Dat dat kan op ;t FCquote:
Blij dat ik er nog maar 2x heen hoef. Misschien 3x.quote:
Dus, morgen sta jij in Egmond?quote:
Om je uitslag op te halen, je boeken in te leveren en uiteindelijk het diploma ophalenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:28 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Blij dat ik er nog maar 2x heen hoef. Misschien 3x.
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:30 schreef justmattie het volgende:
[..]
Om je uitslag op te halen, je boeken in te leveren en uiteindelijk het diploma ophalen?
Misschien herkansing? natuurlijk niet! jij haalt het wel.. altijd positief blijven!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.
Boeken hoef ik niet in te leveren, doorverkopen ftw.
Ja, waar kan ik me melden?quote:
Natuurlijk hala ik ;t, maar hoger eindcijfer enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Misschien herkansing? natuurlijk niet! jij haalt het wel.. altijd positief blijven!
Gewoon bij de receptie naar Rick van de TD vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, waar kan ik me melden?
(achterkant doen, bij al die trappen naar beneden?)
Oh, dat is wel heel makkelijk hoorquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:34 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Gewoon bij de receptie naar Rick van de TD vragen
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking wegquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
voorlopige cijferlijst halen, misschien herkansing, diploma halen.
Boeken hoef ik niet in te leveren, doorverkopen ftw.
smoor?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking weg
Nee man, heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef justmattie het volgende:
[..]
En dan school arm zuipen, tenminste onze klas gaat smoor bij de diploma-uitreiking weg
Bezopen?quote:
Morgen probeer ik zsm weg te gaan, wil me voorbereiden op vrijdag.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oh, dat is wel heel makkelijk hoor![]()
Van hoe laat tot hoe laat werk je?
Dat zal dan wel...dus bij jullie is smoorverliefd gewoon heel iets anders?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Bezopen?
Is dat iets fries; ofzo?
Ja zeg...dan kan je mij er toch helemaal niet bij gebruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Morgen probeer ik zsm weg te gaan, wil me voorbereiden op vrijdag.
Ben er sowieso vanaf 7 uur![]()
Nee ze schenken volgens mij iets andersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Nee man, heinekenEn ouders of trein.
Dat is ook smoor maar dan anders smoor. Je bent zelf ook Fries joh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Dat zal dan wel...dus bij jullie is smoorverliefd gewoon heel iets anders?
Echt welquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja zeg...dan kan je mij er toch helemaal niet bij gebruiken?
Vorig jaar hadden ze heinekenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef justmattie het volgende:
[..]
Nee ze schenken volgens mij iets anders
Bij de drie diploma-uitreikingen van mn vorige opleiding ging ik wel elke keer smoor naar huis
Werk je er dan nog?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Echt wel![]()
Is alleen wel erg vroeg ja![]()
Volgende week?
Nee nee neeeee joh, ik ben er geboren, ik ben niet Fries!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:39 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Dat is ook smoor maar dan anders smoor. Je bent zelf ook Fries joh.
Joah, solliciteren bij de Politie duurt sowieso 6 maanden.quote:
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Joah, solliciteren bij de Politie duurt sowieso 6 maanden.
En waarschijnlijk kan ik pas volgend jaar terecht als ik door de sollicitatie kom.
Primaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?
Je bent wel Friesquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:40 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee nee neeeee joh, ik ben er geboren, ik ben niet Fries!
En ik was er voor mijn 4e weg he
Drink ik wel, dus. Je bent te kieskeurig. ER is anders ook wel wijnquote:
Rijd je langs Sneek?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Oooh..volgende week maandag of donderdag doen dan?
We gingen ook al vrij snel weg, naar Humphreys.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef justmattie het volgende:
[..]
Drink ik wel, dus. Je bent te kieskeurig. ER is anders ook wel wijn
Dat word dus ook meteen een etentje na het zwembad/sauna ?quote:
quote:
Niet..Papa komt uit Groningen en mama uit Overijssel en papa is dan weer een mix tussen Gronings en Drentsquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:43 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Je bent wel Fries
Ik zit er al 19 jaar.
Zo zo, jij heb mooie hooibalen zegquote:
Hooiquote:
Oke ewquote:
Hou het daar maar op jaquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:46 schreef Gotrick het volgende:
[..]
Dat word dus ook meteen een etentje na het zwembad/sauna ?
Pappa komt uit groningen en mamma komt niet eens uit nederland, maar ik ben toch ook fries?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Niet..Papa komt uit Groningen en mama uit Overijssel en papa is dan weer een mix tussen Gronings en Drents
Hihi, roadtrip met taartjequote:
Vinnik niet danquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:49 schreef DevilsWhore het volgende:
[..]
Pappa komt uit groningen en mamma komt niet eens uit nederland, maar ik ben toch ook fries?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |