Jazekersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Details, details..
Schat, dat gaat helemaal goedkomen met jou
Wanneer kan ik langskomen?quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Gotrick het volgende:
Jazekers![]()
Zal ik vast de deur van een van de suites openen?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:16 schreef justmattie het volgende:
[..]
Heb je geen ambitie, ga dan bij de politie jwt
Alleen als ;ie een bubbelbad heeft!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:17 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Jazekers![]()
Zal ik vast de deur van een van de suites openen?
Wel een luxe douch.. bubbelbad weet ik even niet uit mijn hoofd..zou best kunnen eigenlijk.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ;ie een bubbelbad heeft!
oi, hij zei het tegen mij hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Alleen als ;ie een bubbelbad heeft!
Als jij de chocolade saus mee neemt en DW de slagroom..quote:
Maar DW heeft slagroom hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi, hij zei het tegen mij hoor
Ik heb ook geen ambitie toch, i kzit op het Friesland Collegequote:
Powerdouche?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Wel een luxe douch.. bubbelbad weet ik even niet uit mijn hoofd..zou best kunnen eigenlijk.
Zo heel vaak kom ik er niet
Oh well, laat me dan maar gewoon in de sauna en het zwembad, kan jij fijn met DW spelenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef Gotrick het volgende:
Als jij de chocolade saus mee neemt en DW de slagroom..![]()
Juist, en ik heb juist wel ambitie en een toekomst planquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ambitie toch, i kzit op het Friesland College
Ik nodig me gewoon uit jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:19 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
oi, hij zei het tegen mij hoor
Zonder jou is het minder leukquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well, laat me dan maar gewoon in de sauna en het zwembad, kan jij fijn met DW spelen
Ik wil ook in de sauna en het zwembad. En ik mag niet met Rick spelen, dan heb ik ruziequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:21 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh well, laat me dan maar gewoon in de sauna en het zwembad, kan jij fijn met DW spelen
Ewquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef Gotrick het volgende:
Dan gaan we toch met de chocoladesaus en slagroom in de sauna en zwembad spelen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Nou vooruit, ga ik wel met Rick spelen, mag DW in de sauna
Ik ook, ik heb wel ambitiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:20 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Ik heb ook geen ambitie toch, i kzit op het Friesland College
Alleen zweten. Dan zien jullie mijn bezweette opgeblazen hoofd ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:23 schreef suikertaartje het volgende:
Nou vooruit, ga ik wel met Rick spelen, mag DW in de sauna
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |