Ik was al bang dat je haar vergeten wasquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:10 schreef Bragi het volgende:
DUDE!
rv!
Evangeline Lilly als hyves-achtergrond.
Held.
Puhlease.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:11 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik was al bang dat je haar vergeten was
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef reetveter het volgende:
[..]
Oh snap, die is niet wie ik dacht dat het was.
Ik heb het al maanden in m'n bookmarks staan...quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt mijn hyves op privé te zetten. Iedereen kan het vinden.
http://www.google.nl/images?hl=nl&safe=off&q=1974%20DODGE%20Monaco&um=1&ie=UTF-8&source=og&sa=N&tab=wiquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die oude pickuptrucks kankermooi, maar allesbehalve comfortabel en je hebt er zo weinig aan in Nederland. Ik zou het wel briljant vinden als ik ooit in dit kom te rijden,
[ afbeelding ]
Zullen we samen onszelf een keer gaan bevredigen op een filmpje van haar?quote:
Dat zei ik.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:12 schreef reetveter het volgende:
Ik denk dat het tijd wordt mijn hyves op privé te zetten. Iedereen kan het vinden.
Is goed.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we samen onszelf een keer gaan bevredigen op een filmpje van haar?
Hij wilde niet luisteren, daar is ie 'man' voor.quote:
Dat had ik ook, jij had als laatste gereageerd, maar zag alleen mijn reactiequote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef Bragi het volgende:
Huh, ik heb gereageerd (ook volgens MyAT), maar zie m'n reactie nergens.
Neuh, ben je geslaagd muts.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:15 schreef wolvendagen het volgende:
[..]
Hij wilde niet luisteren, daar is ie 'man' voor.
Als je me Kate noemt en ik jou Sawyer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:14 schreef Bragi het volgende:
[..]
Is goed.Mag ik dan ook aan jou zitten?
De mental image die ik creëerde met mijn post was te heet voor FOK!quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Dat had ik ook, jij had als laatste gereageerd, maar zag alleen mijn reactie
quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Als je me Kate noemt en ik jou Sawyer.
Ik krijg nooit dit soort verzoeken.quote:Op woensdag 16 juni 2010 11:13 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Zullen we samen onszelf een keer gaan bevredigen op een filmpje van haar?
jouw UIquote:Op woensdag 16 juni 2010 11:16 schreef Bragi het volgende:
[..]
De mental image die ik creëerde met mijn post was te heet voor FOK! [ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |