Haha slaap lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, spreek je later wel weer een keer
Lui ik ga pitten![]()
Bis Later![]()
Ja daar in de buurt, bij die lelijke flat. Wat ben je voor een nep Deventenaar dat je de Pothoofd niet kent.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef nijnja het volgende:
[..]
Is dat bij de sluizen daar? Die speeltuin? Of is dat weer wat anders?
Ik ken niets bij naamquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:22 schreef Annnet het volgende:
[..]
Ja daar in de buurt, bij die lelijke flat. Wat ben je voor een nep Deventenaar dat je de Pothoofd niet kent.
Trustenquote:
Knutteldorp, neen aan de IJssel JONGE!quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ik ken niets bij naam. Want die lelijke flat bedoelde ik eigenlijk helemaal niet
. Wat ik bedoelde is dan denk ik het rooie dorp
... Ik haal altijd alles door elkaar. Ik ben gewoon in deventer geboren hoor
slaap lekkerquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:21 schreef Trevland het volgende:
[..]
Mooi, spreek je later wel weer een keer
Lui ik ga pitten![]()
Bis Later![]()
Haha oke, heel goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:24 schreef Annnet het volgende:
[..]
Knutteldorp, neen aan de IJssel JONGE!
Geniaal dit. Nu ga je me stalken he.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:25 schreef nijnja het volgende:
[..]
Haha oke, heel goed. Ik niet. Ik zit zo`n 500 meter van de ijssel denk ik
Ja, want in pothoofd staat maar 1 huis. En in Deventer zelf ook maar 4. Dus ja, ik weet gelijk waar je woontquote:
Daarom. Maar als student is het makkelijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:27 schreef nijnja het volgende:
[..]
Ja, want in pothoofd staat maar 1 huis. En in Deventer zelf ook maar 4. Dus ja, ik weet gelijk waar je woont
Hoe bedoel je dat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:28 schreef Annnet het volgende:
[..]
Daarom. Maar als student is het makkelijk.
HIhi, anders mag jij wel op me tekenenquote:
Wel opletten jongemanquote:
oh maar dat kan Koen ook hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
HIhi, anders mag jij wel op me tekenen
Ook netjes binnen de lijntjes?quote:
Slaap lekker meissiequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:31 schreef suikertaartje het volgende:
Oeh, ik duik lekker mijn bedje in![]()
Slaap lekker allemaal![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |