quote:Op maandag 21 juni 2010 21:33 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
IK WERK ALWaarom? School levert toch niets op.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je hoeft me heus niet te PM'en hoorquote:Op maandag 21 juni 2010 18:16 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
hoe zo kan dat zo dan?! of zit jij via een applestore op een andere site?! please een beetje uitleg :$ ?!
Ik ben er al met me macbook pro, mac mini en imacquote:Op maandag 21 juni 2010 20:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, dankjewel NietTeVolgen. Jij komt er wel!
Zeer jammer!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:37 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Je hoeft me heus niet te PM'en hoor![]()
![]()
Die link mag niet gedeeld worden. Helaasch
Jawel, na mijn jaren van de middelbare (vmbo-tl+havo) ga ik psychologie doen etcquote:
Nee, eerst vmbo-TL, daarna Havoquote:
hmpfhmp, niet te bijdehand worden jij!!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:43 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
Ik ben er al met me macbook pro, mac mini en imac
Psychologie doen 'kost' geld hoor....quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jawel, na mijn jaren van de middelbare (vmbo-tl+havo) ga ik psychologie doen etcen da betaald best goed
![]()
No offense maar als je ziet hoe je hier overkomt zie ik jou nooit psychologie doen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:47 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Jawel, na mijn jaren van de middelbare (vmbo-tl+havo) ga ik psychologie doen etcen da betaald best goed
![]()
haha, maar dit is dan ook INTERNET! en geen REAL-LIFE. wel live forum maar geen reallife!quote:Op maandag 21 juni 2010 21:56 schreef NietTeVolgen het volgende:
[..]
No offense maar als je ziet hoe je hier overkomt zie ik jou nooit psychologie doen.
Koop dan gewoon een goedkoop laptopje als je er een jaar voor moet sparen.quote:Op maandag 21 juni 2010 21:57 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
haha, maar dit is dan ook INTERNET! en geen REAL-LIFE. wel live forum maar geen reallife!
Dat dus.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een goedkoop laptopje als je er een jaar voor moet sparen.
Ik heb al een goedkopere. en dus daarom ga ik voor een ietwat duurdere sparen (2X de prijs van deze!) en dat word dan een Macbook pro 13'' heb ik NU besloten!quote:Op maandag 21 juni 2010 22:00 schreef Jahr00n het volgende:
[..]
Koop dan gewoon een goedkoop laptopje als je er een jaar voor moet sparen.
Ik ben in het echte leven niet naïf zeg ik eerlijk waar. ik moet anders altijd zoveel typen etcetera. dus zodoende. ik ben in het echt, echt meelevend persoon die echt alles wel wil doen -als het maar normaal isquote:Op maandag 21 juni 2010 22:02 schreef Rekkie het volgende:
[..]
Dat dus.
En Ik snap ook wel dat je met Psychologie het werk bedoelt. Maar ga er maar niet blindelings vanuit dat je zomaar een baan krijgt.
Je bent nogal naïef moet ik eerlijk zeggen.
Het heeft geen zin om een jaar van te voren te besluiten een laptop te kopen.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik heb al een goedkopere. en dus daarom ga ik voor een ietwat duurdere sparen (2X de prijs van deze!) en dat word dan een Macbook pro 13'' heb ik NU besloten!
[..]
Ik ben in het echte leven niet naïf zeg ik eerlijk waar. ik moet anders altijd zoveel typen etcetera. dus zodoende. ik ben in het echt, echt meelevend persoon die echt alles wel wil doen -als het maar normaal is- en ik ben echt aardig in reallife!
Dan kun je nog wel naïef zijn en gezien je besluiten, ben je dat wel.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:06 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Ik heb al een goedkopere. en dus daarom ga ik voor een ietwat duurdere sparen (2X de prijs van deze!) en dat word dan een Macbook pro 13'' heb ik NU besloten!
[..]
Ik ben in het echte leven niet naïf zeg ik eerlijk waar. ik moet anders altijd zoveel typen etcetera. dus zodoende. ik ben in het echt, echt meelevend persoon die echt alles wel wil doen -als het maar normaal is- en ik ben echt aardig in reallife!
Haha, mijn hersens knarsen. niet krakendquote:Op maandag 21 juni 2010 22:12 schreef NietTeVolgen het volgende:
Volgens mij kan TS zich beter focussen op zijn toekomst en waar zijn kansen liggen dan weken z'n hersens kraken over of hij die mooie dure macbook wel moet kopen.
En je besluit is dat je een jaar gaat sparen voor een overpriced laptop.quote:Op maandag 21 juni 2010 22:21 schreef hc-sjonny het volgende:
[..]
Haha, mijn hersens knarsen. niet krakendbtw, ik heb er al over nagedacht hoor
zucht apple hatersquote:Op maandag 21 juni 2010 22:22 schreef Draganta het volgende:
Heb je al een iPhone, iPod en iPad? Anders is het maar half zo cool om een macbook te hebben hoor!
mee eens met je klacht in mijn topicquote:Op maandag 21 juni 2010 22:26 schreef revpolen het volgende:
[..]
zucht apple haters![]()
( Iphone 2G, 3G, 3GS ( en volgende week de 4G ), Ipad 3G 64GB , Imac, en macbook pro )
APPLE
Goeie naam-grap. maar ik zit net te denken, je betaald ook wel iets voor kwaliteit lijkt mij zelf persoonlijk!!!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |