Ja, nu ik er over nadenk gaat dat idd wel heul verquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer wat te ver =$ =$.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef WillFerrell het volgende:
Taylor Swift.Countrystoephoer die denkt wat van Miley te kunnen afsnoepen.
Maar baas luister jij country danquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, nu ik er over nadenk gaat dat idd wel heul ver
haha gast ik en hij zijn getrouwd man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
C_N mept je in elkaar. True story.
Hannah Montana The Movie niet gezien hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denken dat Miley en Taylor vergelijkbaar zijn.
Wat kom jij haten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef WillFerrell het volgende:
Taylor Swift.Countrystoephoer die denkt wat van Miley te kunnen afsnoepen.
Je heet nu ook zeker Otis Norris?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha gast ik en hij zijn getrouwd man.
Natuurlijk heb ik die gezien vriend. En ik zag ook hoe Taylor Swift kwam optreden erinquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hannah Montana The Movie niet gezien hebben.
Eh, soms. Niet echt fanatiek ofzo hoor, maar soms gooi ik er wel een paar country nummertjes doorheen. Ik heb een keer een country top 500 gedownloadquote:
Nee, Otis Marsipulami.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je heet nu ook zeker Otis Norris?
Goed bezig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eh, soms. Niet echt fanatiek ofzo hoor, maar soms gooi ik er wel een paar country nummertjes doorheen. Ik heb een keer een country top 500 gedownload
/Care. Alsof tieten alles is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb zelfs meer tieten dan Taylor Swift.
Direct geskipt dat stukje. Ik wilde de Howdown nog eens doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik die gezien vriend. En ik zag ook hoe Taylor Swift kwam optreden erin.
Mensen die Howdown schrijven ipv Hoedown.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Direct geskipt dat stukje. Ik wilde de Howdown nog eens doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die Howdown schrijven ipv Hoedown.![]()
Mijn (ex)vriendin heeft ook bijna niks. Lekker belangrijk verder, maar als jij daar je mokkels op uitkiest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij neukt zeker liever jongetjes?
We zitten in een tussenfase momenteel.quote:
Hij wel, inderdaad.quote:
Okay. Good luck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zitten in een tussenfase momenteel.
Dump haar dan meteen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zitten in een tussenfase momenteel.
Thanks man!quote:
Bedankt voor je advies, maar dan moet ik mensen in gaan huren om het huis schoon te houden, de was te doen en mee te neuken.quote:
Plenty fish in the sea hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks man!
[..]
Bedankt voor je advies, maar dan moet ik mensen in gaan huren om het huis schoon te houden, de was te doen en mee te neuken.
Ik ben vroeg opgestaan, heb een tentamen gemaakt, heb pasfoto's laten maken, heb een wasje draaien en net gestofzuigd, ga om 12 uur rijbewijs + paspoort aanvragen, daarna solliciteren en daarna fitnessen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hoax je gaat fifa spelen, voetbal kijken en fokken.
wowquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben vroeg opgestaan, heb een tentamen gemaakt, heb pasfoto's laten maken, heb een wasje draaien en net gestofzuigd, ga om 12 uur rijbewijs + paspoort aanvragen, daarna solliciteren en daarna fitnessen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb met mijn werk geregeld dat ik een auto van de zaak kan gebruiken in de zomer voor een roadtrip![]()
![]()
![]()
WAT EEN BAAS IS MIJN BAAS
![]()
![]()
WAT EEN BAZENBEDRIJF
![]()
![]()
WAT EEN HELDEN
![]()
![]()
![]()
doe dan lowdownquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die Howdown schrijven ipv Hoedown.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb met mijn werk geregeld dat ik een auto van de zaak kan gebruiken in de zomer voor een roadtrip![]()
![]()
![]()
WAT EEN BAAS IS MIJN BAAS
![]()
![]()
WAT EEN BAZENBEDRIJF
![]()
![]()
WAT EEN HELDEN
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde ze praten over dat er nog zoveel auto's stonden bij het leasebedrijf en toen mengde ik me op subtiele wijze in het gesprekquote:
Wat moet je dan betalen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze praten over dat er nog zoveel auto's stonden bij het leasebedrijf en toen mengde ik me op subtiele wijze in het gesprek![]()
.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
en wat voor auto is het?
Toch geen witte met bedrijfsgegevens en logo´s?
Mja maar we waren 2 jaar samen en hebben een huis dus zit allemaal wat ingewikkelder natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
400 euro voor de hele zomer![]()
![]()
. Met drie man
![]()
![]()
.
Dat heb je netjes geregeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bouwjaar 2010![]()
![]()
.
Care dat ie kankerlelijk is, meer dan genoeg ruimte, goed verbruik en alles. PERFECT
Volgende week woensdag afrijdenquote:
Okay, succesquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgende week woensdag afrijden, maar ik ga met twee bois die wel rijbewijs hebben. Dus of drie rijbewijzen of twee, mocht ik zakken.
Wow fucking chillquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, succes! Ik heb hem gisteren dus gehaald bij m'n 2e try, maar die was echt 102091x easier. Het ligt echt aan je examinator. Deze was van de oude stempel en keek of je kon rijden, zonder fratsen. Ik heb maar één bijzondere verrichting moeten doen.
Ehhhhhhh. Weet ik niet uit mn hoofd, volgens mij ergens tussen 30 en 40. Hoeveel had jij er?quote:
47.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ehhhhhhh. Weet ik niet uit mn hoofd, volgens mij ergens tussen 30 en 40. Hoeveel had jij er?
mooie baard gek.quote:
Snap ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit nieuws maakt me zo chill he van die auto![]()
ik ben helemaal gelukkig
![]()
Ja die gingen echt zo van FUCK YEAHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Snap ik. Heb je je matties al opgebeld?
Ah ok. Maar bij elkaar blijven om de verkeerde motieven is ook niet wat toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja maar we waren 2 jaar samen en hebben een huis dus zit allemaal wat ingewikkelder natuurlijk.
veel, maar ik heofde maar 1/3e te betalen.quote:
Lichaam wel, hoofd niet.quote:
Examen dan, 195 ekkies per keer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Rijlessen zijn wel echt kankerduur zeg, tering![]()
.
Da's wel chill dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
veel, maar ik heofde maar 1/3e te betalen.
Had je maar een barrel moeten kopen in plaats van een Getz.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef WillFerrell het volgende:
Betaalden mijn ouders maar mijn auto en ik mijn rijbewijs in plaats van andersom.
Ja en dan elke drie maand bij de garage staan. De Getz heeft me nog nooit laten staan. Alleen nieuwe banden en de APK heeft het mij gekost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je maar een barrel moeten kopen in plaats van een Getz.
quote:
Nou dan zeur niet zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en dan elke drie maand bij de garage staan. De Getz heeft me nog nooit laten staan. Alleen nieuwe banden en de APK heeft het mij gekost.
D'r tieten denk ik. Soms ziet ze er wel leuk uit, maar meestal iets teveel makeup.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen in Katy Perry zien.
Fijn lichaam, maar die kop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen met auto's uit Japan of Zuid-Korea![]()
.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee, die Fusion die dan in India in elkaar wordt geschroefd. De Getz komt tenminste uit Hongarije.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen met auto's uit Japan of Zuid-Korea![]()
.
Tja.quote:
Ze lijken veel op elkaar ja, maar toch vind ik Zooey leuker. Zeker nu Russell Brand over Katy heen gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gek/
Het is gewoon een geile knappe vrouw die ook nog eens op de knappe lieve Zooey Dechanel lijkt
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik geef mijn portie aan Fikkie. Al denk ik dat andere honden Fikkie ervanaf schoppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gek/
Het is gewoon een geile knappe vrouw die ook nog eens op de knappe lieve Zooey Dechanel lijkt
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, had ik dat maar. Krijg 30 cent de kilometer als ik wat voor me werk moet doen buiten het kantoor. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja.Vanochtend ook weer 70 euro erin geplempt. Maar gelukkig krijg ik al mijn brandstof vergoed.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja zo snap ik ook niet wat mensen in Miley Cyrus zien.
[ afbeelding ]
Eerst had ik een auto van de zaak. Volkswagen Touran.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, had ik dat maar. Krijg 30 cent de kilometer als ik wat voor me werk moet doen buiten het kantoor. Dat dan weer wel.
Zelf op normale foto is het gewoon een meisje dat aandacht wil. Aan miley vind ik dus geen ene fuck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja zo snap ik ook niet wat mensen in Miley Cyrus zien.
[ afbeelding ]
Hoewel mijn pa een VAG-fanboy is en ik ook naar een Polo heb gekeken, was die veel te duur en qua uitrusting slechter dan een Getz. Maar die nieuwe Polo. Bohohohoo. Wat rij je nu dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst had ik een auto van de zaak. Volkswagen Touran.
Spangste Ford waar ik in heb gereden was een RS.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:47 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rijd als automaat zijnde heerlijk
Mazda 6. Oude uitvoering nog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoewel mijn pa een VAG-fanboy is en ik ook naar een Polo heb gekeken, was die veel te duur en qua uitrusting slechter dan een Getz. Maar die nieuwe Polo. Bohohohoo. Wat rij je nu dan.
Spangste Ford waar ik in heb gereden was een F-150quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spangste Ford waar ik in heb gereden was een RS.
hoax jij wil een auto die groen is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil gewoon een mooie auto die snel is.
Ik vind jou meer een Prius type.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil gewoon een mooie auto die snel is.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Prius type.
Nee, Getz is geil wou je zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's qua looker geen geile bak (persoonlijk), maar qua rijden prima.
Vanmiddag mag je weer over die homosport lullen.quote:
Voetbal een homosport vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanmiddag mag je weer over die homosport lullen.
Ik ben een student, jij niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Getz is geil wou je zeggen.Het is altijd 1 van mijn favo auto's geweest. Plus het is wel een luxe uitvoering met leer en een Bose installatie.
![]()
[..]
Mustang.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die oude pickuptrucks kankermooi, maar allesbehalve comfortabel en je hebt er zo weinig aan in Nederland. Ik zou het wel briljant vinden als ik ooit in dit kom te rijden,
[ afbeelding ]
Mwa ik hou niet zo van sportieve auto's. Ben meer van de gewone sedans. En als ik dan sportieve auto's mooi vind zijn ze onbetaalbaar.quote:
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&q=barbara+myrthe+bavaria&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:55 schreef reetveter het volgende:
Ik wil trouwens weten hoe die bavaria babes bij de naam heten. Want nondeju
quote:
Kijk ze happen dan.quote:
Zo jammer is dat inderdaadquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Of een dikke Amerikaan maar die zuipen benzine dat het niet meer grappig is.
Barbaraquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&q=barbara+myrthe+bavaria&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Een strakke A6, 5-serie vind ik ook affengeil hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:56 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mwa ik hou niet zo van sportieve auto's. Ben meer van de gewone sedans. En als ik dan sportieve auto's mooi vind zijn ze onbetaalbaar.Of een dikke Amerikaan maar die zuipen benzine dat het niet meer grappig is.
Zo kan ik ze toch niet opzoeken op hyvesquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:57 schreef Bragi het volgende:
[..]
http://www.google.com/search?hl=nl&safe=off&q=barbara+myrthe+bavaria&btnG=Zoeken&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=
Jong, ik ben je altijd één stap voor. Zie de reactie van mij hierboven.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef reetveter het volgende:
[..]
Zo kan ik ze toch niet opzoeken op hyves
HAHAHA nu je het zegt. Daar wil ik niet tussen staanquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:01 schreef Bragi het volgende:
Check al die mannen reageren dan. [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Ja dat zeg ik die zijn duur.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:59 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Een strakke A6, 5-serie vind ik ook affengeil hoor.
Oh dudequote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die oude pickuptrucks kankermooi, maar allesbehalve comfortabel en je hebt er zo weinig aan in Nederland. Ik zou het wel briljant vinden als ik ooit in dit kom te rijden,
[ afbeelding ]
Watwat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:03 schreef reetveter het volgende:
Eenmaal binnen deden ze een ‘striptease’ en bleken ze Bavaria-jurkjes aan te hebben. Het zou gaan om 36 vrouwen, waarvan drie uit Nederland en 33 uit Zuid-Afrika.
Wat
Ik zie nu die reactie bij mijn foto pasquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:06 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Oh dudealleen die velgen vind ik niet zo mooi.
Moest al even denken waarover je het had.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:09 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik zie nu die reactie bij mijn foto pas.
Ik was al bang dat je haar vergeten wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:10 schreef Bragi het volgende:
DUDE!
rv!
Evangeline Lilly als hyves-achtergrond.
Held.
Puhlease.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je haar vergeten was
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh snap, die is niet wie ik dacht dat het was.
Ik heb het al maanden in m'n bookmarks staan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt mijn hyves op privé te zetten. Iedereen kan het vinden.
http://www.google.nl/images?hl=nl&safe=off&q=1974%20DODGE%20Monaco&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
[ afbeelding ]
Zullen we samen onszelf een keer gaan bevredigen op een filmpje van haar?quote:
Dat zei ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt mijn hyves op privé te zetten. Iedereen kan het vinden.
Is goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we samen onszelf een keer gaan bevredigen op een filmpje van haar?
Hij wilde niet luisteren, daar is ie 'man' voor.quote:
Dat had ik ook, jij had als laatste gereageerd, maar zag alleen mijn reactiequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
Huh, ik heb gereageerd (ook volgens MyAT), maar zie m'n reactie nergens.
Neuh, ben je geslaagd muts.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij wilde niet luisteren, daar is ie 'man' voor.
Als je me Kate noemt en ik jou Sawyer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is goed.Mag ik dan ook aan jou zitten?
De mental image die ik creëerde met mijn post was te heet voor FOK!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik ook, jij had als laatste gereageerd, maar zag alleen mijn reactie
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je me Kate noemt en ik jou Sawyer.
Ik krijg nooit dit soort verzoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we samen onszelf een keer gaan bevredigen op een filmpje van haar?
jouw UIquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
De mental image die ik creëerde met mijn post was te heet voor FOK! [ afbeelding ]
Ik luisterde inderdaad niet want dit komt me niet bekend voorquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij wilde niet luisteren, daar is ie 'man' voor.
Whehequote:
Was je stoned eergisteren?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:17 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik luisterde inderdaad niet want dit komt me niet bekend voor.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:17 schreef Golmit het volgende:
krijg de kanker lijers met deze kanker lleijke site
ik neuk al jullie moeders anaal in je kontgat
KANKER MONGOLEN DAT JULLIE ERZIJN
ZOEK EEN LEVEN DAN HELE KK DAG ACHTER DE PC ZITTEN NERDS
ZOEK VRIENDEN ZOEK MENSEN GEEN PC KK HOOFD
LATER IK gA nAAr Jee MoeEDeRR
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:22 schreef Lakitu het volgende:
zeg dat in mn gezicht niet online vieze kk flikker k neuk je zusje
Ik kan gewoon geen een post van jou serieus nemen sinds je me die tietenpics van je hebt gepm't.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
WD, ik heb net van die nagelstickers gehaald met het chanel logo, veel fijner dan tekenen
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen een post van jou serieus nemen sinds je me die tietenpics van je hebt gepm't.
Dus je weet er wel van?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:23 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik snap er niks meer van. Het was toch gisteren en niet eergisteren?
quote:
Oeeeeehquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:24 schreef tliciouz het volgende:
WD, ik heb net van die nagelstickers gehaald met het chanel logo, veel fijner dan tekenen
ja maar jij...quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:25 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan gewoon geen een post van jou serieus nemen sinds je me die tietenpics van je hebt gepm't.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:27 schreef wise het volgende:
[..]
Eerst deed ik 50cent, en toen was ik Bert
[ afbeelding ]
Ga ik nu maken, als je ook een velletje moet laat het maar weten, het zijn gouden logo's met iets van 200 stickertjes. Voor 2 euro.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:30 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ga ik nu maken, als je ook een velletje moet laat het maar weten, het zijn gouden logo's met iets van 200 stickertjes. Voor 2 euro.
quote:
Dat zat niet in het liedje volgens mij.quote:
mensen die neit wetenquote:
Ik bedoel meerquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:36 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die '' doen over Michael Jackson
![]()
![]()
ik weet genoegquote:
Oeeeh me likeyyyy.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hier achter op de markt. Allemaal van die nagelspulletjes.![]()
[ afbeelding ]
TR gedaan.quote:
zeg dat in mn gezicht niet onlinequote:
Dan heb je het echt niet begrepenquote:
Ik denk dat wise van kanker uit zijn speakers houdt. Van die emo schreeuw muziek, das dus geen muziek te noemen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je het echt niet begrepen![]()
![]()
. Een muziekliefhebber KAN niet '
![]()
![]()
' doen over Michael Jackson. Van wat voor muziek je ook houdt.
Als je wilt haal ik een velletje voor je en stuur ik hem op de post.quote:
Joah! tof. moet je je bankrekening maar pm'men of zo, dan maak ik even over.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je wilt haal ik een velletje voor je en stuur ik hem op de post.
ik waardeer de aandacht die jij ermee schenkt aan Het Geliefde Vaderlandquote:
Ally en de video doet het nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Bragi het volgende:
Wie wilde ook alweer zijn e-mailadres? http://www.youtube.com/user/AUAJORANBKK
Ik dus wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:37 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dan heb je het echt niet begrepen![]()
![]()
. Een muziekliefhebber KAN niet '
![]()
![]()
' doen over Michael Jackson. Van wat voor muziek je ook houdt.
Ja dude voor die 2 euro.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:40 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Joah! tof. moet je je bankrekening maar pm'men of zo, dan maak ik even over.
Emo muziek is helemaalquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:38 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Ik denk dat wise van kanker uit zijn speakers houdt. Van die emo schreeuw muziek, das dus geen muziek te noemen.
Daar gaat het niet om.quote:
Die reactiesquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:39 schreef Bragi het volgende:
Wie wilde ook alweer zijn e-mailadres? http://www.youtube.com/user/AUAJORANBKK
checkmate87 is meer een Emimich adres.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef Bragi het volgende:
[..]
Daar gaat het niet om.Z'n hotmail staat in z'n profieltekst links.
HAHAHA WATquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef tliciouz het volgende:
[..]Ik pm je wel. Wil je ook nog een gedragen slipje erbij?
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:41 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
checkmate87 is meer een Emimich adres.
quote:
quote:dientje0 (14 hours ago)
YoooRan....
U know... U should have fucked up in Japan, not Peru!! ....At least in Japan u would get tiiny lil dicks up your ass.. lol..
...anywayz....U thaught you were uncatchable, above the law, got away with murder once, fooled the FBI, heck, U were the man right?? Right??? WRONG...
Nou inderdaad zeg. Een goedkope hoer die nep kreunt.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef wise het volgende:
Dit is pas muziek: Voor de heren, bedoel ik dan.
http://vocaroo.com/?media=vmKpZWF6toinyAUGf
Grote muziekliefhebber. Alleen vind ik zijn muziek niet goed. Sowieso luister ik amper pop muziek / top 40quote:
Dus...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef wise het volgende:
Ik ga niet klikken want ik weet wat voor tyfus ik kan verwachten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef wise het volgende:
Ik had het geluid kei hard staan, wat moeten me huisgenootjes wel niet denkenquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:42 schreef wise het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:43 schreef wise het volgende:
[..]
Grote muziekliefhebber. Alleen vind ik zijn muziek niet goed.
Kreunende vrouwen vindt jij tyfus?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:43 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik ga niet klikken want ik weet wat voor tyfus ik kan verwachten.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het geluid kei hard staan, wat moeten me huisgenootjes wel niet denken
Dat jij porno zit te kijken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik had het geluid kei hard staan, wat moeten me huisgenootjes wel niet denken
Geenstijl komt later dan mijn UI.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
http://www.geenstijl.nl/archives/images/joranmugshotlarge.html
neequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:45 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
.
Je kotst ook van Elvis en de Beatles?
heldquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
Ik postte een deel van die mugshot-foto gisteren ook al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Geenstijl komt later dan mijn UI.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef Bragi het volgende:
[..]
Ik postte een deel van die mugshot-foto gisteren ook al.
HE'S OVER 2 METERquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:46 schreef Bragi het volgende:
quote:
quote:
Oh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:48 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ja dat doe ik wel vaker, maar dan niet zo hard.
z'n wat?quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe groot moet zijn je weet wel dan wel niet zijn
HUGEEEEEEEEEE.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:49 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Hoe groot moet zijn je weet wel dan wel niet zijn
oh oke. ik denk zo'n 10 cm.quote:
Darmkanaal.quote:
Reisje Peru boeken? Misschien kunnen we hem nog even snel meeten.quote:
Ik kan echt niet schatten btwquote:
Je kent me, hè.quote:
Interview meisjes uit Nederland. Met een vijl in een taart.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:51 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Reisje Peru boeken? Misschien kunnen we hem nog even snel meeten.
27cm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan echt niet schatten btwHoelang zijn middelvingers normaal?
Ik denk minder dan 10 cm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:52 schreef Lakitu het volgende:
[..]
Ik kan echt niet schatten btwHoelang zijn middelvingers normaal?
wauw. mijn penis is namelijk 3 keer mijn middelvinger.quote:
Impliceren dat mijn penis minder dan 30 cm isquote:
Als die van je boy kleiner is zou ik het wel weten.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zul je denken, maar die van mij is 9 cm zie ik nu.
Mijn boy heeft grote handen enzoquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:54 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Als die van je boy kleiner is zou ik het wel weten.
there's so many ways to love yaaquote:
You make me wanna say oh oh oh my gosh.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:55 schreef Lakitu het volgende:
[..]
there's so many ways to love yaa [ afbeelding ]
Dan heb jij kleine pootjes. Want ik heb best kleine handen en mijn middelvinger is al 9 cm.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb een lineaal gevonden. Mijn middelvinger is EXACT 10 cm.
Dankje.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef tliciouz het volgende:
[..]
You make me wanna say oh oh oh my gosh.
9,8cmquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:56 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb een lineaal gevonden. Mijn middelvinger is EXACT 10 cm.
Ze staat gewoon te lang droog, vergeef het haar.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:57 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Volgens mij ben jij echt een geil wijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |