you will see laterquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Wat ga je eigenlijk doen met die chocoladesaus?![]()
Wij gaan dan maar aan de slagroom.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:06 schreef LovelyLady het volgende:
[..]
Ik vind slagroom lekkerder dan chocosaus
Mmkayquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat had je vorige week vertelt toen je bij mij in de wijk stond
Had je moeten doen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oeh, sjiek![]()
soort van gesprek voor job? wat voor job?
Hihi, ik was daar echt zoooooooooooooooo bijna heengegaan in mei
S&G?quote:
wtf jongeuh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:07 schreef justmattie het volgende:
[..]
Mmkay
SUCKS ja, naar een dorpstuin wtf
Hehe, best streng daar hoor.. we mogen niet eens eten van het eten dat overblijft.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:05 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Wanneer zorg je eens voor een enorme suite voor mij, heel goedkoop?
Een echte vent wordt geen agentquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had je moeten doen!![]()
Korpsgesprek, Politie Agent![]()
Heb al een intake gesprek gehad, korpsvoorlichting, keuring deel A en deel B (beide gehaald).
En hoe is het met jou nu dan Zwols snoepje? ondanks die kut sollicitatie van gister
Ik zal bewijzen dat die uitspraak bende isquote:
Hmm, neem mij eens mee dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hehe, best streng daar hoor.. we mogen niet eens eten van het eten dat overblijft.
Worden gewoon bergen kroketten, broodjes, vleeswaren.. etc. weggegooid steeds![]()
Maar.... ik heb een all-access pas, kep toegang tot 95% van het Hotel
Ben je een echte vent dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:11 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik zal bewijzen dat die uitspraak bende is
Ik was toch geen echte vent volgens jou?quote:
Jazeker welquote:
Ja, maar het geld was opquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:08 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Had je moeten doen!![]()
Korpsgesprek, Politie Agent![]()
Heb al een intake gesprek gehad, korpsvoorlichting, keuring deel A en deel B (beide gehaald).
En hoe is het met jou nu dan Zwols snoepje? ondanks die kut sollicitatie van gister
Weet ik niet, ik vraag het je.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ik was toch geen echte vent volgens jou?
Ook de sauna?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:09 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Hehe, best streng daar hoor.. we mogen niet eens eten van het eten dat overblijft.
Worden gewoon bergen kroketten, broodjes, vleeswaren.. etc. weggegooid steeds![]()
Maar.... ik heb een all-access pas, kep toegang tot 95% van het Hotel
Mij niet vergeten naar de sauna!quote:
Ben nog geen agent hequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:12 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, maar het geld was op![]()
Wel een lekkere aanbieding trouwens![]()
Oh, tof hoor, meneer de agent![]()
Hier gaat het wel okee, eigk![]()
Jepquote:
Gelukkig maarquote:
Jij bent mijn beste vriendje nu.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:15 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Jij bent mijn beste vriendje nu.
Details, details..quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:14 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Ben nog geen agent he![]()
Zul je zien dat het vrijdag finaal mis gaat..![]()
Nee, heb er goede vertrouwen in.. gaat gewoon lukken![]()
Ik sta sterk in mijn schoenen en weet wat ik wil.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |