jaa mooie kut streek dat is het!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:23 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Was hun keeper er nou net niet met rood uit gepleurd?
Nondeju..quote:
Ey gozertquote:
Nondeju je bent echt voetbal fanquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:30 schreef DeLuna het volgende:
Zuid Afrika is gepwnddddd
Alleen het had 1 - 2 moeten worden.
Schadequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
HOLLAND KAMPIOEN !
Dan ga ik een tattoo nemen met datum
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
HOLLAND KAMPIOEN !
Niet alvast van te voren laten zetten he, zoals die ene AZ fan toendertijdquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:33 schreef the_legend_killer het volgende:
HOLLAND KAMPIOEN !
Ja tis een beetje saai. Laatste tijd vooral. Skype is veel leukerquote:
Goed punt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ja tis een beetje saai. Laatste tijd vooral. Skype is veel leuker
En nu dus ook ons lastig vallen zoals wij jullie toen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
skypequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Daaromquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:36 schreef Trevland het volgende:
[..]
En nu dus ook ons lastig vallen zoals wij jullie toen?
nee zo dronken ben ik nu nog nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:35 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Niet alvast van te voren laten zetten he, zoals die ene AZ fan toendertijd
Wat is dit dan ?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Wij mogen geen slowchat van swj. Dus ja
Maar deze is ook heel gezellig hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef BurnaBoy het volgende:
Wij mogen geen slowchat van swj. Dus ja
Dit is Liwwadden jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:38 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Maar deze is ook heel gezellig hoor
Shit dan ben ik verkeerdquote:
trustequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:39 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Sorry ik moet gaan slapen merk ik
Ik ben geen transsexueelquote:
Niet eens?quote:
Gelukkigquote:
Beetje metal erbijquote:
Yo brother from another mother, alles goed daar in Belgie?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Annnet het volgende:
Mag ik ook Iron Maiden of iets anders ouds?
Echt wel ! vrijdag party @ tas placequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:43 schreef Torrio het volgende:
[..]
Yo brother from another mother, alles goed daar in Belgie?
Vet man! Wat voor tattoo? Ik ga binnenkort ook naar de shop voor een uitbreiding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel ! vrijdag party @ tas place
En 's morgens nieuwe tattoo
Tell me all bout your new tatt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel ! vrijdag party @ tas place
En 's morgens nieuwe tattoo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oeh het gaat over tattoos(beter dan voetbal
)
samurai ! en volgende week stuk sleeve erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vet man! Wat voor tattoo? Ik ga binnenkort ook naar de shop voor een uitbreiding.
Die samurai... 3 maanden wachten zijn eindelijk voorbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tell me all bout your new tatt.
Ik moet morgen eigenlijk even bellen voor een afspraak, ik wil ook een nieuwe.
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
samurai ! en volgende week stuk sleeve erbij
Wat voor tattoo heb je ?
Oh ja dat wist ik stiekem wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die samurai... 3 maanden wachten zijn eindelijk voorbij.
Ik wil ook een nieuwequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tell me all bout your new tatt.
Ik moet morgen eigenlijk even bellen voor een afspraak, ik wil ook een nieuwe.
picsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenTat is goed gelukt, maar slechte beslissing geweest. En nee ik heb geen negerlul op m'n arm laten zetten.
Samurai is zeker cool! Nog gedachten erachter?
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
hehe de klachtmail naar mn werk is eindelijk af, hij bestaat uit maar 920 woorden. Ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen ;')
Nee ik heb nergens een gedachte achterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenTat is goed gelukt, maar slechte beslissing geweest. En nee ik heb geen negerlul op m'n arm laten zetten.
PM?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb er mega veel zin in... !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik stiekem wel natuurlijk![]()
Yeah leuk voor je. Ik werd altijd helemaal hyper zo vlak voor mn nieuwe tatt
Mwhaha nee..quote:
Wat heb je er op laten zetten dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
heb hem onderverdeeld n 3 klachten die elk nog subklachten hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is toch?
Doe mij die maar is nooit handig met tatts, heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens een gedachte achter
Als ik mijn 2 komende afspraken klaar heb dan ga ik zelf oude tattoo's veranderen of anders laten maken... Doe mij die maar op jonge leeftijd is niet zo slimMijn rechterbeen laat ik Japanse draak van maken
Naam van een exvriendinnetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mwhaha nee..Laat ik het erop houden dat het op dat moment een goede keuze was, iets wat ik een jaar later niet meer kon zeggen. Gelukkig kan ik van die tattoo perfect het woord Karma maken, en dan met iets duisters eromheen. Aangezien ik wel in karma geloof, maar me daar nooit door laat weerhouden en dus wat verkeerde beslissingen heb genomen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens een gedachte achter
Als ik mijn 2 komende afspraken klaar heb dan ga ik zelf oude tattoo's veranderen of anders laten maken... Doe mij die maar op jonge leeftijd is niet zo slimMijn rechterbeen laat ik Japanse draak van maken
Ik vind het gewoon mooi en alles, maar nu kijk ik wel uit met wat ik doequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb hem onderverdeeld n 3 klachten die elk nog subklachten hebbenContract, salaris en kantoor emmen.
Ze waren mn contract 2 keer kwijtgeraaktSalaris is wel bekend hoe dat gaat en dat ik te horen krijg dat ik maar een glas water moet nemen en in de auto moet stappen als ik net heb verteld dat ik niet kan werken omdat ik al aan het bier zit vond ik ook wel een klacht waard
![]()
[..]
Doe mij die maar is nooit handig met tatts, heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ook
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |