Eerst had ik een auto van de zaak. Volkswagen Touran.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ja, had ik dat maar. Krijg 30 cent de kilometer als ik wat voor me werk moet doen buiten het kantoor. Dat dan weer wel.
Zelf op normale foto is het gewoon een meisje dat aandacht wil. Aan miley vind ik dus geen ene fuck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:41 schreef BobbyB het volgende:
Maar ja zo snap ik ook niet wat mensen in Miley Cyrus zien.
[ afbeelding ]
Hoewel mijn pa een VAG-fanboy is en ik ook naar een Polo heb gekeken, was die veel te duur en qua uitrusting slechter dan een Getz. Maar die nieuwe Polo. Bohohohoo. Wat rij je nu dan.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:42 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Eerst had ik een auto van de zaak. Volkswagen Touran.
Spangste Ford waar ik in heb gereden was een RS.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:47 schreef wise het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Die rijd als automaat zijnde heerlijk
Mazda 6. Oude uitvoering nog.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:45 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Hoewel mijn pa een VAG-fanboy is en ik ook naar een Polo heb gekeken, was die veel te duur en qua uitrusting slechter dan een Getz. Maar die nieuwe Polo. Bohohohoo. Wat rij je nu dan.
Spangste Ford waar ik in heb gereden was een F-150quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:48 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Spangste Ford waar ik in heb gereden was een RS.
hoax jij wil een auto die groen is.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil gewoon een mooie auto die snel is.
Ik vind jou meer een Prius type.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:50 schreef Skylark. het volgende:
Ik wil gewoon een mooie auto die snel is.
quote:
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:51 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Ik vind jou meer een Prius type.
Nee, Getz is geil wou je zeggen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:49 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Da's qua looker geen geile bak (persoonlijk), maar qua rijden prima.
Vanmiddag mag je weer over die homosport lullen.quote:
Voetbal een homosport vindenquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Vanmiddag mag je weer over die homosport lullen.
Ik ben een student, jij niet.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee, Getz is geil wou je zeggen.Het is altijd 1 van mijn favo auto's geweest. Plus het is wel een luxe uitvoering met leer en een Bose installatie.
![]()
[..]
Mustang.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:53 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik vind die oude pickuptrucks kankermooi, maar allesbehalve comfortabel en je hebt er zo weinig aan in Nederland. Ik zou het wel briljant vinden als ik ooit in dit kom te rijden,
[ afbeelding ]
Mwa ik hou niet zo van sportieve auto's. Ben meer van de gewone sedans. En als ik dan sportieve auto's mooi vind zijn ze onbetaalbaar.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |