Mensen die Howdown schrijven ipv Hoedown.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Direct geskipt dat stukje. Ik wilde de Howdown nog eens doen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die Howdown schrijven ipv Hoedown.![]()
Mijn (ex)vriendin heeft ook bijna niks. Lekker belangrijk verder, maar als jij daar je mokkels op uitkiest.quote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef WillFerrell het volgende:
[..]
Jij neukt zeker liever jongetjes?
We zitten in een tussenfase momenteel.quote:
Hij wel, inderdaad.quote:
Okay. Good luck.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zitten in een tussenfase momenteel.
Dump haar dan meteen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:03 schreef BobbyB het volgende:
[..]
We zitten in een tussenfase momenteel.
Thanks man!quote:
Bedankt voor je advies, maar dan moet ik mensen in gaan huren om het huis schoon te houden, de was te doen en mee te neuken.quote:
Plenty fish in the sea hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:06 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Thanks man!
[..]
Bedankt voor je advies, maar dan moet ik mensen in gaan huren om het huis schoon te houden, de was te doen en mee te neuken.
Ik ben vroeg opgestaan, heb een tentamen gemaakt, heb pasfoto's laten maken, heb een wasje draaien en net gestofzuigd, ga om 12 uur rijbewijs + paspoort aanvragen, daarna solliciteren en daarna fitnessen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:08 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
hoax je gaat fifa spelen, voetbal kijken en fokken.
wowquote:Op woensdag 16 juni 2010 10:09 schreef Skylark. het volgende:
[..]
Ik ben vroeg opgestaan, heb een tentamen gemaakt, heb pasfoto's laten maken, heb een wasje draaien en net gestofzuigd, ga om 12 uur rijbewijs + paspoort aanvragen, daarna solliciteren en daarna fitnessen.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb met mijn werk geregeld dat ik een auto van de zaak kan gebruiken in de zomer voor een roadtrip![]()
![]()
![]()
WAT EEN BAAS IS MIJN BAAS
![]()
![]()
WAT EEN BAZENBEDRIJF
![]()
![]()
WAT EEN HELDEN
![]()
![]()
![]()
doe dan lowdownquote:Op woensdag 16 juni 2010 09:58 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Mensen die Howdown schrijven ipv Hoedown.![]()
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:12 schreef Otis2.0 het volgende:
Ik heb met mijn werk geregeld dat ik een auto van de zaak kan gebruiken in de zomer voor een roadtrip![]()
![]()
![]()
WAT EEN BAAS IS MIJN BAAS
![]()
![]()
WAT EEN BAZENBEDRIJF
![]()
![]()
WAT EEN HELDEN
![]()
![]()
![]()
Ik hoorde ze praten over dat er nog zoveel auto's stonden bij het leasebedrijf en toen mengde ik me op subtiele wijze in het gesprekquote:
Wat moet je dan betalen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:14 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
Ik hoorde ze praten over dat er nog zoveel auto's stonden bij het leasebedrijf en toen mengde ik me op subtiele wijze in het gesprek![]()
.
quote:Op woensdag 16 juni 2010 10:13 schreef wise het volgende:
[..]
en wat voor auto is het?
Toch geen witte met bedrijfsgegevens en logo´s?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |