Nee maar je TT en de OP zijn zo wazig dat ik er geen touw aan vast kan knopen.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:37 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooh, je stopte zeker al met lezen bij 'hallo,'?!
oh, nu et verhaal in een andere lijn dus!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:38 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Nee maar je TT en de OP zijn zo wazig dat ik er geen touw aan vast kan knopen.
voor mezelf natuurlijkquote:
Dat is de vorige, de huidige kost 999quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:40 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
oh, nu et verhaal in een andere lijn dus!
Ik wou graag een mac mini kopen van toen 550 euro (in die richting), is een update gekomen die in de 700 euro is, kan ik beter doorsparen naar een macbook. maar aangezien ie 1000 euro is. zal ik graag willen weten of je die macbook voor iets goedkoper kan kopen, en er was een goedkopere versie? of is dat de vorige?!
Oke, dan moet ik hier maar mee leven.quote:
die zijn me dan net weer iets te duur, daar moet ik dan bijna een jaar voor sparen!quote:
Nee, de macbook is dan ook nog 940 euro! -je mag het verschil wel aan mij bijbetalen, daar niet van!-quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:43 schreef H-blast het volgende:
Je hebt zoiets als onderwijskorting dan is je macbook iets van 850.
Haha, ik kom jou echt overal tegen hé!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
hc-sjonny topics![]()
Nooit wat van te begrijpen!
Actieve topics kijken en ik zie weer zo'n pareltje van jouw ertussenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, ik kom jou echt overal tegen hé!
Haha, achja. je kan altijd lachen in mijn topics hé!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef stevenmac26 het volgende:
[..]
Actieve topics kijken en ik zie weer zo'n pareltje van jouw ertussen
Waarom wil je persé een Mac dan als je zolang moet sparenquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef hc-sjonny het volgende:
moet voor de Macbook incl studentenkorting = 940 eur. moet ik 9 maand sparen!
maar als je naar de Macstore gaat moet je dan ook een studentenpas laten zien. of niet??
Euhm, alleen eens op schoolquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:51 schreef Berend. het volgende:
Hahahaha volgens mij heb jij nog nooit een mac gebruikt.
Omdat ik ECHT ALTIJD ruzie met windows heb! altijd vastlopers etc! echt altijd!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Waarom wil je persé een Mac dan als je zolang moet sparen
Je bent dus niet zo'n mac hype gozer? Die nog nooit mac heeft gebruikt maar denkt dat het cool is? Maarrrr mac is wel geweldig, ik ben wel fan.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Euhm, alleen eens op schoolen vond het wel lekker werken. dus eens!
Maar ik vraag me werkelijk af waarom je onnodig veel geld uit wilt geven als je het eigenlijk niet hebt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Omdat ik ECHT ALTIJD ruzie met windows heb! altijd vastlopers etc! echt altijd!
Je hebt ook een goede windows bak die niet vastloopt voor die prijs hoor. Maarrr ik spreek mezelf tegen, mac is geweldig.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, daarom. ik houd ook wel van makkelijkheid, gebruikersgemak en lui zijn. dat is ook mogelijk namelijkquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je hebt ook een goede windows bak die niet vastloopt voor die prijs hoor. Maarrr ik spreek mezelf tegen, mac is geweldig.
Je kan er gewoon niet mee omgaanquote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, ik ben echt niet zo dat ik zoiets wil omdat het 'cool' zal zijn. puur omdat het lekker werkt en gewoon goed uitziet !quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bent dus niet zo'n mac hype gozer? Die nog nooit mac heeft gebruikt maar denkt dat het cool is? Maarrrr mac is wel geweldig, ik ben wel fan.
daar weet ik het werkelijk goeie antwoord op te geven; dat is omdat ik het ook kan sparen?!?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Maar ik vraag me werkelijk af waarom je onnodig veel geld uit wilt geven als je het eigenlijk niet hebt.
jawel, maar dit heb ik altijd al gehad. sinds de kleuterschool (ja toen was er windows 95!)quote:
9 maanden lang we te verstaan.....quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef hc-sjonny het volgende:
daar weet ik het werkelijk goeie antwoord op te geven; dat is omdat ik het ook kan sparen?!?
Lekker werkt? Je bent toch scholier, tevens, welk niveau?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, ik ben echt niet zo dat ik zoiets wil omdat het 'cool' zal zijn. puur omdat het lekker werkt en gewoon goed uitziet !
[..]
TL niveau, en ben ook tekstverwerken nodig voor stages binnenkort(rond volgend jaar maart!)! en mijn windows laptop die is echt zwaar en niet echt 'stevig' gebouwd. valt bijna binnen een jaar al uit elkaar! had toen al beter kunnen doorsparen!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:59 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Lekker werkt? Je bent toch scholier, tevens, welk niveau?
dat is niet zo lang! volgend jaar maart pas dat wel. maar oke! dan is er vast wel al weer een nieuwe!quote:
Hmm oke.. Ze zien er inderdaad mooi uit, alleen vergeleken met Windows pc's zijn ze gewoon duur..quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:01 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
TL niveau, en ben ook tekstverwerken nodig voor stages binnenkort! en mijn windows laptop die is echt zwaar en niet echt 'stevig' gebouwd. valt bijna binnen een jaar al uit elkaar! had toen al beter kunnen doorsparen!
ja, maar je hebt wel een 'stabielere' software vind ikzelf! en ze hebben BT, wat ook niet elke windows laptop standaard heeft!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:04 schreef Paxcon het volgende:
[..]
Hmm oke.. Ze zien er inderdaad mooi uit, alleen vergeleken met Windows pc's zijn ze gewoon duur..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
hahaquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:09 schreef trancethrust het volgende:
Gaat naar surfspot.nl aangezien je naar alle waarschijnlijkheid nog op school zit en dus onderwijskorting kan krijgen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.maar dankjewel
U will have a job, my Dear!
nee, even serieus dit gast! het gaat om GOEDKOPER, niet om GOEiEKOPER!quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:14 schreef Brerius het volgende:
Bij Ginooooo Pietermaaaai krijg je alles goeiekoper![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
He, die winkel was ik even vergeten. dankje dat je me even herrinertquote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:21 schreef klipper het volgende:
Misschien is het een optie om eens te kijken bij de sales aanbiedingen van de diverse apple leveranciers.
mailamac heeft bijvoorbeeld een macbookpro voor ¤950, en de pro is toch weer beter dan de standaard macbook.
Wie weet komt deze of volgende week de mac mini ook in de sale terecht.
De oude voorraad moet toch op tenslotte, vaak zijn het er niet veel meer, maar je hoeft er maar 1 te hebben.
Als je soms ziet wat ze voor tweedehands vragen, dan koop ik het liever nieuw.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Kijk gewoon in V&A voor een leuke tweedehands
Ik wil niet zeggen dat ik nooit 2ehands wil! maar ik koop liever geen computers oid 2ehands. bij mij is dat altijd een miskoop! (ik heb zoveel pech met technologie 2ehands!)quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:26 schreef Symphonic het volgende:
Kijk gewoon in V&A voor een leuke tweedehands
Ligt eraan waar je bedoelt.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:31 schreef Paxcon het volgende:
@TS: Zit je toevallig op het comenius college/ubbo?
Wat wil je met studentenkorting doen in duitsland dan?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:45 schreef hc-sjonny het volgende:
Maar welk (europees?)land is eigenlijk het goedkoopst om een macbook te halen? want er zit verschil in Spanje, Nl/Fr/België, en duitsland! duitsland kost de macbook al meer dan 1000 euro! en hebben ze daar wel studentenkorting?
nee, ken er genoeg mensen namelijk :p maar in duitsland is de Macbook duurder dan in nederland. heeft dit met reiskosten te maken oid?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 23:46 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Wat wil je met studentenkorting doen in duitsland dan?
Snel nog even inschrijven op een Duitse school?
kwa fotobewerking is photoshop op windows identiek aan mac, en filmbewerking betekent autmoatisch final cut pro op de mac, en dan is het op windows net iets ingewikkelder?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:41 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
voor mezelf natuurlijkwil ook foto+ filmbewerking doen namelijk.
en op windows is het allemaal net even iets ingewikkelder!
jaa, met alles (mijn mening!) alles staat een beetje verstrooid aangegeven vind ik!quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
kwa fotobewerking is photoshop op windows identiek aan mac, en filmbewerking betekent autmoatisch final cut pro op de mac, en dan is het op windows net iets ingewikkelder?
Nee man! mijn eigen keuze om een Mac te nemen. en het is niet specifiek voor mijn studie. maar het is altijd makkelijk toch?!?1quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:11 schreef Salatrel het volgende:
op de VMBO heb je tegenwoordig ook al een mac nodig? dacht dat dat alleen voor elitaire corpsballen was.
Mac is alleen handig als je weet waar je over praat.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:39 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
jaa, met alles (mijn mening!) alles staat een beetje verstrooid aangegeven vind ik!
[..]
Nee man! mijn eigen keuze om een Mac te nemen. en het is niet specifiek voor mijn studie. maar het is altijd makkelijk toch?!?1
quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:44 schreef stevenmac26 het volgende:
hc-sjonny topics![]()
Nooit wat van te begrijpen!
sorry hoor. ik weet niet wat je bedoelt. ten eerste: als je ergens over wilt praten moet je het zelf hebben. ik wil het vooral gebruiken voor fotobewerken etc.quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:47 schreef Kinz het volgende:
[..]
Mac is alleen handig als je weet waar je over praat.
En dat doe jij niet.
nou, daar ligt het probleem. ik doe altijd miskopen, ook al is het van het 'beste ' merk. het is altijd een fukprobleem bij mij!quote:Op woensdag 16 juni 2010 16:50 schreef rubje het volgende:
[..]
![]()
![]()
en als je toch goedkop wilt ts dan ff marktplaats kijken en anders www. tweedehandsmac.nl
Ken jij mensen die echt 1000,- uitgeven omdat 'iets cool is'? 'Mooi', okee, maar 'cool'?quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:54 schreef Berend. het volgende:
[..]
Je bent dus niet zo'n mac hype gozer? Die nog nooit mac heeft gebruikt maar denkt dat het cool is? Maarrrr mac is wel geweldig, ik ben wel fan.
Idd, als ik hem nieuw koop (ik rommel nooit IN de hardware 'geheugen' etc!) heb ik ook nog garantie. 2e hands niet vaak. en als er aan is gerommeld dan heb je al vaak geen garantie meer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ken jij mensen die echt 1000,- uitgeven omdat 'iets cool is'? 'Mooi', okee, maar 'cool'?![]()
De oude versie van de macbook 13" was inderdaad tijdelijk 900,- ofzo, begin van dit studiejaar ergens. Maar dat was zogezegd het oude model (maar goed, wat is "oud" tegenwoordig) en die is volgens mij de schappen uit nu.
Ga gewoon voor die 1000,-, scheelt ook weer als je gezeik hebt met je mac en dan weet je zeker dattie goed is. Bovendien maakt een 100,- meer of minder voor zo'n laptop ook niet meer uit.
Man, ik ga kapot hier!quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:13 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, Muy graçias
maar nu ga ik eerst eten!
photoshop loopt beter op mac, zoals eigenlijk alles uit de Adobe Suite. Daarnaast kun je ook prima Adobe Premiere Pro gebruiken op mac alleen waarom zou je als je final cut pro kan gebruiken?quote:Op woensdag 16 juni 2010 15:14 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
kwa fotobewerking is photoshop op windows identiek aan mac, en filmbewerking betekent autmoatisch final cut pro op de mac, en dan is het op windows net iets ingewikkelder?
hmm, jij hebt een puntquote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef Firenzo het volgende:
[..]
photoshop loopt beter op mac, zoals eigenlijk alles uit de Adobe Suite. Daarnaast kun je ook prima Adobe Premiere Pro gebruiken op mac alleen waarom zou je als je final cut pro kan gebruiken?
Omdat premiere pro kaka wack is?quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:32 schreef Firenzo het volgende:
[..]
photoshop loopt beter op mac, zoals eigenlijk alles uit de Adobe Suite. Daarnaast kun je ook prima Adobe Premiere Pro gebruiken op mac alleen waarom zou je als je final cut pro kan gebruiken?
Zoals ik al zei heb je ook goede laptops.quote:Op woensdag 16 juni 2010 18:37 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hmm, jij hebt een puntmaar idd. ik heb zo'n crappy bad laptop daar geeneens Cs5 oid. op kan! daar spaced ie em alleen van!
dus daarom moet ik een nieuwe, en is de keus voor mij snel gemaakt denk ik! :-)
hah, ja klopt. deze was een half jaar geleden of iets langer dan een jaar (weet het al niet meer:$) goed aangeprezen! :'Dquote:Op woensdag 16 juni 2010 19:26 schreef Berend. het volgende:
[..]
Zoals ik al zei heb je ook goede laptops.
Wij mannen kennen geen "mooi". We kennen alleen "cool". Aan de andere kant zeuren wij ook continu als er weer eens "mooie" kleren en schoenen worden ingeslagen dus het dom vinden is wellicht te rechtvaardigen.quote:Op woensdag 16 juni 2010 17:02 schreef Oneself het volgende:
[..]
Ken jij mensen die echt 1000,- uitgeven omdat 'iets cool is'? 'Mooi', okee, maar 'cool'?![]()
De oude versie van de macbook 13" was inderdaad tijdelijk 900,- ofzo, begin van dit studiejaar ergens. Maar dat was zogezegd het oude model (maar goed, wat is "oud" tegenwoordig) en die is volgens mij de schappen uit nu.
Ga gewoon voor die 1000,-, scheelt ook weer als je gezeik hebt met je mac en dan weet je zeker dattie goed is. Bovendien maakt een 100,- meer of minder voor zo'n laptop ook niet meer uit.
En hoe weet jij dat dat bij macbooks niet gebeurd? Na 1 keer gebruiken? Gelezen?quote:Op woensdag 16 juni 2010 19:53 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hah, ja klopt. deze was een half jaar geleden of iets langer dan een jaar (weet het al niet meer:$) goed aangeprezen! :'D
maar er komen niet zovaak updates van software, of ik bedoel, alleen maar goede updates geen updates dat ze er later echt veel 'gaten ' in zullen vinden!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:18 schreef Berend. het volgende:
[..]
En hoe weet jij dat dat bij macbooks niet gebeurd? Na 1 keer gebruiken? Gelezen?![]()
Het is een vraag, geen antwoord.
Ja en? Daarmee verneuk je het systeem niet hoor.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:31 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
maar er komen niet zovaak updates van software, of ik bedoel, alleen maar goede updates geen updates dat ze er later echt veel 'gaten ' in zullen vinden!
Dat is niks voor mij. ongetwijfeld ben ik op gegeven moment gestopt met werken, en ja. dan komen de schulden! nee, ik spaar geld via mijn oudersquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:27 schreef Kyr het volgende:
TS
Als je niet met een simpele OS zoals windows kunt omgaan, verdien je om in je reet genomen te worden door Apple. Hierbij, voor jou: http://www.ipay10.nl/
dan ben ik de pineut, en ik heb een crappy laptop, heb even gta 5 erop gedaan. werkt voor geen meter! dus ja!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ja en? Daarmee verneuk je het systeem niet hoor.
Ook bij Windows zijn het 'goede' updates overigens.
Ik hoef geen Ipad!':')quote:
ja, die bedoel ik! maar ik bedoel maar even een voorbeeld van hoe slecht mijn videokaart is enzo! en hij loopt om het stomste ding vast!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:35 schreef Berend. het volgende:
Gta IV bedoel je? Die is onwijs zwaar, niet raar dat die raar doet. Dit komt gewoon door je videokaart. Denk je serieus dat je goed kan gamen op een mac?
Ik bedoel dan ook om een nieuwe windows laptop aan te schaffen die veel goedkoper is dan een Applequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:33 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dan ben ik de pineut, en ik heb een crappy laptop, heb even gta 5 erop gedaan. werkt voor geen meter! dus ja!
daar was ik me natuurlijk wel al van bewust!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:36 schreef NietTeVolgen het volgende:
Je kunt geen pc games op een mac spelen he, dat weet je hc?
Je kunt ook pas in 2012 gaan betalen. Ga werken, luilakquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:32 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Dat is niks voor mij. ongetwijfeld ben ik op gegeven moment gestopt met werken, en ja. dan komen de schulden! nee, ik spaar geld via mijn oudersveel beter voor mij
ooh, nee. maar ik ga gewoon apple proberen, en dan even kijken toch!? dat is mijn optiequote:Op woensdag 16 juni 2010 21:37 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik bedoel dan ook om een nieuwe windows laptop aan te schaffen die veel goedkoper is dan een Apple
Ik werkquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:38 schreef Kyr het volgende:
[..]
Je kunt ook pas in 2012 gaan betalen. Ga werken, luilak
Zonde geldquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooh, nee. maar ik ga gewoon apple proberen, en dan even kijken toch!? dat is mijn optie
ach welnee. ik kan er nog altijd windows opzettenquote:
Ik hoef niet dat er weer iets niet werkt oid op mijn laptop, en zowieso! ik ben er niet zo'n held in. dus maar gewoon alles officieel toch?quote:
dat heet niet goedkoper, dat heet betalen in termijnen. maar als je mijn hele topic even had gelezen (pagina of 2 terug) kan je lezen dat ik wel dan gewoon voor studentenkorting kies omdat er niks anders op zit!!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:47 schreef Kyr het volgende:
Je wilt een compleet nieuwe macbook van ¤1000,- voor goedkoper. Ik geef je een link waarbij je kunt betalen in 10 termijnen of volledig pas in 2012, is het nog niet goed
Wat wil je nou?
Goash, hype kind. Ga is naar de Mediamarkt en probeer hem is voordat je iets van 1000euro koopt. Mac is geweldig, maar veel meningen verschillen. Sommige vinden het zwaar kut, andere chil.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:41 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ooh, nee. maar ik ga gewoon apple proberen, en dan even kijken toch!? dat is mijn optie
ja, nee is goed man. komt helemaal voor elkaar! ik ga wel ff op school weer vragenquote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef Berend. het volgende:
[..]
Goash, hype kind. Ga is naar de Mediamarkt en probeer hem is voordat je iets van 1000euro koopt. Mac is geweldig, maar veel meningen verschillen. Sommige vinden het zwaar kut, andere chil.
Je zei op de 1e pagina dat je 9 maanden moet sparen voor ¤940. In twee jaar heb je dan in totaal bij elkaar ¤2506,-. Dat is een anderhalf keer meer dan dat er nodig is. Waarom maak je je dan druk om die 'goedkoopheid'?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat heet niet goedkoper, dat heet betalen in termijnen. maar als je mijn hele topic even had gelezen (pagina of 2 terug) kan je lezen dat ik wel dan gewoon voor studentenkorting kies omdat er niks anders op zit!!
Yeah goed. Verdiep je erin voordat je iets koopt. Zo te horen heb je niet al te veel geld, des te meer redenen om het even te proberen. Het werkt toch wel anders dan windows, fijner. Geen virussen, zooi, gebruiksvriendelijker. Dit is dus wel een mening he, geen feit haha. Misschien wordt jij ook wel verliefd op een maccieee.quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:55 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja, nee is goed man. komt helemaal voor elkaar! ik ga wel ff op school weer vragen
dus ik ga wel even met een appeltje werken
Maar dan kan ik 2 jaar niks kopen, dus daarom drukmaken om de 'goedkoopheid'?! snap je me nu een btje!?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:56 schreef Kyr het volgende:
[..]
Je zei op de 1e pagina dat je 9 maanden moet sparen voor ¤940. In twee jaar heb je dan in totaal bij elkaar ¤2506,-. Dat is een anderhalf keer meer dan dat er nodig is. Waarom maak je je dan druk om die 'goedkoopheid'?
Als het allemaal van hun site (wat zezeggen bij WAAROM EEN MAC) klopt -weldus- dan ben ik al verliefd! zowieso op het uiterlijk van de Macbook! naja. zie het vanzelf!quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:57 schreef Berend. het volgende:
[..]
Yeah goed. Verdiep je erin voordat je iets koopt. Zo te horen heb je niet al te veel geld, des te meer redenen om het even te proberen. Het werkt toch wel anders dan windows, fijner. Geen virussen, zooi, gebruiksvriendelijker. Dit is dus wel een mening he, geen feit haha. Misschien wordt jij ook wel verliefd op een maccieee.
hoe bedoel je maken? ik doe alleen maar folders en kranten. en zit nogmaar eind 2e klasquote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef NietTeVolgen het volgende:
Verwacht je in twee jaar tijd maar 2500,- te maken?
Lekkerrrr beziiggggg HC
waar haal je die 42 euro vandaan?! ik was van plan 80 elke maand op spaarrekening stoppen!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:07 schreef Kyr het volgende:
Zo'n ¤42,- per maand in je spaarrekening stoppen is toch niet zo'n probleem?
maar ik ben niet van plan 2 jaar te gaan sparen! het liefst zo snel mogelijk man! dus 80*9=720+200euro=920 en dan nog even mn ouders lief aankijken!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:13 schreef Kyr het volgende:
42*24 maanden = ¤1008,-
80 euro is ook goed hoor. 80*24 maanden = ¤1920,-
Dus waarvan die drukte?
Ebay?! en anders is het jammer!quote:Op woensdag 16 juni 2010 22:18 schreef NietTeVolgen het volgende:
Vergeet niet de macbook verzekering die apple levert, kost wel 230,-
Ja, je kunt applecare via Ebay kopen. moet je maar 'ns kijken: http://cgi.ebay.nl/Apple-Care-AppleCare-MacBook-Pro-13-Air-/110543650900?cmd=ViewItem&pt=Software&hash=item19bcea4054#ht_2735wt_1137quote:
Waarom zit er niets anders op?quote:Op woensdag 16 juni 2010 21:52 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat heet niet goedkoper, dat heet betalen in termijnen. maar als je mijn hele topic even had gelezen (pagina of 2 terug) kan je lezen dat ik wel dan gewoon voor studentenkorting kies omdat er niks anders op zit!!
Omdat ik niet van plan ben 2e hands te kopen, en omdat het gewoon niet goedkoper gaat! dusja...quote:
MediaMarkt of Saturn of wat dan ookquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:09 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Omdat ik niet van plan ben 2e hands te kopen, en omdat het gewoon niet goedkoper gaat! dusja...
indd. ik vind het zelf lekker werken wat ik tot nu toe gezien heb. ga binnenkort even naar mediamarkt denk ik. en dan even verder kijken jwz. en het uiterlijk, klopt je hebt bij windows toestellen soms bijna zelfde uiterlijk. en apple is niet onsterfelijk klopt. maar dat zijn wij ook nietquote:Op woensdag 16 juni 2010 23:59 schreef Morrigan het volgende:
Niks mis net Apple. Ik werk er zelf al jaren mee, maar je moet niet vanuit gaan dat het onsterfelijke computers zijn. Sowieso moet je niet naar het uiterlijk kijken, maar meer of je er fijn mee kan werken. Verder heb je natuurlijk ook goede laptops met Windows erop.
hoe bedoel je? die verkopen natuurlijk (zowieso niet) nie onder de adviesprijs!quote:
Handelen, aanbiedingen etc etc.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:19 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hoe bedoel je? die verkopen natuurlijk (zowieso niet) nie onder de adviesprijs!
Mac producten worden alleen verkocht via iStore's, toevallig zitten die in de saturn en mediamarkt.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:20 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Handelen, aanbiedingen etc etc.
Het is maar een adviesprijs hoor
klopt. ik kom er niet mee in aanmerking. maar een vriendin van me wou hem wél kopen waarmee ik hem dan gelijk overkoop dan op het iets latere moment. dat is legaal dus:pquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:47 schreef Mekkalomp het volgende:
fuck zeg, je bent toch 18+?(aangezien je in aanmerking komt voor studentenkorting)
Doe promotiewerk of een ander goed betaalde bijbaantje en je hebt macbook in 2 maanden met maar 12 uurtjes werk per week.
quote:
Wel als je bij zo'n Starbucks zit.quote:Op donderdag 17 juni 2010 08:24 schreef kneusje28 het volgende:
in de 2de een mac kopen![]()
ga buiten spelen, er is meer dan computers, al die breezers moet je nog versieren, dat doe je echt niet met een mac.
En je betaald dan ook overal ridicule prijzen.quote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mac producten worden alleen verkocht via iStore's, toevallig zitten die in de saturn en mediamarkt.
En het hele idee achter een iStore is, is dat je overal hetzelfde betaald.
Afdingen gaat em niet worden.
Jawel hoor kan ik zeggen uit eigen ervaringquote:Op donderdag 17 juni 2010 00:29 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Mac producten worden alleen verkocht via iStore's, toevallig zitten die in de saturn en mediamarkt.
En het hele idee achter een iStore is, is dat je overal hetzelfde betaald.
Afdingen gaat em niet worden.
hoe doe Je dat in hemelsnaam dan. ik ben echt niet zo van dat afdingen... ik zoek wél even mensen die dat doen kunnen! ken echt niet veel mensen die dat kunnen xPquote:Op donderdag 17 juni 2010 09:45 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Jawel hoor kan ik zeggen uit eigen ervaring
Ik kan het wel, gewoon schaamteloos afdingen is echt niet moeilijk hoor.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:43 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hoe doe Je dat in hemelsnaam dan. ik ben echt niet zo van dat afdingen... ik zoek wél even mensen die dat doen kunnen! ken echt niet veel mensen die dat kunnen xP
Dat.quote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan het wel, gewoon schaamteloos afdingen is echt niet moeilijk hoor.
dat kan ik niet goed. voel.ik me altijd zo lullig... achja. ik zoek wél even naar mensen daarvoor :pquote:Op donderdag 17 juni 2010 10:55 schreef Id_do_her het volgende:
[..]
Ik kan het wel, gewoon schaamteloos afdingen is echt niet moeilijk hoor.
Je voelt je lullig? Omdat je geld hebt bespaard?quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:34 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat kan ik niet goed. voel.ik me altijd zo lullig... achja. ik zoek wél even naar mensen daarvoor :p
nee. maar ben het niet gewend dat het ook in nederlandse winkels lukt. dus vindt het wél raar en in ben er niet goed in x)quote:Op donderdag 17 juni 2010 11:36 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Je voelt je lullig? Omdat je geld hebt bespaard?
die heb ik al via de nieuwsgroepen binnengehaaldquote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef classpc het volgende:
Wel even Office for Mac erbij kopen, anders kun je niet fatsoenlijk tekstverwerken he
Hoezo dat nou weer!!?quote:Op donderdag 17 juni 2010 16:37 schreef Kinz het volgende:
Nee, die moet echt een troll zijn. Dat kan gewoon niet anders..
Open Office werkt anders ook prima.quote:Op donderdag 17 juni 2010 12:27 schreef classpc het volgende:
Wel even Office for Mac erbij kopen, anders kun je niet fatsoenlijk tekstverwerken he
haha. ik gebruik open office nu op mijn laptop (windows) dus als het net zo werkt is het makkelijker ja:pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 00:27 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
Open Office werkt anders ook prima.
haha :pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:14 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha. ik gebruik open office nu op mijn laptop (windows) dus als het net zo werkt is het makkelijker ja:p
nee wist ik.quote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:34 schreef Droomert het volgende:
Hoi TS,
Je weet dat je niet je coole flexe games met je homies op de mac kan spelen?
Met vriendelijke groet,
Ik
Aan mij geven. ik ben ook maar een scholier:pquote:Op vrijdag 18 juni 2010 09:52 schreef MarkyB het volgende:
Ik heb afgelopen maandag nog een macbook air gekocht. Wist niet wat ik anders met het geld moest doen.
Goedkoper betekent ook wel goedkoper dan de originele adviesprijs. weet je nu genoeg.?.?quote:Op vrijdag 18 juni 2010 13:47 schreef Max-Westerman het volgende:
Het bedrag goedkoper is mij onbekend [ afbeelding ]
daar ben ik nu ook achter.behalve als Je zo'n Eman koopt ist de middeleeuwen.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 12:58 schreef MagischMannetje het volgende:
Als je iets van Apple wil kopen kost het nu eenmaal veel geld.
quote:Op zaterdag 19 juni 2010 13:26 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
daar ben ik nu ook achter.behalve als Je zo'n Eman koopt ist de middeleeuwen.
Omdat je gewoon uberhard faalt met alleen je username al.quote:
Ik dacht dat jij de grootste haas hier was:'Dquote:Op zaterdag 19 juni 2010 19:31 schreef Kinz het volgende:
[..]
Omdat je gewoon uberhard faalt met alleen je username al.
Neh, jij wint.quote:Op zaterdag 19 juni 2010 20:03 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij de grootste haas hier was:'D
Nee, ik ga nu gewoon sparen voor een macbook, kan hem over 'n jaar ook voor leren en alles gebruiken etc.quote:Op zondag 20 juni 2010 10:26 schreef Niemand.. het volgende:
Ga voor de oude mac-mini, er is altijd wel een winkel die hem in de uitverkoop zet
Mooi, slotje!quote:Op zondag 20 juni 2010 10:38 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu gewoon sparen voor een macbook, kan hem over 'n jaar ook voor leren en alles gebruiken etc.
2,5%quote:Op zaterdag 19 juni 2010 23:44 schreef hc-sjonny het volgende:
Heb een gevonden die incl 10 eur. goedkoper is!http://www.mailamac.nl/computers/macbook
kijken of er goeie reacties op zijn![]()
Btw, weet iemand hoeveel % de studentenkorting is?!
Oke, ik heb namelijk een site/winkel gevonden met 6% studentenkorting http://www.ifactors.nl/ifactors-nederland-studenten dus zodoende dat ik even vroeg wat de standaard was!quote:
Wacht even manquote:
En daar heb je persé een macBook voor nodig?quote:Op zondag 20 juni 2010 10:38 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Nee, ik ga nu gewoon sparen voor een macbook, kan hem over 'n jaar ook voor leren en alles gebruiken etc.
Euhm ja?! puur omdat het makkelijk isquote:Op zondag 20 juni 2010 14:16 schreef Captain_Maximum het volgende:
[..]
En daar heb je persé een macBook voor nodig?
dit hangt natuurlijk van de omgeving af, als je midden in je tuintje zit met de zon vol in je scherm kan je het wel vergeten. maar gewoon in je rukbunker kan je gerust een horrorfilmpje gaan kijkenquote:Op zondag 20 juni 2010 14:19 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Euhm ja?! puur omdat het makkelijk isen mijn windows notebook eigenlijk best crap is wat ik me verleden jaar heb laten aanpraten met die onnodige updates en virussen waar je gek van wordt!
Maar even ont...c- Is de macbook btw duidelijk met donkere beelden? (denk aan vooral horrorfilms?!)
nee, gewoon een verlichte kamer zeg maar. de keuken ofzo. of overdag de woonkamer (de kleur!) en dan of het scherm dan goede contrasten enzo weergeven!quote:Op zondag 20 juni 2010 16:15 schreef kneusje28 het volgende:
[..]
dit hangt natuurlijk van de omgeving af, als je midden in je tuintje zit met de zon vol in je scherm kan je het wel vergeten. maar gewoon in je rukbunker kan je gerust een horrorfilmpje gaan kijken
Nee een mac heeft altijd verouderde onderdelingen als je dat sorot dingen wilt moet je echt naar een goede windows/linux laptop lijken.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:41 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nee, gewoon een verlichte kamer zeg maar. de keuken ofzo. of overdag de woonkamer (de kleur!) en dan of het scherm dan goede contrasten enzo weergeven!
Waar komt dat nou weer vandaan?! Apple ontwerpt en maakt alles zelf -zeggen ze!-quote:Op zondag 20 juni 2010 16:45 schreef First het volgende:
[..]
Nee een mac heeft altijd verouderde onderdelingen als je dat sorot dingen wilt moet je echt naar een goede windows/linux laptop lijken.
Gaat prima, Het verschil tussen een mac en een windows pc is het beste te omschrijven als een verademing als je eenmaal met de mac werkt.quote:Op zondag 20 juni 2010 16:50 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan?! Apple ontwerpt en maakt alles zelf -zeggen ze!-
dus niet verouderd. maar anders! maar mijn vraag was dus of je er wel goed fillms op kon kijken op een beetje een donkere horrorfilm enzo!
Okequote:Op zondag 20 juni 2010 17:52 schreef klipper het volgende:
[..]
Gaat prima, Het verschil tussen een mac en een windows pc is het beste te omschrijven als een verademing als je eenmaal met de mac werkt.
Bullshit je hebt er echt totaal geen verstand van ze kopen gewoon moederborden van dell waar ze een chip zetten ze ontwerpen alleen het uiterlijkquote:Op zondag 20 juni 2010 16:50 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Waar komt dat nou weer vandaan?! Apple ontwerpt en maakt alles zelf -zeggen ze!-
dus niet verouderd. maar anders! maar mijn vraag was dus of je er wel goed fillms op kon kijken op een beetje een donkere horrorfilm enzo!
Maar je moet het verder wel in perspectief zien, bij apple werkt die zooi ook.quote:Op zondag 20 juni 2010 17:57 schreef First het volgende:
[..]
Bullshit je hebt er echt totaal geen verstand van ze kopen gewoon moederborden van dell waar ze een chip zetten ze ontwerpen alleen het uiterlijk.
En het is gewoon verouderde hardware waar ik zelf een pc voor 400 zou kunnen samenstellen vragen ze bij apple 1200 euro maar dan krijg je er wel een leuk uiterlijk bij.
Okay, en Slim is geen fabrikant hoorquote:Op zondag 20 juni 2010 18:06 schreef vijv het volgende:
Omdat het schijnbaar erg moeilijk is heb ik even op de site van slim voor je gekeken.
Je moet 18 jaar zijn om een apple notebook te kunnen kopen. Een MacBook kost 918.68 euo en als je voor september besteld krijg je 160,- korting op een Ipod touch. De goedkoopste is 179,-, dus die krijg je erbij voor 19 euro.
Mijn god, dat ik ooit nog op de site van die fabrikant terecht zou komen
Haha, hoezo bedoel je dat dan?! sorry. zo snap ik je redenatie echt niet meer hoor!!!quote:Op zondag 20 juni 2010 18:47 schreef NietTeVolgen het volgende:
Hc sjonnie, ik denk dt je het best een macbook kunt kopen, en dan osx ervanaf pleurt en linux erop zet, dan kun je horrorfilms pas echt goed kijken.
nou, het gaat er juist om dat ik gewoon geen windows meer hebben hoef. ik heb echt een pest aan windows. waarom? ik zal je 4 redenen noemen(quote:Op zondag 20 juni 2010 21:46 schreef Rekkie het volgende:
Het ontgaat me nog steeds waar die onbeheersbare drang naar een MacBook vandaan komt
Jep eens het probleem is gewoon dat ts een idioot is die niet weet hoe hij met computers moet omgaan.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:19 schreef CantFazeMe het volgende:
Met Windows is het zo hoe de gebruiker er mee omgaat, dat jij virussen en vastlopers hebt is gewoon aan de handelingen van de gebruiker te wijten..
ten eerste. ik haal altijd op de desktop pc van mijn ouders (uiteraard zonder virusscan) alle films binnen dmv nieuwsgroepen.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:31 schreef First het volgende:
[..]
Jep eens het probleem is gewoon dat ts een idioot is die niet weet hoe hij met computers moet omgaan.
Je geeft zelf aan dat je altijd ruzie hebt met Windowsquote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ten eerste. ik haal altijd op de desktop pc van mijn ouders (uiteraard zonder virusscan) alle films binnen dmv nieuwsgroepen.
ten tweede. ik weet heus wel hoe ik met notebooks/pc's om moet gaan. je kent me uiteraard zelf persoonlijk niet!
Mac heeft ook veel update's hoor.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nou, het gaat er juist om dat ik gewoon geen windows meer hebben hoef. ik heb echt een pest aan windows. waarom? ik zal je 4 redenen noemen():
Ik game nooit eigenlijk dus heb windows niet nodig Ik heb echt veel virussen Ik haat die rot-updates! Ik heb echt altijd vastlopers,
Dat allemaal terwijl ik alleen maar msn doe, fok!ken en een beetje foto's erop zetten dmv picasa. als ik dat doe heb ik mijn Wifi uit-staan en dat omdat msn...
No offense maar als je weet hoe je met notebooks moet omgaan moet een Windows notebook geen probleem zijn.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:38 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ten eerste. ik haal altijd op de desktop pc van mijn ouders (uiteraard zonder virusscan) alle films binnen dmv nieuwsgroepen.
ten tweede. ik weet heus wel hoe ik met notebooks/pc's om moet gaan. je kent me uiteraard zelf persoonlijk niet!
ja,op mijn eigen laptop.quote:Op maandag 21 juni 2010 07:44 schreef First het volgende:
[..]
Je geeft zelf aan dat je altijd ruzie hebt met Windows
Ik zie hier alleen maar zaken die te wijten zijn aan de gebruiker en nog steeds geen concrete zaken wat de aanschaf van een veel duurdere Mac rechtvaardigt.quote:Op zondag 20 juni 2010 23:17 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nou, het gaat er juist om dat ik gewoon geen windows meer hebben hoef. ik heb echt een pest aan windows. waarom? ik zal je 4 redenen noemen():
Ik game nooit eigenlijk dus heb windows niet nodig Ik heb echt veel virussen Ik haat die rot-updates! Ik heb echt altijd vastlopers,
Dat allemaal terwijl ik alleen maar msn doe, fok!ken en een beetje foto's erop zetten dmv picasa. als ik dat doe heb ik mijn Wifi uit-staan en dat omdat msn...
en daar komt bij dat ik echt nooit virusaantrekkelijke dingen binnenhalen etc.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:54 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Ik zie hier alleen maar zaken die te wijten zijn aan de gebruiker en nog steeds geen concrete zaken wat de aanschaf van een veel duurdere Mac rechtvaardigt.
Dus je wou zeggen dat virussen zomaar op jou pc terecht komen?quote:Op maandag 21 juni 2010 09:56 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
en daar komt bij dat ik echt nooit virusaantrekkelijke dingen binnenhalen etc.
in feite wél ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 09:58 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dus je wou zeggen dat virussen zomaar op jou pc terecht komen?
maar moet wel eerst goeie indicatie hebben wat ik koop, en in de winkel zijn alleen hun producten goed. dus dacht; kan het eigenlijk beter hier vragen dusquote:Op maandag 21 juni 2010 15:07 schreef Berend. het volgende:
@TS je bent wel een zeikerd. Ga naar de mediamarkt/Apple store ergens ofzo. Stel je vragen, test het en koop m.
Je was al ongeloofwaardig maar dit slaat echt alles.quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
in feite wél ja.
en ik vind de rest van de Apple-producten ook.super. dus neem aan dat de MacBook ook wél goed zijn werk zal geven gedurende 4 á 5 jaar...
Hoe kan je verdomme bijv een iPod Touch vergelijken met een MacBook?quote:Op maandag 21 juni 2010 10:03 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
in feite wél ja.
en ik vind de rest van de Apple-producten ook.super. dus neem aan dat de MacBook ook wél goed zijn werk zal geven gedurende 4 á 5 jaar...
dat doe ik niet. ik zeg alleen dat Apple producten. ipod etc. eigenlijk allemaal in de smaak vallen :pquote:Op maandag 21 juni 2010 15:29 schreef Berend. het volgende:
[..]
Hoe kan je verdomme bijv een iPod Touch vergelijken met een MacBook?![]()
![]()
![]()
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'wat niet rekt, dat scheurt'
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:24 schreef BaasD het volgende:
TS volgt een VMBO opleiding![]()
![]()
jup. daarna naar de havo.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
ik niet. maar mijn vrienden kunnen hem halen waarvan ik hem gelijk overneem:pquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 16:59 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ik niet. maar mijn vrienden kunnen hem halen waarvan ik hem gelijk overneem:p
dat mag ik dan wél zijn. maar ik heb hem dan wél weer wat goedkoper dan duizend euro. @pino. sorry, heb nou net geen 1898 euro.quote:
Macbook kan ik ook voor 879.41 euro halen hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 17:22 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
dat mag ik dan wél zijn. maar ik heb hem dan wél weer wat goedkoper dan duizend euro. @pino. sorry, heb nou net geen 1898 euro.
nieuw? welke winkel dan? enen hebben ze van die winkel ook een site? en het is wél de nieuwste mb?quote:Op maandag 21 juni 2010 17:23 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Macbook kan ik ook voor 879.41 euro halen hoor![]()
En nee, ik ben geen student
dat is het probleem niet. tweedehands is vaak net zo goed.maar koop dingen zoals computer of machines nieuw...quote:Op maandag 21 juni 2010 17:38 schreef Berend. het volgende:
Onee wacht, met een tweedehands ben je zeker niet hip he TS?
Ja, Apple Store, Ja.quote:Op maandag 21 juni 2010 17:27 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
nieuw? welke winkel dan? enen hebben ze van die winkel ook een site? en het is wél de nieuwste mb?
Apple store? dan heb jij een heel andere store dan mij. ik kom namelijk op de 938,91 uit!quote:
online kopen als je een inlog voor studenten hebt dan vragen ze niet om bewijs.quote:Op dinsdag 15 juni 2010 22:50 schreef hc-sjonny het volgende:
moet voor de Macbook incl studentenkorting = 940 eur. moet ik 9 maand sparen!
maar als je naar de Macstore gaat moet je dan ook een studentenpas laten zien. of niet??
Kloptquote:Op maandag 21 juni 2010 18:00 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Apple store? dan heb jij een heel andere store dan mij. ik kom namelijk op de 938,91 uit!
dacht ik al, maar ga liever naar de winkel. gewoon proberen voor mij dusquote:Op maandag 21 juni 2010 18:03 schreef Nizno het volgende:
[..]
online kopen als je een inlog voor studenten hebt dan vragen ze niet om bewijs.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.U will have a job, my Dear!
hoe zo kan dat zo dan?! of zit jij via een applestore op een andere site?! please een beetje uitleg :$ ?!quote:
Oke, dus ik moet niet zo 'zeuren' over dat beetje extra geld? dat extra geld is het dus eigenlijk wel waard?!quote:Op maandag 21 juni 2010 18:38 schreef Jahr00n het volgende:
Heb het hele topic niet gelezen maar ik zou gewoon een MBP of iMac halen.
Ja sowieso.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet niet zo 'zeuren' over dat beetje extra geld? dat extra geld is het dus eigenlijk wel waard?!
Aluminium behuizing i.p.v. polycarbonaatquote:Op maandag 21 juni 2010 19:08 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oke, dus ik moet niet zo 'zeuren' over dat beetje extra geld? dat extra geld is het dus eigenlijk wel waard?!
die polycarbonaat is dus minder handig wat ik begrijp?! maar ik lees op van die reviews van tweakers (gister?!) dat je last van je pols kan krijgen ivm die alu. behuizing. maar je hebt geen gedonder ivm. die haarscheurtjes?! en een sd slot maakt me niet uit. wel handig. en 4gb is wel ietwat sneller?!!quote:Op maandag 21 juni 2010 19:19 schreef klipper het volgende:
[..]
Aluminium behuizing i.p.v. polycarbonaat
sd kaart slot i.p.v. geen
4 gb i.p.v. 2 gb
Voor de standaard mbp dan, voor de 15 inch zijn er wat meer verschillen.
Polycarbonaat is gewoon plastic en dus minder mooi. niks met handiger te maken. Ik typ nu al een paar weken op een nieuwe MBP en ik krijg geen last van m'n polsen. Hak nou gewoon de knoop door en koop 1 van de 2, als je het geld ervoor hebt de MPB en anders de MP.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
die polycarbonaat is dus minder handig wat ik begrijp?! maar ik lees op van die reviews van tweakers (gister?!) dat je last van je pols kan krijgen ivm die alu. behuizing. maar je hebt geen gedonder ivm. die haarscheurtjes?! en een sd slot maakt me niet uit. wel handig. en 4gb is wel ietwat sneller?!!
Inderdaad geen scheurtjes, maar nog belangrijker, kunststof is toch wat besmettelijker dan aluminium.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
die polycarbonaat is dus minder handig wat ik begrijp?! maar ik lees op van die reviews van tweakers (gister?!) dat je last van je pols kan krijgen ivm die alu. behuizing. maar je hebt geen gedonder ivm. die haarscheurtjes?! en een sd slot maakt me niet uit. wel handig. en 4gb is wel ietwat sneller?!!
Oke, ik denk dat ik dan toch voor de MBP ga, alleen Pino 112 had het erover dat hij kon de gewone MB goedkoper krijgen. nu zal ik eens willen weten of ie de MBP ook goedkoper krijgen kan, en mij de winkel-site sturen oid.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:49 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Polycarbonaat is gewoon plastic en dus minder mooi. niks met handiger te maken. Ik typ nu al een paar weken op een nieuwe MBP en ik krijg geen last van m'n polsen. Hak nou gewoon de knoop door en koop 1 van de 2, als je het geld ervoor hebt de MPB en anders de MP.
Oke, ja. heb het even bekeken op de Apple.nl site. en idd het scheelt dan maar heel weinig. en een verlicht toetsenbord, kun je die ook uitzetten ofzo?! naja, dat maakt niet zoveel uit. het toetsenbord hoeft van mij niet persé, maar het is idd altijd handig. en het scherm is ok wat groterquote:Op maandag 21 juni 2010 19:51 schreef klipper het volgende:
[..]
Inderdaad geen scheurtjes, maar nog belangrijker, kunststof is toch wat besmettelijker dan aluminium.
Zet je er trouwens ook 4 gb in de mb, dan is de mbp nog maar ¤60 duurder, daar krijg je trouwens wel een verlicht toetsenbord voor.
Het werkgeheugen van de mb is max 4 gb en voor de mbp is dit 8 gb.
Als je student bent kun je studentenkorting krijgen via surfspot, krijg je er ook een iPod touch bij.quote:Op maandag 21 juni 2010 19:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oke, ik denk dat ik dan toch voor de MBP ga, alleen Pino 112 had het erover dat hij kon de gewone MB goedkoper krijgen. nu zal ik eens willen weten of ie de MBP ook goedkoper krijgen kan, en mij de winkel-site sturen oid.
[..]
Oke, ja. heb het even bekeken op de Apple.nl site. en idd het scheelt dan maar heel weinig. en een verlicht toetsenbord, kun je die ook uitzetten ofzo?! naja, dat maakt niet zoveel uit. het toetsenbord hoeft van mij niet persé, maar het is idd altijd handig. en het scherm is ok wat groter
quote:Op maandag 21 juni 2010 19:59 schreef hc-sjonny het volgende:
Maar als ik een MBP koop. moet ik dan een met een mat scherm nemen of met een niet-mat scherm, welke is beter, welke gaat zeg maar langer mee. of maakt dat niet uit?!De 13'' versie is er niet in mat.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geeft surfspot zoveel korting dan? op de applestore (apple.nl) heb ik namelijk dat ie nog 1014 euro kos!! en rond welke tijd hebben ze ongeveerl hoeveel procent back to school korting?! of is dat alleen in de zomervakantie?! anders neem ik dat er volgend jaar ook lekker bij meequote:Op maandag 21 juni 2010 20:07 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Als je student bent kun je studentenkorting krijgen via surfspot, krijg je er ook een iPod touch bij.
Nee, maar het gaat hier dan ook over de Pro met het wel en niet matte scherm!Dat Klopt! -had weer eens verkeerd gezien!-quote:[..]
De 13'' versie is er niet in mat.
Nu is er een back2school actie. Beter koop je nu en niet volgend jaar, hoef je dan geen topic meer te openen.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:08 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Geeft surfspot zoveel korting dan? op de applestore (apple.nl) heb ik namelijk dat ie nog 1014 euro kos!! en rond welke tijd hebben ze ongeveerl hoeveel procent back to school korting?! of is dat alleen in de zomervakantie?! anders neem ik dat er volgend jaar ook lekker bij mee
Haha, nee. was ik niet van plan. moet even op de hoogte gesteld worden!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:10 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Nu is er een back2school actie. Beter koop je nu en niet volgend jaar, hoef je dan geen topic meer te openen.
Haha, dankjewel NietTeVolgen. Jij komt er wel!quote:Op maandag 21 juni 2010 20:46 schreef NietTeVolgen het volgende:
jah zwakbegaafd, dat overgaan naar havo verhaal is gelul
Vergeet het sd slot niet, en dat je aluminium krijgt i.p.v. plastic.quote:Op maandag 21 juni 2010 20:54 schreef hc-sjonny het volgende:
I ben er uit. ik ga voor de MBP. aangezien 4gb toch beter is dan 2 en je ui breiden kan naar de 8 en ze in feite beide gelijke groot zijn... dus het overige geld is eigenlijk voor de verlichting achter het toetsenbord
Haha, stroomrekening betaal ik niet hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 20:56 schreef klipper het volgende:
[..]
Vergeet het sd slot niet, en dat je aluminium krijgt i.p.v. plastic.
En je kan het natuurlijk terugverdienen door eerder je verlichting uit te doen, immers je kunt je toetsenbord zien en dus ook zien wat je typt.
ja,quote:
Stop met school en ga werken.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:28 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
ja,ik had gewoon zin om op jou te reageren
Btw, het word definitief Maart 2011, moet 800 eur sparen. en 80*9=720+200=920 en de rest moet ik even kijken hoe ik dat zie te krijgen![]()
IK WERK ALquote:
quote:Op maandag 21 juni 2010 21:33 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
IK WERK ALWaarom? School levert toch niets op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft me heus niet te PM'en hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:16 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hoe zo kan dat zo dan?! of zit jij via een applestore op een andere site?! please een beetje uitleg :$ ?!
Ik ben er al met me macbook pro, mac mini en imacquote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, dankjewel NietTeVolgen. Jij komt er wel!
Zeer jammer!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoeft me heus niet te PM'en hoor![]()
![]()
Die link mag niet gedeeld worden. Helaasch
Jawel, na mijn jaren van de middelbare (vmbo-tl+havo) ga ik psychologie doen etcquote:
Nee, eerst vmbo-TL, daarna Havoquote:
hmpfhmp, niet te bijdehand worden jij!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Ik ben er al met me macbook pro, mac mini en imac
Psychologie doen 'kost' geld hoor....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jawel, na mijn jaren van de middelbare (vmbo-tl+havo) ga ik psychologie doen etcen da betaald best goed
![]()
No offense maar als je ziet hoe je hier overkomt zie ik jou nooit psychologie doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jawel, na mijn jaren van de middelbare (vmbo-tl+havo) ga ik psychologie doen etcen da betaald best goed
![]()
haha, maar dit is dan ook INTERNET! en geen REAL-LIFE. wel live forum maar geen reallife!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
No offense maar als je ziet hoe je hier overkomt zie ik jou nooit psychologie doen.
Koop dan gewoon een goedkoop laptopje als je er een jaar voor moet sparen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha, maar dit is dan ook INTERNET! en geen REAL-LIFE. wel live forum maar geen reallife!
Dat dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een goedkoop laptopje als je er een jaar voor moet sparen.
Ik heb al een goedkopere. en dus daarom ga ik voor een ietwat duurdere sparen (2X de prijs van deze!) en dat word dan een Macbook pro 13'' heb ik NU besloten!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een goedkoop laptopje als je er een jaar voor moet sparen.
Ik ben in het echte leven niet naïf zeg ik eerlijk waar. ik moet anders altijd zoveel typen etcetera. dus zodoende. ik ben in het echt, echt meelevend persoon die echt alles wel wil doen -als het maar normaal isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat dus.
En Ik snap ook wel dat je met Psychologie het werk bedoelt. Maar ga er maar niet blindelings vanuit dat je zomaar een baan krijgt.
Je bent nogal naïef moet ik eerlijk zeggen.
Het heeft geen zin om een jaar van te voren te besluiten een laptop te kopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik heb al een goedkopere. en dus daarom ga ik voor een ietwat duurdere sparen (2X de prijs van deze!) en dat word dan een Macbook pro 13'' heb ik NU besloten!
[..]
Ik ben in het echte leven niet naïf zeg ik eerlijk waar. ik moet anders altijd zoveel typen etcetera. dus zodoende. ik ben in het echt, echt meelevend persoon die echt alles wel wil doen -als het maar normaal is- en ik ben echt aardig in reallife!
Dan kun je nog wel naïef zijn en gezien je besluiten, ben je dat wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik heb al een goedkopere. en dus daarom ga ik voor een ietwat duurdere sparen (2X de prijs van deze!) en dat word dan een Macbook pro 13'' heb ik NU besloten!
[..]
Ik ben in het echte leven niet naïf zeg ik eerlijk waar. ik moet anders altijd zoveel typen etcetera. dus zodoende. ik ben in het echt, echt meelevend persoon die echt alles wel wil doen -als het maar normaal is- en ik ben echt aardig in reallife!
Haha, mijn hersens knarsen. niet krakendquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef NietTeVolgen het volgende:
Volgens mij kan TS zich beter focussen op zijn toekomst en waar zijn kansen liggen dan weken z'n hersens kraken over of hij die mooie dure macbook wel moet kopen.
En je besluit is dat je een jaar gaat sparen voor een overpriced laptop.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, mijn hersens knarsen. niet krakendbtw, ik heb er al over nagedacht hoor
zucht apple hatersquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef Draganta het volgende:
Heb je al een iPhone, iPod en iPad? Anders is het maar half zo cool om een macbook te hebben hoor!
mee eens met je klacht in mijn topicquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef revpolen het volgende:
[..]
zucht apple haters![]()
( Iphone 2G, 3G, 3GS ( en volgende week de 4G ), Ipad 3G 64GB , Imac, en macbook pro )
APPLE
Goeie naam-grap. maar ik zit net te denken, je betaald ook wel iets voor kwaliteit lijkt mij zelf persoonlijk!!!quote:
ja, je hebt ook wel een beetje gelijk. maar daar zit toch niet een alu-case over (in principe)?quote:Op maandag 21 juni 2010 22:43 schreef Jahr00n het volgende:
Apple is allemaal rotzooi veel te duur ook ik zou gewoon die mooie gekleurde Acer halen met die ingebouwde zoeklichten.
OMDAT HET DE MIJNE IS!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:42 schreef Pino112 het volgende:
Waarom zit er nog geen slotje op dit topic?
Nee, vind ik wel leuk om niet te doenquote:Op maandag 21 juni 2010 22:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
OMDAT HET DE MIJNE IS!
maar je mag die link ook wel mailen btw Pino112
Oh, en je kunt ook niet even zeggen de naam van de winkel?! en welke plaats de winkel gevestigd isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:53 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Nee, vind ik wel leuk om niet te doen
Dat zei ik, Apple Store.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:54 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Oh, en je kunt ook niet even zeggen de naam van de winkel?! en welke plaats de winkel gevestigd is?!
Hahaha, grappig man
maar waarom jij zo goedkoop kan van wat je zei. of heb jij dan gewoon op je bedrijfje gedaan de btw. aftrek?!quote:
Dat zou óók nog kunnen jaquote:Op maandag 21 juni 2010 23:46 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
maar waarom jij zo goedkoop kan van wat je zei. of heb jij dan gewoon op je bedrijfje gedaan de btw. aftrek?!
noooo.. maar zeg even. dan kan ik dat ook even doenquote:
Euhm, blijkbaarquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Maar blijft dit topic nog een jaar open totdat je hem hebt?
Nee, 14 posts en hij is dichtquote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:02 schreef Paxcon het volgende:
Maar blijft dit topic nog een jaar open totdat je hem hebt?
En dan maak ik een Macbookvoorgoedkoper #2 aanquote:
12 posts! na dezequote:Op dinsdag 22 juni 2010 00:20 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
En dan maak ik een Macbookvoorgoedkoper #2 aandus helpt je niks om dat te roepen
Do you can read? or can't you!quote:
Extra info inwinnen?!quote:
Hoe bedoel je dat nou weer?! dan heb je een nieuwere versie MBP?!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:42 schreef NietTeVolgen het volgende:
In december heb je alweer een nieuwe revisie en dan begint het weer van vooraf aan, kansloos
Ja, duh!quote:Op dinsdag 22 juni 2010 15:45 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Hoe bedoel je dat nou weer?! dan heb je een nieuwere versie MBP?!
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |