Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, solliciteren bij de Politie duurt sowieso 6 maanden.
En waarschijnlijk kan ik pas volgend jaar terecht als ik door de sollicitatie kom.
Primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?
Je bent wel Friesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee neeeee joh, ik ben er geboren, ik ben niet Fries!
En ik was er voor mijn 4e weg he
Drink ik wel, dus. Je bent te kieskeurig. ER is anders ook wel wijnquote:
Rijd je langs Sneek?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?
We gingen ook al vrij snel weg, naar Humphreys.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drink ik wel, dus. Je bent te kieskeurig. ER is anders ook wel wijn
Dat word dus ook meteen een etentje na het zwembad/sauna ?quote:
quote:
Niet..Papa komt uit Groningen en mama uit Overijssel en papa is dan weer een mix tussen Gronings en Drentsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent wel Fries
Ik zit er al 19 jaar.
Zo zo, jij heb mooie hooibalen zegquote:
Hooiquote:
Oke ewquote:
Hou het daar maar op jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat word dus ook meteen een etentje na het zwembad/sauna ?
Pappa komt uit groningen en mamma komt niet eens uit nederland, maar ik ben toch ook fries?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet..Papa komt uit Groningen en mama uit Overijssel en papa is dan weer een mix tussen Gronings en Drents
Hihi, roadtrip met taartjequote:
Vinnik niet danquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pappa komt uit groningen en mamma komt niet eens uit nederland, maar ik ben toch ook fries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |