SGHA, daar ken ik wel wat mensen vanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Niet in de buurt. Kom eens tegen SGHA spelen hier.
Portfolio zegt idd ook niet altijd alles..quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
ik had die gast zijn portfolio gezien, en dat zag er gewoon goed uit, niks mis mee, ik wil ook geen fucking half jaar wachten omdat iemand zo populair is maar dit was gewoon echt zonde van mijn geld en ik ga daar dus alleen nog maar heen om te piercen en het bijwerken van de tattoo (maar zelfs daar twijfel ik gewoon over, maar die garantie heb je nou eenmaal)
Nee echtquote:
Maar daar heb ik niks aaaanquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
SGHA, daar ken ik wel wat mensen van.
Is goedquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nou, Aalten staat ertussen, dus als ik het weet hoor je het wel
Toernooi? Ik heb er net een toernooi po zittenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:14 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Er is binnenkort een waterpolo dingust in Emmen
Dat klopt. Ga eens wedstrijden spelen in Deventer danquote:
Deventer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee echt? Je raadt nooit waar ik woon
Ho even, ik zit niet op waterpolo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat klopt. Ga eens wedstrijden spelen in Deventer dan
Zal eens kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 23:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Toernooi? Ik heb er net een toernooi po zitten
Ja, maar dan moet ik die eerst makenquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:13 schreef Huppelmuts het volgende:
[..]
Kan je mij een duidelijke foto van je draakje sturen?
Ik beloof niks en raph al helemaal niet maar dan gaat ie wel wat proberen voor je
Heel goedquote:
Deventer ja, zandweerd. En jijquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:17 schreef Annnet het volgende:
[..]
Deventer.
Of Teuge, Schalkhaar, Colmschate, iets in die richting.
Geen haastquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die eerst maken![]()
Dankjulliewel alvast lieffies
Asjequote:Op woensdag 16 juni 2010 23:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar dan moet ik die eerst maken![]()
Dankjulliewel alvast lieffies
nee dat blijktquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:15 schreef Torrio het volgende:
[..]
Portfolio zegt idd ook niet altijd alles..
Is dat bij de sluizen daarquote:
Ga jij tekenen voor ST danquote:
Wat moet ik tekenen danquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |