Ja, nu ik er over nadenk gaat dat idd wel heul verquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Dat gaat me dan weer wat te ver =$ =$.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef WillFerrell het volgende:
Taylor Swift.Countrystoephoer die denkt wat van Miley te kunnen afsnoepen.
Maar baas luister jij country danquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:54 schreef padlarf het volgende:
[..]
Ja, nu ik er over nadenk gaat dat idd wel heul ver
haha gast ik en hij zijn getrouwd man.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
C_N mept je in elkaar. True story.
Hannah Montana The Movie niet gezien hebben.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Denken dat Miley en Taylor vergelijkbaar zijn.
Wat kom jij haten?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:52 schreef WillFerrell het volgende:
Taylor Swift.Countrystoephoer die denkt wat van Miley te kunnen afsnoepen.
Je heet nu ook zeker Otis Norris?quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:55 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
haha gast ik en hij zijn getrouwd man.
Natuurlijk heb ik die gezien vriend. En ik zag ook hoe Taylor Swift kwam optreden erinquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hannah Montana The Movie niet gezien hebben.
Eh, soms. Niet echt fanatiek ofzo hoor, maar soms gooi ik er wel een paar country nummertjes doorheen. Ik heb een keer een country top 500 gedownloadquote:
Nee, Otis Marsipulami.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Je heet nu ook zeker Otis Norris?
Goed bezig.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef padlarf het volgende:
[..]
Eh, soms. Niet echt fanatiek ofzo hoor, maar soms gooi ik er wel een paar country nummertjes doorheen. Ik heb een keer een country top 500 gedownload
/Care. Alsof tieten alles is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik heb zelfs meer tieten dan Taylor Swift.
Direct geskipt dat stukje. Ik wilde de Howdown nog eens doen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:56 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Natuurlijk heb ik die gezien vriend. En ik zag ook hoe Taylor Swift kwam optreden erin.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |