
De bloemen komen apart of als uitbreiding op een al bestaande tatt?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:08 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!
Ik weet het niet, ik vind bloemen zoooo mooi, maar ik vind niet vaak mooie bloemen-tattoos als voorbeeld van wat ik dan mooi vind..niet handig
Ik heb nog geen data, maar ik heb vandaag het schema gezien waar alle teams (steden) instaan waar ik komend seizoen tegen moet waterpoloën.quote:
Het is sowieso moeilijk om de goede tattooeerders (eehhh..) eruit te halen, ik had een aantal jaar geleden een heel goede, maar die is gestopt kutzooi.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:10 schreef LovelyLady het volgende:
de duurste bij mij is 140 euro (en dan is ie niet eens zo mooi zoals ik hem verwacht had)dus daar ga ik ff over klagen als ik die gast spreek
Eerst wilde ik ze bij mijn draakje, maar nu weet ik het niet meer zeker...quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De bloemen komen apart of als uitbreiding op een al bestaande tatt?
Deventerrrrrrrrrrquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog geen data, maar ik heb vandaag het schema gezien waar alle teams (steden) instaan waar ik komend seizoen tegen moet waterpoloën.
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Zeg me anders wanneer je hier in de buurt bent dan wil ik wel komen kijkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik heb nog geen data, maar ik heb vandaag het schema gezien waar alle teams (steden) instaan waar ik komend seizoen tegen moet waterpoloën.
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Kan je mij een duidelijke foto van je draakje sturen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Eerst wilde ik ze bij mijn draakje, maar nu weet ik het niet meer zeker...
Lekker duidelijk ben ik he
Woon jij daar in de buurt jaquote:
Allemaal van die lui met een raar accent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Er is binnenkort een waterpolo dingust in Emmenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Nou, Aalten staat ertussen, dus als ik het weet hoor je het welquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef Trevland het volgende:
[..]
Zeg me anders wanneer je hier in de buurt bent dan wil ik wel komen kijken
ik had die gast zijn portfolio gezien, en dat zag er gewoon goed uit, niks mis mee, ik wil ook geen fucking half jaar wachten omdat iemand zo populair is maar dit was gewoon echt zonde van mijn geld en ik ga daar dus alleen nog maar heen om te piercen en het bijwerken van de tattoo (maar zelfs daar twijfel ik gewoon over, maar die garantie heb je nou eenmaal)quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef Torrio het volgende:
[..]
Het is sowieso moeilijk om de goede tattooeerders (eehhh..) eruit te halen, ik had een aantal jaar geleden een heel goede, maar die is gestopt kutzooi.
Niet in de buurt. Kom eens tegen SGHA spelen hier.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:11 schreef nijnja het volgende:
[..]
Kijk eens
ENSCHEDE
HARDENBERG
NEEDE
ENSCHEDE
RAALTE
BORCULO
AALTEN
HAAKSBERGEN
DEVENTER
RIJSSEN
Deventer valt wel mee hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef laforest het volgende:
[..]
Allemaal van die lui met een raar accent.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |