Mja maar we waren 2 jaar samen en hebben een huis dus zit allemaal wat ingewikkelder natuurlijk.quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
400 euro voor de hele zomer![]()
![]()
. Met drie man
![]()
![]()
.
Dat heb je netjes geregeld.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:16 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Bouwjaar 2010![]()
![]()
.
Care dat ie kankerlelijk is, meer dan genoeg ruimte, goed verbruik en alles. PERFECT
Volgende week woensdag afrijdenquote:
Okay, succesquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:18 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Volgende week woensdag afrijden, maar ik ga met twee bois die wel rijbewijs hebben. Dus of drie rijbewijzen of twee, mocht ik zakken.
Wow fucking chillquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:19 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Okay, succes! Ik heb hem gisteren dus gehaald bij m'n 2e try, maar die was echt 102091x easier. Het ligt echt aan je examinator. Deze was van de oude stempel en keek of je kon rijden, zonder fratsen. Ik heb maar één bijzondere verrichting moeten doen.
Ehhhhhhh. Weet ik niet uit mn hoofd, volgens mij ergens tussen 30 en 40. Hoeveel had jij er?quote:
47.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ehhhhhhh. Weet ik niet uit mn hoofd, volgens mij ergens tussen 30 en 40. Hoeveel had jij er?
mooie baard gek.quote:
Snap ikquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:21 schreef Otis2.0 het volgende:
Dit nieuws maakt me zo chill he van die auto![]()
ik ben helemaal gelukkig
![]()
Ja die gingen echt zo van FUCK YEAHHHHHHHHHHHHquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:22 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Snap ik. Heb je je matties al opgebeld?
Ah ok. Maar bij elkaar blijven om de verkeerde motieven is ook niet wat toch?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:17 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Mja maar we waren 2 jaar samen en hebben een huis dus zit allemaal wat ingewikkelder natuurlijk.
veel, maar ik heofde maar 1/3e te betalen.quote:
Lichaam wel, hoofd niet.quote:
Examen dan, 195 ekkies per keer.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:28 schreef Otis2.0 het volgende:
Rijlessen zijn wel echt kankerduur zeg, tering![]()
.
Da's wel chill dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:27 schreef Skylark. het volgende:
[..]
veel, maar ik heofde maar 1/3e te betalen.
Had je maar een barrel moeten kopen in plaats van een Getz.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:33 schreef WillFerrell het volgende:
Betaalden mijn ouders maar mijn auto en ik mijn rijbewijs in plaats van andersom.
Ja en dan elke drie maand bij de garage staan. De Getz heeft me nog nooit laten staan. Alleen nieuwe banden en de APK heeft het mij gekost.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Had je maar een barrel moeten kopen in plaats van een Getz.
quote:
Nou dan zeur niet zo.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:35 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja en dan elke drie maand bij de garage staan. De Getz heeft me nog nooit laten staan. Alleen nieuwe banden en de APK heeft het mij gekost.
D'r tieten denk ik. Soms ziet ze er wel leuk uit, maar meestal iets teveel makeup.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik snap echt niet wat mensen in Katy Perry zien.
Fijn lichaam, maar die kop.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen met auto's uit Japan of Zuid-Korea![]()
.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:36 schreef Otis2.0 het volgende:
Nee, die Fusion die dan in India in elkaar wordt geschroefd. De Getz komt tenminste uit Hongarije.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:37 schreef Otis2.0 het volgende:
Mensen met auto's uit Japan of Zuid-Korea![]()
.
Tja.quote:
Ze lijken veel op elkaar ja, maar toch vind ik Zooey leuker. Zeker nu Russell Brand over Katy heen gaat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gek/
Het is gewoon een geile knappe vrouw die ook nog eens op de knappe lieve Zooey Dechanel lijkt
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ik geef mijn portie aan Fikkie. Al denk ik dat andere honden Fikkie ervanaf schoppen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:38 schreef wise het volgende:
[..]
![]()
Jij bent gek/
Het is gewoon een geile knappe vrouw die ook nog eens op de knappe lieve Zooey Dechanel lijkt
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Ja, had ik dat maar. Krijg 30 cent de kilometer als ik wat voor me werk moet doen buiten het kantoor. Dat dan weer wel.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:39 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Tja.Vanochtend ook weer 70 euro erin geplempt. Maar gelukkig krijg ik al mijn brandstof vergoed.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja zo snap ik ook niet wat mensen in Miley Cyrus zien.
[ afbeelding ]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |