Vet man! Wat voor tattoo? Ik ga binnenkort ook naar de shop voor een uitbreiding.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel ! vrijdag party @ tas place
En 's morgens nieuwe tattoo
Tell me all bout your new tatt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:45 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Echt wel ! vrijdag party @ tas place
En 's morgens nieuwe tattoo
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:47 schreef LovelyLady het volgende:
oeh het gaat over tattoos(beter dan voetbal
)
samurai ! en volgende week stuk sleeve erbijquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:46 schreef Torrio het volgende:
[..]
Vet man! Wat voor tattoo? Ik ga binnenkort ook naar de shop voor een uitbreiding.
Die samurai... 3 maanden wachten zijn eindelijk voorbij.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tell me all bout your new tatt.
Ik moet morgen eigenlijk even bellen voor een afspraak, ik wil ook een nieuwe.
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
samurai ! en volgende week stuk sleeve erbij
Wat voor tattoo heb je ?
Oh ja dat wist ik stiekem wel natuurlijkquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:49 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Die samurai... 3 maanden wachten zijn eindelijk voorbij.
Ik wil ook een nieuwequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:48 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Tell me all bout your new tatt.
Ik moet morgen eigenlijk even bellen voor een afspraak, ik wil ook een nieuwe.
picsquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenTat is goed gelukt, maar slechte beslissing geweest. En nee ik heb geen negerlul op m'n arm laten zetten.
Samurai is zeker cool! Nog gedachten erachter?
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
hehe de klachtmail naar mn werk is eindelijk af, hij bestaat uit maar 920 woorden. Ben benieuwd of ik antwoord ga krijgen ;')
Nee ik heb nergens een gedachte achterquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb een mislukking op m'n onderarm, ik denk dat het het beste is voor m'n imago om de rest voor me te latenTat is goed gelukt, maar slechte beslissing geweest. En nee ik heb geen negerlul op m'n arm laten zetten.
PM?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
Ik heb er mega veel zin in... !quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:51 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Oh ja dat wist ik stiekem wel natuurlijk![]()
Yeah leuk voor je. Ik werd altijd helemaal hyper zo vlak voor mn nieuwe tatt
Mwhaha nee..quote:
Wat heb je er op laten zetten dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:50 schreef Torrio het volgende:
[..]
heb hem onderverdeeld n 3 klachten die elk nog subklachten hebbenquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Maakt niet uit, als het maar duidelijk is toch?
Doe mij die maar is nooit handig met tatts, heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens een gedachte achter
Als ik mijn 2 komende afspraken klaar heb dan ga ik zelf oude tattoo's veranderen of anders laten maken... Doe mij die maar op jonge leeftijd is niet zo slimMijn rechterbeen laat ik Japanse draak van maken
Naam van een exvriendinnetje?quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:54 schreef Torrio het volgende:
[..]
Mwhaha nee..Laat ik het erop houden dat het op dat moment een goede keuze was, iets wat ik een jaar later niet meer kon zeggen. Gelukkig kan ik van die tattoo perfect het woord Karma maken, en dan met iets duisters eromheen. Aangezien ik wel in karma geloof, maar me daar nooit door laat weerhouden en dus wat verkeerde beslissingen heb genomen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:52 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Nee ik heb nergens een gedachte achter
Als ik mijn 2 komende afspraken klaar heb dan ga ik zelf oude tattoo's veranderen of anders laten maken... Doe mij die maar op jonge leeftijd is niet zo slimMijn rechterbeen laat ik Japanse draak van maken
Ik vind het gewoon mooi en alles, maar nu kijk ik wel uit met wat ik doequote:Op woensdag 16 juni 2010 22:55 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
heb hem onderverdeeld n 3 klachten die elk nog subklachten hebbenContract, salaris en kantoor emmen.
Ze waren mn contract 2 keer kwijtgeraaktSalaris is wel bekend hoe dat gaat en dat ik te horen krijg dat ik maar een glas water moet nemen en in de auto moet stappen als ik net heb verteld dat ik niet kan werken omdat ik al aan het bier zit vond ik ook wel een klacht waard
![]()
[..]
Doe mij die maar is nooit handig met tatts, heb ik ook nooit gedaan en zal ik ook nooit doen ook
hangt er vanaf wat je duur vindquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een tattoo. Ik weet alleen nog niet wat. Is het erg duur trouwens?
Dan toch niet!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef Trevland het volgende:
[..]
en als ik die niet van jou wil hebben?
De enige naam die ik heb is die van mn zoon.quote:
Je wil ze niet dat je ze terug geeftquote:
En hoe groot je hem wilt en waar je laat zetten en door wie enzquote:
Ik betaal zo'n 100 euro per uur. Bij deze ben ik pas eenmaal geweest, dus zal wel goedkoper worden als ik vaker terug kom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:59 schreef DeLuna het volgende:
Ik wil ook een tattoo. Ik weet alleen nog niet wat. Is het erg duur trouwens?
Zodra ik kinderen krijg gaan ze ook op m'n lichaam. Misschien erg cliché maar daar heb ik schijt aan. En je hebt helemaal gelijk, ik zou precies hetzelfde doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:01 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
De enige naam die ik heb is die van mn zoon.
Mn ex zei dat hij nooit de naam van zn kind zou laten tatoeëren want, let op komt ie dan he, als het kind om wat voor reden dan ook komt te overlijden zit je de rest van je leven met zijn naam op je lichaam en kan je nooit vergeten dat hij er was.![]()
Heb hem toen verteld dat als mn zoon er niet meer is ik zn hele portret op mn rug laat zetten
Volgende week krijg ik nieuwe bloemquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag mooie bloehoemen! Maar ik vind ze nergens...
Ken je niemand die ze kan tekenen? Wil je grote bloemen? Heb je al een idee in je hoofd? Zal ik eens aan Raph vragen of ie mooie bloehoemen kan proberen te tekenen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:00 schreef suikertaartje het volgende:
Ik wil zo graag mooie bloehoemen! Maar ik vind ze nergens...
Hangt er vanaf wat je wilt, grootte, kleur, welke shop...quote:
Ik doe geen namen... de rest boeit me niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef Torrio het volgende:
[..]
Zodra ik kinderen krijg gaan ze ook op m'n lichaam. Misschien erg cliché maar daar heb ik schijt aan. En je hebt helemaal gelijk, ik zou precies hetzelfde doen.
Mn goedkoopste was 70 euro en mn duurste 250quote:
Wow, best duur dus. Maar ook wel logisch.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:02 schreef the_legend_killer het volgende:
[..]
Ik betaal zo'n 100 euro per uur. Bij deze ben ik pas eenmaal geweest, dus zal wel goedkoper worden als ik vaker terug kom.
Bij mijn eerste tattoo zetter betaalde mijn pa 50 euro voor mijn beenzie fobo
Kan mooi zijn hoorquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |