Dat dat kan op ;t FCquote:
Blij dat ik er nog maar 2x heen hoef. Misschien 3x.quote:
Dus, morgen sta jij in Egmond?quote:
Om je uitslag op te halen, je boeken in te leveren en uiteindelijk het diploma ophalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat ik er nog maar 2x heen hoef. Misschien 3x.
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om je uitslag op te halen, je boeken in te leveren en uiteindelijk het diploma ophalen?
Misschien herkansing? natuurlijk niet! jij haalt het wel.. altijd positief blijven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.
Boeken hoef ik niet in te leveren, doorverkopen ftw.
Ja, waar kan ik me melden?quote:
Natuurlijk hala ik ;t, maar hoger eindcijfer enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Misschien herkansing? natuurlijk niet! jij haalt het wel.. altijd positief blijven!
Gewoon bij de receptie naar Rick van de TD vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar kan ik me melden?
(achterkant doen, bij al die trappen naar beneden?)
Oh, dat is wel heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Gewoon bij de receptie naar Rick van de TD vragen
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.
Boeken hoef ik niet in te leveren, doorverkopen ftw.
smoor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking weg
Nee man, heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking weg
Bezopen?quote:
Morgen probeer ik zsm weg te gaan, wil me voorbereiden op vrijdag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel makkelijk hoor![]()
Van hoe laat tot hoe laat werk je?
Dat zal dan wel...dus bij jullie is smoorverliefd gewoon heel iets anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bezopen?
Is dat iets fries; ofzo?
Ja zeg...dan kan je mij er toch helemaal niet bij gebruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Morgen probeer ik zsm weg te gaan, wil me voorbereiden op vrijdag.
Ben er sowieso vanaf 7 uur![]()
Nee ze schenken volgens mij iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, heinekenEn ouders of trein.
Dat is ook smoor maar dan anders smoor. Je bent zelf ook Fries joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel...dus bij jullie is smoorverliefd gewoon heel iets anders?
Echt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg...dan kan je mij er toch helemaal niet bij gebruiken?
Vorig jaar hadden ze heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee ze schenken volgens mij iets anders
Bij de drie diploma-uitreikingen van mn vorige opleiding ging ik wel elke keer smoor naar huis
Werk je er dan nog?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Is alleen wel erg vroeg ja![]()
Volgende week?
Nee nee neeeee joh, ik ben er geboren, ik ben niet Fries!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook smoor maar dan anders smoor. Je bent zelf ook Fries joh.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |